×

اطلاعات تکمیلی درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ

در این مقاله می خواهیم پیرامون نمایشگاه ساختمان مونیخ که یکی از نمایشگاه های پر مخاطب و توریستی جهان است ، صحبت کنیم و به بررسی ویژگی های آن بپردازیم ، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید :

درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ

نمایشگاه های زیادی در مونیخ آلمان برگزار می شود. یکی از جالب ترین نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ساختمان bau است که هر 2 سال یکبار برگزار می شود که هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه طرح مناسب جهت بازسازی ساختمان های قدیمی و ارائه سیستم هایی برای انواع ساختمان ها می باشد. این نمایشگاه فعالیت خود را از سال 1964 آغاز نمود و تا کنون توانسته است بسیاری از افراد علاقه مند به حوزه صنعت ساختمان را از سراسر دنیا به سوی خود جلب نماید.

نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ که به عنوان نمایشگاه BAU آلمان شناخته می شود از 24 دی لغایت 29 دی ماه امسال در مونیخ برگزار می شود. نمایشگاه ساختمان مونیخ پیشرو در حوزه های :

  1. ماشین آلات

  2. مصالح ساختمانی

  3. محصولات شیمیایی

  4. ابزار ساخت و ساز

  5. اتوماسیون ساختمان

  6. کنترل ساختمان

  7. سیستم های ساختمانی

  8. قفل – اتصالات

  9. مصالح

  10. فناوری های خورشیدی

  11. انواع نورپردازی

  12. فولاد و ... نیز می باشد .

نمایشگاه ساختمان مونیخ

نمایشگاه ساختمان مونیخ یک بستر تجاری را برای مهندسان و معماران و علاقه مندان فراهم می آورد تا با یکدیگر به بحث بپردازند و علم و آگاهی خود را نسبت به ایده ها و روش های نوین گسترش دهند. نمایشگاه ساختمان مونیخ تمامی معیار های بین المللی را پوشش می دهد و موقعیتی مناسب جهت سرمایه گذاری و مشورت می باشد. امروزه بسیاری از کار ها به سمت دیجیتالی شدن پیش می روند و چشم اندازی که وجود دارد در آینده دیجیتالی سازی تبدیل به جزئی تفکیک ناپذیر از حیات بشر خواهد شد. نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ با ایجاد فرصت ها فکر و فرآیند کاری جدید ارائه می دهد و به بیان تحولات و راه حل های مربوط به دیجیتالی سازی در صنعت ساختمان می پردازد. کنترل های هوشمند، زندگی شبکه ای، برنامه ریزی یکپارچه ساختمان نیز از مباحث پر سوال و چالش برانگیزی هستند که کارشناسان و سخنرانان بین المللی در نمایشگاه به آنها پاسخ خواهند دارد. نمایشگاه ساختمان مونیخ بهترین در زمینه ساختمان میباشد.

اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن BAU

اپلیکیشن BAU اطلاعاتی را برای بازدید کنندگان فراهم می آورد که قابل نصب بر روی تلفن های هوشمند هستد. این برنامه به شما کمک می کند تا برای بازدید از نمایشگاه برنامه ریزی کنید و به سادگی مسیر های دسترسی به غرفه ها را بیابید.

زندگی هوشمند

یکی از پلان های نمایشگاه معماری مونیخ زندگی هوشمند است بر اساس این پلن تعامل بین انسان ها و ساختمان ها و فن آوری بیشتر خواهد شد. بازدید کنندگان می توانند برای دیدن محیط زندگی هوشمند و شبکه ای به غرفه ها این نمایشگاه سر بزنند و از راهنمایان توریست ها جهت دسترسی به غرفه راهنمایی بگیرند. 

تیم ملی مهارت های جهانی

بازدید کنندگان می توانند برای چهارمین بار به اردوی آموزش حرفه ای مهارت های ساختمانی در آلمان بروند. این تیم ملی شامل جوانان و نوجوانانی است که مهارت های حرفه ای خود را در رشته های مختلف به نمایش می گذارند و برای آینده آماده می شوند .

نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است