×

برترین مواد غذایی در نمایشگاه مواد غذایی آنوگا

نمایشگاه مواد غذایی انوگا

 نمایشگاه مواد غذایی آنوگا با شعار " آینده را بچشید " هر دوسال یک بار در شهر کلن کشور آلمان برگزار میشود . در دنیای مواد غذایی و نوشیدنی هیچ محدودیتی در دنیای انوگا وجود ندارد. نمایشگاه مواد غذایی آنوگا بزرگترین نمایشگاه این حوزه است و محل دیدار صاحب صنایع های این صنعت بزرگ است , این نمایشگاه بار دیگر با ارقام باورنکردی خود در سال 2017 نشان داد که بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی است. ارقامی مانند وجود 7,405 غرفه و 165,000  هزار بازدید کننده باعث شده است که نمایشگاه مواد غذایی آلمان را به بزرگتری نمایشگاه مواد غذایی و نوشیدنی تبدیل کند.

 

نمایشگاه مواد غذایی آنوگا

 

چرا نمایشگاه آنوگا ؟

تجربه بهبود ایده های خود را به راحتی میتوانید در آنوگا داشته باشید. چه به عنوان بازدید کننده چه به عنوان شرکت کننده وقتی در میان بهترین های این صنعت بسیار پر رونق قرار میگیرید تجارب بسیار خوبی را کسب میکنید. در این نمایشگاه از محصولات نگهدارنده و مواد تشکیل دهنده مفید رونمایی میشود. نمایشگاه کلن معمولا در اوایل یا اواسط ماه اکتبر به سرانجام میرسد که طی مدت پنج روز در کلن آلمان برگزار میشود.

بخش های نمایشگاه:

نوشیدنی های جدید و جذاب

نوشیدنی های نوآورانه , این بخش که در سال 2017 به نمایشگاه اضافه شد بازخورد زیادی داشته است

گوشت و محصولات گوشتی

تجربه بزرگترین نمایشگاه گوشت و محصولاتی گوشتی را داشته باشید, شامل چند بخش گوشت مرغ , سوسیس و دیگر محصولات نظیر آن که هریک در قسمت جداگانه ای از نمایشگاه است

غذاهای یخ زده

فریزر های بزرگ دیگر جایی در خانه ندارند در نتیجه به سوی مواد غذایی فریزری روی میاورند که در این بخش راهکار ها و انواع بسته بندی و فریز کردن این نوع محصولات را میتوانید بیابید.

غذاهای سرد و تازه

بخش اعظم این قسمت از نمایشگاه را سبسیجات و ترشیجات تشکیل داده اند.

محصولات لبنی

محصولات متنوع لبنی و شیر خام مانند شیر سویا و شیر بدون لاکتوز و دیگر مشتقات محصولات لبنی در این قسمت ارائه میشود.

نان و کیک

فرصت های منحصر به فرد کسب و کار در اماکن خاص پیدا میشود , نان و دیگر محصولات نانی و کیک در این بخش وجود دارد.

محصولات ارگانیک

طیف متنوعی از محصولات زیستی را در خود جای داده است,محصولات بیولوژی و زیستی در این بخش قرار دارد

 

از آنوگا بهترین ایده ها را الهام بگیرید !

این نمایشگاه مفهوم منحصر به فردی را القا میکند و نشان دهنده تنوع بسیار بالا در صنایع مواد غذایی است. به دلیل وجود ترکیبی خاص از شرکت کنندگان کوچک و بزرگ حتی در سطح ملی و بین الملل, نمایشگاه انوگا را به رتبه یک نمایشگاه ها در این زمینه رسانده است. انوگا با تم های گوناگون و روندی متمرکز فرصتی را فراهم کرده است تا طعم و مزه آینده در این حوزه را بچشید.

در قسمت های مختلف این نمایشگاه با سمبل های خاص خود به مخاطبین راهنمایی زیاده میکند که در تصاویر زیر این سمبل ها را مشاهده میکنید.

نمایشگاه صنعت غذایی آنوگا

در سی و چهارمین نمایشگاه انوگا که در سال 2017 بر گزارشد چیزی بالغ بر 198 کشور شرکت کرده بودنند.صادرات و نوآوری از جمله نکات مثبت این نمایشگاه است که به شما هم به عنوان بازدید کننده هم شرکت کننده کمک بسیاری میکند.این نمایشگاه که طی 5 روز به انجام میرسد , پیشنهاد ها و سفارشات متنوعی میتواند داشته باشد که شرکت کنندگان از این ویژگی بهره بسیاری میبرند. علاوه بر سطح بالا خود شرکت کنندگان , بازدیدکنندگان نیز از سطح بسیار بالایی در این حوزه برخوردارند که باعث بهبود بسیار زیاد کیفیت برگزاری این نمایشگاه میشود.

 

نمایشگاه مواد غذایی انوگا

در کنار محصولات مختلفی که در نمایشگاه انوگا قرار دارد, شما با تجهیزات و صنایع مختلف و به روز در حوزه مواد غذایی آشنا میشوید. که با استفاده از آن میتوانید محصولات با کیفیت بسیاری را تولید کنید.

حضور برند ها و صاحب سبک ها در این حوزه باعث شده این نمایشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار شده باشد.قسمت های مختلف در زمینه غذا و محصولات غذایی باعث میشود شما پیشرفت های خوبی را در کار خود داشته باشید.

گیلوا گشت برنامه های خوبی برای شما دارد.قسمت مربوط به نمایشگاه مواد غذایی آنوگا را بخوانید تا با مدارک مورود نیاز برای شرکت در این نمایشگاه آشنا شوید, ما بهترین هتل ها را برای شما در نظر داریم و میتوانید از اطلاعاتی که درباره این نمایشگاه به شما ارائه میدهیم استفاده کنید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است