×

حضور در نمایشگاه بین المللی چاینا پلاس

امروزه نمایشگاه های مختلفی در گوشه و کنار دنیا برگزار می شود که یکی از مهمترین آنها نمایشگاه چاینا پلاس می باشد. نمایشگاه چاینا پلاس یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های صنعت تجاری چین می باشد که در زمینه صنعت پلاستیک و لاستیک فعالیت می کند. افرادی که در زمینه پلاستیک و موارد پلاستیکی فعالیت دارند به این نمایشگاه علاقه زیادی دارند و همواره در آن شرکت می کنند. نمایشگاه چاینا پلاس یکی از مهمترین نمایشگاه های تجاری دنیا می باشد که با نمایشگاه پلاستیک آلمان برابری می کند. در سایت گیلوا گشت میتوانید اطلاعا نمایشگاه چاینا پلاس 2019 را مشاهده کنید.

نمایشگاه چاینا پلاس

کشور چین

کشور چین یکی از کشورهای شرق قاره آسیا می باشد. این کشور دارای جمعیت بسیار زیادی است و چیزی حدود 1.3 میلیارد نفر جمعیت دارد. پایتخت کشور چین پکن است. این کشور دارای قدمتی طولانی می باشد که به عنوان یکی از دولت های متمدن شناخته می شود. مردم چین به زبان رسمی چینی صحبت می کند و از واحد پول رسمی خود یعنی یواون استفاده می کنند. در این کشور چند مذهب رسمی بودایسم، مسیحیت، اسلام و تائوئیسم وجود دارد. هر آنچه در مورد نمایشگاه ساختمان دبی باید بدانیم را در اینجا بخوانید.

کشور چین یکی از کشورهای بزرگ در قاره آسیا می باشد و با کشورهای روسیه، قزاقستان، مغولستان، قرقیزستان، تاجیکستان، پاکستان، افغانستان، هندوستان، نپال، یونان، برمه، ویتنام و کره شمالی همسایه است. نمایشگاه چاینا پلاس یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های این کشور می باشد که تاثیر زیادی در تجارت این کشور دارد. اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه چاینا پلاس چین را در این مقاله بخوانید.

 

نمایشگاه چاینا پلاس

همانطور که گفته شد نمایشگاه چاینا پلاس یکی از نمایشگاه های بین المللی در حوزه پلاستیک می باشد. این نمایشگاه یکی از رویدادهای تجاری مهم در چین است که تاثیر زیادی در این کشور دارد. امروزه صنعت پلاستیک کاربرد زیادی در دنیا دارد و همواره موارد استفاده از پلاستیک در حال افزایش است. امروزه شاهد استفاده از پلاستیک در لوازم خانگی، تکنولوژی اطلاعات و صنایع اتومبیل هستیم. نمایشگاه چاینا پلاس یکی از بهترین نمایشگاه های این حوزه است که مانند یک سکوی موفقیت پرتاب عمل می کند. تمامی تامین کنندگان بین المللی در نمایشگاه چاینا پلاس با آخرین دستاوردهای روز آشنا می شوند و تمامی دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می دهند. برای آشنایی کامل با نمایشگاه چاینا پلاس این مطالب را مطالعه کنید.

نمایشگاه چاینا پلاس چین

بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس

بهتر است بدانید که تمای بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس از فعالان این حوزه می باشند. این افراد شامل تولید کنندگان، توزیع کنندگان، سازمان های خدمات دهنده صنایع و کارگزاران هستند. افرادی که در صنایع مختلف اتومبیل، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، صنایع بسته بندی و مواد خام فعالیت دارند می توانند در این نمایشگاه چاینا پلاس شرکت کنند.

این نمایشگاه بسیار مهم است و در یک زمینی به مساحت 250،000 متر مربع برگزار می شود. گفته شده است که بازدیدکننده ها از 40 کشور دنیا یه این کشور می آیند و هر ساله به تعداد بازدیدکنندگان افزوده می شود. امروزه نمایشگاه چاینا پلاس بهترین نمایشگاه بین المللی در دنیا می باشد. معرفی نمایشگاه چاینا پلاس و اطلاعات تکمیلی در این مقاله میباشد.

 

نمایشگاه چاینا پلاس در سال 2019

سال بعد نیز نمایشگاه چاینا پلاس در این کشور برگزار می شود. تاریخ برگزاری این نمایشگاه برابر با 31 اردیبهشت ماه است و تا 3 خرداد ماه ادامه دارد. این نمایشگاه در این چند روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر فعالیت خواهد کرد. در این نمایشگاه مانند هر سال نمایش گسترده ای از ماشین آلات و تجهیزات پردازش و بازیافت پلاستیک، ماشین آلات برای فوم، تجهیزات اندازه گیری و کنترل و انواع قالب انجام می شود.

شرکت هایی که تمایل به حضور در نمایشگاه چاینا پلاس را دارند باید از قبل برای حضور و داشتن غرفه در این نمایشگاه جا رزرو کنند. شرکت های ایرانی می توانند با حضور در نمایشگاه چاینا پلاس نه تنها با صنایع جدید پلاستیک آشنا شوند، بلکه علم و فناوری خود را نیز به دیگران نشان دهند.

چاینا پلاس

چند نکته برای مسافرین تور نمایشگاه چاینا پلاس

افرادی که می خواهند از این نمایشگاه دیدن کنند بهتر است از قبل برنامه ریزی های لازم را داشته باشند. این افراد باید مدارکی مانند گذرنامه که دارای اعتبار 7 ماهه باشد، مدارک شغلی مربوط به نمایشگاه، شناسنامه و کارت ملی فرد متقاضی، مدارک مالی و ملکی و عکس را ارائه دهند. این افراد در زمان اقامت خود در کشور چین می توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و حتی از سرویس های رفت و برگشت رایگان هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه استفاده کنند.  بهتر است افرادی که می خواهند به این نمایشگاه بروند از قبل ثبت نام کنند. در غیر این صورت باید در هنگام ورود به نمایشگاه چاینا پلاس در پیشخوان فروش بلیط مراحل ثبت نام را انجام دهند و بلیط ورود به نمایشگاه را بخرند.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است