×

معرفی نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر

نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر هر ساله در هانوفر آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه با داشتن مخاطبان بسیار و حضور گسترده صاحبان صنعت خودروسازی در فرصت بسیار مناسبی برای کسانی است که در صنعت خودروسازی فعالیت می کنند. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر هر ساله ایده ها و خلاقیت های نو را مورد ارزیابی قرار می دهد. نمایشگاه صنعت خودرو آلمان دارای بخش های مختلفی است که در ادامه برای شما توضیح میدهیم. در نمایشگاه خودرو آلمان آخرین تجهیزات و محصولات در زمینه صنعت خودرو رونمایی میشوند که از این نظر این نمایشگاه اهمیت بالایی یافته است.

آلمان

آلمان کشوری در اروپا با مرکزیت برلین است. این کشور پر جمعیت ترین کشور اروپا است و با کشورهای دانمارک، لهستان، جمهوری چک، اتریش، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ و فرانسه مرز مشترک دارد. آلمان دارای آب و هوایی معتدل است و بخش شمالی آن شامل سرزمین های پست و هموار است. بخش جنوبی به وسیله رشته کوه های بخش مرکزی از بخش شمالی جدا می شود. این کشور دارای 16 ایالت است که بزرگ ترین آن ها باواریا و کوچک ترین آن ها برمن است.

 

هانوفر

یکی از شهرهای کشور آلمان، هانوفر یا هانوور است. این شهر مرکز ایالت نیرزاکسن است. هانوفر در شمال آلمان قرار دارد و بیش از نیم میلیون نفر جمعیت دارد. وولفسبورگ که شهرکی است در اطراف هانوفر مقر کمپانی فولکس واگن است. در این شهر باشگاه ورزشی هانوفر که یکی از باشگاه های معروف در آلمان است نیز قرار دارد.

پروفسور مجید سمیعی که بزرگ ترین جراح مغز و اعصاب آلمان و از سرشناس ترین های این زمینه است نیز در هانوفر اقامت دارد. وی رئیس فدراسیون جهانی جراحان اعصاب بوده و رئیس بیمارستان علوم عصبی هانوفر است. نمایشگاه هانوفر آلمان در مرکز نمایشگاهی این شهر برگزار می شود که از بزرگ ترین نمایشگاه های دنیا محسوب می شود. 

صنعت خودرو هانوفر

اقتصاد و صنعت

نیروگاه سوخت ذغال و شرکت خودروسازی فولکس واگن از مهم ترین صنایع این شهر محسوب می شود. در هانوفر شرکت های بیمه بسیاری نیز فعالیت می کنند. همچنین مرکز نمایشگاهی هانوفر هر ساله با برگزاری تعداد زیادی نمایشگاه با موضوعات مختلف بازگانان، تجار و متخصصان زیادی را به این منطقه می کشاند. یکی از نمایشگاه های مطرح این مجموعه نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر است.

 

علم و فرهنگ

مرکز هنری Kestnergesellschaft با داشتن بیش از 4000 عضو بزرگ ترین جامعه هنری آلمان محسوب می شود. این مرکز به عنوان موزه و نمایشگاه نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در این مرکز نمایشکاه هایی در زمینه فیلم، موسیقی، نقاشی، مجسمه سازی و معماری برگزار شده است. هانوفر دارای مراکز مختلف هنری از جمله سالن های تئاتر، سالن های ارکستر و... است. همچنین یکی از معروف ترین دانشگاه های آلمان به نام لایپ نیتز که هر ساله تعداد زیادی از افراد به این دانشگاه بورس می شوند نیز در هانوفر قرار دارد.

نمایشگاه صنعتخودرو هانوفر

گردشگری و جاذبه توریستی

از جمله نقاط دیدنی هانوفر می توان مکان های ذیل را نام برد:
•    دریاچه ماش (Maschsee)

این دریاچه مصنوعی که در مرکز شهر واقع شده است یکی از پروژه های اولیه آلمان نازی بود.

تصویر چهارم

•    کلیسای مارکت (Marktkirche)

یکی از بناهای قسمت قدیمی شهر که به سبک گوتیک طراحی و ساخته شده است. قدمت این کلیسا را حدود 700 سال تخمین می زنند. این کلیسا یکی از مهم ترین بناهای تاریخی شهر هانوفر است.


•    موزه اشپرنگل (Sprengel Museum)

این موزه به خاطر آثار هنری فراوان و سبک طراحی خاصی که دارد مشهور است.در این موزه آثار هنری نیکی دو سن فال، پیکاسو، شاگال و نولده به نمایش در آمده است.
•    نویس رات هاوس

این تالار در اوایل قرن بیستم ساخته شد و ارتفاع گنبد سبز رنگ آن به 98 متر می رسد.


•    پارک جنگلی آیلِنریده

این پارک بزرگ ترین پارک جنگلی شهری در اروپا است و بسیاری معتقدند که این پارک زیباترین پارک آلمان است.
•  بِرگ گارتن یا باغ کوه

این پارک با قدمت 300 ساله قدیمی ترین باغ گیاه شناسی آلمان محسوب می شود.

چرا نمایشگاه های آلمان

با حضور در نمایشگاه های کشور آلمان، در قلب اروپا حضور پیدا کرده و با کشورهای اتحادیه اروپا می توان در ارتباط بود.

با حضور در نمایشگاه های بین المللی آلمان می توان با بسیاری از صاحبان مشاغل در ارتباط بود.

حضور در نمایشگاه های آلمان به علت وجود تحصیلات مسافرتی فراوان سهل الوصول است.

حضور میلیون ها نفر بازدیدکننده از تمامی نقاط جهان.

حمایت همه جانبه توسط اتحادیه صنایع نمایشگاهی آلمان.

مرکز نمایشگاهی هانوفر

در سال 1947 مرکز نمایشگاهی هانوفر تاسیس شد. این مرکز با وسعت 2 میلیون متر مربع مساحت، بزرگ ترین مرکز نمایشگاهی آلمان به حساب می آید.

این مجموعه معمولا در 4 بخش مختلف نمایشگاه های خود را برگزار می کند. نمایشگاه های تخصصی از جمله نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر، اجرای نمایشگاه های مهمان، نمایشگاه کالاهای مصرفی، همایش ها و سمینارهای مختلف از جمله برنامه های این مجموعه هستند.

نمایشگاه های مختلفی با حضور ایرانیان در سال های اخیر در این مرکز برگزار شده است.

- نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل صنعتی  (CeMAT Hannover)

- نمایشگاه جهانی فرش و کفپوش  (DOMOTEX HANNOVER)
- تکنولوژی اطلاعات – ارتباطات – نرم‌افزار و خدمات  (CeBIT)
- نمایشگاه بین‌المللی صنعتی  (HANNOVER MESSE)
- نمایشگاه بین‌المللی بیوتکنولوژی  (BIOTECHNICA)
- نمایشگاه بین‌المللی خودرو های سنگین  (IAA Nutzfahrzeuge)
- نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی فلز ورق  (EuroBLECH)
- نمایشگاه بین‌المللی مدیریت و خوراک دام و طیور  (EuroTier)
- نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب و جنگل  (LIGNA HANNOVER)

- تکنولوژی اطلاعات – ارتباطات – نرم‌افزار و خدمات  (CeBIT)

- نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی  (AGRITECHNICA)

- نمایشگاه بین‌المللی مدیریت و خوراک دام و طیور  (EuroTier)

درباره نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر

نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر هر ساله اواخر شهریور ماه در هانوفر آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر در دهه 1990 به دو بخش خودروهای تجاری و بخش حمل و نقل تقسیم می شد. یکی از دلایل اهمیت نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر فعالیت آن در زمینه های خودروهای سنگین، صنایع خودرو، حمل و نقل شهری و می توان گفت تمامی زمینه های لازم در زمینه خودروسازی است. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر در بخش های مختلفی همچون ماشین سنگین، وسایل موتوری، اتوبوس، تریلی و کشنده ها، قطعات و لوازم جانبی، تجهیزات و لوازم خودرو، پشتیبانی حمل و نقل، تجهیزات تعمیر و نگهداری محصولات، شرکت های مختلف مرتبط با حمل و نقل، خودروهای برقی و نشریات مختلف، فعالیت می کند. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر و دیدنی هایش میتواند برای علاقه مندان این حوزه جالب باشد.

نمایشگاه خودرو آلمان

اهمیت نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر

 بسیاری از متخصصان دنیای خودروسازی در این نمایشگاه گرد می آیند. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر به دنبال ایجاد تحرک و فعالیت جدید و افزایش خلاقیت و بارور کردن ایده ها در دنیای حمل و نقل است. در دوره های گذشته نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر محصولات خلاقانه فوق العاده ای در زمینه خودروسازی ارائه شده و چیزی حدود 2000 غرفه دار در این نمایشگاه شرکت کرده اند. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر بیش از 250 هزار نفر بازدید کننده داشته است. همچنین غرفه داران نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر از 45 کشور مختلف از سرتاسر دنیا بوده اند.

در نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر بخش های مختلف و ویژه ای همچون تست خودرو، خودروهای کلاسیک، وسائل نقلیه تجاری سبک و... برگزار می شود.

برای حضور در نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر باید مدارکی همچون پاسپورت باب بیش از 7 ماه اعتبار، گواهی ومدارک شغلی مرتبط و معتبر، گواهی و مدارک ملکی و اعتباری معتبر و همینطور شناسنامه ارائه شود.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است