×

برترین های مد و پوشاک در نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه کفش میلان یک رویداد بین المللی در زمینه کیف و کفش و منسوجات چرمی است که هر دو سال یک بار در شهر زیبای میلان ایتالیا برگزار می شود. در این نوشتار قصد داریم بعد از معرفی و توضیح در ارتباط با این نمایشگاه از ویژگی ها و شرایط خاص نمایشگاه کفش ایتالیا  اطلاعات مفیدی را برای علاقه مندان به صنعت کیف و کفش و مد و همچنین کسانی که قصد شرکت در این رویداد بین المللی را دارند ذکر کنیم.

نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و منسوجات چرمی میلان

اگر از علاقه مندان و دنبال کنندگان مد به خصوص در زمینه کفش هستید نمایشگاه کفش و چرم میلان می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای شما و افرادی با علائق مشابه شما داشته باشد. میلان که به نوعی پایتخت مد کیف و کفش و لباس سراسر دنیا شناخته می شود همه ساله میزبان این رویداد بین المللی است که افراد و علاقه مندان فراوانی از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند و جدیدترین محصولات در زمینه چرم و کفش را که نتیجه زحمات و تلاش های همه روزه طراحان مختلف از شرکت ها و برندهای متفاوت است را به نظاره می نشینند.

نمایشگاه کفش میلان

محصولات ارائه شده در نمایشگاه میلان 

در نمایشگاه کفش میلان می توانید انواع مدل های کفش های مختلف از انواع کفش های رسمی و شیک تا کفش های اسپرت که بسیار مورد توجه جوانان قرار می گیرد را پیدا کنید. در این نمایشگاه کفش های مردانه ، زنانه و بچگانه در بخش های مختلفی به نمایش گذاشته می شوند تا علاقه مندان به صنعت مد کفش قادر باشند به صورت حرفه ای و تخصصی از غرفه های مختلف آن بازدید کنند. نمایشگاه کفش میلان همچنین فرصت بسیار مناسبی برای واردکنندگان کفش های برند و مد روز در سراسر دنیا است تا بتوانند جدیدترین محصولات صنعت چرم و کفش را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند. کمربند چرم نیز از جمله محصولات چرمی است که علاقه مندان به چرم به دنبال مدل های آن میباشند. از جمله آن ها میتوان به ست چرم نیز اشاره کرد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه کفش میلان 

نمایشگاه کفش میلان که از بزرگ ترین رویدادهای صنعت مد کفش و کیف در جهان است هر دو سال یک بار معمولا در اوایل پاییز و بهار با حضور برندهای معروف و به نامی چون آلوینو ، آکا و بسیاری شرکت های پر آوازه دیگر در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود. این نمایشگاه که بیش از 1500 غرفه مختلف دارد شامل حدود 1000 شرکت ایتالیایی و 500 شرکت خارجی از 30 کشور مختلف ، در زمینه کیف و کفش است که محصولات و نوآوری های خود در این زمینه را برای شرکت کنندگان به نمایش می گذارند. همان طور که گفته شد علاقه مندان فراوانی در نمایشگاه کفش میلان شرکت می کنند که طبق آماری که همه ساله توسط برگزار کنندگان این نمایشگاه منتشر می شود  چیزی حدود 40،000 شرکت کننده در هر دوره این نمایشگاه حضور دارند که در بعضی دوره ها تا حدود نیمی از آن را شرکت کنندگان خارجی تشکیل می دهند. کسانی که به دنبال کسب فرصت های تجاری خوب ، واردات و توسعه کسب و کار خود در زمینه کیف و کفش و چرم می باشند. چرم مشهد از جمله محصولات چرم پر مخاطب نیز است.

نمایشگاه کفش ایتالیا

فرصت های تجاری موجود در نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه کفش میلان که به نمایشگاه میکام Micam نیز شهرت دارد فرصت فوق العاده ای برای تمام شرکت کنندگان آن است و در واقع هر کدام از شرکت کنندگان با هدف خاصی در این نمایشگاه شرکت می نمایند که در ادامه قصد داریم به اشاره به این فرصت ها واهداف بپردازیم. تولید کنندگان می توانند با ایده گرفتن از محصولات جدید و نوآورانه این نمایشگاه به توسعه صنعت و تولید خود بپردازند ، واردکنندگان کیف و کفش می توانند به خریدهای عمده و با تخفیف نمایشگاهی برای فروش در کشور خود فکر کنند و حتی برای اخذ نمایندگی برندهای مختلف حاضر در نمایشگاه کفش میلان فکر کنند و همچنین این نمایشگاه یک رویداد جذاب و دیدنی برای تمام علاقه مندان و دنبال کنندگان صنعت کیف و کفش و مد است که به صورت شخصی در آن شرکت می نمایند و به مشاهده جدیدترین دست آوردها و محصولات طراحان و برندهای مطرح جهان می پردازند و از آن لذت برده و در صورت نیاز خرید می نمایند.

 

سایر محصولات ارائه شده در نمایشگاه کفش میلان

از دیگر نوع شرکت های حاضر در نمایشگاه کفش میلان ، تولیدکنندگان دستگاه های تولید کفش و کیف و منسوجات چرمی ، تولیدکنندگان تزئینات چرمی ، کفش های رسمی ، ورزشی و کتانی است که بازدید از غرفه های آن ها برای تولیدکنندگان و واردکنندگان کفش و کیف می تواند بسیار مفید و موجب پیشرفت و توسعه تجارت آن ها در بازار پر رقابت کیف و کفش و مد باشد ، بازاری که افراد بی توجه به نوآوری و مد را خیلی زود با شکست مواجه خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه کفش میلان 

همان گونه که اشاره کردیم زمان برگزاری نمایشگاه کفش میلان در دوره های مختلف می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال نمایشگاه کیف و کفش میلان در سال 2018 در تاریخ 25 تا 28 شهریور ماه 1397 در مجتمع نمایشگاهی شهر میلان معروف به فرمیا میلانو به مدت 4 روز برگزار خواهد شد . این نمایشگاه مساحتی حدود 7 هکتار دارد که تا 1600 شرکت کننده ایتالیایی و غیر ایتالیایی در آن غرفه خواهند داشت و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نحوه شرکت در نمایشگاه بین المللی کفش میلان 

برای شرکت در نمایشگاه کفش میلان می توانید با طی مراحل اخذ ویزای ایتالیا و دریافت ویزای توریستی ایتالیا با سفر به شهر میلان در این نمایشگاه حاضر شوید و از مزایای شرکت در این نمایشگاه بین المللی بهره مند شوید . مدارک لازم جهت ثبت نام و شرکت در این نمایشگاه عبارت اند از گذرنامه متقاضی که مدت 7 ماه اعتبار داشته باشد ، مدارک شغلی معتبر و مرتبط با موضاعات این نمایشگاه ، شناسنامه ترجمه شده متقاضی شرکت در نمایشگاه و همچنین مدارک مالی و ملکی معتبر که ریز جزئیات مدارک و مراحل را می توانید از آژانس های مسافرتی و توریستی معتبر جویا شوید.

شما با شرکت در یک تور توریستی میلان در تاریخ برگزاری نمایشگاه علاوه بر شرکت در نمایشگاه و بازدید از غرفه های مختلف آن می توانید از سایر دیدنی ها و اماکن تفریحی و توریستی شهر میلان نیز دیدن فرمایید و از مدت زمان سفر خود به این شهر به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

نمایشگاه کفش و چرم میلان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است