×

اطلاعات کامل درباره نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر

نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعتی است که در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود. کارخانه دیجیتال در کنار دیگر نمایشگاه های جهانی که از لحاظ رتبه بندی جزو 5 نمایشگاه صنعتی در دنیا هستند، برگزار می شود. همزمانی این نمایشگاه ها با هم، این رویداد را تبدیل به بزرگترین رویداد صنعتی در جهان کرده است و هر ساله از جای جای دنیا بزرگان و کارشناسان زیادی جهت شرکت و بازدید از این رویداد حضور می یابند.

موضوع نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر

موضوعات مختلفی در بزرگترین نمایشگاه صنعتی کارخانه دیجیتال هانوفر ارائه می شود که مهمترین آن با موضوع کارایی و به کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت مطرح می شود. همچنین کاربرد این فناوری ها در تولید هم بخشی است که نمایشگاه کارخانه دیجیتال آلمان به آن می پردازد. دست اندرکاران این نمایشگاه به این نکات دست یافته اند که بهینه سازی تولید با استفاده از فناوری اطلاعات امری کارگشا در پیشرفت و گسترش صنعت است که تحولی عظیم در صنعت محسوب می شود که در ادامه به ریز این اهداف می پردازیم.

نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر

کارخانه دیجیتال هانوفر و انقلاب صنعتی

تلفیق فناوری اطلاعات در تولید با صرفه جویی در منابع مادر و اولیه منجر به پیشروی هر چه بیشتر صنعت به سوی انقلاب چهارم صنعتی می شود. کارخانه دیجیتال هانوفر بستر و موقعیتی جهت لینک با دست اندرکاران این مهم است. تولید کنندگان تراز اول جهان و پیشرو در این امر نیز در نمایشگاه کارخانه دیجیتال  حضور دارند که به گسترش و معرفی مفاهیم نو و سیستم های نوین کاربردی در زمینه تولیدات جهت پیشروی به سوی انقلاب صنعتی جهانی می پردازند. شرکت در این رویداد گامی است در سهیم شدن در پیشروی به سوی انقلاب چهارم صنعتی.

اهمیت عناصر دیجیتال در فرایند تولید

نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر با هدف ارزش گذاری و پر رنگ سازی، اهمیت عناصر دیجیتال در فرایند تولید موفق ترین و موثق ترین رویداد در تلفیق فناوری و تولید را رقم زده اند. و به غنی سازی و تجهیز شرکت ها و کارگاه ها می پردازند، در این رویداد پردازش های کاملا اتوماتیک در سطوح استراتژیک جزو برنامه ریزی ها و طبقه بندی فروشگاه های صنعتی است.  شرکت های همگرا و ارائه دهندگان تکنولوژی برای ایجاد و تقویت دانش و ایده های موجود در مورد صنعت 4.0 و دیجیتالی سازی راه اندازی شده است.

توانایی پاسخ سریع به نیازهای مشتری و تولید در زمان تحویل فوق العاده کوتاه، مزیت استراتژیک محصولات نمایشگاه را فراهم می کند. اولین گام مهم در این فرایند، تعدادی تغییرات سازمانی مطابق با "فلسفه تولید پاسخ سریع" است. بستن مشارکت کارکنان از طریق تیم های خود مدیریت، همراه با بهبود مستمر در اینجا ضروری است. آشنایی با نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر در ایین مقاله نوشته شده است.

ارزیابی دیجیتال در نمایشگاه هانوفر

در نمایشگاه کارخانه دیجیتال ارزیابی دیجیتالی همه چیز در مورد اطلاعات، داده ها، معیارها، kpi در زمان  واقعی و توانایی مدیریت کارخانه و تصمیم گیری های مهم در یک روش دیجیتالی آسان و قابل دسترسی است.  اتوماسیون ها و دیجیتال سازی  دو امری است که یک کارخانه با ماشین آلات پیشرفته، سنسورها و دستگاه های lotT  ربات ها به کار خواهد آمد و به طور موفقیت آمیزی این فناوری ها جهت نظارت و مدیریت و بهبود فرآیند تولید ادغام می شود و هر شرکتی را تبدیل به شرکتی هوشمند می سازد. در واقع این بخش کوچکی است که توسط یک دسته از تولید کنندگان در نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر قابل دستیابی می باشد.

نمایشگاه کارخانه دیجیتال

تولید هوشمند در نمایشگاه دیجیتال کارخانه هانوفر

برگزارکنندگان نمایشگاه  کارخانه دیجیتال در هانوفر معتقد هستند که تولید هوشمند به این معنا است که استفاده از فناوری اطلاعات و داده ها در زمان واقعی و جاری است. با توجه به موسسه ملی استاندارد و سیستم های هوشمند و سیستم تولیدی جامع (پاسخگو نیاز ملی و شرایط در کارخانه در شبکه تامین و نیاز مشتری) دیجیتال سازی زندگی مردم با تمامی اطلاعاتی که نیاز به پشتیبانی از پروسه های تصمیم گیری روزانه دارند، را فراهم می کند. این امر گزارش های دستی روزانه را نیز کاهش می دهد. این امر گوشه ای از مزایایی است که با حضور در نمایشگاه کارخانه دیجیتال از آن بهره مند می شوید.

ساده سازی روند تولید از اهداف نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر

عنصر کلیدی برای ادغام دیجیتال و تولید، داده های مربوط و موثق است، راه جمع آوری این اطلاعات مهم نیست اما لازم است هدف که بهبود استانداردهای عملیاتی در هر سطح و مرتبه ای که سازمان در آن است، را دنبال کند. دیجیتالی شدن و ادغام آن با تولید که دورنما و هدف نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر است نیاز به تغییرات شدید در عملیات فعلی که شما از آن پیروی می کنید، نیست. حتی سرمایه گذاری عظیمی را نمی طلبد. زیرا هدف از این امر ساده سازی روند تولید است. بنابراین با این موارد در منافات به سر می برد. یکپارچه سازی ساده ترین راه در دیجیتالی شدن شرکت یا کارگاه های موجود است که می توان با گوشی کوچک و یا یک تبلت ساده هوشمند، تغییرات بزرگ در زیرساخت های موجود را انجام دهد که نه سرمایه گذاری عظیمی می طلبد و نه تغییر بزرگی محسوب می شود.

دسترسی به داده های پشتیبانی شده توسط فناوری و اتصال حداقل هدف ممکن تا همسو شدن با انقلاب صنعتی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می آید. برای شرکت در این رویداد عظیم لازم است حداقل این ادغام دستگاه های دیجیتالی در شرکت با پروسه های موجود انجام شده باشد.

پرو اسمارت پدیده ای در نمایشگاه کارخانه هانوفر

Pro smart  پدیده ای است که  در نمایشگاه کارخانه هانوفر انجام می شود. در واقع به تولیدکنندگان و سازندگان کمک می کند تا خطوط تولید خود را پیگیری و ردیابی کنند و نقاط قوت آن را تقویت و به سوی دیجیتالینگ پیش بروند.

زمان برگزاری نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر

زمان برگزاری  نمایشگاه کارخانه دیجیتال هانوفر 12 تا 17 فروردین در سال 1398 است که تورهای نمایشگاهی برای این رویداد عظیم برگزار می شود. این تورهای تجاری با اعزام گروه های تخصصی به این نمایشگاه، از تمامی کارشناسان و فعالان و متخصصین در این زمینه دعوت به عمل می آورد.

نمایشگاه کارخانه دیجیتال آمان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است