×

اطلاعات کامل نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ

برگزاری نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ، یک خبر خوب برای فعالان حوزه ساختمان است. نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ (Bauma)، یک رویداد بسیار مهم جهانیست که همه ساله برگزار می گردد. این نمایشگاه صنعت ساختمان، هر سال در زمان مشخصی  در مونیخ آلمان برگزار می شود و تا به امروز، همواره جایگاه ویژه خود را از نظر کیفیت اجرا محفوظ نگه داشته است. شما در این مقاله، با همه چیز درباره این نمایشگاه آشنا خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر شما هم دستی در صنعت ساختمان دارید، رفتن به نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ را از دست ندهید.

در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ چه می گذرد؟

نمایشگاه ماشین آلات ساختمان آلمان یکی از مهمترین و معتبرترین نمایشگاه ها برای علاقه مندان به حوزه معماری و ساختمان است. کسانی که در زمینه های طراحی ساختمان، نقشه کشی و ساختمان سازی صاحب بیزینس هستند و به دنبال جدیدترین تکنیک ها و آپدیت ترین نرم افزارهای کاربردی در حوزه‌ی فعالیت خود می‌باشند.

هر سال شاهد افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان در این نمایشگاه هستیم. خدمات زیادی در این نمایشگاه ارائه می شود که توجه علاقه مندان را به خود جلب می کند. با ما همراه باشید تا بخشی از این خدمات را به شما معرفی کنیم.

نمایشگاه بر اساس محصولات، مواد و مصالح ساختمانی و موضوعات به بخش های مختلفی تقسیم‌بندی می شود. چیزی وجود ندارد که شما بخواهید از صنعت ماشین آلات ساختمان بدانید و در این نمایشگاه مشاهده نکنید. نمایشگاه ماشین آلات مونیخ جدیدترین اطلاعاتی را به شما ارائه می ‌دهد که خودتان هم فکرش را نمی کردید. خدمات این نمایشگاه شامل ارائه‌ی سیستم ها، تکنولوژی ها و انواع مصالح ساختمانی، به منظور ساخت و سازهای مسکونی و تجاری در سطح کلان است.

نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ

بیشتر چه کسانی در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ شرکت می کنند؟

با توجه به اینکه این نمایشگاه، یک نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی است، تولیدکنندگان و فعالان بسیاری در صنعت ساختمان، در این نمایشگاه حضور به هم رسانده و خود را به دانش روز دنیا در این حوزه مجهز می کنند. بازدیدکنندگان عمدتا شامل مدیران، سرمایه گذاران و خریداران فعال در این حوزه، از سراسر جهان و به طور خاص از قاره اروپا هستند. از میزان اهمیت این نمایشگاه بد نیست بدانید که بسیاری از تولیدکنندگان، محصولات جدید خود را در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ افتتاح می کنند که در میان آن ها، اسامی تولید کنندگان بزرگ و مشهور در حوزه ساختمان نیز به چشم می خورد. همه چیز در باره نمایشگاه ماشین آلات مونیخ در این مقاله نوشته شده است.

چه خدماتی در این نمایشگاه ماشین آلات ساختمان ارائه می شود؟

ارائه‌ی انواع جدیدترین ماشین آلات صنعتی شامل، ماشین آلات مواد و ترکیبات ساختمانی، ماشین آلات معدن کاری، ماشین آلات تولید ملات خشک و آسفالت، ماشين ‌آلات برش سنگ و دیگر ماشین آلات ساختمانی.

ارائه‌ی انواع جدیدترین تکنولوژی های ساخت و ساز، تکنولوژی های انتقالات و سیالات، تجهیزات صنعت راهسازی، سدسازی، كانال‌سازی، جدیدترین تجهیزات ساختمان سازی نظیر انواع جرثقيل‌، کمپکتور، كمپرسورها، انواع پمپ بتن و ملات‌پاش‌ها، تراكتورها، موتورهای ديزل، جدیدترین دستگاه های لازم برای تولید سیمان، مواد و تجهیزات بام ساختمان، محصولات ساختمانی شیمیایی و ابزارآلات ساختمانی، ابزار آلاتی برای آلومینیوم و فولاد کاری، جدیدترین سیستم های انرژی و سیستم های ساختمانی شامل فن آوری انرژی خورشیدی، سیستم های کنترل از راه دور و  اتوماسیون ساختمان، جدیدترین پوشش های طبقات و کف ساختمان ها، جدیدترین سیستم های پارکینگ و درب های کنترلی، جدیدترین انواع سیستم های درب و پنجره، بروزترین ابزار آلات تعمیر و نگهداری تجهیزات ساختمانی و روش های بهینه تعمیر و نگهداری این ابزارآلات.

همچنین بروزترین مواد و مصالح ساختمانی نظیر محصولات بتنی، مصالح ساختمانی با بافت سیمان، انواع سنگ ها و سرامیک ها، گچ، آجر، عایق، انواع چوب، انواع کاشی ها و انواع قطعات پیش ساخته، در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ ارائه می شوند.

از دیگر خدماتی که در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ ارائه می شود می توان رزرو نمودن غرفه، مشاوره نمایشگاهی از طرف مجریان نمایشگاه، ارتباطات هوشمند و قرارهای ملاقات نمایشگاهی، پذیرایی و تشریفات را نام برد.

نمایشگاه ماشین آلات ساختمان آلمان

چرا باید در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ شرکت کنید؟

همانطور که قبلا هم گفته شد، نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ یکی از اجتماعات پیشرو در زمینه معماری و صنعت ساختمان است. این نمایشگاه می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت شما داشته باشد. شرکت در این گردهمایی بزرگ این فرصت را برای شما فراهم می کند که با کارشناسان و فعالان بین المللی، ارتباطات سازنده برقرار کنید و با کمی درایت به معاملات تجاری موفق دست پیدا کنید و بیشتر دیده شوید. اگر کمی زیرک باشید می توانید سبک های مختلف بکار رفته توسط رقیبانتان را ببینید و بررسی کنید تا به شما در نوآوری در کارهایتان ایده بدهد. ثابت شده که همه چیز در این نمایشگاه فراتر از انتظار شما خواهد بود، پس می توانید مطمئن باشید که با حضور در این نمایشگاه شما به تمام اهدافتان خواهید رسید.

این نمایشگاه چه زمانی برگزار می شود؟

حضور در این نمایشگاه برای فعالان این حوزه، فرصتی است برای توسعه‌ی بیزینس. نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ در سال های گذشته، بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان داشته است. خبر خوب اینکه امسال نیز از تاریخ 8 الی 14 آوریل 2019، یعنی ۱۹ الی ۲۵ فروردین هزار و سیصد و نود و هشت، این رویداد مهم برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ، پرطرفدارترین نمایشگاه صنعت ساختمان است. اگر شما هم یکی از فعالان این حوزه هستید، در اولین فرصتی که دارید به نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ بروید. شما نه تنها با شرکت در این نمایشگاه چیزی را از دست نمی دهید، بلکه مجهز به بالاترین سطح دانش در زمینه تکنولوژی‌های حوزه ساختمان خواهید شد. شرکت شما در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ یک امتیاز مثبت در رزومه کاری شماست و هر چیزی را بخواهید درباره صنعت ماشین آلات ساختمان بدانید در نمایشگاه ماشین آلات ساختمان مونیخ مشاهده خواهید کرد.

نمایشگاه ماشین آلات مونیخ

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است