×

نکات مهم فازهای نمایشگاه کانتون گوانجو

اگر در دنیای تجارت و بازرگانی فعال هستید و یا اخبار آن را دنبال می کنید نام نمایشگاه کانتون گوانجو چین را حتماً شنیده اید. نمایشگاه گوانجو که هر ساله در چین برگزار می شود محصولات و صنایع صادراتی و وارداتی را در معرض نمایش بازرگانان، سرمایه گذاران و تاجران اقصی نقاط جهان در شهر گوانجو قرار می دهد. داد و ستدهای فراوان و معاملات با مبالغ هنگفتی که در جریان این نمایشگاه اتفاق می افتد یکی از با اهمیت ترین رویدادهای تجاری و اقتصادی چین می باشد. در این مقاله به بررسی نمایشگاه کانتون گوانجو 2018  و فازهای مختلف برگزاری آن می پردازیم.

نمایشگاه کانتون گوانجو

شهر گوانجو

یکی از شهرهای بزرگ چین گوانجو نام دارد که به عنوان پایگاه تجاری چین شناخته می شود. گوانجو یا گوانگجو مکانی است که داد و ستدهای بزرگ بازرگانی و تجاری در آن انجام می شود و محل رفت و آمد بازرگانان مختلف از سراسر جهان می باشد. گوانجو در جنوب چین و در مکانی خوش آب و هوا قرار دارد. هنگامی که برای بازدید از نمایشگاه کانتون فیر به این شهر وارد می شوید شاهد شلوغی و هیاهوی فراوان آن خواهید بود.

به دلیل جمعیت زیاد، ترافیک وسایل نقلیه در سطح شهر به ویژه بخش های تجاری وجود دارد که حتی با وجود سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته چین، بسیاری از افراد مجبور هستند با دوچرخه و موتور سیکلت به سفرهای درون شهری بروند. زمانی که برای بازدید از نمایشگاه کانتون گوانجو برنامه ریزی می کنید در نظر داشته باشید زمانی را هم به بازدید از شهر و خرید از مراکز مختلف آن در نظر بگیرید. این شهر دارای دیدنی های فراوان و مراکز خرید بسیاری است که گردشگران تمایل دارند از آن ها بازدید نمایند. برای اطلاعات بیشتر مقاله بازدید از نمایشگاه کانتون گوانجو را مطالعه کنید.

مزایای شرکت در نمایشگاه گوانجو

بزرگترین رویداد تجاری چین نمایشگاه کانتون گوانجو قدمتی بیش از 35 سال دارد.همان گونه که گفته شد نمایشگاه کانتون گوانجو بزرگ ترین نمایشگاه تجاری چین است که یکی از مهم ترین رویدادها در دنیای بازرگانی بین الملل محسوب می شود. در میان نمایشگاه های تجاری که در سراسر جهان برگزار می شود یکی از  نمایشگاه هایی که متنوع ترین محصولات در آن ارائه می شود نمایشگاه گوانجو می باشد. به دلیل اهمیت فراوان این نمایشگاه بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان به این شهر وارد می شوند و از فازهای مختلف نمایشگاه دیدن می کنند. هنگام برگزاری نمایشگاه کانتون گوانجو تاجران و سرمایه داران مختلف از سراسر جهان در این شهر جمع می شوند و به داد و ستد با یکدیگر می پردازند. در جریان این نمایشگاه شرکت کنندگان با محصولات و خدمات نوین آشنایی پیدا می کنند و می توانند در عرصه های جدید تجاری وارد شود. حضور بزرگان تجارت در این نمایشگاه امکان انعقاد قراردادهای مختلف و همچنین برقراری پل ارتباطی میان شرکت های بزرگ فراهم می شود. برای آشنایی کامل با نمایشگاه کانتون گوانجو خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.

 

نمایشگاه کانتون گوانجو 2018

نمایشگاه کانتون گوانجو

نمایشگاه کانتون گوانجو برای برگزاری نمایشگاه های اقلام صادراتی و وارداتی کشور چین تعبیه شده است که 2 بار در سال به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه چین برگزار می شود. موعد برگزاری نمایشگاه کانتون گوانجو در فصل بهار و فصل پاییز هر سال می باشد. نمایشگاه کانتون گوانجو در 3 فاز برپا می شود که در هر فاز صنایع، محصولات و خدمات مختلفی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد. در ماه های آبان و آذر امسال دوره 123 نمایشگاه کانتون گوانجو برقرار خواهد بود. زمان برگزاری نمایشگاه کانتون گوانجو 2018 به شرح زیر است:

نمایشگاه بهاره در 3 فاز در تاریخ های 15 تا 19 آوریل، 23 تا 27 آوریل، 1 تا 5 می 2018.

نمایشگاه پاییزه در 3 فاز در تاریخ های 15 تا 19 اکتبر، 23 تا 27 اکتبر، 31 اکتبر تا 4 نوامبر 2018.

 

فاز 1 نمایشگاه کانتون گوانجو

در فاز اول نمایشگاه کانتون گوانجو تولید کنندگان صنایع  خودرو و قطعات یدکی آن، ماشین های صنعتی گوناگون، تولیدات شیمیایی، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی و کشاورزی و ترابری وجود خواهد داشت. در این فاز موتور سیکلت و لوازم یدکی، کامپیوتر و لوازم جانبی، لوازم خانگی  الکتریکی و مصالح ساختمانی را نیز خواهید دید. لاستیک، ابزار آلات و تجهیزات خاص، چراغ های زینتی و لوستر و مواردی از این قبیل نیز به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازند. در صورت شرکت در این نمایشگاه می توانید از غرفه های آن  دیدن نمایید و از تکنولوژی های جدید روز در این زمینه ها بهره ببرید. صنایع نامبرده محدود به هیچ شرایطی نیستند و محصولات مختلف در هر صنعت به تفکیک و با جزئیات کامل به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

فاز 2 نمایشگاه کانتون گوانجو

فاز دوم نمایشگاه کانتون گوانجو که مانند فازهای دیگر فرصت های تجاری بسیاری را برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد آورد پس از فاز اول برگزار می شود. این فاز نیز شامل محصولات مرتبط با صنایع مبلمان، شیشه و بلور و هنرهای وابسته، وسایل آشپزخانه و لوازم پذیرایی، وسایل باغ و باغچه و باغبانی می باشد. البته در این فاز از نمایشگاه صنایع دستی گوناگون، وسایل اتاق خواب، انواع اسباب بازی برای دختر بچه ها و پسر بچه ها، نوشت افزار و ساعت، لوازم و وسایل آرایشی و بهداشتی، اشیا و وسایل دکوری و حصیری نیز به معرض نمایش گذاشته می شود. علاقه مندان به این صنایع  به ویژه وسایل و اشیاء لوکس می توانند با بازدید از این نمایشگاه از مدرن ترین تکنولوژی ها و محصولات روز مطلع شوند و به مبادلات تجاری بپردازند.

 

 فاز 3 نمایشگاه کانتون گوانجو

پس از فاز دوم نوبت به فاز سوم  کانتون فیر می رسد که به طور کلی محصولات پارچه و صنایع وابسته مانند حوله، پرده، الیاف مورد استفاده در نساجی، محصولات مربوط به چرم و خز، کیف و کفش در آن دیده خواهد شد. مواد و دستگاه های بهداشتی و پزشکی و دارویی، پوشاک و صنایع وابسته، وسایل ارتوپدی و توانبخشی در این فاز به نمایش گذاشته می شوند.

همچنین وسایل اداری، فرش، وسایل ورزشی و تناسب اندام، محصولات محله چینی در این فاز به نمایش گذاشته می شود. شرکت در نمایشگاه کانتون گوانجو فرصت مناسبی برای ارتباط مستقیم با تولید کنندگان بدون هیچ گونه واسطه می باشد. در این فرصت می توانید به مشاوره و کسب اطلاع از  تولید کنندگان و بازرگانان دیگر بپردازید و با دیگران تبادل اطلاعات کنید.

امکانات و محل نمایشگاه

نمایشگاه کانتون گوانجو در مجتمع نمایشگاهی پاژو برگزار می شود. این مجتمع نمایشگاهی مکانی برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی چین در شهر گوانجو  می باشد که یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های تجاری جهان شناخته می شود. وسعت نمایشگاه بسیار زیاد است و تعداد غرفه های آن نیز بسیار بالا است. می توان گفت در میان نمایشگاه های دنیا بالاترین گردش مالی را نیز دارا می باشد. نمایشگاه کانتون گوانجو مجهز به اینترنت برای بازدید کنندگان و همچنین غرفه داران می باشد که استفاده از آن رایگان  است. البته اینترنت رایگان با دسترسی محدود، همچنین اینترنت غیر رایگان نیز وجود دارد که با شرایط مختلف در دسترس استفاده کنندگان قرار خواهد داشت. در مورد امکانات دیگر نمایشگاه کانتون گوانجو می توانیم بگوییم هر آنچه که از یک نمایشگاه مجهز و کامل انتظار دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت

نمایشگاه کانتون فیر

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است