×

بررسی نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

نمایشگاه ها یکی از مهم ترین اتفاق ها در هر صنعت می باشند که به رشد آن کمک زیادی می کنند. نمایشگاه صنعت چوب هانوفر یکی از نمایشگاه های بزرگ و معتبر هانوفر است که در شهر هانوفر برگزار می شود. شهر هانوفر که در کشور آلمان قرار دارد میزبان تعداد زیادی از بازدید کنندگان این نمایشگاه می باشد. هر فردی که مصرف کننده، تولید کننده و یا رابطه ای با صنعت چوب داشته باشد در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر شرکت می کند. در این متن به بررسی این نمایشگاه می پردازیم.

نمایشگاه صنعت چوب آلمان

نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

نمایشگاه صنعت چوب هانوفر در ششمین روز خرداد ماه سال 1398 در شهر هانوفر واقع در کشور آلمان برگزار شده و بازدید کنندگان از سراسر دنیا به این نمایشگاه می آیند. در واقع این نمایشگاه در جهت ارتقا و رشد در زمینه ی ماشین و دستگاه های مربوط به صنعت چوب برگزار شده و نقش مؤثری در این زمینه دارد. یکی از علت های بزرگ بودن این نمایشگاه نسبت به دیگر نمایشگاه های صنعت چوب که در دیگر شهرها برگزار می شود این است که تعداد زیاد در تنوع های مختلفی از دستگاه ها و ابزارهای نجاری و چوب بری در این نمایشگاه ارائه و نمایش داده می شود. اگر کار شما در حوزه ی صنعت چوب بوده و می خواهید با رونق کسب و کارتان وارد بازارهای جدید شوید نمایشگاه صنعت چوب هانوفر بهترین گزینه برای شما می باشد. همچنین نمایشگاه صنعت چوب آلمان یک فرصت فوق العاده برای تولید کنندگان در این صنعت برای معرفی محصولات شان به بازار جهانی می باشد.

خدماتی که در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر ارائه می شود.

خدماتی که در نمایشگاه چوب هانوفر ارائه می شود به دو دسته ی خدمات مسافرتی و خدمات تجاری دسته بندی می شوند که این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر در نظر گرفته شده است. دسته ی اول که خدمات مسافرتی برای بازدید کنندگان می باشد شامل خدماتی مانند رزرو هتل در شهر هانوفر به صورت آنلاین، رزرو بلیط هواپیما برای سفر به این شهر، تور و بازدید نمایشگاه، خدمات رفت و آمد و همچنین برخورداری از بیمه ی مسافرتی می باشد؛ اما خدمات تجاری در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر شامل قابلیت رزرو غرفه در نمایشگاه برای ارائه و نمایش محصولات و دستگاه ها، ساخت غرفه، برخورداری از مشاوره های متخصصین در این زمینه، قرارهای ملاقاتی مهم و کارگشا، پذیرایی و همچنین تامین نیروی انسانی از دیگر خدمات ارائه شده به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان این نمایشگاه می باشد. اطلاعات کامل نمایشگاه صنعت چوب هانوفر در این مقاله گفته شده است.

نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

مزیت های شرکت در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه ها می تواند شما را در رونق کسب و کار، شناختن جدیدترین تکنولوژی ها و... کمک کند و به طور حتم نتیجه ای مطلوب برای شما خواهد داشت؛ اما اگر می خواهید که در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر شرکت کنید، می توانید از مزیت هایی مانند ارائه ی محصولات و ابزارهایتان به بازار بین المللی بهره مند شوید. می توانید با شرکت در این نمایشگاه از بهترین ایده ها استفاده کرده و با تاثیر دادن آن ها در کارتان شاهد رشد و رونق کسب و کارتان باشید. همچنین از جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه ی صنعت چوب نیز می توانید بهره مند شوید؛ اما از همه مهم تر در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر این است که بیش از نیمی از شرکت کننده های این نمایشگاه از کشور های مختلف می باشند که این موضوع باعث می شود تا شما بتوانید در بازار جهانی نیز محصولاتتان را نمایش دهید و بدین صورت دروازه ی جدیدی از موفقیت را برای خودتان باز کنید. همچنین روابط رسانه ای که در این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن وجود دارد باعث می شود تا شما بتوانید یک نمایش بین المللی و جهانی داشته باشید. نمایشگاه ویژه صنعت چوب در هانوفر در این مقاله وجود دارد.

بخش های مختلف نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

صنعت چوب یکی از گسترده ترین صنعت ها می باشد که شامل صنعت مبلمان نیز هست. پردازش تخته های چوب، روکش ها و... از جمله اولیه ترین فرایندها در مبلمان سازی هستند که در این نمایشگاه نیز به آن ها پرداخته می شود. اتوماسیون در صنعت مبلمان، بسته بندی محصولات و حتی سیستم های انتقال مواد و چیدمان آن ها نیز از دیگر مواردی هستند که در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر به آن ها پرداخته می شود. به حرفه های مرتبط با صنعت چوب نیز مانند نازک کاری، نجاری، کابینت سازی و... نیز در این نمایشگاه پرداخته می شود. از طرفی دیگر به ماشین آلات و دستگاه هایی که در صنعت چوب به کار می روند نیز در این نمایشگاه می پردازند و از جدیدترین و به روز ترین آن ها پرده بر می دارند. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه های برش چوب، فرز، رنده، کوره های خشک کن چوب ها و الوارها، تولید پالت و همچنین رطوبت سنج جهت تعیین رطوبت چوب اشاره کرد. این دستگاه ها برای چوب سخت مورد استفاده واقع می شوند؛ اما برای استفاده کردن از ضایعات چوب ها و به دست آوردن انرژی از چوب نیز از دستگاه هایی مانند رنده کننده و دستگاه استخراج انرژی استفاده می کنند که در این نمایشگاه عرضه می شود.

نمایشگاه صنعت چوب لیگنا

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است