×

بزرگترین نمایشگاه فرآوری پارچه، پوشاک و منسوجات

نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت در آلمان بزرگترین نمایشگاه منسوجات و صنعت پارچه و پوشاک و مواد قابل انعطاف است که علاوه بر آینده این صنعت، تکنولوژی های نوین این عرصه را  نیز نشان می دهد. در این نوشتار با این نمایشگاه حرفه ای و بین المللی، شرایط شرکت در آن و مدارک مورد نیاز بر شرکت آشنا خواهیم شد.

در نمایشگاه فرانکفورت چه خواهیم دید

نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت یا نمایشگاهی که در انگلیسی با نام Textprocess شناخته می شود، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های صنعت پوشاک و  تولید پارچه در جهان است که از تولید کنندگان و بازرگانان حیطۀ پوشاک، پارچه و منسوجات برای شرکت در این نمایشگاه دعوت می کند. این نمایشگاه علاوه بر این که فرصتی مناسب برای غرفه داران و صاحبان کسب و کار،  تولید پارچه و صنعت پوشاک برای آشنایی با یک دیگر است، این امکان را فراهم کرده تا تاجران بتوانند برای همکاری های بین المللی قراردادهای تجاری منعقد کنند.

با شرکت در نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت می توان به دیدی کلی از آینده صنعت پوشاک، تکنولوژی تولید منسوجات و فرآوری پارچه رسید. این مهم به صاحبان کسب و کار و البته سرمایه گذاران کمک خواهد کرد تا در مسیر صحیح بازار و تقاضای مشتری گام بردارند. تکنولوژی های مربوط به صنعت پارچه، ماشین های نوین در عرصۀ تولید منسوجات، مدل های دوخت و نوآوری های عرصه پوشاک نیز دیگر مزیت شرکت در نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت در آلمان است. در واقع تاجران و تولیدکنندگان  می توانند از آخرین لوازم جانبی، خدمات فرآوری کردن پارچه و مواد خام، ترند های نوین تولید پوشاک، طراحی و تولید منسوجات و درنهایت مواد خام پارچه آگاه شده و با صاحبان این عرصه ملاقات روبرو داشته، و یا قراردادهای کاری امضا کنند.

نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت

هدف نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت

علاوه بر تمام مزایای ذکر شده، تاجران و صاحبان کسب و کار با شرکت در نمایشگاه فرانکفورت  پس جذب مشتری در عرصه تولید و فرآوری پوشاک و پارچه، در پی دریافت آخرین اخبار مرتبط با بازار و تجارت هستند. همچنین این سرمایه گذاران در این رویداد بین المللی از تقاضا و نیازهای بازار مطلع شده و با مشتریان تعامل رو در رو خواهند داشت. نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت به یک شبکه ارتباط کاری بین تولید کنندگان و مشتریان منجر خواهد شد و چشم اندازی از آینده را ارائه خواهد کرد تا تاجران بتوانند برنامه ریزی بهتری برای تولیدات آینده داشته و سرمایه گذاران نیز در مسیر مورد نیاز بازار صادرات و واردات خود را برنامه ریزی کنند. برای آشنایی با نمایشگاه فرآوری فرانکفورت این مقاله را بخوانید.

موضوعات نمایشگاه فرانکفورت

صاحبان کسب و کار، تاجران و تولیدکنندگان پارچه و منسوجات که با هدف از بازدید نمایشگاه منسوجات فرانکفورت به آلمان سفر می کنند، علاوه بر اقدام جهت اجاره غرفه می توانند از غرفه هایی با موضوعات تکنولوژی بافندگی، ترندهای نوین دوخت و تکنولوژی های مرتبط با دوخت، تکنولوژی انواع تزئینات لباس، تکنولوژی های مرتبط با انواع گلدوزی، طراحی و برش، تکنولوژی اتوماسیون، مواد مورد نیاز در دوخت، ماشین آلات مورد استفاده در عرصه تولید پارچه و منسوجات، جریان داخلی مواد و لجستیک پارچه دیدن کنند.

همچنین در نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت غرفه هایی مرتبط با آماده سازی و سازماندهی تولید، آماده سازی برای ترکیب، تنظیم و تولید، فرآوری و تکمیل تولید، کنترل کیفیت، تکنولوژی های مرتبط با مطبوع سازی هوا، دفع و بازیافت زباله در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. علاوه بر همۀ موارد بالا در نهایت یکی از بهترین قسمت های نمایشگاه غرفه های تکنولوژی اطلاعات، مشاوره، آموزش از کشورهای مختلف دنیا است، که فرصتی بی نظیر را برای توسعه و تحقیق در عرصه پوشاک و پارچه فراهم کرده و به بازدیدکنندگان نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت عرضه خواهد کرد.

نمایشگاه فرآوری منسوجات آلمان

شرکت کنندگان نمایشگاه منسوجات

نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت میزبان تمامی فعالان عرصه منسوجات و صنعت پارچه است. تقریبا 20 گروه تولیدی از سراسر دنیا در این نمایشگاه غرفه دارند. علاوه بر این فعالان عرصۀ تکنولوژی و فناوری که فعال در زمینۀ ماشین آلات و لوازم جانبی هستند با نوین ترین خدمات فرآوری کردن پارچه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. در نتیجه فعالان تولید پارچه با شرکت در این نمایشگاه نه تنها با همکاران بین المللی خود در این عرصه آشنا خواهند شد، بلکه از ترندهای نوین، نوآوری ها و کارآفرینی های تولید پارچه آشنا شوند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه

فرانکفورت، آلمان

زمان نمایشگاه: ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

برای شرکت و بازدید نمایشگاه باید چه کرد؟

اگر قصد بازدید از نمایشگاه منسوجات فرانکفورت را دارید می توانید با اقدام برای دریافت ویزای تجاری با هدف بازدید و یا شرکت در نمایشگاه و یا ثبت نام در تور نمایشگاهی به فرانکفورت سفر کنید. برای سفر به آلمان انتخاب تور نمایشگاهی می تواند انتخاب به صرفه تری باشد، در این میان شما باید علاوه بر پاسپورت و مدارک مرتبط با تمکن مالی و ملک، مدارک شغلی معتبر و مرتبط با نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت را ارائه داده، تا با خیالی راحت ویزای تجاری دریافت کرده و در این نمایشگاه شرکت کنید.

شرکت کنندگان موفق قبلی

تاجران و تولیدکنندگان بین المللی بسیاری تا به حال در این نمایشگاه شرکت کرده و ترندهای نوین فناوری، ماشین آلات و نوآوری های بسیاری را به صنعت پارچه و منسوجات معرفی کرده اند. از این غرفه داران برتر می توان به ایتالیا، چین، تایوان، لهستان، انگلستان، ترکیه، پرتغال، آمریکا و خود میزبان یعنی آلمان اشاره داشت.

در انتها می توان از نمایشگاه فراوری منسوجات فرانکفورت به عنوان یکی از بهترین موقعیت های بین المللی برای فعالان در عرصه پارچه، پوشاک و منسوجات نام برد که علاوه بر تعامل با مشتری با یکدیگر نیز ملاقاتی داشته و یا قراردادهای کاری را به امضا خواهند رسانید، هنم جنین با چشم اندازی از آیندۀ این صنعت . آشنایی نوآوری ها مسیر فعالیتشان را متناسب با حرکت بازار تنظیم خواهند کرد. در عین حال تاجران و سرمایه گذاران عزیز ایرانی اگر خواهان اطلاعات بیشتری هستند، می توانند به صورت مستقیم از سایت نمایشگاه فرانکفورت دیدن کرده و یا با برگزارکنندگان ارتباط و مکاتبه داشته باشند.

فرآوری منسوجات فرانکفورت

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است