×

بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا را بهتر بشناسید + عکس

بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا

بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا

کمر یک تفرجگاه ساحلی و منطقه ای در شهر توریستی آنتالیا در سواحل مدیترانه ای ترکیه در نزدیکی رشته کوه توروس می باشد. تا اوایل دهه 1980 این منطقه، روستایی آرام بود اما امروزه، روستاهای ساحلی موجود در شهر کمر نقش بسیار مهمی در گردشگری ترکیه ایفا می کند. کمر یک مقصد عالی برای سفرهای یک روزه و گذراندن تعطیلات کامل به دلیل قرارگرفتن در داخل یک خلیج طبیعی، آب های بسیار آرام و سواحل شنی می باشد.

سواحل کمر برای مسافرانی که تعطیلاتشان را در سواحل طلایی زیبا می گذرانند یکی از بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا می باشد. همچنین گردشگران می توانند به انواع فعالیت های ورزشی آبی مانند چتربازی، جت اسکی، قایق سواری و غواصی بپردازند. با وجود اینکه تمامی سواحل منطقه کمر بسیار زیبا و دارای آب های شفاف هستند، اما می توان عمارت خاصی را به ساحل مهتاب در مرکز کمر، ساحل فازلیس، ساحل سیرالی و سواحل آدراسان اختصاص داد که می توان به عنوان بهترین سواحل منطقه کمر در نظرگرفت.

خواندن مطالب مرتط در : مقاله شهر کالیچی

ساحل سیرالی که ازجاهای دیدنی کمر در آنتالیا می باشد. این ساحل بکر واقع در جنوب شهر چیزی به همه دوستداران طبیعت و علاقه مندان به تاریخ ارائه می دهد. ساحل طولانی سنگ ریزه ای و ماسه ای در سیرالی که توسط  کوه های سرسبز که از دشتی هموار تشکیل شده است که مملو از درختان نخل، بیشه های زیتون به همراه ویلاهایی با سقف قرمز پوشیده شده است. 

ساحل آلاکاسوپارادایس و اطراف آن در کمر، مکان دوست داشتنی و زیبایی است که در یک خلیج کوچک بسیار زیبایی بین خلیج کوچک فازلیس و استراحتگاه کامیووا در کمر واقع شده است. ساحل آلاکاسو با جنگل های کاج و کوه های بیداگلاری، طبیعت فوق العاده و ساحل و دریای بی نظیری که دارد، خاطرات فراموش نشدنی را به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی کمر در انتالیا  برای گردشگران رقم می زند و خواهان زیادی بین گردشگران در تور آنتالیا دارد. این ساحل مکان ایده آلی برای شناکردن، حمام آفتاب گرفتن و پیک نیک می باشد. همچنین بازدیدکنندگان می توانند از قایق های تفریحی که در خلیج لنگر انداخته اند، استفاده کنند.

ساحل فازلیس یکی دیگر از جاهای دیدنی کمر می باشد. سایت باستانی فازلیس با وجود بقایای تاریخی چشمگیر، سواحل شگفت انگیز و مناطق پیک نیک، یکی از بهترین جاهای دیدنی کمر در انتالیا می باشد. با رسیدن به فازلیس در امتداد جاده Kumluca kemer ، جنگل هایی را خواهید دید که ویرانه های آن به دوره لیکای باستان بازمی گردد.

پارک آبی مون لایت در محوطه ساحلی کلئوپاترا در پارک مهتاب قرار دارد که بار ساحلی و استخر، انواع سرسره های آبی، غذاهای خوب و تفریحات نامحدود را ارائه می دهد. پارک دلفین واقع در پارک مهتاب برای ارتباط تعاملی، شنا و درمان با دلفین ها است. جاذبه ها و امکانات متنوعی در پارک مهتاب وجود دارد که می توان به یک ساحل مهتابی با پرچم آبی( پرچم آبی یک جایزه بین المللی است که به سواحل و تفرجگاه هایی اعطا می شود که استانداردهای بالای محیطی،  ایمنی، دسترسی و پاکیزگی را به همراه داشته باشد.)، یک دلفیناریوم (برای مقاصد توانبخشی و نمایش)، مرکز های خرید، باغ وحش کوچک، زمین تنیس و بسکتبال، مناطق تفریحی و سبز که با محیط های زیبایی مملو از درختان کاج، صمغ و نخل در مرکز کمر اشاره کرد.

گردشگران می توانند روزشان را با شناکردن و آفتاب گرفتن در این ساحل زیبا که یکی از بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا می باشد، سپری کنند. همچنین گردشگران می توانند با صرف صبحانه یا نوشیدنی ها در بارها و کافه های ساحلی با کیفیت در کنار ساحل مون لایت یا دیگر جاهای دیدنی آنتالیا، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. ساحل مهتاب یکی ازپربازدیدترین سواحل در جنوب خلیج ترکیز مارینا در کمر است که هم در بین گردشگران و هم ساکنان محبوبیت دارد. این ساحل شنی برای موج سواری، شنا، ماهیگیری، والیبال ساحلی و آتش بازی استفاده می شود. همچنین منطقه ای مخصوص شنا و غریق نجات وجود دارد.   

جاهای دیدنی آنتالیا

تله کابین الیمپوس در کوه تاهتالی : کوه تاهتالی با 2365 متر ارتفاع، بلندترین کوه منطقه به دریا می باشد که گردشگران می توانند ازطریق تله کابین( سوار شدن در یک کابین پانوراما که مجهز به پنجره های بزرگ می باشد که 80 نفر را می تواند به طور همزمان جای دهد.) در مسیر المپوس تا کمر از دیدن مناظر زیبای ساحل کمر و دریا در بالای آن لذت ببرند.

همچنین با ترن هوایی در مرکز پارک ملی ساحلی بیداگلری واقع در قله کوه تاهتالی با ارتفاع 2.365 متر از بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا خوش بگذرانند، از تماشای غروب و طلوع خورشید لذت ببرند، پیاده روی، کوهنوردی و پاراگلایدر را انجام دهند و در قله از خوردن غذاهای رمانتیک و فوق العاده لذت ببرند.

در ضمن گردشگران می توانند بانجی جامپ وارونه را در کوه تاهتالی از طریق شرکت سازنده آن به نام skypark  انجام دهند که با یک کمربند ایمنی که روی تعدادی باند کششی الاستیک محکم شده، بنشینند که با اپراتور کنترل می شود. در نهایت با بردن دوچرخه و شرکت در تورهای دوچرخه سواری می توانید از کوه تاهتالی دیدن کنید و با انجام دوچرخه سواری در طبیعت زیبا در امتداد پارک ساحلی بیداگلری ازیک روز عالی لذت ببرید.

ساحل آدراسان مکانی همچون بهشت است که در نزدیکی المپوس و سیرالی واقع شده است. آدرا سان یکی از زیباترین مکان های کمر با وجود ساحل شنی طلایی زیبا و کوه هایی با جنگل های کاج در پس زمینه می باشد.

دره گوینوک یکی از بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا می باشد. دره نوردی یک جاذبه عالی برای دوستداران طبیعت و ورزش های مختص فضای باز در کمر است. گردشگران می توانند از زیبایی های طبیعی فوق العاده از آبشارهای باشکوه گرفته تا جنگل های سرسبز کاج لذت ببرند. از فعالیت های موجود در اینجا می توان به پیاده روی، دره نوردی، کمپینگ، پینت بال و زیپ وایر اشاره کرد. بخش مهمی از جاده لیسیا که به عنوان یکی از 10 مسیر برتر کوهنوردی در جهان شناخته می شود از دره گوینوک می گذرد.

پارک دولوسو یک پارک آبی و موضوعی خلاقانه واقع در ساحل کیریش در 7 کیلومتری مرکز شهر کمر است که فعالیت های  تفریحی متنوع را به بازدیدکنندگان ارائه می د هد. یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه می باشد که علاوه بر جاذبه های سرگرم کننده، دارای دلفیناریوم و آکواریوم نیز می باشد.

پارک دینو در زمینی به وسعت 30.000 متر مربع که بزرگترین پارک دایناسورها در ترکیه می باشد، واقع شده است. طبیعت منحصر به فرد این پارک به همراه بوی پرتقال با انبوهی از جنگل های کاج، نظر هر گردشگری را جلب می کند.  

فاصله کمر تا آنتالیا

فاصله کمر تا خود شهر در حدود 37 کیلومتر است که مسافت جاده ای 44 کیلومتر است. سریعترین راه برای رسیدن به بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا، استفاده از تاکسی ها می باشد که 39 دقیقه طول می کشد. همچنین اتوبوس مستقیمی ازکمر به سمت آنتالیا هر روز وجود دارد که تقریبا 45 دقیقه طول می کشد.  

بهترین هتل های کمر

هتل پی جی اس رز رزیدنس بیچ : این هتل در آتاتورک بولواری ینی ماه در کمر واقع شده است که یک موقعیت عالی در ساحل مدیترانه را دارا می باشد.این هتل 5 ستاره با ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده و سونا، اقامتگاه راحتی برای مسافران می باشد. طیف گسترده ای از خدمات و امکانات رفاهی، ورزش های آبی متعدد را به مهمانان ارائه می دهد.

هتل سون سیز : هتل 5 ستاره سون سیز لایف واقع در بخش گوینوک کمر قرار دارد. این هتل دارای یک ساحل خصوصی می باشد که در آنجا می توانید از چترهای ساحلی، والیبال و نوشیدنی های کنار ساحل لذت ببرید. همچنین در این ساحل می توانید از انجام فعالیت های ورزشی و آبی لذت ببرید. این هتل به صورت تخصصی برای کودکان طراحی شده است. همچنین استخرها به همراه منو ویژه کودکان در رستوران ها و زمین بازی، فعالیت های خلاقانه مانند اوریگامی، کارگاه های صنایع دستی و بازی های پازل برای نگهداشتن بچه هایتان وجود دارد و با این امکانات یکی از بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا محسوب می شود.

هتل دایما ریزورت : این هتل 5 ستاره لوکس، انواع امکانات و خدمات رفاهی را به صورت ترکیبی از فضای دریایی با فرهنگ ترکیه به مهمانان ارائه می دهد که تجربه ای فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم می زند.

هتل کاتاماران ریزورت : هتلی لوکس و 5 ستاره در منطقه کمر می باشد. این هتل به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی، خدمات، امکانات تفریحی متنوع و امکانات رفاهی به همراه ماساژ و استراحت مهمانان، خاطرات فراموش نشدنی را برای آنها به ارمغان می آورد.

هتل آکاآلیندا : این هتل 5 ستاره که در ساحل کیریش در منطقه کمر قرار دارد. این هتل با اتاق های مدرن با بالکن های خصوصی که امکانات متعددی همانند استخرهای روباز، زمین های تنیس و مرکز سلامتی را شامل می شود.

فاصله کمر تا لارا

فاصله کمر تا لارا 39 کیلومتر است و مسافت جاده ای 60.2 کیلومتر است. تقریبا 1 ساعت و 9 دقیقه طول می کشد تا از کمر به لارا برسید. سریعترین راه برای رسیدن به لارا از کمر تاکسی است که 56 دقیقه طول می کشد. ارزان ترین راه برای رسیدن به لارا از کمر رانندگی است که 56 دقیقه طول می کشد.

هتل گراول کمر

هتل گراول کمر

هتل 5 ستاره لوکس Alkolcar  Exclusive واقع در کمر از یک موقعیت ایده آلی برخوردار است که واقع در یک ساحل بزرگ شنی طلایی خصوصی که به آب های درخشان و شفاف منتهی می شود. هتلی آرام به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا که همه امکانات از جمله ساحل خصوصی، اسپا، رستوران ها و استخرها را شامل می شود.  ساحل این هتل، مکان مناسبی برای استراحت در یکی از صندلی های مجلل می باشد که در امتداد ساحل قرار دارد.

همچنین در تمام طول سال استخر پوشیده ای برای شنا کردن وجود دارد. این هتل بیش از یک ساعت با فرودگاه فاصله دارد و به تعدادی بارها، مغازه ها و رستوران های محلی نزدیک است. در ضمن دارای موقعیت مکانی عالی در مقابل ساحل است. اتاق ها با سلیقه مبله شده اند و دکوراسیون زیبایی دارند و دارای امکاناتی همچون حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، گاوصندوق، تلویزیون و بالکن خصوصی است.

اتاق های سطح بالاتر مبل های تختخواب شو و یا چشم انداز جزئی رو به دریا دارند. این هتل دارای 7 رستوران می باشد که با تنوعی از غذاهای محلی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می کنند. استخر های شنا به تعداد 4 تا که 1 استخر سر پوشیده را شامل می شود که همه دارای تراس های مبله به منظور استراحت مهمانان می باشد. همچنین یک استخر جداگانه مختص کودکان وجود دارد.

خلاصه مقاله

در سفر به کمر می توانید از یکی از زیباترین و تمیزترین سواحل و بهترین جاهای دیدنی کمر در آنتالیا از نظر اتحادیه اروپا دیدن کنید. منطقه توریستی کمر به دلیل داشتن سواحل آرام و زیبایی شهرت دارد. همچنین مقصدی عالی برای دوستداران طبیعت و علاقه مندان به آثار باستانی و وقایع تاریخی می باشد. در اینجا می توانید علاوه بر ورزش های آبی به جت اسکی و غواصی بپردازید. در ضمن اقامت در هتل های لوکس، میل کردن غذاهای خوشمزه ترکی و مدیترانه ای و بازدید ازجاذبه های گرشگری این منطقه، خاطرات فراموش نشدنی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

یکی ازپر طرفدارترین تفریحات موجود در منطقه کمر آنتالیا، برگزاری فستیوال های بین المللی در زمینه های غواصی و قایقرانی است که هرساله برگزار می گردد که مسافران می توانند به عنوان شرکت کننده یا تماشاگر شرکت کنند. در نهایت مکانی عالی برای علاقه مندان به خرید و تهیه سوغاتی می باشد.     

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است