×

اطلاعات کامل نمایشگاه زیتون ازمیر ترکیه

نمایشگاه زیتون ازمیر هر ساله در ادردیبهشت ماه برگزار می گردد. امسال نیز هشتمین دوره این نمایشگاه در تاریخ 19 لغایت 21 ماه آذر 1400 برگزار خواهد شد. زیتون از مهمترین تولیدات کشور ترکیه به حساب می آید و این موضوع سبب برگزاری هشت ساله ی نمایشگاهی در شهر ازمیر این کشور شده است. برای شرکت در نمایشگاه زیتون ترکیه میتوانید از مشاورین گیلوا گشت راهنمایی بگیرید.

زیتون در کشور ترکیه

با وجود راه های ارتباطی جون دریای سیاه، دریای اژه و دریای مدیترانه ترکیه با بسیاری از کشور های جهان در ارتباط است؛ این کشور در زمینه های بسیاری در حال پیشرفت است یکی از این زمینه ها محصولات کشاورزی از جمله زیتون است. مرغوبیت این محصول در ترکیه به گونه ای است که شهره عام و خاص شده است. به همین دلیل در طول سال صادرات زیتون و فرآورده های وابسته به آن به سراسر دنیا صورت می گیرد و درآمد میلیون دلاری را برای اقتصاد این کشور به همراه دارد.

زیتون یک از خوش طعم ترین افزودنی ها برای وعده های غذایی می باشد.زیتون برای سلامتی بسیار مفید است و به دلیل داشتن کربو هیدرات پایین و چربی های سالم فراوان تاثیر بسزایی را بر سلامتی دارد. بهبود سلامت قلب، کاهش کلسترول بدن، کاهش وزن، کاهش فشار خون، کاهش درد، بهبود سلامت گوارش، بهبود سلامت چشم، پیشگیری از سرطان و ... جند مورد از تعداد زیاد خواص این محصول می باشد. توجه داشته باشد که در کنار این فواید و مزایای مصرف، مصرف بیش از اندازه این محصول باعث کاهش و افت قند خون و فشار خون و اسهال خواهد شد.

نمایشگاه زیتون ترکیه

نمایشگاه زیتون ازمیر

موضوع مورد بررسی در این نمایشگاه زیتون است. نمایشگاه زیتون ازمیر که با نام نمایشگاه زیتون اولیتک نیز شناخته میشود , هر ساله جهت گردهمایی و جمع شدن افراد، متخصصان و شرکت هایی که در زمینه های مختلف تولید، فرآوری، بسته بندی، صادرات و واردات محصولات زیتونی فعالیت دارند برگزار می شود. یکی از کشور های اصلی در تولید زیتون ترکیه می باشد و همین موضوع باعث پر رنگ تر شدن اهمیت برگزاری این نمایشگاه در این کشور شده است چرا که برگزاری نمایشگاه زیتون ازمیر در ترکیه باعث ارتباط بهتر و بیشتر تولید کنندگان اصلی و فروشندگان مشهور این محصول خواهد شد. نمایشگاه زیتون موقعیت بین المللی نیز میباشد که مورد استفاده قرار میگیرد.

هفتمین دوره نمایشگاه زیتون ازمیر

در سال گذشته هفتمین دوره این نمایشگاه با موفقیت بسیاری برگزار شد. در این دوره حدود سیصد و بیست شرکت در نمایشگاه غرفه داشتند و تعدادی بالغ بر 11 میلیون بازدید کننده از این غرفه ها بازدید کردند. با توجه به تعداد شرکت کننده ها در نمایشگاه سال قبل تخمین زده می شود که امسال این تعداد افزایش چشمگیری خواهد داشت و با افزایش 10 درصدی همراه خواهد بود.

موضوعات غرفه ها

امسال و در هشتمین دوره نمایشگاه زیتون ازمیر شرکت های مختلفی در زمینه های متفاوت صنعت زیتون که می توان انواع زیتون و یا مشتقات آن روغن زیتون همچنین محصولات لبنی مختلف با استفاده از روغن زیتون، فناوری تولید، دستگاههای و تکنولوژی مربوط به جدا کردن روغن زیتون، دستگاههای بسته بندی زیتون و  نهال زیتون غرفه داری خواهند کرد. نمایشگاه زیتون در شهر ازمیر کشور ترکیه برقرار میباشد.

افرادی که از این نمایشگاه بازدید می کنند عمدتا واردکنندگان و صادرکنندگان، توزیع کنندگان مواد غذایی، شرکت های تولید کننده زیتون، عمده فروشان و خرده فروشان صنعت غذایی، شرکت های مربوط به بسته بندی موارد غذایی و کلیه افرادی مرتبط به این صنعت هستند. در سال گذشته افراد بازدید کننده از 30 کشور مختلف بودند. از بین این کشور ها نام ایران، آلمان، هلند و دانمارک و ... به چشم میخورد که بیشترین بازدید کننده را شامل می شدند. جالب است بدانید که مقداری بالغ بر 50 درصد از زیتون های تولید شده در ترکیه در شهر های حوالی دریای اژه پرورش داده می شوند بنابراین شرکت های این ناحیه حضوری چشمگیر در هر دوره از نمایشگاه زیتون ازمیر ترکیه دارند. آینه تمام نمای صنعت زیتون این نمایشگاه یعنی نمایشگاه زیتون ازمیر میباشد.

نمایشگاه زییتون ازمیر

مزایای برگزاری نمایشگاه زیتون ازمیر

افزایش رونق اقتصادی کشور ترکیه از مهم ترین مزایای برگزاری این نمایشگاه است که البته باعث رونق سایر کشور ها و کشورهایی که در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد نیز می شود. فراهم شدن فرصت های تجاری فراوان برای تمام بازدیدکنندگان فرصتی بزرگ است. شما می توانید با متخصصان حوزه زیتون و محصولات آن ارتباط برقرار نمایید و به بازارهای جدیدی ورود پیدا کنید. همچنین رونمایی از تکنولوژی و دستگاه های جدید در این نمایشگاه این فرصت را به شما خواهد داد تا با با تکنولوژی های غذایی و تجهیزات مرتبط با این صنعت آشنا شوید. آشنا شدن با برند های مختلف در این صنعت نیز از دیگر مزایای شرکت در نمایشگاه زیتون ازمیر ترکیه می باشد. اگر چنانچه در زمینه فروش هر یک از قسمت های این حوزه از قبیل فروش محصولات غذایی و یا تجهیزات فعالیت دارید، می توانید محصولاتتان را به کشورهای مختلف معرفی کنید و معاملات تازه ای را انجام دهید. با فعالیت داشتن در این حوزه باید به این توصیه ما توجه داشته باشید که یک بار شرکت  در این نمایشگاه بسیار مفید بوده و این امکان را به شما خواهد داد تا از امکانات و مزایای آن بهره مند شوید.

در صورت علاقه به شرکت در نمایشگاه زیتون ازمیر می توانید از تورهای نمایشگاه زیتون ترکیه که با امکانات بسیار ویژه برای شرکت در این نمایشگاه تدارک دیده شده اند، استفاده کنید. این پکیج تورها دارای خدمات بسیار متنوعی می باشند که امکان سفر آسوده را برای شما فراهم خواهند کرد. از جمله خدمات این تور ها می توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، ارائه بیمه مسافرتی، همراه بودن راهنمای فارسی، اقامت در هتل مناسب در ترکیه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، ترانسفر و کارت ورود به نمایشگاه و همراه بودن مترجم فارسی زبان اشاره کرد.

بنابراین توصیه و پیشنهاد ما به همه ی فعالان در هر زمینه از محصولات زیتون این است که حتما تصمیم به بازدید از نمایشگاه زیتون ترکیه بگیرید و برای راحتی سفر با هزینه مناسب از تورهایی در این زمینه استفاده کنید.

نمایشگاه اولیتک ترکیه

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است