×

نمایشگاه بیوتکنولوژِی هانوفر

بیوتکنیکا در هانوفر آلمان مهمترین رویداد در زمینه های بیوتکنولوژی، علوم زیستی و تکنولوژِی آزمایشگاهی در اروپا است. این نمایشگاه رویداد مهم صنعتی اروپاست که هر دوسال یکبار در هانوفر برگزار میگردد. در این نمایشگاه کمپانی های بسیاری از همه زمینه های بیوتکنولوژِی و شرکتهای عظیمی در زمینه های داروخانه، دارو، شیمی و محیط زیست حضور به هم می رسانند. این نمایشگاه بین المللی بصورت اختصاصی برای بازدیدکنندگان تجاری در دسترس است و همه جوانب  بیوتکنولوژیکی از تحقیقات  اساسی بر روی محصولات تا تشخیص محصولات قابل عرضه در بازار را در زیر یک سقف به نمایش میگذارد.
در این رخداد افراد گوناگونی از جمله دانشمندان و کارشناسان از دانشگاه ها وصنایع داروهای شیمیایی و نمایندگان شرکت های سرمایه گذار شرکت می کنند و نشان دهنده این موضوع است که این رویداد برای هر فرد متخصصی در زمینه بیوتکنولوژی یک ضرورت است.
گروه های تولید: بیوتکنولوژی جلبک ها، دامداری، تست حیوانی، آنتی بیوتیک ها، بیوشیمیایی، بیوانفورماتیک، تجزیه و تحلیل راکتور، زیست پالایش، زیست پالایی، حسگرهای زیستی، زیست دگرگونی، بلندر، مهندسی شیمی، کمومتریکس، ، خوراک ، مواد شیمیایی خوب، طعم، تجزیه و تحلیل غذا، مواد غذایی تابعی، کروماتوگرافی گازی، مهندسی ژنتیک، علف کش ها، تجزیه و تحلیل تصویر، پردازش تصویر، تصویر برداری، طیف سنجی مادون قرمز، ابزار دقیق، اتوماسیون آزمایشگاهی، سیستم های داده های آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی، محصولات آزمایشگاهی، رباتیک آزمایشگاه، پزشکی فن آوری، مایکروسیستمز فناوری، فناوری نانو، نورسنجی، اصلاح نباتات، تجزیه و تحلیل فرایند، فرایند نرم افزار، راکتور، مواد، فن آوری های غربالگری، پرورش بذر، اسپکتروسکوپی، استارتر، تکنولوژی استریل، تجهیزات تست، واکسن ها ,...

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است