×

هتل تایتانیک بیچ لارا کجاست؟ اطلاعات کامل و لیست قیمت رزرو هتل

تایتانیک بیچ لارا

تایتانیک بیچ لارا

ساحل لارا مکانی چشمگیر و جذاب است که به عنوان نسخه ترکی لاس وگاس نیز شناخته می شود که به دلیل وجود اقامتگاه های متعدد و هتل های مجلل شناخته شده است که به نوعی کپی مکان های معروف در سراسر جهان اینجا وجود دارد. همچنین می توان به وجود هتل ها با طراحی های لوکس و هتل های موضوعی با مفهوم همه جانبه در اینجا اشاره کرد. ساحل لارا در شهر محبوب آنتالیا و در منطقه ای به نام کندو واقع شده است. نکته جالب توجه این است که ساحل لارا یکی از طولانی ترین سواحل شنی و مقصد محبوب تعطیلات ساحلی با پرچم آبی، باشگاه های ساحلی، مراکز ورزش های آبی و منطقه ای از هتل ها در ترکیه است. ساحل لارا میزبان مسابقه بین المللی هنر شن و ماسه است که هر ساله در لارا، کشور ترکیه برگزار می گردد که این جشنواره به نام "سندلند" در سال 2006 تاسیس شد. در ضمن می توان به وجود پارک آبی با سرسره های آبی و کشتی دزدان دریایی بزرگ در ساحل خصوصی لارا اشاره کرد.

تایتانیک بیچ لارا کجاست ؟

تایتانیک بیچ لارا که همچون مرواریدی در سواحل مدیترانه می باشد راحتی، آسایش و سرگرمی های متنوعی را به مهمانان ارائه می دهد که فرصت هایی برای داشتن اوقات فراغت فوق العاده برای آنها فراهم می آورد و به نوعی بهترین منطقه آنتالیا برای سفر محسوب می شود. در این ساحل می  توانید از غذاهای معروف جهان توسط ماهرترین سرآشپزها در رستوران ها با انواع غذاهای دریایی، آسیایی و ترکی لذت ببرید و طعم های جهانی ارائه شده را تجربه کنید. همچنین می توانید از طعم ها و مزه ها در کافه ها، بوفه های باز و بارها در فضای جذاب این ساحل لذت ببرید. درضمن پارک هایی برای استراحت در سراسر نوار ساحلی لارا به همراه قهوه خانه های روستایی و ارائه نمایشگاه ها در فضای باز باعث جذابیت بیشتر این منطقه شده است. لارا در موقعیت مکانی درخشان قرار دارد که آبشار معروف دودن، مجموعه ای از آبشارها در استان آنتالیا، کشور ترکیه می باشد که به دریای مدیترانه می ریزد.

رودخانه آکسو درست در کنار ساحل زیبای لارا واقع در آنتالیا می باشد. لارا در فاصله حدود ده دقیقه ای ازشهر توریستی آنتالیا و فرودگاه بین المللی، یک منطقه گردشگری ویژه می باشد که در وسط سواحل دریای مدیترانه درکشور ترکیه قرار دارد. تایتانیک بیچ لارا به مهمانانی که به این منطقه آمده اند فرصت فعالیت های ورزشی متفاوت را به دلیل وجود مرکز تناسب اندام که مجهز به جدیدترین تجهیزات ورزشی و مجهز به ورزش Techno Gym می باشد، ارائه می دهد. همچنین در این ساحل می توان به فعالیت های دیگری در مراکز ورزشی تایتانیک مانند فوتبال، گلف، بسکتبال، والیبال، تنیس و شنا هم اشاره کرد که گردشگران می توانند از انجام آنها درمراکز ورزشی مرتبط لذت ببرند.

ساحل تایتانیک لارا با داشتن استخر آبگرم، ساحل خصوصی و زمین های تنیس در فضای باز، مکانی لوکس برای اقامت درآنتالیا می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا شناخته می شود. در این ساحل در کناره استخر اصلی، استخر با سرسره های آبی، استخر المپیک( که آب این استخر در زمستان ها گرم می شود و می توانید چهار فصل سال را در این استخر شنا کنید و روز پر انرژی را سپری کنید)، استخرنیمه المپیک و استخر کودکان را خواهید یافت.      

همه چیز درباره هتل تایتانیک بیچ لارا

هتل تایتانیک بیچ در ساحل لارا همچون جواهری در ساحل مدیترانه می باشد که یکی از هتل های معروف در زمینه گردشگری و خاص ترین هتل ها در جهان می باشد. هتل 5 ستاره لوکس تایتانیک بیچ لارا، یک هتل مجلل در ترکیه می باشد که شکلی منحصر به فرد دارد و شبیه یک کشتی کروز است. این هتل مدرن، بزرگ و جادار می باشد که ازمهمانان در محیطی دلپذیر و گرم پذیرایی می کنند. لابی بزرگ و کفپوش مرمری با آسانسورهای شیشه ای و نخل های گلدانی، خوشامدگویی چشمگیری را به مهمانان ارائه می دهد. این هتل برای گذراندن تعطیلات واقعا مفرح در زیر نور آفتاب مناسب است. اگر به دنبال شلوغی های شهرهای بزرگ هستید، شهر قدیمی پر ازخرابه آنتالیا در حدود نیم ساعت رانندگی با اینجا فاصله دارد.

در این هتل ساحلی زیبا، 8 رستوران به همراه تنوعی از غذاهای بین المللی، غذاهای دریایی و ترکی ارائه می شود. این هتل با اتاق های متنوع و متعدد بسیاری در مساحتی به وسعت 95.000 متر مربع که دارای موقعیت مکانی ممتازی می باشد، خدمات عالی به مسافران خود در تور آنتالیا ارائه میدهد. اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگی هستند که مشرف به دریا هستند و هر کدام صندلی های راحتی در بالکن های خصوصی خود دارند. ازمزایای این هتل می توان دسترسی آسان و نزدیک بودن به شهر در فاصله 12 کیلومتری مرکز شهر و 10 کیلومتری آنتالیا اشاره کرد که تجربه داشتن تعطیلات بی نظیری به گردشگران می باشد. از ویژگی های اتاق های این هتل می توان به معماری موضوعی، دکوراسیون شیک، اتاق های راحت و فضاهای گرم موجود در اتاق ها اشاره کرد.

این هتل تمامی امکانات رفاهی برای افرادی با سلیقه های متفاوت و تنوعی از سرگرمی های متفاوت را به مهمانان ارائه می دهد و گزینه های مختلفی را برای دورشدن از روزمرگی و شلوغی های حاکم بر زندگی ارائه می دهد. هتل تایتانیک بیچ لارا دارای یک استخر روباز عظیمی است که مجهز به سرسره های آبی می باشد و در فضایی به وسعت بیش از 5000 متر مربع قرار دارد. این هتل برای سپری کردن تعطیلات همه جانبه به همراه کودکان دلبندتان توصیه می شود. چون در این هتل دو استخر مخصوص کودکان، یک زمین بازی و یک مینی کلاب برای بچه های مختص رده های سنی بین 4 تا 12 سالگی را شامل می شود. انیمیشن کودکانه موجود در هتل تایتانیک که محبوب خانواده های هلندی به همراه کودکان دلبندتان می باشد که تعطیلات فراموش نشدنی را برای آنها رقم می زند.

بچه ها می توانند فیلم محبوب و مشهور جهانی تایتانیک را با یکدیگر بازسازی کنند( وهمچنین فیلم مشهور تایتانیک 24 ساعته در پذیرش پخش می شود) یا بچه هایتان با انجام فعالیت های کودکانه موجود در باشگاه کوچکی در کشتی دزدان دریایی که مختص 4 تا 12 ساله ها می باشد، سرگرم شوند. این هتل تفریحات آبی متعددی را ارائه می دهد که استخرهای زیبای کودکان با سرسره های آبی متعدد به همراه یک استخر سرپوشیده و تجهیزات آبی متعدد برای بازی کردن کودکان نوپا و بچه های پیش دبستانی را شامل می شود. همچنین می توان به یک زمین فوتبال، 4 زمین تنیس و زمین بسکتبال در اینجا اشاره کرد.

درضمن خدمات لوکس و کاملی درزمینه اسپا، درمان های کلی بدن که شامل ماساژ و جلسات رایحه درمانی می باشد به همراه درمان های مختلف مراقبت ازپوست ارائه می شود. به محبوب ترین امکانات در اینجا می توان به 7 استخر، مرکزآبگرم و سلامتی، ترانسفر فرودگاهی (رایگان)، اتاق های مختص افراد غیرسیگاری، مرکز تناسب اندام، چای سازها و قهوه سازها در تمام اتاق ها، بار، منطقه ساحلی خصوصی، صبحانه خیلی خوب، صبحانه مخصوص افراد گیاهخوار و صبحانه حلال ( غذاهایی را شامل می شود که خوردن آن برای مسلمانان جایز است که می توان به ساندویچ پنیربه همراه مرغ کبابی، تخم مرغ و بیکن، کیک پوره سیب زمینی پخته شده در فر،...) به همراه بوفه و پارکینگ خصوصی رایگان در محل اشاره کرد.

 

لیست قیمت هتل تایتانیک بیچ لارا

لیست قیمت هتل تایتانیک بیچ لارا

اتاق استاندارد با نمای رو به دریا برای 2 نفر (که در صورت موجود بودن می توانید تخت تان را انتخاب کنید) که یک تخت دو نفره و یک مبل تختخواب شو یا دو تخت تک نفره و یک مبل تختخواب شو را دارا می باشد که قیمت برای 6 شب تقریبا معادل 1.368 دلار آمریکا می باشد که شامل مالیات و عوارض می باشد. این اتاق ها با مساحت 26 متر مربع هستند که در دو نوع روبه دریا یا رو به باغ موجود می باشند که دارای یک تخت دونفره یا تخت کینگ، حمام با دوش، یک کاناپه به همراه تهویه مطبوع، تلویزیون با صفحه نمایش تخت، مینی بار و وای فای رایگان می باشد.

اتاق تک نفره که قیمت آن در هتل تایتانیک بیچ لارا برای 6 شب تقریبا معادل 1.026 دلار آمریکا می باشد و شامل مالیات و عوارض می باشد. اتاق فرش شده با مبلمان در فضای باز که لوازم بهداشتی رایگان، دوش، لباس حمام، صندوق امانات، حوله ها، مبل، توالت فرنگی، تلفن، تلویزیون، دمپایی، پریز نزدیک تخت، دسترسی به کانال های ماهواره ای، چای ساز/ قهوه ساز، سشوار، کتری برقی، سرویس بیدار شدن از خواب، گاو صندوق مختص لپ تاپ، کمد لباس، دستمال توالت، مبل تختخواب شو را در اختیار مهمانان می گذارد. همچنین دسترسی به طبقات بالا با آسانسور امکان پذیر می باشد. در ضمن با ویلچر دسترسی به همه واحدها را دارید.

سوئیت جونیور که یک تخت دو نفره و یک مبل به صورت تختخواب شو برای سه نفر که قیمت برای 6 شب تقریبا معادل 2.736 دلار آمریکا می باشد که عوارض و مالیات را شامل می شود. این سوئیت به وسعت 65 تا 85 متر مربع می باشد که منظره ای رو به دریا در قسمت نشیمن و بالکن یا منظره ای رو به باغ یا نمای استخر را دارد که اتاق ها دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون دارای صفحه تخت، مینی بار و وای فای رایگان می باشد.  

سوئیت دوبلکس : این سوئیت های دو طبقه دارای یک اتاق نشیمن در طبقه اول که دو مبل تختخواب شو در آن قرار دارد و 1 تخت دو نفره بزرگ واقع دراتاق خواب که در طبقه دوم این سوئیت قرار دارد. قیمت برا ییک هفته تقریبا معادل 3.952 دلار آمریکا می باشد که عوارض و مالیات را شامل می شود. این سوئیت مجهز به کفپوش چوبی یا پارکت، حمام آبگرم، تهویه مطبوع، تلویزیون دارای صفحه تخت، تراس، مینی بار و وای فای رایگان، چای ساز/قهوه ساز، قسمت نشیمن و تلویزیون ماهواره ای و یک جکوزی در تراس خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، لباس حمام، صندوق امانات، پریز نزدیک تخت، حوله ها، دمپایی ها، تلفن، سشوار، کتری برقی، مبلمان در فضای باز، کمد لباس می باشد. همچنین  دسترسی به طبقات فوقانی با آسانسور امکان پذیر می باشد.

در صورت خرید تور که شامل پرواز، هتل و ترانسفر می باشد قیمت نهایی بسیار مناسب تر خواهد بود. همچنین خرید تور در ایام تعطیلات، افزایش نرخ را به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است که قیمت های اعلامی مخصوص ماه های فوریه می باشد که این قیمت ها در ماه های ژوئن، ژولای ،آگوست و سپتامبر به دلیل گرمای هوا و اوج سفر در این فصول، افزایش قیمت چشمگیری را به همراه خواهد داشت.

خلاصه مقاله

در حین سفر به ساحل زیبا و شنی لار می توانید در هتل تایتانیک بیچ لارا که یکی از بهترین هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد، اقامت داشته باشید و از امکانات متنوع، فعالیت های ورزشی متنوع و سرگرمی های موجود در این هتل ساحلی بهره مند گردید.   

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است