×

بهترین تفریحات شبانه آنتالیا ، از مناطق تفریحی آنتالیا تا کلاب های لوکس

اگر قصد دارید تعطیلات رو در آنتالیا بگذرونید، این لذت رو خواهید داشت که طعم شب زنده داری این منطقه رو بچشید. کلوپ ‌ها، بارها، رستوران ‌ها، نمایش ‌ها، موسیقی زنده، و کافی ‌شاپ‌ های آخر شب. مکان‌ های زیادی تا دیروقت باز هستن که سرگرمی های هیجان انگیزی رو برای شما فراهم میکنن. در این مقاله، انواع تفریحات شبانه آنتالیا از جمله بارها، کلوپ‌ ها و دیگر تفریحاتی که نباید در طول سفرتون از دست بدید، رو بررسی میکنیم.

معرفی بهترین تفریحات شبانه آنتالیا

هر ساله میلیون ها گردشگر به خاطر تفریحات شبانه از این شهر دیدن میکنن. برای هر بودجه ای گزینه هایی برای تفریحات شبانه وجود داره، از میخانه های دنج و ارزان، تا بارهای کلاسیک و کلوپ های شبانه گران قیمت. بسیاری از مکان ها فقط به صورت فصلی باز هستن و در طول زمستان بسته میشن. در این بخش راهنمای کاملی از بهترین تفریحات شبانه آنتالیا خواهید یافت.

جشنواره جاز: جشنواره جاز هر ساله در آلانیا برگزار میشه، جایی که میتونید در کنسرت های زنده با موسیقی جاز، ترکی، بلوز، سول و فانک شرکت کنید. 

پارک آبی لندآف لجندز: در این پارک شما یه نمای تماشایی باشکوه از رژه قایق، چراغ های رنگی روشن، صدای موزیک و فضایی سرگرم کننده رو دارید.

مراکز فرهنگی: شما میتونید در برنامه های زنده شبانه مختلف مثل باله، اپرا، گروه رقص های محلی در مرکز فرهنگی شهر شرکت کنید و حتی بهترین سوغاتی آنتالیا را برای خودتون تهیه کنید.

کنسرت: انواع مختلفی از کنسرت ها تقریباً هر شب در مکان هایی مثل تئاتر روباز کنیالتی، سالن اجرای هالی استون و سالن کنسرت جولی جوکر برگزار میشه.

شب ترکی: با شرکت در شب ترکی به گذشته سفر کنید. چون تاریخ دلنشین ترکیه رو از طریق رقص های محلی، رقص های شکم، ترفندهای آتش، لباس های فوق العاده و موسیقی گیرا به تصویر میکشه.

اپرا و باله دولتی: یکی از بهترین تفریحات شبانه آنتالیا هست و به دلیل محیط جذاب تئاتر و اجراهای هیجان انگیز، تماشای آن ضروریه.

نمایش های کمدی: اگر به دنبال خنده هستید، برنامه های کمدی متعددی وجود داره که در سراسر این شهر برگزار میشه. استندآپ کمدی یکی از محبوب ترین نمایش هاست.

شب ‌های فیلم: برای یک شب آرام، میتونید در یکی از سالن‌ های سینمایی مثل pink، shemal  فیلم ببینید.

آتش آناتولی: وقتی در تور آنتالیا شرکت کردید، نمایش آتش آناتولی رو در تئاتر آسپندوس از دست ندید که شامل یک گروه رقص و موسیقی است که داستان آناتولی رو از طریق رقص و نمایش های تئاتری به تصویر میکشه.

جشنواره بین‌المللی فرهنگ و هنر: جشنواره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تئاتر باستانی و نزدیک بندر سیده فرصتی عالی برای حضور در یک نمایش موسیقی کلاسیک هستش که در مقابل معبد آپولو برگزار میشه.

مناطق تفریحاتی شبانه در آنتالیا

این شهر یک سری مناطق برای خوش گذرونی و تفریح کردن داره که میتونه انواع سلیقه ها و ترجیحات مختلف رو برآورده کنه. در این بخش، برخی از بهترین مناطق تفریحاتی شبانه رو بررسی خواهیم کرد.

  • کالیچی

کالیچی شهر قدیمی و یکی از محبوب ترین مناطقی که برای تفریحات شبانه آنتالیا درنظر گرفته شده. این منطقه مملو از بارها، رستوران‌ ها و کلوپ ‌هاست که فضایی سرزنده رو برای بازدیدکنندگان فراهم میکنه. خیابان ‌های باریک مملو از ساختمان‌ های تاریخی هست که به بار و کلوپ تبدیل شدن و جذابیت بی ‌نظیری به این منطقه بخشیدن. یکی از محبوب ترین نقاط در کالیچی، کلاب آرما است. این مکان یک زمین رقص در فضای باز با منظره دریا و انواع ژانرهای موسیقی برای هر سلیقه ای ارائه میده. یکی دیگر از مکان های محبوب هاوانا کلوب هست که موسیقی زنده و رقص رو تا پاسی از شب ادامه میده.

  • ساحل لارا

ساحل لارا یکی دیگه از مناطق محبوب برای تفریحات شبانه در ترکیه است. این منطقه کافه ها و کلوپ های متنوعی داره که میزبان عالی برای مردم محلی و گردشگران هستش. یکی از محبوب ترین نقاط در ساحل لارا، اینفرنو کلاب هست که با اجرای موسیقی زنده توسط گروه ‌های محلی، فضای آرامی رو ایجاد میکنه.

  • بلک

شهر تفریحی بلک به خاطر بسیاری از رستوران ‌ها و هتل ‌هایی که به طور منظم برنامه ‌های زنده سرگرم‌ کننده، از جمله کنسرت، انیمیشن و مهمانی‌ها رو برگزار میکنن، مشهوره. علاوه بر این، سواحل آن فرصتی عالی برای قدم زدن عصرانه و تماشای غروب خورشید به شما میده!

  • سیده

اگرچه کمی گرون ‌تر از سایر مناطق جهت تفریحات شبانه آنتالیا هست، اما این شهر قدیمی مملو از بارها، رستوران ‌ها، میخانه‌ ها و کلوب ‌های روباز متعدد هستش که بسیاری از آنها منظره ‌ای تماشایی از آب دارن. اگر از طرفداران ورزش هستید، میتونید در حین خوردن نوشیدنی مورد علاقه تون، از نمایش مسابقه لذت ببرید.

  • بندر کاس

بندر کاس در امتداد ساحل لیسیا در بخش غربی شهر همراه با مجموعه ای از کلوب ها، رستوران های ماهی، میخانه ها و بارهاست که مهمانی های رقص آخر شب و کنسرت های زنده رو ترتیب میده. برای آرامش، همیشه میتونید در اونجا از قدم زدن لذت ببرید یا غروب خورشید رو در ساحل تماشا کنید.

انواع کلاب ها در آنتالیا

آنتالیا شهری امن با نرخ جرم و جنایت پایین در نظر گرفته شده و به همین دلیل یک مقصدی ایده آل برای افرادی هست که میخوان از تفریحات شبانه آنتالیا بدون نگرانی در مورد امنیت خود لذت ببرن. از طرف دیگه در مقایسه با دیگر مقاصد تفریحی شبانه محبوب در اروپا، قیمت های مقرون به صرفه ای رو برای نوشیدنی ها و هزینه ورودی به کلوپ ها و بارها داره. بنابراین از همین حالا برای تعطیلات  خود برنامه ریزی کنید. در این شهرانواع مختلفی از کلاب وجود داره که شامل:

1- کلاب های شبانه: این کلاب ها بیشتر در مناطق توریستی و سواحل قرار دارن و به طور شبانه روزی پذیرای مسافران هستن. بیشتر مهمانی ها همراه با موسیقی، نوشیدنی و رقص در زیر نور ستاره ها برگزار میشه.

2- کلاب های ورزشی: این کلاب ها برای علاقمندان به ورزش و فعالیت های بدنی مخصوصاً در زمینه‌ های مثل فوتبال، بسکتبال، تنیس، شنا و ... طراحی شدن.

3- کلاب های خانوادگی: این نوع از کلاب ها برای خانواده‌ ها با فضای مناسب برای بازی ‌های کودکان، استخر، رستوران و ... سرویس دهی میکنن. بسیاری از دورهمی های خانوادگی روی پشت بام هتل ها هستش که مناظر خیره کننده ای از شهر و دریای مدیترانه رو نشون میدن.

4- کلاب های شامپین: این نوع از کلاب‌ها، افراد رو به نوشیدن شامپین در فضای لوکس و جذاب خود پذیرائی میکنه.

5- کلاب های موسیقی: این کلاب ها برای علاقمندان به موسیقی و رقص طراحی شدن و در شب ‌ها پذیرای مسافران هستن. همچنین این شهر میزبان رویدادهای فرهنگی مختلف در طول سال هست، از جمله کنسرت، جشنواره، و اجراهای موسیقی. این رویدادها فرصتی رو برای تجربه فرهنگ ترکی در حین لذت بردن از مناظر اطراف فراهم میکنه. اگه در این شهر هستید و برنامه ای ندارید، طبق پیشنهادات ما جلو برید. در ادامه سه کلاب معروف رو به شما معرفی کردیم:

  • کلاب Inferno

کلاب اینفرنو یکی از محبوب ترین تفریحات شبانه آنتالیا هستش. در قلب شهر واقع شده و با طراحی مدرن و سیستم صوتی پیشرفته خود فضایی بی نظیری رو برای مسافران ارائه میده. این مکان میزبان برخی از بهترین دی جی های شهره که انواع سبک های موسیقی از جمله هاوس، هیپ هاپ و R&B رو اجرا میکنن. اینفرنو دارای دو طبقه با سبک های مختلف موسیقی در هر طبقه است. طبقه بالا بیشتر موسیقی تجاری پخش میکنه در حالی که طبقه پایین به موسیقی رقص اختصاص داره. این مکان دارای یک تراس در فضای باز داره که در آن میتونید از نوشیدنی ها لذت ببرید و در عین حال مناظر خیره کننده رو تماشا کنید.

  • کلاب Aura

یکی دیگر از مکان های محبوب گردشگران کلاب Aura هست که بسیاری از هم محلی ها و گردشگران رو به خود جذب کرده. یک سالن رقص بزرگی داره که میتونید با برخی از بهترین دی‌ جی‌ های شهر که ژانرهای مختلفی مثل هاوس، تکنو و هیپ هاپ رو اجرا میکنن، برقصید. یک سیستم نورپردازی چشمگیر در اونجا هست که فضای هیجان انگیزی رو در زمین رقص ایجاد میکنه. همچنین یک بخشی از فضا به میزهای VIP اختصاص داده شده که میتونید از خدمات نوشیدنی در حین گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید.

  • کلابAlly's

از کلاب آیلاز به عنوان بهترین تفریحات شبانه آنتالیا یاد میشه چراکه فضایی آرام با نوشیدنی های عالی و اجرای موسیقی زنده ارائه میده. این مکان دارای فضای داخلی دنج با قسمت های نشیمن راحت هست که در آن میتوند در حین لذت بردن از غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود استراحت کنید. این کلاب هر شب میزبان اجراهای موسیقی زنده است که در آن گروه‌ های محلی به نواختن ژانرهای مختلف مانند راک، جاز و بلوز میپردازن. از همه جالب تر اینه که این کلاب دارای یک میز بیلیارد و یک تخته دارت  برای کسانی که میخوان در حین لذت بردن از نوشیدنی های خود سرگرم بشن، داره.

لیست کافه بار های شبانه در آنتالیا

این شهر دارای صحنه های پر جنب و جوش شبانه است. به خصوص در ماه ‌های تابستان شلوغ، بارهایی رو خواهید دید که در اطراف اسکله و در شهر قدیمی کالیچی قرار دارن. شب تون رو با یک کنسرت در معبد سیمورگ شروع کنید. در حالی که گروه ‌های موسیقی پاپ و راک به روی صحنه میرن و آهنگ ‌های معروف رو به صورت زنده اجرا میکنن، یک نوشیدنی سرد بخورید. فضای زیادی برای رقصیدن وجود داره و آنقدر خوبه که دلتون میخواد تمام شب اونجا باشید. به کافه بار فیلیکا در مرکز کالیچی برید و با هم محلی ها مخلوط شوید. یک کوکتل بخورید و از مجموعه موسیقی زنده پاپ و راک محل برگزاری لذت ببرید. برای ادامه شب به کافه قلعه که در کنار قلعه کالیچی قرار داره، برید و با خوردن نوشیدنی و تنقلات، یک فضای آرام و دنجی رو تجربه کنید. در کنار همه اینها، 3 تا از معروف ترین کافه بارها رو به شما معرفی میکنیم تا اگه دوست داشتید به این مکان ها هم سری بزنید.

  • کافه بار سلو

کافه بار سلو یکی از تفریحات شبانه آنتالیا است که باید آن را امتحان کنید. یک منطقه عالی اگه میخوایید با مردم محلی تعامل و گفتگو داشته باشید. بعضی وقتا ممکنه حوصله نداشته باشید، کافه بار سلو مکانی برای شماست. موسیقی زنده داره و افرادی که مایلند از جای خود بلند میشن و بدن خودشون رو متناسب با آهنگی که پخش میشه، تکون میدن تا شبی پر جنب و جوش دیگر رو رقم بزنن.

  • کافه بار آپ شات

در این کافه بار موسیقی های با کیفیت و دی جی های معروف برگزار میشه. اصلاً هدفه آپ شات موسیقی هستش. نوشیدنی های خوشمزه همراه با آهنگ دلنشین پخش شده در فضای کافه سرو میشه. اگر دوست دارید الکل خالص مصرف کنید، این کافه بار مکان مناسب شماست. آنها مارک های معروف بین المللی رو ارائه میدن و شما خودتون متوجه خواهید شد که نوشیدنی الکل خالص دریافت میکنید. با مردم محلی ارتباط برقرار میکنید، برقصید، از دی جی ها لذت ببرید و نوشیدنی و غذاهای مورد علاقه خودتون رو میل کنید. شما این امتیاز رو دارید که تا صبح از این امکانات هیجان انگیز استفاده کنید.

  • کافه بار شفیلد پاب

آیا از نوشیدن آبجو دستی لذت میبرید؟ آیا میخوایید طعم آن را بچشید؟ شفیلد پاب جایی برای شماست. امتحان کردن آبجو دستی یکی از تفریحات شبانه آنتالیا هستش. بعضی اوقات ممکنه از پیاده روی طولانی در بازدید خود در شهر خسته شده باشید. در این صورت این کافه محل مناسبی برای داشتن یک شب بدون استرس و آرامش هست. در آن همه نگرانی ها و خستگی های خودتون رو فراموش خواهید کرد. این کافه خیلی گران نیست، اما لذت بخشه. تنوع غذایی بالایی داره. شما میتونید انواع غذاهای ترکیه ای رو در اینجا میل کنید.

خلاصه مقاله

در خاتمه، آنتالیا دارای تفریحات شبانه پر جنب و جوش در کافه ها و رستوران هاست. فرقی نمیکنه به دنبال یک کلاب شبانه شیک باشید یا یک کافه دنج، این شهر همه نوع تفریحاتی برای افراد داره. بنابراین اگر قصد دارید به این زودی از این شهر زیبا دیدن کنید، حتما به مکان های شبانه ایی که در این مقاله اشاره کردیم، سر بزنید

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است