×

نمایشگاه دکوراسیون و طراحی داخلی اینترزوم آلمان Interzum

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه دکوراسیون و طراحی داخلی اینترزوم آلمان Interzum / interzum

توضیحات نمایشگاه دکوراسیون و طراحی داخلی اینترزوم آلمان Interzum

نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن (Interzum)

نمایشگاه دکوراسیون و طراحی داخلی اینترزوم Interzum از 20 الی 23 می 2025، مصادف با 30 اردیبهشت الی 2 خرداد 1404 در کلن آلمان برگزار می شود.

وبسایت نمایشگاه: www.interzum.com

نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن Interzum)) بزرگترین نمایشگاه جهان در صنعت تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی می باشد. نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن یک رویداد پر بازدید برای کسانی است که می خواهند در این بازار به موفقیت چشم گیری دست یابند. چون این نمایشگاه اطلاعات کامل در مورد فناوری ها و طرح های جدید این صنعت را ارایه می دهد. از دیگر نمایشگاه های مرتبط زمینه طراحی میتوان به نمایشگاه رنگ آلمان نیز اشاره کرد.

نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن جهشی بزرگ در نوآوری های صنعت مبلمان ایجاد می کند. در این نمایشگاه تصمیم گیرندگان، رهبران فکری و سرمایه گذاران در صنعت تولید مبلمان و طراحی داخلی، مشتاق دیدن فناوری ها، تولیدات و محصولات جدید این صنعت می باشند. این چهار روز برگزاری نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن، قلب تپنده صنعت مبلمان می باشد که غرفه داران و بازدیدکنندگان از سراسر جهان را برای دیدار و تجارت در زیر یک سقف گرد هم می آورد.

در interzum 2023، کل صنعت تامین کننده بار دیگر گرد هم آمدند تا به طور مشترک راه حل هایی را برای چالش های فعلی و آینده طراحی کنند.صنعت مبلمان بار دیگر طیف گسترده ای از ایده ها، الهامات و نوآوری ها را ارائه کرد. به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو برای صنعت جهانی، این نمایشگاه نقطه ارتباطی مرکزی برای طراحی دنیای زندگی و کار آینده ما را تشکیل می دهد و بنابراین مکان مناسبی برای ایجاد انگیزه جدید به کل دنیای مبلمان است.

چه به صورت مجازی و چه حضوری این نمایشگاه به بازیکنان صنعت مبلمان و طراحی داخلی محیطی ایده آل برای ارائه راه حل های جدید به مخاطبان بین المللی ارائه می دهد. بنابراین، interzum 2023  با interzum @home از رویکرد رویداد ترکیبی استفاده خواهد کرد. در اینجا، ارائه فیزیکی قوی معمول در کلن با پیشنهادهای دیجیتالی جذاب تکمیل می شود و بنابراین یک تجربه نمایشگاه تجاری منحصر به فرد همه جانبه را ارائه می دهد.

اینترزوم یک نمایشگاه بین المللی تجاری برای تامین کنندگان در صنعت مبلمان و طراحی داخلی است که هر دو سال یک بار در مرکز نمایشگاهی کلن از زمان تاسیس آن در سال 1959 برگزار می شود. این رویداد توسط Koelnmesse GmbH  که به دلیل سازماندهی حرفه ای و تجهیزات باکیفیت سالن های نمایشگاه شناخته شده است، برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان پیشروترین نمایشگاه تجاری در صنعت خود، شامل مواد و اجزای سازنده مبلمان و طراحی داخلی، ماشین آلات، مواد و اجزای سازنده مبلمان و تشک های روکش شده، مواد پوشش، مواد نوآورانه و فناوری روشنایی است. بخش‌های نمایشگاهی که در interzum ارائه می‌شوند عبارتند از تولید مبلمان، طراحی داخلی، طراحی، مواد و سطوح.

تمرکز اصلی بر نوآوری ها، پایداری و روندهای آینده در صنعت است. این نمایشگاه منحصرا برای بازدیدکنندگان تجاری باز است و با بین المللی بودن خود تحت تأثیر قرار می دهد و تعداد بازدیدکنندگان خارجی به طور پیوسته در حال افزایش است. این منجر به هم افزایی های جدیدی می شود که تجارت بین المللی، ساخت و طراحی داخلی را ترویج می کند. یک برنامه حمایتی گسترده تکمیل کننده پیشنهادات نمایشگاه تجاری است و با برجسته شدن "جوایز interzum" برای طراحی اصلی، مواد نوآورانه، نوآوری قوی و عملکرد عالی به اوج خود می رسد. به طور خلاصه، interzum  یکی از مهم ترین رویدادها برای همه دست اندرکاران یا علاقه مندان به صنعت مبلمان و طراحی داخلی است.

تاریخ های interzum 2025 تایید شده است و شرکت کنندگان زیادی از کشورهای مختلف در حال برنامه ریزی برای بازدید از این رویداد بزرگ هستند. نشست تجاری پیشرو صنعت مبلمان بین 20 تا 23 می 2025 مسه کلن را بر عهده خواهد گرفت و تولیدکنندگان مبلمان، طراحان داخلی و تصمیم گیرندگان کلیدی را زیر یک سقف گرد هم می آورد.

interzum 2025 طیف گسترده ای از ایده ها، الهامات و نوآوری های آینده را در صنعت مبلمان ارائه خواهد کرد. در این نمایشگاه متخصصان جوان و با تجربه قادر خواهند بود رویکردهای تازه خود را به مخاطبان بین المللی ارائه دهند، ارتباطات تجاری خود را گسترش دهند و در معرض دید رسانه ای قرار گیرند . این نمایشگاه به سه بخش اصلی تقسیم می شود: مواد و طبیعت، نساجی و ماشین آلات و عملکرد و اجزاء، در حالی که رویکردی پایدار را با توجه به موضوع "نئواکولوژی" خود که در نسخه قبلی 2023 ارائه شده بود، حفظ می کند. در این نمایشگاه، شرکت کنندگان می توانند مواد مختلف تولیدی، ماشین آلات تخصصی، کفپوش ها، سقف ها، دیوارپوش ها، مبلمان تکمیل شده، پارچه ها یا لوازم داخلی و غیره را بررسی کنند.

برنامه نمایشگاه interzum 2025 شامل تورهای راهنما، نمایش زنده، غرفه های تعاملی، مسابقات و سایر فعالیت های هیجان انگیز و رویدادهای حمایتی خواهد بود. این نمایشگاه تجاری با یک برنامه کنفرانس فشرده متشکل از سخنرانی‌ها، سمینارها، ارائه‌ها و بحث‌های میزگرد آموزنده توسط متخصصان تکمیل خواهد شد.

پس از چهار سال دوری، interzum در کلن توانست بازگشت بزرگ خود را جشن بگیرد. با بیش از 1600 غرفه‌دار بین‌المللی در بخش تامین‌کننده مبلمان. آنها با هم به راحتی توانستند سال ها انتظار را جبران کنند: در هر غرفه نمایشگاهی نوآوری ها، الهامات و روندهای جدیدی برای کشف وجود داشت. همه آنها ثابت می کنند که چقدر پتانسیل سبز را می توان در صنعت مبلمان یافت، چه با صرفه جویی هوشمندانه از منابع، انرژی های تجدید پذیر یا با استفاده از مواد جدید. با این حال، علاوه بر موضوع اصلی نئواکولوژی، روندهای هیجان انگیز بیشتری نیز قابل تشخیص است.

یک جنبه را می توان در هر غرفه نمایشگاه تجاری در نمایشگاه مبلمان اینترزوم تشخیص داد: بخش تامین کنندگان هر سال که می گذرد سبزتر می شود! این نمایشگاه با الهام از مگاترند نئواکولوژی، به کانونی برای راه حل های محصول جدید تبدیل شد که انرژی، منابع و CO2 کمتری مصرف می کنند.

غرفه داران شرکت Schorn & Groh توانست به ویژه با منسوجات چوبی NUO خود که می تواند به روش های مختلف به عنوان یک جایگزین پایدار و گیاهی برای چرم استفاده شود، شور و شوق را برانگیزد. چه در صنعت مد، مبلمان و یا خودروسازی، به نظر می رسد که امکانات بی حد و حصر است.

١٠ دلیل خوب برای دیدار از نمایشگاه:

  1. شکل دادن به آینده:

نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن هر دو سال یک بار برگزار می شود و تامین کنندگان این صنعت الهام بخش آینده فضای زندگی ما می باشند.

  1. تجربه نمایشگاه:

بهترین نوآوری های برجسته را از سراسر جهان در سه حوزه کشف کنید.

  1. مشاهده تمام موضوعات برجسته:

از دیدگاه رهبران جهان، نوآوران و پیشگامان این صنعت، نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن، ویترینی برای تحولات جدید در بخش صنعت می باشد.

  1. نگاهی به آینده:

بخش هایی شامل "جایزه نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن"، "مواد و طراحی های هوشمند" ، "تحولات دکوراسیون داخلی" از بخش های کلیدی نمایشگاه می باشد.

  1. به دست آوردن یک نمای کلی:

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن بزرگترین رویداد تجاری این صنعت می باشد که بیش از ١٥٠٠ غرفه دار از ٦٠ کشور در آن شرکت می کنند.

  1. ترکیبی از زمان قدیم تا جدید:

از سال ١٩٥٩ نمایشگاه صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن از شهرت خود به عنوان " پایتخت هنر" لذت می برد.

  1. منافع جهانی:

بیش از ٦٥% از غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه از خارج از آلمان شرکت می کنند این موضوع باعث می شود نمایشگاه صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن به یک مرکز تجاری بین المللی تبدیل شود.

  1. فرصت های یادگیری:

نمایشگاه کلن یک رویداد برجسته جذاب، آموزنده و پیشگام می باشد.

  1. موقعیت و زیربنای ایده آل:

قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی راحت، مشخصه بارز نمایشگاه کلن است که یکی از مهمترین مراکز نمایشگاهی مدرن اروپا می باشد و نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی نیز در آن برگزار می گردد.

  1. شهر استعداد ها:

کلن یک کلان شهر جذاب در قلب اروپا با طیف گسترده ای از جاذبه های مدرن اروپایی برای بازدیدکنندگان می باشد.

  • برای بازدیدکنندگان نمایشگاه Interzum کلن:

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن هر دو سال برای الهام بخشیدن به طراحی محیط زندگی آینده، تامین کنندگان صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی را گرد هم می آورد و همه اطلاعات در مورد مبلمان و دکوراسیون داخلی را ارایه می دهد.

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن به عنوان مرحله ای برای پیشرفت صنعت مبلمان می باشد که در آن جلسات و دیدارهایی با نوآوران جهانی این صنعت برگزار می شود و برای تبدیل ایده ها به موقعیت های تجاری راه حل هایی ارایه می دهند.

موضوعات گسترده ای از جمله یراق آلات، عناصر شیشه ای و روشنایی، مواد مبتنی بر چوب، مواد طبیعی مثل چرم، همگی نشان می دهند که نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن دارای پهنایی گسترده در بازار جهانی می باشد. این نمایشگاه جایی است که فعالین کلیدی و پیشگامان و نوآوران این صنعت در آن شرکت می نمایند.

گروه کالاهای نمایشگاه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن:

  • مواد برای تولید مبلمان
  • محصولات نیمه تمام برای کابینت ها، مبلمان اداری
  • عملیات سطح و محصولات تمام شده
  • ماشین آلات، ابزار، تجهیزات و ابزار کمکی برای عملیات سطح
  • یراق آلات و قطعات ساختاری
  • قطعات داخلی
  • سیستم روشنایی، اتصالات الکتریکی برای روشنایی مبلمان تولیدی و نور مخفی
  • ماشین آلات قابل حمل، ابزار و تجهیزات کمکی برای تولیدات مبلمان چوبی
  • ماشین آلات ثابت برای تولید مبلمان چوبی
  • تجهیزات پارچه ای، چرمی
  • لوازم داخلی، مواد و تجهیزات لوازم داخلی
  • محصولات نیمه تمام برای لوازم داخلی، تشک و صنعت تولید تخت
  • ماشین آلات، ابزار و تجهیزات و وسایل کمکی برای پردازش لوازم داخلی
  • سقف، پوشش و لوازم جانبی دیوار
  • لوازم و تجهیزات پنجره
  • پارکت، چوب و دیگر کف پوش ها
  • ابزارهای نصب و راه اندازی، نصب عایق و حفاظ سطح
  • ماشین آلات و لوازم جانبی برای نصب پارکت و لمینیت
  • لوازم جانبی کف
  • لوازم جانبی درب و دروازه
  • قطعات تمام شده برای اتصالات داخلی
  • مواد اتصالات داخلی
  • اطلاعات، سازماندهی


پلن های نمایشگاه دکوراسیون و طراحی داخلی اینترزوم آلمان Interzum
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    • مواد برای تولید مبلمان
    • محصولات نیمه تمام برای کابینت ها، مبلمان اداری
    • عملیات سطح و محصولات تمام شده
    • ماشین آلات، ابزار، تجهیزات و ابزار کمکی برای عملیات سطح
    • یراق آلات و قطعات ساختاری
    • قطعات داخلی
    • سیستم روشنایی، اتصالات الکتریکی برای روشنایی مبلمان تولیدی و نور مخفی
    • ماشین آلات قابل حمل، ابزار و تجهیزات کمکی برای تولیدات مبلمان چوبی
    • ماشین آلات ثابت برای تولید مبلمان چوبی
    • تجهیزات پارچه ای، چرمی
    • لوازم داخلی، مواد و تجهیزات لوازم داخلی
    • محصولات نیمه تمام برای لوازم داخلی، تشک و صنعت تولید تخت
    • ماشین آلات، ابزار و تجهیزات و وسایل کمکی برای پردازش لوازم داخلی
    • سقف، پوشش و لوازم جانبی دیوار
    • لوازم و تجهیزات پنجره
    • پارکت، چوب و دیگر کف پوش ها
    • ابزارهای نصب و راه اندازی، نصب عایق و حفاظ سطح
    • ماشین آلات و لوازم جانبی برای نصب پارکت و لمینیت
    • لوازم جانبی کف
    • لوازم جانبی درب و دروازه
    • قطعات تمام شده برای اتصالات داخلی
    • مواد اتصالات داخلی
    • اطلاعات، سازماندهی

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه بین المللی معماری و ساختمان  YugBuild

نمایشگاه معماری و ساختمان روسیه YugBuild

نمایشگاه بین المللی معماری و ساختمان YugBuild این نمایشگاه از تاریخ 28 فوریه الی 2 مارس 2024 مصا ...

از تاریخ 1402/12/9 تا تاریخ 1402/12/12
همین الان رزرو کن
نمایشگاه CACFair Weaving + Home Decor

نمایشگاه CACFair Weaving + Home Decor

نمایشگاه CACFair Weaving + Home Decor این نمایشگاه دوبار در سال در تاریخ 21 الی 27 آوریل 2024 مصا ...

از تاریخ 1403/2/2 تا تاریخ 1403/2/8
همین الان رزرو کن
نمایشگاه دکوراسیون داخلی (Interior Lifestyle China)

نمایشگاه دکوراسیون داخلی

نمایشگاه دکوراسیون داخلی (Interior Lifestyle China) این نمایشگاه هر ساله در تاریخ 21 الی 23 سپتام ...

از تاریخ 1402/6/30 تا تاریخ 1402/7/1
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است