×

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی / propak china

توضیحات نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی PROPAK CHINA

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (ProPak) در تاریخ 19 الی 21 ژوئن 2024  مصادف با 30 خرداد الی 1 تیر ماه 1403، در شهر شانگهای برگزار می­گردد.

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (ProPak) را می­توان  یکی از رویدادهای برتر در حوزه  فرآوری و بسته­بندی در چین دانست. این نمایشگاه، خریداران ممتاز از برندهای اصلی و پیشروان بازار در زمینه نوشیدنی، لوازم آرایشی، لبنیات، مواد غذایی، مواد شیمیایی خانگی و بخش‌های صنعتی و دارویی را به خود جذب می­کند. 

 

تاریخ برگزاری: 19 الی 21 ژوئن 2023 (29 الی 31 خرداد ماه 1402)

وب‌سایت نمایشگاه: https://www.propakchina.com/en

 

چرا فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی حائز اهمیت است؟

فرآوری، نگهداری و بسته‌بندی مواد غذایی، یک علم بین‌رشته‌ای است. تکنیک­ها و فن‌آوری‌های مختلفی برای افزایش عمر مفید مواد غذایی، به حداقل رساندن خطر آلودگی، حفاظت از محیط‌زیست و بهبود خواص و طعم مواد غذایی وجود دارد. برخی از مزایای فراوان فرآوری، نگهداری و بسته‌بندی مواد غذایی شامل افزایش ایمنی مواد غذایی، بهبود تغذیه، ماندگاری طولانی‌تر و افزایش فرصت‌های اقتصادی است. علاوه بر این، فرآوری و نگهداری مواد غذایی به کاهش پسماند کمک می‌کند. توسعه فناوری‌های جدید فرآوری، نگهداری و بسته‌بندی مواد غذایی برای حفظ کیفیت غذا، بهبود طعم و کاهش دورریز، حیاتی است. در حال حاضر، تأکید زیادی بر توسعه فناوری‌های بسته‌بندیِ زیستی و هوشمند است که برای مواد غذایی بی‌خطر بوده و آلودگی زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد.

تکنولوژیِ بسته‌بندی چیست؟

فناوری بسته‌بندی، رابط بین لجستیک داخلی و تدارکات خارجی است. بسته‌بندی نه‌تنها باید از محصول محافظت کند و آن را برای حمل‌ونقل مناسب کند، بلکه باید عملکردهای اضافی دیگری را نیز انجام دهد: آن‌ها باید هوشمندانه ساخته شوند؛ علاوه بر این، باید حاوی اطلاعاتی در مورد محصول و محصولات سازگار با محیط‌زیست باشد.

تکنولوژی بسته‌بندی در همه‌جا وجود دارد. برای حفاظت، قطعه‌بندی، ذخیره‌سازی، حمل‌ونقل و بازاریابی کالا استفاده می‌شود. فناوری بسته‌بندی به‌ویژه برای لجستیک مهم است و گام نهایی در لجستیک به شمار می‌آید. فناوری بسته‌بندی به‌طور مداوم در زندگی روزمره ما وجود دارد. از چیپس و سیب‌زمینی گرفته تا مبلمان گرفته تا خمیردندان، تقریباً همه کالاهایی که می‌توانیم بخریم بسته‌بندی شده‌اند. تولیدکنندگان به‌سادگی از آن برای حمل‌ونقل کالاهای خود استفاده نمی‌کنند. بسته‌بندی همچنین می‌تواند جنبه بازاریابی داشته باشد که نباید دست‌کم گرفته شود. بسته‌بندی، نقش مهمی را در تصمیمات خرید ما ایفا می‌کند.

بسته‌بندی از چه چیزی ساخته شده است؟

در ابتدای فرآیند بسته‌بندی، تکنسین بسته‌بندی با این سؤال مواجه می‌شود که «کدام ماده بسته‌بندی برای محصولات من مناسب‌تر است؟» اصطلاح مواد بسته‌بندی به ماده خام یا ماده‌ای اطلاق می‌شود که بسته‌بندی مربوطه از آن تشکیل شده است.

اصولاً می‌توان از بین بسیاری از مواد مختلف انتخاب کرد. در اینجا مهم‌ترین آن‌ها ذکر شده است:

  • پلاستیک احتمالاً پرمصرف‌ترین ماده بسته‌بندی در جهان است. به‌صورت فویل، جعبه، بطری و سایر ظروف برای حمل‌ونقل و بازاریابی کالا استفاده می‌شود. از آنجایی که پلاستیک‌های مرسوم مبتنی بر پلی‌اتیلن برای محیط‌زیست بسیار مضر هستند، پلاستیک‌های زیستی به‌طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • به‌منظور تولید پلاستیک‌های زیستی، مواد خام تجدیدپذیر به مولکول‌های منفرد تجزیه می‌شوند و سپس دوباره در یک توالی جدید ردیف می‌شوند. نتیجه ماده‌ای است که تقریباً همان خواص پلاستیک‌های مبتنی بر نفت خام را دارد.
  • کاغذ یا مقوا نیز یکی از پرکاربردترین مواد بسته‌بندی است. برای حمل‌ونقل کالاهای کوچک و متوسط به‌صورت کارتن و جعبه استفاده می‌شود. تخته موجدار فرآوری شده مخصوصاً پایدار است و همچنین می‌تواند برای تثبیت سایر مواد بسته‌بندی استفاده شود.
  • مهندسان بسته‌بندی اغلب از فلز به شکل قوطی و فویل آلومینیومی استفاده می‌کنند. فلز نسبتاً مقاوم است و پس از استفاده و تمیز کردن قابل بازیافت و استفاده مجدد است.
  • چوب به‌عنوان ماده اولیه جعبه‌های حمل‌ونقل و کارتن‌ها عمل می‌کند.

نمایه نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی PROPAK CHINA

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (PROPAK CHINA به‌عنوان رویداد برتر فرآوری و بسته‌بندی، راه‌حل‌هایی برای فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی، نوشیدنی، لبنیات، داروسازی، لوازم آرایشی، مراقبت‌های شخصی و سایر صنایع مرتبط ارائه می‌دهد.

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (PROPAK CHINA یک رویداد برترِ فرآوری و بسته‌بندی در کشور چین است. بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی از 19 تا 21 ژوئن 2023 در مرکز نمایشگاه و همایش ملی (شانگهای) برگزار خواهد شد. نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (PROPAK CHINA شیوه­های متنوعی برای فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال بسته‌بندی صنایع نوشیدنی، لبنیات، داروسازی، آرایشی و بهداشتی و غیره هستید، نمایشگاه فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی شانگهای بهترین مکان برای یافتن ماشین‌ها، سیستم‌ها، فناوری‌ها و اپلیکیشن­ها در حوزه بسته‌بندی و فرآوری است.

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (PROPAK CHINA دروازه‌ی ملاقات با مصرف‌کنندگان نهایی (end user) از غذا، مواد اولیه بهداشتی، فرآوری، بسته‌بندی گرفته تا محصولات طبیعی و غذایی است. در نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (PROPAK CHINA شما می‌توانید با طیف گسترده‌ای از نمایشگاه‌ها، پلتفرم­های تجاری بین‌المللی، برنامه حمایتی گسترده و صنایع گوناگون آشنا شوید. به شما توصیه می‌کنیم که فضای مورد نیاز خود را هرچه زودتر رزرو کنید و سهم خود را از بازار چین به دست آورید و پتانسیل‌های بکر آسیا را کشف کنید.

یک رویداد بزرگ برای صنایع فرآوری و بسته‌بندی در آسیا

نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (PROPAK CHINA با مشارکت غرفه­داران پیشرو در صنعت فرآوری و بسته‌بندی، بهترین مکان برای یافتن ماشین‌ها، سیستم‌ها، فناوری‌ها و برنامه‌های منطبق با آخرین پیشرفت‌های حوزه‌ی صنعت بسته‌بندی است. نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی (PROPAK CHINA محصولاتی در زمینه فرآوری مواد غذایی، بسته‌بندی، برچسب زدن، توزین، چاپ، تدارکات، اتوماسیون، ظروف و مواد غذایی، نوشیدنی، لبنیات، قنادی، نانوایی، چاشنی، کالاهای تند مصرف (Fast Moving Consumer Goods)، داروسازی، مراقبت شخصی، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، تجارت الکترونیک و صنایع دیگر، ارائه می‌دهد.

چرا نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی؟

  • محبوبیت بالا - این نمایشگاه، 27 دوره با موفقیت برگزار شده است و یک نمایشگاهِ معیار در حوزه صنعت بسته‌بندی و صنعت تجهیزات است.
  • منابع غنی - هر سال تورهای جهانی برای تأمین منابع عظیم فروشندگان جهانی برگزار می‌شود.
  • خریداران انبوه – موفقیت نمایشگاه مشترک 2021 اعتماد صنعت را نسبت به انعطاف‌پذیری قوی و پتانسیل نامحدود بازار چین تا حد زیادی افزایش داد. با اثر هم‌افزایی نمایشگاه‌های هم‌زمان، تعداد بازدیدکنندگان در سال 2021 به 39637 نفر رسید.
  • اثر هم‌افزایی رویدادهای هم‌زمان- اثر هم­افزایی رویدادهای هم‌زمان از جمله Hi & Fi آسیا-چین، نمایشگاه Healthplex و محصولات طبیعی و مواد غذایی چین، موجب می­شود که از صنایع مرتبط با مواد غذایی بهره‌مند شوید.
  •  پشتیبانی سازمانی – این نمایشگاه، تنها رویداد با حمایت سازمان‌های بسته‌بندی و فرآوری خارج از کشور، از جمله سازمان‌های دانمارک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و آمریکای شمالی است.
  • رویدادهای حمایتی - بسیاری از رویدادهای فوق‌العاده از جمله انجمن‌های ویژه، مچ­میکینگ (matchmaking)، نمایش محصولات نوآورانه و غیره در سراسر نمایشگاه برگزار می‌شود.

چرا بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی؟

  • نمایشگاه حرفه‌ای بسیار معتبر صنعت

فناوری‌هایی که تمامی صنایع از جمله غذا، نوشیدنی، لبنیات، آب‌نبات و غذاهای تفریحی (leisure food)، محصولات شیمیایی روزانه، مراقبت‌های پزشکی، کالاهای تند مصرف و فرآوری صنعتی و غیره را پوشش می‌دهد.

  • گرد هم آوردنِ شرکت‌های فرآوری و بسته‌بندی از سراسر جهان

حدود 900 شرکت‌کننده از 22 کشور و منطقه، از جمله هیئت‌هایی از فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، آمریکای شمالی و سایر کشورها در این نمایشگاه حضور دارند.

  • انجمن‌ها و فعالیت‌های چشم‌نواز در محل

این نمایشگاه توسط اجلاس‌های سطح بالا، انجمن‌های بین‌المللی حرفه‌ای، کنفرانس‌های شرکت‌های معروف، مسابقات پرورش استعداد و غیره پشتیبانی می‌شود تا حرفه‌ای‌های شرکت‌های فرآوری و بسته‌بندی جهانی مورد حمایت قرار دهد که در زمینه گسترش کسب‌وکار، فناوری، تحقیق و توسعه و مهندسی به‌صورت همه‌جانبه و در سطح جهانی فعالیت می‌کنند.



پلن های نمایشگاه بین‌المللی فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی
  • مدارک

    1) اصل گذرنامه .

    الف) مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود.

    2) 2 قطعه عکس 4×6 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید و جدید .

    3) تمکن مالی

     

  • موضوعات نمایشگاه

     

    • تکنولوژیِ فرآوری

    ماشین‌آلات فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی، ماشین‌آلات فرآوری لبنیات، فرآوری مایعات، فرآوری گوشت، فرآوری دارویی، ماشین‌آلات فرآوری روزانه محصولات شیمیایی

    • تکنولوژی بسته‌بندی

    ماشین‌آلات بسته‌بندی (غذا/نوشیدنی/ کالاهای تند مصرف /کالاهای صنعتی)، بسته‌بندی هوشمند، بسته‌بندی مایعات، ماشین‌آلات بسته‌بندی دارویی، بسته‌بندی روزانه محصولات شیمیایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی پلاستیکی، بسته‌بندی مقوایی، بسته‌بندی فلزی/شیشه‌ای

    • تکنولوژی چاپ و لیبل گذاری

    فناوری چاپ End-line، فناوری برچسب زدن، تأمین مواد

    • فناوری بسته‌بندی لجستیک

    فناوری بسته‌بندی لجستیک، برچسب زدن

    • مواد و محصولات بسته‌بندی

    مواد بسته‌بندی، محصولات بسته‌بندی، ظروف بسته‌بندی، بسته‌بندی انعطاف‌پذیر

    • بسته‌بندی و تولید هوشمند

    ربات‌های صنعتی و اتوماسیون، فناوری بینایی و حسگر، ذخیره‌سازی هوشمند و لجستیک

    • بسته‌بندی انعطاف‌پذیر

    تجهیزات فیلم‌سازی، تجهیزات لمینیت، تجهیزات ساخت کیسه و ساک دستی و غیره

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه بین المللی فناوری پردازش و بسته بندی برای آسیاProPak Asia

نمایشگاه بین المللی فناوری پردازش و بسته بندی آسیاProPak Asia

ProPak Asia - نمایشگاه برتر پردازش و بسته بندی آسیا . تاریخ برگزاری این نمایشگاه 12 الی 15 ژوئن 2 ...

از تاریخ 1403/3/23 تا تاریخ 1403/3/26
همین الان رزرو کن
نمایشگاه چاپ و بسته بندی Allinprint

نمایشگاه چاپ و بسته بندی Allinprint

نمایشگاه چاپ و بسته بندیAllinprint این نمایشگاه دوبار در سال از تاریخ 28 الی 31 اکتبر 2024 مصادف ...

از تاریخ 1403/8/7 تا تاریخ 1403/8/10
همین الان رزرو کن
نمایشگاه چاپ تایلند

نمایشگاه چاپ تایلند

نمایشگاه چاپ تایلند ASIA PRINT EXPO این نمایشگاه تجاری بین المللی که به راه حل های چاپ و علامت گذ ...

تاریخ شروع: 20204 تاریخ پایان: 2024
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است