×

مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا کجا بریم؟

بهترین مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا

در آنتالیا تفریحات متنوع زیادی برای گردشگران در زمستان وجود دارد. گردشگران می توانند از خیابان های موجود در مرکز شهر که توسط درختان نخل زیبا احاطه شده اند، لذت ببرند. همچنین گردشگران می توانند از دیدن طلوع و غروب خورشید و تماشای ابر و آسمان پرستاره لذت ببرند به خصوص مکان هایی مانند ساحل لارا( ساحل شن های طلایی که یکی از بهترین سواحل مناسب شنا در ترکیه می باشد) و ساحل کنیالتی(از معروفترین و زیباترین سواحل این شهر می باشد که گرشگران بسیاری را برای ورزش های آبی و تفریح جذب می کند) دیدن کنند تا از مناظر دریا، ماسه، آسمان و کوه همزمان لذت ببرند.

با رفتن به ساحل کنیالتی با تور آنتالیا می توانید در آب نسبتا گرم دریای مدیترانه شنا کنید و از مراکز تفریحی زمستانی در انتالیا استفاده کنید چون شنا کردن درون آب و لذت بردن از تفریحات آبی متنوع و خوش گذرانی های آبی یکی از دلایل سفر به این شهر ساحلی می باشد.

در میان تمام شهرهای ترکیه، آلانیا گرمترین شهر در فصل زمستان می باشد. آلانیا یک شهر تفریحی واقع درجنوبی ترین نقطه کشور ترکیه می باشد که از زمستان های معتدل و بارانی برخوردار است. همچنین آلانیا به دلیل سواحلش شناخته شده است که علاقه مندان بسیاری از شمال اروپا را جذب می کند. گردشگران می توانند ازقلعه آنالیا که نمادی از شهر آلانیا می باشد، دیدن کنند.

قلعه آنالیا یک قلعه قرون وسطایی واقع در شهر ساحلی آلانیا است که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود. این بنا در قرن 13 برفراز استحکامات دوران بیزانس و دوران روم ساخته شده بود. این قلعه میزبان تمدن های هلنیستی، رومی، بیزانسی، سلجوقی و عثمانی بود. یک راه هیجان انگیز برای دیدن آلانیا استفاده از پاراگلایدرها می بشاد. همچنین گردشگران می توانند سوار کشتی های تفریحی دزدان دریایی شوند و به جشن و پایکوبی بپردازند. کشتی دزدان دریایی در آلانیا، سفر دریایی شگفت انگیزی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. در ضمن اجاره ماشین های چهار چرخ و گردش در کوهستان، سفر به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم می زند.

ساکلیکنت، یک استراحتگاه زمستانی و جز مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا در ترکیه است که در 45 کیلومتری آنتالیا و 60 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از ماه های نوامبر تا می برای اسکی باز است که به دلیل نزدیکی آن به شهر، می توان اسکی کرد و یک ساعت بعد در دریای مدیترانه شنا کرد. در ساکلیکنت دو کلبه کوهستانی وجود دارد. یکی در بالای کوه و دیگری در ایستگاه میانی در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا، جایی که بالابرها از آنجا شروع می شود، قرار دارد. همچنین میان‌وعده‌ها و همچنین قهوه، چای، یک نوشیدنی شیر گرم و شیرین با طعم دارچین در آنجا وجود دارد. با سفر یک روزه به ساکلیکنت می توانید ازاسکی کردن در فضای کوهستانی هیجان انگیز لذت ببرید. 

مطالب مرتبط: جاهای دیدنی کمر

کاپادوکیا سرزمینی است که به دلیل صخره های متمایز، میراث تاریخی و سفرهای دیدنی با بالون های هوای گرم معروف است. این منطقه تاریخی که در آناتولی مرکزی قرار دارد انبوهی از گردشگران را از سراسر جهان جذب می کند. بالن سواری در این منطقه از تفریحات زمستانی آنتالیا می باشد. شهرت این منطقه به دلیل بالن سواری بر فراز آسمان و خانه های سنگی کاپادوکیا است. بالن های هوای گرم هر روز در تمام طول سال در کاپادوکیا پرواز می کنند. شرایط باد برای پرواز در کاپادوکیا برای طلوع آفتاب بهترین است. سایر مکان‌های برجسته عبارتند از خانه‌های مربوط به عصر برنز که توسط تروگلودیت‌ها (غارنشینان) در دیواره‌های دره حک شده و بعداً توسط مسیحیان اولیه به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار می گرفت.  

دریاچه چیلدیر پس از دریاچه وان دومین دریاچه بزرگ منطقه آناتولی شرقی ترکیه است که جز مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا به حساب میاد به دلیل دمای منفی 20 درجه در این منطقه، سطح آن کاملا یخ زده است. گردشگران و علاقه مندان به تفریحات زمستانی، ازسورتمه سواری و پیاده روی در اطراف این دریاچه لذت می برند. همچنین گردشگران می توانند برای مدت کوتاهی در اطراف دریاچه کمپ بزنند و در حین نوشیدن چای از مناظر زیبایی مانند انعکاس آسمان روی دریاچه یخ زده لذت ببرند. 

پاموکاله مکانی طبیعی در استان دنیزلی در جنوب غربی ترکیه است. این منطقه به دلیل یک ماده معدنی کربناته به جا مانده از جریان آب چشمه های حرارتی معروف است. یکی از زیباترین مکان‌های ترکیه، پاموکاله می باشد که منظره‌ای بی‌نظیر از تراس‌های تراورتن و آبشارهای سنگ‌شده، شهر آبگرم یونانی-رومی باستانی هیراپولیس، آمفی‌تئاتر باشکوه رومی و استخرهای شفابخش عتیقه مربوط به دوران کلئوپاترا را در خود جای داده است. 

رفتینگ و دره نوردی در دره کوپرولو : دره کوپرولو یکی از طولانی ترین دره های ترکیه می باشد. گردشگران می توانند سافاری باگی، سافاری جیپ و زیپ لاین را همراه با تور رفتینگ انجام دهند. 

تله کابین الیمپوس در کوه تاهتالی یکی از مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا است : کوه تاهتالی با 2365 متر ارتفاع، بلندترین کوه منطقه به دریا می باشد که گردشگران می توانند ازطریق تله کابین( سوار شدن در یک کابین پانوراما که مجهز به پنجره های بزرگ می باشد که 80 نفر را می تواند به طور همزمان جای دهد.) در مسیر المپوس تا کمر از دیدن مناظر زیبای ساحل کمر و دریا در بالای آن لذت ببرند. همچنین با ترن هوایی در مرکز پارک ملی ساحلی بیداگلری واقع در قله کوه تاهتالی با ارتفاع 2.365 متر خوش بگذرانند، از تماشای غروب و طلوع خورشید لذت ببرند، پیاده روی، کوهنوردی و پاراگلایدر را انجام دهند و در قله از خوردن غذاهای رمانتیک و فوق العاده لذت ببرند.
در ضمن گردشگران می توانند بانجی جامپ وارونه را در کوه تاهتالی از طریق شرکت سازنده آن به نام skypark  انجام دهند که با یک کمربند ایمنی که روی تعدادی باند کششی الاستیک محکم شده، بنشینند که با اپراتور کنترل می شود. در نهایت با بردن دوچرخه و شرکت در تورهای دوچرخه سواری می توانید از کوه تاهتالی دیدن کنید و با انجام دوچرخه سواری در طبیعت زیبا در امتداد پارک ساحلی بیداگلری ازیک روز عالی لذت ببرید. 

ککووا نه تنها به دلیل دریای فیروزه‌ای زیبایش، بلکه شهر غرق‌شده باستانی و اسرارآمیزش نیز شناخته می‌شود. ککووا به دلیل خلیج های بی شمار و همچنین روستای کالکوی با قلعه تاریخی اش معروف است. رستوران‌های کنار آب که با گل‌ها آراسته شده‌اند، خانه‌های کوچک با سقف‌های سفالی و خیابان‌های باریک نیز در این روستای ایده‌آل در کنار آب برجسته هستند. همچنین گردشگران می توانند به کایاک سواری بر فراز دریا در شهر غرق شده ککووا بپردازند. 

منطقه ساحلی کاش، مکانی برای غواصان و دیدن زیبایی های زیر آب می باشد. اینجا مکانی ایده آل برای غواصان تایید شده و حرفه ای و غواصی اکتشافی و غواصی آزمایشی برای علاقه مندان به ورزش های آبی می باشد. همچنین قایق های غواصی زیادی برای گردشگران وجود دارد. 

 

پارک آبی آنتالیا در زمستان

آکوالند جز مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا است. دلفین یکی از برترین پارک های تفریحی آبی این شهر است که هزاران گردشگر که مشتاق لذت بردن از پارک های آبی هستند را به خود جذب می کند. چیزی که این پارک آبی را به یکی از اولین انتخاب های گردشگران تبدیل می کند، آرامش آبی و مسیرهای متنوع آن از نظر شکل و اندازه است که برای همه سنین ایده آل است. این پارک دارای سرسره های آبی، فضای سبز و استخر است که دوستداران نمایش دلفین می توانند از اجرای این موجودات صمیمی و مهربان، بازی و رقص کردن دلغین ها لذت ببرند.

دولوسو پارک کمر: یکی از زیباترین و لذت بخش ترین شهرهای آبی در آنتالیا است، دولوسو پارک کمر از بزرگترین پارک های آبی این شهر می باشد. این پارک دارای یک استراحتگاه ساحلی نزدیک به ساحل، با استخری حدود 800 متری با امواج مصنوعی روان و 23 نوع مختلف سرسره آبی می باشد. از دوستداران ماجراجویی دعوت می شود تا سرسره 100 متری را در تونل تاریک تجربه کنند تا تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشند. بازی اسکیت در سه مسیر طراحی و ساخته شده است تا امکان مسابقه بین اعضای خانواده یا دوستان را فراهم کند. مدیریت شهر آب این فرصت را برای لذت بردن از تجربه استخر حباب فوم زیبا در تعطیلات آخر هفته ارائه می دهد.

پارک دلفین کمر یکی از مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا است : گردشگری سافارق با داشتن بزرگترین استراحتگاه دلفین در ترکیه و اروپا، برای دوستداران نمایش های پرش دلفین و پستانداران دریایی، این فرصت را به گردشگران ارائه می دهد که با خانواده همراه شوند و از زیباترین نمایش های این موجودات باهوش لذت ببرند. می توانید با دلفین ها شنا کنید، تماشا کنید که چگونه آنها نقاشی می کشند و می رقصند . 

آب و هوای آنتالیا در زمستان چگونه است؟

به طور کلی زمستان در این منطقه معتدل، گرم و کمی مرطوب است اما کمی بارانی است. این شهر که در ساحل درخشان فیروزه ای در جنوب ترکیه قرار دارد، آب و هوای مدیترانه ای دارد که زمستان های معتدل و مرطوبی را برای این منطقه به ارمغان می آورد. 

قیمت مراکز تفریحی زمستانه در آنتالیا

در صورت خرید تور که شامل پرواز، هتل و ترانسفر می باشد قیمت نهایی بسیار مناسب تر خواهد بود. همچنین خرید تور در ایام تعطیلات، افزایش نرخ را به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است که قیمت های اعلامی مخصوص ماه های فوریه می باشد که این قیمت ها در ماه های ژوئن، ژولای ،آگوست و سپتامبر به دلیل گرمای هوا و اوج سفر در این فصول، افزایش قیمت چشمگیری را به همراه خواهد داشت.  برای کسب اطلاعات بیشتر با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید: 9194141438 واتساپ

شماره دفتر 88992004

سفر به آنتالیا در زمستان چگونه است؟

در فصل زمستان به دلیل اینکه افراد کمی به آنجا سفر می کنند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر است. همچنین می توانید از تخفیفات فروشگاه ها، امکانات گردشگری و اقامتی با هزینه های مناسب بهره مند شوید. اگر قصد دارید زمستان خود را در این شهر بگذرانید، می توانید یک تجربه اسکی منحصر به فرد را سپری کنید. 

خلاصه مقاله

یکی از بهترین پیشنهادها برای گردشگران این است که برای فصل زمستان، به مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا سفر کنند. این شهر بیشتر به عنوان مقصدی برای تعطیلات ساحلی شناخته شده است. از آنجایی که این شهر توریستی مرکز فرهنگ و باستان شناسی می باشد، گردشکران می توانند علاوه بر بازدید از مکان های تاریخی و باستان شناسی، ازمناظر طبیعی منحصر به فرد لذت ببرند و در ورزش های ماجراجویی شرکت کنند و با خرید محلی و سوغاتی، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. 

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است