×

نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک نورنبرگ BioFach

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک نورنبرگ BioFach / BioFach

توضیحات نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک نورنبرگ BioFach

این نمایشگاه از 11 الی 14 فوریه 2025، مصادف با 23 الی 26 بهمن 1403 خورشیدی در نورنبرگ آلمان برگزار می شود.

وبسایت نمایشگاه: www.biofach.de/

BioFach یا به عبارتی نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک در نورنبرگ یک نمایشگاه برتر تجاری و بین المللی برای محصولات ارگانیک است. این نمایشگاه محل ملاقات تامین کنندگان و تصمیم گیرندگان تولید و تجارت در صنعت مواد آلی است. نمایشگاه BioFach همراه با Vivaness، نمایشگاه برتر تجاری مراقبت شخصی با مواد طبیعی و ارگانیک، سالانه مخاطبان متخصص در تجارت بین المللی را به خود جلب می کنند. کلیه مواد غذایی ارگانیک به نمایش گذاشته شده تحت مجوز مواد ارگانیک اتحادیه اروپا و دستورالعمل های اعتباربخشی IFOAM، یعنی حامی BioFach، تایید شده اند.

اطلاعات نمایشگاه تجاری و بین المللی برای مراقبت های شخصی طبیعی و ارگانیک.VIVANESS
طبیعت همیشه به عنوان بهترین منبع انرژی و تامین کننده مواد سالم و ارگانیک برای سلامتی و سرزندگی انسان بوده است موضوع و محصولات  نمایشگاه بین المللی VIVANESS در ارتباط با مراقبت های شخصی طبیعی و ارگانیک است. این نمایشگاه محصولات سنتی و مدرن و پیشگامان تازه وارد حوزه لوازم آرایشی بین المللی را به شیوه ای منحصربفرد دورهم جمع می کند. نمایشگاه VIVANESS  محصولات خود را از تمامی متخصصان مربوطه مانند فروشگاه های مواد غذایی طبیعی و همچنین خرده فروش ها مانند فروشگاه های آنلاین تخصصی، داروسازها، داروخانه ها و عطاری ها به متخصصان این صنعت ارائه می کند.
نمایشگاه VIVANESS  فرصتی فوق العاده برای تولیدکنندگان لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک، خریداران لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک، تاجران لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک می باشد.

نمایشگاه برتر جهانی مواد غذایی ارگانیک BIOFACH

BIOFACH نورنبرگ پیشروترین رویداد جهان است که با تمرکز بر روی غذاهای ارگانیک انجام می شود. این رویداد شامل غرفه داران و بازدیدکنندگان پرشور است که صرفا نگران غذاهای ارگانیک هستند و می خواهند آگاهی از فواید غذاهای ارگانیک را گسترش دهند. غرفه داران و متخصصان مختلفی برای گسترش هرچه بیشتر آگاهی، سمینارها را جمع آوری و انجام می دهند. انواع محصولات و خدمات ارگانیک توسط متخصصان به نمایش گذاشته می شود و نمایش، ابزارها و محصولات مختلف توسط متخصصان انجام می شود. آخرین برندها می توانند با متخصصان ارگانیک ارتباط برقرار کرده و تجارت خود را گسترش داده و از بازارها و محصولات بین المللی ارگانیک الهام بگیرند.

نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک نورنبرگ

مواد غذایی ارگانیک

ارگانیک چیزی بیش از یک برچسب یا گواهینامه است. کلمه ارگانیک برای کیفیت و اطمینان است. این کلمه به معنی "برای استفاده مسئولانه از منابع طبیعت" است. BIOFACH در مرکز نمایشگاه های نورنبرگ مکانی است که افراد علاقه و اشتیاق خود را به غذاهای ارگانیک به اشتراک می گذارند، با یکدیگر آشنا می شوند و نظر می دهند . فرصتی مناسب برای بازدید از متخصصان، برای دیدار با تولید کنندگان مواد غذایی ارگانیک از بازار ارگانیک و الهام گرفتن از آخرین مسائل این بخش است.

نمایشگاه مواد غذایی اورگانیک آلمان

در سال 2021، به دلیل همه‌گیری کرونا، BIOFACH صرفاً به صورت مجازی با نام BIOFACH / VIVANESS  برگزار شد.

نمایشگاه مواد غذایی نورنبرگ

محل برگزاری نمایشگاه

مرکز نمایشگاه های نورنبرگ در سال 1974 در آلمان تاسیس شد. این مرکز نمایشگاه در یکی از قطب های مرکزی ترافیک و تجارت در اروپا قرار دارد و به دلیل نزدیکی با فرودگاه بین المللی، از همه جای دنیا به راحتی قابل دسترسی است. نورنبرگ با داشتن روابط خوبی با شهرهای بزرگ اروپا، یک قرن قدمت در تجارت بین الملل، بیشماری از جاذبه های فرهنگی و تاریخی، طیف گسترده ای از گزینه های اقامتی و پیوندهای حمل و نقل عمومی مناسب، ترکیبی مناسب برای یک رویداد موفق است. مرکز نمایشگاه های نورنبرگ  170،000 متر مربع زمین نمایشگاهی ارائه می دهد، 50،000 متر مربع از آن مکان نمایش در فضای باز این مکان است. 3 مرکز همایش با 38 سالن کنفرانس در مجموع و 15 سالن نمایشگاه وجود دارد که میزبان رویدادهای متنوع هستند.

 

نمایشگاه مواد غذایی آلمان

مواد غذایی ارگانیک نورنبرگ BioFach

این نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان در زمینه مواد غذایی ارگانیک در شهر نورنبرگ کشور آلمان برگزار می گردد. تنوع  کامل جامعه ارگانیک با کیفیت بالا را در محل گردهمایی این صنعت تجربه کنید. در این نمایشگاه فیزیکی تاسیس شده، ترکیبی از دنیای دیجیتالی و رویدادی خلاقانه وجود دارد. ایمنی برای سلامت همه غرفه داران و بازدیدکنندگان به عنوان الویت اصلی در این نمایشگاه می باشد. کشاورزان، محصولات  ارگانیک و تولیدکنندگان موادغذایی به صورت ارگانیک ضمن کار خلاقانه با طبیعت، معیشت شان را تقویت می کنند. این دقیقا همان چیزی است که جامع ترین کنگره بین المللی ارگانیک روی آن تمرکز خواهد کرد که جامعه لوازم آرایشی ارگانیک و طبیعی برای دوره های بعدی نمایشگاه تجاری دوتایی به نام های Biofach  و VIVANESS   گرد هم می آیند. در این نمایشگاه، کشاورزی و تولید مواد غذایی به گونه ای بازسازی خواهد شد که اهداف پایداری در این محصولات محقق شود. در ضمن این نمایشگاه فرصتی عالی را در اختیــــــار  متخصصان برای ملاقات با تولیدکنندگان محصولات ارگانیک از بازار ارگانیک می گذارد.  وقتی مرکز نمایشگاه را در شهر نورنبرگ ترک می کنید تنها چند قدم با طبیعت فاصله دارید. در ضمن در کنار سایت این نمایشگاه، یک منطقه تفریحی محبوب برای مردم ساکن این منطقه قراردارد که این ازمزایای حضور در این نمایشگاه می باشد. هنر، فرهنگ، معماری قرون وسطایی و سایر آثار چشمگیر، اقامتتان را در نورنبرگ به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می کند.     

 

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

  • عرضه مواد غذایی و سبزیجات ارگانیک و تازه : میوه، سبزیجات، سیب زمینی و قارچ
  • عرضه محصولات ارگانیک در زمینه خواربارفروشی : ذرت، حبوبات و سایر محصولات آسیاب شده
  • ارائه محصولات در زمینه تنقلات و شیرینی های ارگانیک
  • ارائه محصولات در زمینه نوشیدنی های ارگانیک
  • لوازم آرایشی طبیعی
  • انواع دانه ها و گیاهان
  • عرضه موادغذایی ارگانیک برای حیوانات خانگی
  • عرضه محصولات منجمد و راحت برای استفاده : ماهی، غذاهای دریایی، محصولات پخته شده، سبزیجات، گیاهان و بستنی
  • ارائه سایر مقالات در زمینه داروخانه ها

 

موضوعات ارائه شده در نمایشگاه

طیف وسیعی از موضوعات مطرح شده در این نمایشگاه از انعطاف پذیری و پایداری محصولات تا گیاهخواری، سازگار با آب و هوا، بسته بندی و تولید ضایعات صفر تا دیجیتالی شدن و ارتباط آنها برای تولید وتجارت را در بر می گیرد.

 

اهداف تجار ایرانی برای شرکت در نمایشگاه

طیف وسیعی از غرفه داران و همه نوآوری ها و روندها در این نمایشگاه ارائه می شود. تجار و سرمایه داران با افراد جدیدی در این صنعت آشنا می شوند و بازارهای جدید و نوآوری های الهام بخش را در ابتدا در این نمایشگاه کشـــــــــفـ  می کنند. همچنین می توانید با نمایندگان این صنعت بین المللی به صورت زنده و مستقیم ارتباط برقرار کنید و نمایش دیجیتالی از آنچه غرفه داران در محل ارائه می دهند بهره مند شوید.



پلن های نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک نورنبرگ BioFach
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    • مواد غذایی منجمد (محصولات منجمد آماده، ماهی و غذای دریایی، گوشت، میوه، سبزیجات، گیاهان، محصولات پخته، بستنی)
    • اسنک ها و شیرینی ها (آجیل، میوه خشک، بیسکویت‌ های خوش طعم، اسنک‌ های شور، سایر شیرینی‌ ها، شکلات)
    • نوشیدنی ها (آب، قهوه، چای، نوشیدنی‌ های گرم، نوشیدنی‌ های گازدار، نوشیدنی‌ های غیرالکلی، آب‌ میوه‌ ها ) 
    • مواد غذایی تازه (میوه، سبزیجات، سیب‌ زمینی، قارچ، ماهی و غذای دریایی، محصولات تازه آماده، محصولات لبنی، محصولات پخته، تخم‌ مرغ ، شیر، پنیر، گوشت و سوسیس )
    • مواد غذایی پختنی (ذرت، حبوبات، محصولات آسیاب شده، نان، محصولات پخته، محصولات نشاسته‌ ای، ادویه‌ جات، نمک، روغن زیتون، روغن‌ های پخت و پز، خواروبار آماده، غذاهای کنسروی ، سس‌های آماده محصولات نشاسته‌ ای، ادویه‌ جات، نمک، روغن زیتون، روغن‌ های پخت و پز، خواروبار آماده، غذاهای کنسروی، سرکه، چاشنی‌ ها )
    • غیر خوراکی (شوینده‌ ها، مواد، لوازم آرایش طبیعی، غذای حیوانات خانگی، اجناس داروخانه، بذرها و گیاهان )
    • فناوری و تجهیزات ( بسته بندی، اتمام کار)
       

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه ترافل سارلات

نمایشگاه ترافل سارلات traffe

نمایشگاه تولیدکنندگان ترافل TRUFFE این نمایشگاه در تاریخ ژانویه 2024 مصادف با دیماه 1402 در شهر ...

از تاریخ 1402/11/8 تا تاریخ 1402/11/8
همین الان رزرو کن
نمایشگاه بین المللی غذای گیاهی چین HCI

نمایشگاه بین المللی غذای گیاهی چین HCI

نمایشگاه بین المللی غذای گیاهی چین HCI آدرس وبسایت: http://www.cinhoe.com این نمایشگاه سالی یک ...

از تاریخ 1403/3/25 تا تاریخ 1403/3/27
همین الان رزرو کن
نمایشگاه بین المللی آب آشامیدنی غنی شده(IHWE)

نمایشگاه بین المللی آب آشامیدنی غنی شده

نمایشگاه بین المللی آب آشامیدنی غنی shy;شده(IHWE) نمایشگاه بین المللی صنعت آب آشامیدنی غنی shy; ...

از تاریخ 1403/3/12 تا تاریخ 1403/3/28
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است