×

شهر فرانکفورت

درباره شهر فرانکفورت

فرانکفورت یکی از کلان شهرها در ایالت Hesse و پنجمین شهر بزرگ در آلمان است. جمعیت این شهر در مناطق شهری به 2.3 میلیون نفر می رسد. این شهر یکی از قطب های جهانی برای تجارت، فرهنگ، تحصیلات و گردشگری است. فرودگاه فرانکفورت از جمله پرترددترین فرودگاه های جهان است. فرانکفورت، از مراکز اصلی اقتصادی قاره اروپا به سبب وجود بانکهایی از جمله بانک مرکزی اروپا، بانک فدرال آلمان، بانک DZ و سایر موسسات است.
نمایشگاه فرانکفورت از بزرگترین رویداد تجاری در دنیاست و همجنین در این شهر نمایشگاه های بسیار بزرگ و پراهمیتی مانند نمایشگاه صنعت خودرو، لوازم خانگی، چوب و کاغذ، نورپردازی ساختمان و مواد غذایی برگزار میگردد.
این شهر در دو طرف رود Main و جنوب شرقی رشته کوه تانوس واقع شده است. قسمت جنوبی شهر شامل جنگل شهر فرانکفورت می شود که بزرگترین جنگل آلمان است.
فرانکفورت شامل 46 ناحیه،118 قصبه و 448 ناحیه انتخاباتی می باشد، آب و هوای این شهر، معتدل اقیانوسی است و دمای متوسط سالانه آن  10 درجه سانتیگراد است.

مکان های دیدنی فرانکفورت

  • ROMER:  این کلمه، معادل آۀمانی "ROMAN" است که نام مجتمعی متشکل از 9 خانه می باشد که سالن شهر فرانکفورت شکل می دهد. این خانه ها توسط شورای شهر در سال 1405 از یک خانواده تاجر ثروتمند بدست آمدند.

  • کلیسای جامع فرانکفورت: این کلیسا در قرون چهاردهم و پانزدهم ساخته شد.
  • کلیسای Saint Paul: این کلیسا یک بنای تاریخی ملی در آلمان به شمار می رود زیرا مکان اولین پارلمان انتخاب شده بصورت دموکراتیک در 1848 می باشد.
  • Alte Oper: اینجا خانه اپراست و در سال 1880 توسط معمار Richard Lucae ساخته شد و از اصلی ترین خانه های اپرا در آلمان بود تا زمانیکه در جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دید. تا اواخر در دهه 1970 این ساختمان خرابه ای بیش نبود که به نام "زیباترین خرابه آلمان" شناخته شده بود.
  • آسمان خراش ها: فرانکفورت یکی از معدود اروپایی با تعداد قابل توجهی آسمان خراش است. از 15 آسمان خراش آلمان، 14 ساختمان آن در فرانکفورت واقع شده است. بیشتر آنها در نزدیکی مرکز شهر واقع شده اند.
  • موزه ها: با بیش از 30 موزه، فرانکفورت از جمله شهرهایی است که بیشترین تنوع موزه در اروپا دارد.

شهر سبز

با یک جنگل بزرگ، پارک های بسیار و دو باغ گیاه شناسی، فرانکفورت " شهر سبز" نامیده می شود و پنجاه درصد شهر با پوشش های سبز احاطه شده است.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است