×

اطلاعات لازم درباره نمایشگاه تجهیزات برق برلین

نمایشگاه تجهیزات برق برلین یکی از نمایشگاه های برگزار شده در کشور آلمان است که محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در زمینه فناوری و محصولات برقی است. هر ساله کارشناسان و متخصصان زیادی در این نمایشگاه شرکت می کنند که محصولات شرکت خود و راهکارهای جدید در پیشرفت محصولات را عرضه می کنند که شرکت در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان از مزایای زیادی برخوردار است. در این مقاله  اطلاعات لازم درباره برگزاری نمایشگاه تجهیزات برق برلین و محصولات ارائه شده در آن مورد بررسی قرار گرفته است و همچنین تاریخ برگزاری این نمایشگاه در سال 2019 بیان شده است.

نمایشگاه های کشور آلمان

کشور آلمان یکی از کشور های صنعتی و پیشرفته ای است که سالیان درازی است به اهمیت برگزاری انواع نمایشگاه های بین المللی پی برده است و سالانه نمایشگاه های زیادی در این کشور برگزار می شود. این کشور رابطه بین تولید و نمایشگاه را به خوبی درک کرده است و به همین دلیل آن را به بزرگترین کشور در زمینه برگزاری نمایشگاه های بزرگ و بین المللی می نامند. در آلمان بیست و سه شرکت نمایشگاهی وجود دارد که سالانه نمایشگاه های زیادی در بیست و سه شهر این کشور برگزار می کند. تعداد این نمایشگاه به بیش از صد و چهل نمایشگاه می رسد که در مساحت 6 میلیون متر مربعی برگزار می گردد. شرکت های نمایشگاهی آلمان نمایشگاه های تخصصی بسیار زیادی در خارج از مرز های کشور آلمان و در کشور های دیگری برگزار می کنند که تعداد آنها به بیشتر از دویست و چهل نمایشگاه بین المللی می رسد. قرار گیری کشور آلمان در مرکز اتحادیه اروپا و همچنین به علت قرار گرفتن بانک مرکزی اتحادیه اروپا در شهر فرانکفورت کشور آلمان باعث شده است که این کشور در زمینه برگزاری نمایشگاه یک قطب مرکزی باشد. نمایشگاه تجهیزات برق برلین ( CWIEME Berlin ) یکی از بزرگترین نمایشگاه هایی است که در این کشور برگزار می شود. در این مقاله به تفصیل درباره تمامی ابعاد نمایشگاه تجهیزات برق در برلین پرداخته شده است.

نمایشگاه تجهیزات برق برلین

نمایشگاه تجهیزات برق برلین

نمایشگاه تجهیزات برق آلمان  یکی از نمایشگاه هایی است که در کشور آلمان و در برلین، پایتخت این کشور برگزار می شود. نمایشگاه تجهیزات برق برلین، تاریخچه و قدمت خیلی زیادی در بین نمایشگاه های برگزار شده در کشور آلمان دارد. این نمایشگاه دارای بیست سال سابقه در زمینه نمایشگاه های فناوری است که بیشترین سابقه در این زمینه به شمار می رود.  نمایشگاه تجهیزات برق برلین در زمینه ارائه محصولاتی، مانند؛ سیم پیچ، موتورهای الكتریكی،ترانسفورماتور، عایق و تولید برق است. شرکت کنندگانی که در نمایشگاه برق برلین شرکت می کنند، اغلب افراد متخصص و کارشناسی هستند که می خواهند در این محصولات سرمایه گذاری کنند و برای آن به دنبال یافتن تامین کننده های جدید و معتبری هستند. این نمایشگاه به قدری معتبر و مشهور است که بیشتر از پنجاه درصد از افرادی در این نمایشگاه شرکت می کنند، در هیچ نمایشگاه دیگری شرکت نخواهند کرد. نمایشگاه تجهیزات برق برگزار شده در کشور آلمان یکی از بهترین مکان هایی است که شرکت کننده ها می توانند محصولات و کالاهای خود را در معرض نمایش خریداران قرار دهند.  شرکت کنندگان در نمایشگاه برق برلین این فرصت را خواهند یافت که بتوانند به بازارهای جدید دست پیدا کنند و محصولات بیشتری را به فروش برسانند.

به طور کلی این نمایشگاه، بهترین نمایشگاه برای متخصصان در صنعت برق است و با شرکت در این نمایشگاه می توانند در کانونی ترین مکان مربوط را تخصصشان قرار گیرند.

بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات برق برلین

نمایشگاه تجهیزات برق برلین، یکی از بهترین مکان ها برای معرفی کردن محصولات و ازئ بهترین راهکار ها برای معرفی برند شرکت در بازارهی جهانی است. در این نمایشگاه سالانه نزدیک به 60 درصد از بازدیدکنندگان شرکت می کنند، جزو بازدید کنندگان جدید هستند و این امر باعث می شود فرصت های تجارتی خیلی خوبی برای شرکت کنندگان به وجود آید. این نمایشگاه به قدری خلاقانه و نوآورانه است که سالانه بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کنند. مزیت شرکت در این نمایشگاه این است که می توانید با بزرگ ترین و مشهور ترین شرکت های دنیا روبرو شوید که محصولات خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار داده اند.

این نمایشگاه در مرکز اتحادیه اروپا قرار دارد و به سبب آن می توان از جذاب ترین کشور های اروپایی نیز دیدن  کرد.

شرکت در این نمایشگاه بزرگ باعث می شود که بازدید کنندگان بتوانند برای محصولات شرکت خود راهکار های خوبی پیدا کنند و از آخرین و بهترین تکنولوژی های موجود آگاهی پیدا کنند. بازدید از این نمایشگاه بین المللی باعث یافتن پیدا کردن بهترین شرکا از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه فناوری می شود.

نمایشگاه تجهیزات برق آلمان

محصولات قابل ارائه در نمایشگاه برلین

نمایشگاه بین المللی تجهیزات برق برلین، تنها نمایشگاهی برای عرضه سیم پیچ نیست. در این نمایشگاه محصولات متنوع دیگری، مانند؛ انواع مواد عایق و ترانسفورماتورها نیز به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه محصولات گوناگونی را سیزده شاخه مختلف ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند به راحتی از آخرین و جدید پیشرفتها در زمینه فناوری آگاهی پیدا کنند. شرکت در این نمایشگاه باعث می شود که در زمان و هزینه بازدید کنندگان تا حد زیادی صرفه جویی شود به طوری که می توانند تمام اطلاعات لازم برای پیشرفت شرکت را به طور یکجا از این نمایشگاه به دست آورند.

نمایشگاه بین المللی برق برلین در سال 2019

این نمایشگاه در سال 2019  از تاریخ 31 اردیبهشت تا 2 خرداد  سال 1398 برگزار می شود. شرکت کنندگان برای شرکت در این نمایشگاه لازم است پاسپورتی که حداقل 7 ماه اعتبار دارد،داشته باشند. همچنین داشتن مدارک شغلی مرتبط با موضوع، شناسنامه فرد متقاضی و شناسنامه همسر متقاضی و همچنین داشتن مدارک مالی و ملکی که معتبر باشد، الزامی می باشد.

نمایشگاه برق برلین

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است