×

اطلاعات مهم نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک

نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک یکی از بهترین و معتبرترین نمایشگاه های آرایشی و زیبایی در جنوب شرق آسیا است که همه ساله برگزار می شود و این نمایشگاه در تاریخ میلادی 2 تا 4 می یعنی 12 تا 14 اردیبهشت 1398 در مرکز نمایشگاه های بین المللی بانکوک در کشور تایلند است. ما در ادامه شما را با این نمایشگاه آشنا خواهیم کرد.

معرفی نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک :

نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک تایلند (ASEANBeauty) که یک رویداد عالی و پیشرو در صنعت است که مناسب برای شرکت هایی که به دنبال گسترش فعالیت و زیبایی خود هستند در جنوب شرق آسیا برگزار خواهد شد. شما برای درک شبکه ای اینکار و به دست آوردن بینش آن در طی سه روز با فعالیت در سمینارها و کارگاه های آموزشی می توانید بهره کافی از آن را ببرید. در این نمایشگاه بیش از 300 برند آرایشی و بهداشتی مختلف از برترین برندها نظیر philbeauty،asianbeaty،beatyexepo در آن شرکت می نمایند و از جدیدترین محصولات شان بهره برداری کرده تا خریداران در کشورهای مختلف بدون واسطه با آنها ارتباط کاری داشته باشند. نمایشگاه لوازم زیبایی تایلند که برندهای کشور تایلند، مالزی ، فیلیپین و ویتنام در آن وجود دارد. انواع لوازم های آرایشی زنان و مردانه در آن عرضه خواهد شد که مناسب علاقه مندان به این حوزه می باشد.

سرفصل ها و موضوع های نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک تایلند 2019 :

نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک

موضوعات نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک تایلند 2019 :

در نمایشگاه آرایشی و بهداشتی به موضوعات مختلفی خواهند پرداخت که در ادامه به شما می گوییم شامل:

عطر و ادکلن ها، لوازم ها و وسایل های آرایشی و بهداشتی، ماشین آلات آرایشگاهی و بهداشتی، لوازم مرتبط با مو، محصولات طبیعی و سلامتی، محصولات مخصوص سالن های ورزشی و استخر، تجهیزات سالن های زیبایی، ناخن و اکستنشن های مو ، مواد آرایشی خام و ..

تاریخ برگزاری نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک تایلند 2019 :

زمان برگزاری نمایشگاه بانکوک در تاریخ 2 تا 4 مه 2019 می باشد که از ساعت های 10 صبح تا 19 عصر درب های نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک به روی بازدیدکنندگان و علاقه مندان باز می باشد.

محل برگزاری نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک در کشور تایلند:

این نمایشگاه در سالن های 103-104 در مرکز بین المللی سالن تجارت و نمایشگاه بانکوک  (BITEC) برگزار می شود. و از علاقه مندان به نمایشگاه های زیبایی در جهان دعوت می شود تا حتما سری به اینجا زده و این فرصت استثنایی را از دست ندهند. این نمایشگاه بسیار مورد استقبال مردم قرار می گیرد و اتحادیه تولیدکنندگان لوازم آرایش در کشور تایلند و فدراسیون صنعتی این کشور نیز از آن حمایت زیادی می کنند و یک رویداد عالی در صنعت است. اگر شما یک شرکت آرایشی هستید و می خواهید کسب و کار خود را در حوزه زیبایی توسعه دهید ، می توانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید و در طول سه روز در کارگاه های آموزشی و سمینارهای اطلاعاتی شرکت نمایید. شما در یک محیط تجاری عالی خواهید بود و با بزرگ ترین تاجرها و فروشنده های برندهای محبوب لوازم آرایشی در ارتباط خواهید بود و می توانید سوالات و دغدغه های خود را از آنها بپرسید و از تجریبات شان به خوبی استفاده نمایید. فرصتی بی نظیر برای استفاده از سرمایه گذاری ها طراحی شده که 5000 خریدار به فعالیت و فروش محصولات خود در این مکان می پردازند، متخصص هایی که به طور جدی به فروش لوازم آرایشی اصل و محصولات بهداشتی می پردازند. در این محل میتوانید به نمایشگاه لوازم آرایشی بانکوک بروید.

نمایشگاه لوازم زیبایی تایلند

چرا نمایشگاه لوازم زیبایی در تایلند برگزار می شود؟

تایلند چند ویژگی کلیدی دارد که مزایای قابل توجهی را به عنوان تجارت بین المللی و مرکز تجارت آن ارائه می دهد و با موقعیت استراتژیکی این کشور در قلب حقیقی آسیای جنوب شرقی باعث می شود تا به  دروازه طبیعی به اقتصادهای در حال ظهور تبدیل شود.  علاوه بر این، فرهنگ پر جنب و جوش تایلند، مهمان نوازی و زیرساخت های کامل، آن را به یک مرکز منطقه ای جذاب، به خصوص در سپیده دم از جامعه اقتصادی (AEC) تبدیل نموده است. تایلند یک برجسته ترین کشورها در صنعت زیبایی در جهان است و در حال حاضر این منطقه را به عنوان بزرگترین بازار لوازم آرایشی در دنیا می شناسند. از لحاظ آماری، ارزش بازار آرایشی در تایلند در سال 2015 به میزان 250 میلیارد دلار است که از آن 150 میلیارد دلار از آن مصرف داخلی بوده و 100 میلیارد دلار برای صادرات است. انتظار می رود این ارقام در آینده نزدیک به سرعت افزایش یابد.

  پذیرش در نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک :


  - بدون هزینه پذیرش
  - ثبت نام برای پذیرش در هنگام نمایش
  - افراد زیر سن 15 ساله مجاز به پذیرش نیستند
  - لباس های تجاری مورد نیاز است

 BITEC به راحتی در دسترس همه جاذبه های اصلی و هتل ها در مرکز شهر بانکوک قرار دارد. این مکان نمایشگاه که در 30 دقیقه از فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi واقع شده است. بی تک به راحتی توسط اتومبیل، مینی ون و اتوبوس از طریق ورودی های فرودگاه در ورودی 3 به راحتی قابل دسترسی است: ورودی های 1 و 2 می توانند از جاده Bangna-Trad و ورودی 3 از جاده سوخومیت، فقط از بزرگراه قابل دسترسی باشند.

ساده ترین راه برای رسیدن به BITEC توسط تاکسی یا BTS Skytrain است. مسافران می توانند قطار را در ایستگاه "Bang Na Station" با خروج از خط خارج شوند. از آنجا، تنها راه پیاده روی کوتاه به سمت Skywalk است که به طور مستقیم به تالار اصلی می آیند. یکی از بهترین راه ها برای کسب تجربیات و توسعه فعالیت ها و کسب ها ها شرکت در نمایشگاه های بین المللی است که در نقاط مختلف دنیا برگزار خواهد شد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه لوازم زیبایی در بانکوک تایلند می توانید به سایت نمایشگاه مراجعه نموده و جدیدترین اخبار و اطلاعات را کسب نمایید.

نمایشگاه لوازم آرایشی بانکوک

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است