×

بررسی کامل نمایشگاه مواد غذایی فرانسه SIAL

هرساله نمایشگاه های بین المللی و متعددی در سرتاسر دنیا برگزار می شود که علاقه‌ مندان بسیاری را از کشورهای مختلف به سمت خود می کشد. یکی از این رویدادهای نزدیک و پر سر و صدا نمایشگاه موادغذایی پاریس می باشد که زمان زیادی تا آغاز آن باقی نمانده و هیجان بسیاری را در بین علاقه‌ مندان به این صنعت خوشمزه به پا کرده است.

میزبان برگزاری نمایشگاه موادغذایی

پاریس پایتخت کشور فرانسه، شهری که همگان آن را با برج ایفل معروفش می شناسند، شهری زیبا، مدرن و فوق العاده برای سفر و گشت و گذار می باشد. این بار این شهر رؤیایی میزبان برگزاری یکی از بزرگ‌ ترین رویدادهای سال، نمایشگاه نوآوری غذایی پاریس و نمایشگاه صنایع غذایی پاریس می باشد. در ادامه به جزییات و تاریخ برگزاری این نمایشگاه، شرکت کنندگان، موضوعات و ... خواهیم پرداخت.

نمایشگاه مواد غذایی پاریس

نمایشگاه موادغذایی پاریس

نمایشگاه موادغذایی فرانسه که با نام SIAL مخفف Salon International de l'Agroalimentaire شناخته می شود در تاریخ 21 اکتبر تا 25 اکتبر 2018، یعنی از 29 مهر تا 3 آبان 1397 در شهر پاریس فرانسه برگزار می شود. نمایشگاه موادغذایی پاریس یکی از بزرگ ‌ترین رویدادها در صنایع غذایی و کشاورزی به شمار می آید که بیش از 6500 غرفه در این رخداد عظیم شرکت خواهند کرد. نمایشگاه موادغذایی پاریس با عرضه و نمایش انواع مختلف غذاها و محصولات غذایی با برندهای مختلف از سرتاسر دنیا فرصت مناسبی را برای فعالان تجاری و علاقه‌ مندان به تجربه و تست مواد غذایی جدید به وجود خواهد آورد.

مواد غذایی موجود در نمایشگاه موادغذایی پاریس (SIAL)

در نمایشگاه موادغذایی پاریس انواع مختلف غذاها از جمله غذاهای خشک، غذاهای دریایی، مواد غذایی منجمد، محصولات ارگانیک، مواد اولیه موجود در غذاها، مواد غذایی و فراورده های گوشتی، میوه و سبزیجات، انواع مختلف مواد غذایی کنسرو شده، انواع خواروبار، مکمل های غذایی، محصولات سلامتی، انواع مختلف نوشیدنی های غیر الکلی و در نهایت انواع شیرینی های خوشمزه و محصولات شیرینی پزی در آن به عرصه نمایش گذاشته می شوند.

نمایشگاه نوآوری غذایی پاریس

بازدیدکنندگان از نمایشگاه موادغذایی پاریس

بازدید از نمایشگاه نوآوری غذایی پاریس برای عموم امکان پذیر است اما با توجه به موضوع و موقعیت های تجاری موجود در این نمایشگاه، بیشتر و غالب بازدیدکنندگان از (SIAL) خرده فروشان حرفه ای هستند. افراد حاضر در نمایشگاه از گروه های وارد کننده و صادر کننده مواد غذایی، تهیه کنندگان انواع غذاهای اداری و تجاری، کلی فروشان در حوزه مواد غذایی و جمع کثیری از آشپزهای حرفه ای و آماتور می باشند.

 

اهمیت نمایشگاه موادغذایی پاریس

نمایشگاه موادغذایی پاریس از جهت گردهمایی تولید کنندگان، تجار و خریداران بزرگ مواد غذایی و به معرض نمایش در آمدن انواع خوراکی ها و مواد غذایی گوناگون و ایجاد فرصت های شغلی مناسب از جایگاه ویژه ای برخوردار است. آشنایی با نوآوری های صنعت غذایی و معرفی آن توسط رسانه جهانی، معرفی نیاز جامعه و آشنایی با جدیدترین های صنایع غذایی از ویژگی های شرکت در نمایشگاه می باشد. غرفه داران و کسانی که به معرفی محصولات خود در این رخداد عظیم می پردازند می توانند با معرفی شدن به تمام دنیا و رقابت با برندهای معتبر جهانی به جایگاه بالایی در بین رقبای خود دست یابند و فروش و برند خود را جهانی کنند.

محل برگزاری این نمایشگاه بین المللی و بزرگ در شهر پاریس فرانسه و واقع در مرکز نمایشگاهی Paris Nord Villepinte Avenue des Nations 93420 Villepinte, France 93 می باشد.

جزییات نمایشگاه بین المللی مواد غذایی

نزدیک به یک سوم نمایشگاه موادغذایی پاریس نمایش دهنده محصولات و سرویس های غذایی می باشند. حدود 7020 فرانسوی و دیگر غرفه داران بین المللی از 109 کشور مختلف دنیا به نمایش و ارائه محصولات غذایی خود در نمایشگاه پاریس خواهند پرداخت. نمایش محصولاتی از مواد تشکیل دهنده مواد غذایی گرفته تا محصولات فراوری شده و مواد غذایی تازه که در معرض بازدیدکنندگان نمایشگاه موادغذایی پاریس قرار داده می شود.

ویژگی نمایشگاه موادغذایی پاریس

نوآوری در بحث مواد و محصولات غذایی یک واقعیت است که تأثیرات بسیار مهمی بر آشپزها و حرفه و خدمات غذایی در سراسر دنیا دارد. نوآوری و خلق ایده های جدید برای سر آشپز در آشپرخانه با استفاده از روش ها و متدهای جدید بسیار مهم می باشد، در نتیجه محصولات و روش های ارائه شده در نمایشگاه بین المللی پاریس گنجینه مهم و عظیمی در این زمینه برای علاقه‌ مندان خواهد بود. اهمیت آن در گرد هم آمدن تجربیات سراسر دنیا و بزرگ ‌ترین شرکت ها و خدمات مواد غذایی، در یک مکان و یک زمان گرد است که دسترسی را برای شرکت کنندگان آسان می نماید. این فرصت ویژه و فوق العاده را کشور پاریس هر دو سال یک‌بار در اختیار علاقه مندان به صنایع غذایی و مواد خوراکی قرار می دهد تا به کشف محصولات خام، تازه و جدید با کیفیت های عالی و برتر دنیا بپردازند.

نمایشگاه مواد غذایی فرانسه

در رخداد بزرگ نمایشگاه موادغذایی پاریس 2018، با بزرگ‌ترین و الهام بخش ترین منابع صنایع غذایی دنیا آشنا خواهید شد. حضور 7020 شرکت از بیش از 109 کشور مختلف به همراه معرفی محصولات خود با بیان جزییات و خدمات ارائه دهنده در حوزه مواد غذایی، در نمایشگاه (SIAL) برگزار خواهد شد. معرفی همگی مواد غذایی از مواد خام گرفته تا پروسه و اتمام محصولات غذایی در نمایشگاه بین المللی پاریس در 21 بخش گوناگون به نمایش گذاشته خواهد شد.

اگر به دنبال ایده و نوآوری در صنعت غذایی می گردید، نمایشگاه موادغذایی پاریس یک بار دیگر به میزبانی نوآورانه های محصولات و مواد غذایی در دنیا تبدیل خواهد شد. با شرکت در نمایشگاه و استفاده و بهره مندی از کنفرانس های نمایشگاه موادغذایی پاریس اطلاعات خود را در زمینه صنعت و صنایع غذایی گوناگون به روز و آپدیت کرده و دانش خود را تا سطح جهانی ارتقا دهید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است