×

آشنایی با نمایشگاه کفش میلان

همه ساله بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیا راهی میلان می شوند تا در نمایشگاه کفش میلان شرکت کنند. این نمایشگاه یکی از مهم ترین نمایشگاه های حوزه چرم در جهان است که به طور تخصصی به صنعت کیف و کفش می پردازد.     

درباره شهر میلان

شهر رم به عنوان پایتخت کشور ایتالیا شناخته می شود اما مرکز و قلب تجاری این کشور شهر میلان است. میلان را به عنوان مرکز و پایتخت صنعت مد در جهان می شناسند. این شهر همچنین به لحاظ تاریخی و هنری دارای اهمیت بسیاری است. چندین موزه مهم و شناخته شده، آمفی تئاترها و کلیساها و مراکز تاریخی تنها بخشی از شهر میلان هستند. همچنین سانتا ماریا دله گراتزیه نیز در این شهر قرار دارد که نمایشگاه کفش و چرم میلان در این شهر قرار دارد.

میلان همچنین مرکز دانشگاهی کشور ایتالیا است و دانشجویان بسیاری در این شهر تحصیل، کار و زندگی می کنند. بیشترین شهرت شهر میلان به خاطر نمایشگاه های مهمی است که در زمینه مد و پوشاک در این شهر برگزار می شود. نمایشگاه هفته مد، نمایشگاه کفش میلان و نمایشگاه مبلمان میلان از جمله نمایشگاه های شاخصی هستند که در این شهر برگزار می شوند.


 

مختصری درباره نمایشگاه کفش میلان

اگر در سفر به ایتالیا گذر شما به نمایشگاه کفش ایتالیا افتاد، لازم است اطلاعات مختصری درباره این نمایشگاه داشته باشید

در نمایشگاه کفش میلان انواع مختلف کفش و صنایع مرتبط با کفش به نمایش گذاشته می شود. شما می توانید در این نمایشگاه بهترین نمونه های کیف و کفش و پوشاک چرمی را پیدا کنید. همچنین کنفرانس های مرتبط با چرم و کفش و حوزه مد نیز در این نمایشگاه برگزار می شود که علاقه مندان برای بالا بردن سطح علمی خود در زمینه های مرتبط در آن شرکت می کنند تا با جدیدترین نکات و پیشرفت های صنعت کفش آشنا شوند. کسانی که به دنبال کیف چرم هستند و یا میخواهند کفش چرم تهیه کنند به این سایت مراجعه کنند.

نمایشگاه کفش میلان یا همان نمایشگاه چرم و مد میلان در سال 2018 در فاصله روزهای 25 تا 28 شهریور در شهر میلان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یک نمایشگاه شناخته شده و بزرگ است که شرکت های معتبری از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند. مساحت نمایشگاه 25000 متر مربع است و سالی یکبار برگزار می شود. این نمایشگاه حدود 1600 غرفه دارد و بیش از 8000 بازدیدکننده در زمینه چرم، مد و کیف و کفش از آن بازدید می کنند. چرم از جمله محصولاتی است که همگان به آن علاقه مند هستند.

نمایشگاه کفش میلان

موضوعات نمایشگاه

نمایشگاه کفش میلان در زمینه چرم، کیف و کفش و محصولات مرتبط می باشد. همچنین شامل تولیدات چرمی لوکس نیز می شود. در این نمایشگاه انواع مختلف پوشاک چرمی زنانه، مردانه و بچه گانه از برندهای مشهور ارائه می گردند. همچنین تجهیزات مرتبط با کفش مانند قالب، کفی و شاخ کفش نیز در غرفه های این نمایشگاه ارائه می شوند.

تور نمایشگاهی TheMicam

برای رفتن به نمایشگاه چرم و مد میلان TheMicam که به عنوان نمایشگاه کفش میلان نیز شناخته می شود شما نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید. بهتر است برای دریافت این ویزا دست کم دو ماه قبل از تاریخ نمایشگاه اقدام کنید. همچنین باید هتل خود را از قبل رزرو کنید و بلیط سفر به میلان را نیز تهیه کنید. در بسیاری مواقع برای چنین نمایشگاه هایی تور نمایشگاهی برگزار می شود. افرادی که دارای شغل مرتبط هستند یا افراد علاقه مند به صورت جمعی می توانند با تور نمایشگاهی میلان راهی محل نمایشگاه می شوند. شما می توانید برای ساده شدن رفت و برگشت خود در یکی از این تورها ثبت نام کنید و با تور راهی نمایشگاه کفش میلان شوید. لازم است بدانید نمایشگاه کفش میلان یا micam دو بار در سال برگزار می شود و برای علاقه مندان حوزه کفش بسیار دارای اهمیت است. زمان معمولی این نمایشگاه دو بار در سال در ابتدای پاییز و بهار است و مدها و طرح های جدید زمستانه و تابستانه را ارائه می دهد.

نمایشگاه کفش و چرم میلان

فصول برگزاری نمایشگاه کفش میلان

 

نمایشگاه کفش میلان (MICAM)  که دوبار در سال در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود از جمله پرمخاطب ترین نمایشگاه ها برای علاقه مندان حوزه کفش می باشد. در این نمایشگاه که اوایل پاییز و بهار برگزار می شود، نوآوری ها و مدل های زیبا را برای زمستان یا تابستان به نمایش می گذارند که از این بابت علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

 شهر میلان به عنوان پایتخت مد دنیا شناخته می شود. به همین دلیل هم علاقه مندان زیادی از سراسر دنیا راهی منطقه فیرا می شوند تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

 

مشخصات نمایشگاه کفش میلان

 محل برگزاری: میلان. محله فیرا

زمان برگزاری نمایشگاه کفش میلان: همه روزه از ساعت نه صبح تا شش بعد از ظهر

مکان: شهر میلان در ایتالیا. سالن های نمایشگاهی فیرا 

محصولات ارائه شده در نمایشگاه کفش میلان

در نمایشگاه کفش میلان محصولات مرتبط با چرم مانند کیف، کفش، چرم و لوازم چرمی به علاقه مندان عرضه می شوند.

نمایشگاه کفش ایتالیا

 مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه کفش میلان

برای شرکت در نمایشگاه کفش میلان و دریافت ویزا باید این مدارک را برای درخواست ویزا ارائه کنید:

  1. پاسپورت افراد متقاضی که حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد.
  2. مدارک معتبر شغلی که نشان دهد شغل شما مرتبط با نمایشگاه است.
  3. شناسنامه فرد متقاضی و همراهان
  4. مدارک مالی و ملکی معتبر که تکفل مالی شما را اثبات کند.

 

 تاریخچه برگزاری نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه چرم و مد ایتالیا از سال 1981 آغاز به کار کرده است و توانسته است به خوبی جای خود را به عنوان نمایشگاهی معتبر در عرصه چرم و پوشاک در جهان معرفی کند.

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه بین المللی در صنعت چرم است و شرکت های بزرگ و برندهای جهانی چرم در آن حاضر می شوند. بزرگ ترین طراحان مد و پوشاک و کفش در نمایشگاه کفش میلان حاضر می شوند و خریداران مشتاق از سراسر دنیا و محققین و طراحان مد در آن حضور پیدا می کنند تا ضمن آشنایی با متدها و مدهای روز دنیا، روند تغییرات بازار را نیز بررسی کنند. این نمایشگاه بازدیدکنندگانی از ده ها کشور مختلف دارد.

از شرکت های مهم شرکت کننده در نمایشگاه کفش میلان می توان از Alvino و Aka Art Advanced Kit نام برد. شرکت کنندگان در نمایشگاه کفش میلان به دنبال راه های توسعه و تنوع در صنعت کفش و لوازم وابسته هستند.

چرا باید در نمایشگاه کفش میلان شرکت کرد؟

  • این نمایشگاه بزرگ ترین نمایشگاه در زمینه چرم و کفش است.
  • بزرگترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان در آن شرکت می کنند.
  • بهترین تولیدات چرم دنیا را می توان در این نمایشگاه پیدا کرد.
  • شرکت در این نمایشگاه به شما فرصتی برای ملاقات با بزرگان و طراحان صنعت مد می دهد.
  • می توانید با شرکت در نمایشگاه کفش میلان به بررسی بازار و روند تغییرات آن بپردازید.
  • می توانید با مشتریان و شرکای تجاری خود ارتباط بهتری برقرار کنید.
  • می توانید با مشتریان و تولیدکنندگانی از بیش از صد کشور مختلف ارتباط برقرار کنید.
  • از جمله کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه چرم و مد میلان می توان به آمریکا، انگلستان، کره جنوبی و چین اشاره کرد.

امیدواریم از شرکت در نمایشگاه چرم میلان لذت ببرید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است