×

بررسی نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

به طور کلی نمایشگاه ها، مرکزی برای معرفی جدیدترین فناوری ها و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشد. نمایشگاه حمل و نقل مونیخ یکی از نمایشگاه های معتبر و بزرگ است که در شهر مونیخ برگزار می شود. نمایشگاه مونیخ میزبان مهمانان و شرکت کنندگانی از سراسر دنیا است و به همین دلیل به یکی از بهترین نمایشگاه های حمل و نقل در دنیا تبدیل شده است. در این متن به بررسی نمایشگاه حمل و نقل مونیخ خواهیم پرداخت.

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

این نمایشگاه که در شهر مونیخ واقع در کشور آلمان برگزار می شود در رابطه با تدارکات و هر آنچه که با حمل و نقل در ارتباط است می باشد که در تاریخ 14 خرداد ماه تا تاریخ 17 خرداد در سال 1398 برگزار خواهد شد. در نمایشگاه حمل و نقل آلمان تولیدکنندگان در زمینه حمل و نقل جدیدترین محصولات را در معرض نمایش می گذارند و بازدید کنندگان از سراسر دنیا برای دیدن این محصولات و فناوری های جدید به این نمایشگاه می آیند. علاوه بر این موضوع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می توانند در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ با یکدیگر در ارتباط باشند و از این طریق نیازها و یا مشکلات شناخته می شود و تولیدکنندگان می توانند در جهت رفع آنها اقدام نمایند. به طور کلی نمایشگاه حمل و نقل مونیخ تاثیر بسزایی در پیشرفت تدارکات و موارد مربوط به حمل و نقل دارد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه

این نمایشگاه به حدی بزرگ است که از 63 کشور در این نمایشگاه شرکت می نمایند و حدود 2000 غرفه را شامل می شود؛ اما تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه حمل و نقل مونیخ در حدود 52000 از 110 کشور می باشد که به خوبی نمایانگر بزرگی این نمایشگاه است. در حدود یک سوم از بازدید کنندگان نمایشگاه و همچنین نیمی از غرفه داران در واقع از شرکت های بین المللی هستند که در این نمایشگاه برای ارائه و یا اطلاع از آخرین تکنولوژی و فناوری و همچنین پیشرفت کسب و کار خود شرکت می کنند. این موضوع که از هر نقطه دنیا در این نمایشگاه شرکت می کنند باعث می شود تا تبادل اطلاعات در سطح وسیعی صورت گیرد که این موضوع تاثیر زیادی بر مفید بودن نمایشگاه حمل و نقل مونیخ خواهد داشت.

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

محصولات و خدمات حمل و نقل ترابری و تدارکاتی

در زمینه تدارکات و ترابری حمل و نقل در نمایشگاه حمل و نقل لجستیک محصولات و همچنین خدماتی که وجود دارد ارائه می شود. از جمله این موارد که در این نمایشگاه به تبادل و یا معرفی گذاشته می شوند تدارکات دریایی و حمل و نقل دریایی درون مرزی می باشد. که این حمل و نقل بیشتر برای جابجایی از طریق دریا در داخل کشور استفاده خواهد شد؛ اما حمل و نقل محموله ها از طریق هوایی نیز از دیگر موارد قابل ذکر در این دسته می باشند. همان طور که می دانید علاوه بر حمل و نقل دریایی و هوایی راه دیگر برای انتقال از طریق راه آهن ها و یا قطارها می باشد که در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ این عنوان نیز وجود دارد و به آن نیز پرداخته خواهد شد. شرکت های حمل و نقل زمینی و ارائه دهندگان خدمات بسته بندی محموله ها و ارسال سریع السیر آنها نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت؛ اما عنوان دیگری که در این بخش در نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد مکان های حمل و نقل و بررسی خصوصیات و ویژگی های آنها می باشد.

بسته بندی و انبار و حمل و نقل داخلی

از دیگر موارد در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ بررسی حمل و نقل داخلی و همچنین بررسی سیستم های انبار محموله ها می باشد. همانطور که می دانید برای حمل محموله ها بسته بندی آنها نیز اهمیت زیادی دارند و بنابراین یکی از بخش های این نمایشگاه مربوط به بسته بندی محموله ها خواهد بود. به همین ترتیب در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ بسته بندی و امکانات مورد نیاز و به روز برای بارگذاری خلیج ها و یا بنادر نیز مورد بحث واقع می شوند و جدیدترین فناوری ها در این زمینه ارائه خواهند شد. همانطور که می دانید از مهمترین بخش ها در زمینه حمل و نقل مبحث امنیت می باشد. امنیت حمل و نقل و داشتن یک ابزار و وسیله برای بررسی میزان استرس حمل و نقل از دیگر موارد مهمی است که در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ به آن پرداخته می شود.

نمایشگاه حمل و نقل آلمان

سیستم های حمل و نقل در نمایشگاه

مهمترین بخش در حمل و نقل وسایلی هستند که این کار را بر عهده دارند. در حقیقت اصلی ترین موردی که باید به آن در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ پرداخته شود وسایل نقلیه می باشد. به همین دلیل وسایل نقلیه جاده مانند خودرو، اتوبوس و کامیون و همچنین وسایل نقلیه راه آهن مانند قطار در این نمایشگاه مورد بحث واقع می شوند و شرکت های بین المللی جدیدترین وسایل را در معرض نمایش می گذارند.

همچنین در زمینه تعمیرات وسایل و یا تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای پمپ بنزین و سوخت گیری وسایل نقلیه مواردی مطرح و عرضه می شوند. بررسی و ارائه جدیدترین سیستم ها برای حمل و نقل هوایی و همچنین ارائه تدارکات لازم برای بندرها نیز از دیگر موارد مطرح در این نمایشگاه حمل و نقل می باشند. برای شرکت در این نمایشگاه حمل و نقل  می توانید از تورهای نمایشگاهی استفاده کنید و همچنین قبل از سفر حتما برای اخذ ویزای کشور آلمان اقدام نمایید. برای این کار بهتر است از قبل مدارک مورد نیاز را آماده کنید تا به مشکل بر نخورید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است