×

آشنایی کامل با نمایشگاه چاینا پلاس

در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد نمایشگاه چاینا پلاس بپردازیم. اگر به دنبال شرکت در نمایشگاه چاینا پلاس هستید و یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. نمایشگاه چاینا پلاس یکی از مهمترین نمایشگاه هایی است که هر ساله در کشور چین برگزار می شود. در حال حاضر استفاده از لاستیک و پلاستیک در سراسر دنیا به شدت گسترش یافته است و با توسعه دانش و فناوری نیز روز به روز در عرصه های مختلفی از این مواد استفاده می شود. اهمیت لاستیک و پلاستیک در دنیای امروزی سبب شده است که نمایشگاه ویژه ای برای محصولات مرتبط با این مواد با نام نمایشگاه چاینا پلاس برگزار شود که با استقبال زیادی از سوی علاقه مندان مواجه می شود. تاریخ نمایشگاه چاینا پلاس 2018 را نیز در سایت ما میتوانید مشاهده کنید.

نمایشگاه چاینا پلاس

نمایشگاه چاینا پلاس

نمایشگاه چاینا پلاس یکی از نمایشگاه های قدیمی کشور چین است که در زمینه پلاستیک و لاستیک و صنایع مرتبط با آنها هر ساله در کشور چین برپا می شود. در این حوزه نمایشگاه چاینا پلاس بزرگ ترین نمایشگاه محسوب می شود که هر ساله مخاطبان فراوانی را برای بازدید جذب می کند، قدمت این نمایشگاه بالغ بر 30 سال شده است و دوره سی و یکم آن در سال 2019 برگزار خواهد شد، که تاریخ دقیق آن از 31 اردیبهشت 98 تا 3 خرداد 98 می باشد، و زمان بازدید نیز از 9 صبح تا 18 عصر است. به مانند سال های قبل این نمایشگاه در شهر گوانجو و در مجتمع نمایشگاه واردات و صادرات چین برپا می شود. از ایران نیز شرکت های بسیاری که در زمینه صنعت پلاستیک و لاستیک فعال هستند در نمایشگاه چاینا پلاس شرکت می کنند.برای  معرفی نمایشگاه چاینا پلاس به این مقاله مراجعه کنید. برای حضور در نمایشگاه بین المللی چاینا پلاس به این مقاله مراجعه کنید.

 

تاریخچه نمایشگاه چاینا پلاس

برای اولین بار و در سال 1983 بود که نمایشگاه چاینا پلاس در شهر پکن پایتخت چین برپا گردید. در آن مقطع زمانی، دولت همه واردات ماشین آلات صنعتی را تحت کنترل خود داشت و یکی از مهمترین دلایل برگزاری این نمایشگاه در پکن همین موضوع بود. در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه محوطه ای در حدود 1000 متر مربع برای آن در نظر گرفته شد و در حدود 100 نمایش دهنده خارجی نیز در آن حضور یافتند،

در طول بیش از 30 سال برگزاری این نمایشگاه به تدریج شاهد توسعه و پیشرفت نمایشگاه چاینا پلاس بوده ایم. در حال حاضر چاینا پلاس به یکی از مهمترین نمایشگاه ها در حوزه تخصصی خود تبدیل شده است. در حال حاضر مساحتی که به این نمایشگاه اختصاص داده شده است بیش از 250،000 متر مربع است و بالغ بر 3000 شرکت از 40 کشور مختلف دنیا در این نمایشگاه شرکت می کنند. کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند می توانند از مزایای بسیار این نمایشگاه در جهت صادرات و واردات صنایع مرتبط لاستیک و پلاستیک بهره ببرند. در کنار این نمایشگاه شاهد برگزاری ده ها سمینار مختلف نیز هستیم که جهت آشنایی با تکنولوژی های جدید بسیار مفید است. اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه چاینا پلاس چین را در اینجا مشاهده کنید.

چاینا پلاس

موضوعات نمایشگاه چاینا پلاس

  • مواد شیمیایی که به صورت خام هستند

  • ماشین آلاتی که برای قالب گیری از آنها استفاده می شود

  • اکسترودر و خطوط اکستروژن

  • ماشین آلاتی که برای عملیات نهایی روی سطوح استفاده می شود

  • ماشین آلاتی که در زمینه فوم و رزین تقویت شده کاربرد دارند

  • ماشین آلاتی که برای قالب تزریقی استفاده می شوند

  • برنامه های کاربردی IT / CAD-CAM

  • ماشین آلاتی که برای پردازش و بازیافت از آنها استفاده می کنند

  • انواع قالب ها

  • تجهیزاتی که برای تست، اندازه گیری و کنترل استفاده می شوند

  • انواع پرس

  • قطعات قالب

  • ماشین آلاتی که در جوشکاری استفاده می شوند

  • ماشین آلاتی که برای پردازش پس از تولید کاربرد دارند.

 

بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس

از این نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی بازدید می کنند که هر کدام از آنها در حرفه و تخصص مرتبط با صنعت پلاستیک و لاستیک فعال هستند. از جمله افرادی که در این نمایشگاه شرکت می کنند می توانیم به تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، کارگزاران، سازمان هایی که در صنایع مختلف خدمات ارائه می دهند اشاره کنیم.

نمایشگاه چاینا پلاس 2018

چاینا پلاس در سال 2018 و در 16 الی 19 می که برابر با 26 الی 29 اردیبهشت 1397 بود در کشور چین و شهر گوانگجو برگزار شد، از این نمایشگاه نیز همانند نمایشگاه های سال های قبل استقبال خوبی به عمل آمد. برگزار کنندگان این نمایشگاه اتحادیه صنعت تولید پلاستیک چین، شرکت خدمات نمایشگاهی اد سیل، شرکت خدمات نمایشگاهی پکن واژن، اتحادیه صنعت ماشین‌آلات و اتحادیه صنعت پلاستیک گوآنگ‌دونگ، پلاستیک چین، شرکت مسی دوسلدورف چین و اتحادیه تجارت پلاستیک شانگهای بودند.

نمایشگاه چاینا پلاس 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است