×

مهمترین نمایشگاه های داروسازی

نمایشگاه داروسازی دوسلدورف که در کشور آلمان برگزار می شود از بزرگ ترین نمایشگاه های تجاری داروسازی در اروپا می باشد. این نمایشگاه داروسازی هر ساله برگزار می شود  و رویدادهای ویژه و کنفرانس های کلیدی در آن برگزار می گردد. در این مقاله قصد داریم به ذکر اطلاعاتی درباره نمایشگاه داروسازی و بخش های مختلف آن بپردازیم تا با آگاهی کافی برای شرکت در آن اقدام نمایید.

نمایشگاه داروسازی

زمان برگزاری نمایشگاه داروسازی از 6-3 مهر ماه سال 1398 خواهد بود.   نمایشگاه داروسازی دوسلدورف که هر ساله برپا می شود بیشتر از بیست و هفت هزار بازدید کننده تجاری دارد و پانصد غرفه دار برای شرکت در آن حضور خواهند داشت. علاوه بر کنفرانس  و رویدادهای ویژه در این نمایشگاه مکان های کسب و کار و تجارت وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها به FIP ( کنگره جهانی داروسازی و علوم دارویی) و ABDA می توان اشاره کرد که که یک گردهمایی سیاسی مرکزی سال برای داروسازان آلمان است.

نمایشگاه داروسازی آلمان

حضور در نمایشگاه داروسازی

بزرگ ترین تولید کنندگان، داروسازان و هم چنین خریداران عمده فروش از سراسر جهان به نمایشگاه داروسازی آلمان می آیند و به ارائه آخرین دستاوردهایی می پردازند که به این بخش شکل می دهد. این چنین برنامه هایی موفقیت را برایتان به ارمغان می آورند و از این رو است که جایگاه خاصی در بین فعالان و متخصصان در این حوزه دارد.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه داروسازی

در این رویداد که 4 روز طول خواهد کشید محصولات مختلفی چون تجهیزات و ماشین آلات جهت درمان اولیه دارویی، ابزارهای نمایشگاهی، ابزارهای تحلیلی و آزمایشگاهی، دستگاه های اندازه گیری وزن، مواد اولیه دارویی فعال، میکروسکوپ، ابزارهای آزمایشگاهی و دیگر محصولاتی که به صنایع دارویی مرتبط هستند نمایش داده خواهد شد. کنفرانس های ارائه شده در آن نیز در بین متخصصان و فعالان این حوزه در دنیا ارزش و اعتبار بالایی دارد و در کنار بخش اصلی نمایشگاه به حاضرین ارائه می شود. داروسازان، خریداران و تولیدکنندگان معتبری از سراسر جهان برای آشنایی با جدیدترین پیشرفت ها و فناوری ها به این نمایشگاه خواهند آمد. برای رفتن به نمایشگاه مدارکی چون گذرنامه ای که 7 ماه اعتبار داشته باشد، مدارک شغلی مرتبط و معتبر، شناسنامه متقاضی و همسر و هم چنین مدارک مالی و ملکی معتبر لازم است. آژانس برای علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه داروسازی نزدیک ترین هتل برای رفتن به محل برگزاری نمایشگاه را رزرو خواهد کرد و تورهای نمایشگاهی را پیش فروش می کند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه از جمله خدمات آژانس خواهد بود.

بخش های مختلف نمایشگاه داروسازی

در نمایشگاه داروسازی بخش های مختلفی وجود دارد که مورد بازدید شرکت کنندگان در آن می گردد و بدین ترتیب با محصولات متنوع و جدیدی آشنا خواهند شد. این بخش ها شامل موارد زیر خواهد بود که برای تان شرح خواهیم داد:

محصولات مراقبت در منزل، انواع شاخه های داروسازی، تشخیص طبی، محصولات بهداشتی، تجهیزات داروسازی، محصولات آرایشی، محصولات غذایی و رژیم غذایی، تجهیزات داروخانه ای، تجهیزات تشخیص طبی. بررسی خدمات نمایشگاه داروسازی در این مقاله موجود است.

نمایشگاه داروسازی دوسلدورف

بازدیدکنندگان نمایشگاه چه  کسانی هستند؟

افراد مختلفی از حوزه های مختلف و مرتبط با نمایشگاه داروسازی در آن شرکت خواهند کرد که از جمله آن ها به دانشگاه ها و کالج های تکنیکی، داروسازان، عمده فروشان تجاری، صنعت پزشکی، انجمن ها ، بیمارستان ها ، مسئولین، هومیوپاتی، مراقبت و توانبخشی  ، خدمات و صنعت می توان اشاره کرد. شرکت کنندگان غرفه دار در نمایشگاه از بیست و هشت کشور و متخصصان داروساز نیز از چهل و شش ایالت جهان می باشند. غرفه داران خارجی فرصتی خواهند داشت که در این نمایشگاه محصولات و خدمات شان را ارائه دهند. واردکنندگان و صادرکنندگان از نقاط مختلف برای تجارت و ارتباط با مخاطبین پایگاهی عالی در این نمایشگاه خواهند داشت. وسعت نمایشگاه داروسازی بیشتر از سیصد متر مربع خواهد بود که محدوده وسیعی از صنایع داروسازی را تحت پوشش خود می گیرد. در نمایشگاه داروسازی محصولات، خدمات  و اطلاعات از ساده  تا پیشرفته در حوزه صنایع داروسازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و هدف خود را جلب رضایت مخاطبان قرار داده است.

انواع محصولات ارائه شده در نمایشگاه داروسازی

در نمایشگاه داروسازی محصولات مختلفی ارائه می شود که همگی مورد توجه بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. این محصولات شامل مواردی چون سیستم های ذخیره سازی خودکار، محصولات مراقبت از بدن ، درمان های بیماری ها و سرماخوردگی، مراقبت از نوزاد ، تهویه هوا ، باند و پانسمان، مراقبت از دهان و دندان، کمک کننده های زندگی روزانه، خدمات پیک، پاک کننده ها، ضد بارداری، محصولات کودکان، مواد غذایی رژیمی، مکمل های غذایی ، داروهای هومیوپاتی، اقلام تزئینی، وسایل و لوازم دندان مصنوعی، سیستم های اطلاعاتی اورژانس، حوله های یکبار مصرف، گرما درمانی، ضد عفونی کننده ها ، سیستم های اندازه گیری دُز دارو ، کمک کننده های پاکیزگی دندان مصنوعی، پوشک، تشخیص طبی ، توانبخشی، سرم ها، دمنوش های گیاهی، اصول تکنیکی، تجهیزات آزمایشگاهی، هشدار دهنده های نوری،  دوش های نوری، مرطوب کننده ها، سیستم های شناسایی، داروها ،لامپ های تخصصی پزشکی، تجهیزات دارویی و داروسازی، مواد معدنی، ، واکسن ها ، تهویه ، داروهای دامپزشکی، امکانات داروخانه ها، ترکیبات توانبخشی، دستورالعمل های مورد نیاز، ویتامین ها، درمان های طبیعی و محصولات پرستاری خواهد بود.

مزایای شرکت در نمایشگاه داروسازی

در نمایشگاه داروسازی بازار داروسازی جهان را به طور کامل خواهید دید که پایگاهی اساسی برای غرفه داران خارجی خواهد بود تا محصولات و خدمات شان را ارائه دهند. آشنا شدن با آینده داروسازی و جدیدترین نوآوری ها از مزایای شرکت در نمایشگاه داروسازی خواهد بود. در این جا به معرفی مزایایی که شرکت در نمایشگاه خواهد داشت خواهیم پرداخت که به شرح ذیل خواهد بود:

•           قادر به محک زدن کالا و خدمات جدید در بازار خواهید بود

•           آزمایش کردن کمپین های بازاریابی

•           آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن

•           تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه

•           بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش

•           بیشتر کردن وفاداری مشتریان و متقاضیان به کالاهای خود

•           معرفی جنبه ها ، ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها

•           بازیابی مشتریان و متقاضیان سابق

•           استفاده از کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه جهت شروع، ادامه و ایمن کردن معاملات

•           ارتباطات جدید، تولید یا تکمیل داده های خود که منجر به فروش در آینده می شود.

•           شناسایی شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان و هدف قراردادن آن ها

•           رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تأمین کنندگان فعلی

•           تسهیل رسیدن به توافقات در آینده با ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری

•           گسترش دادن و گشایش بازارهای جدی.

•           افزایش یا ایجاد آگاهی در مورد برند خود

•           ایجاد جایگاه برای برند خود

•           نمایش و معرفی برند خود به مشتریان

•           ماندن در اخبار پوشش داده شده توسط رسانه ها، معرفی جنبه ها و ویژگی های جدید و جذب رسانه ها.

•           ابقای روابط خوب با گزارشگران و سردبیران مجلات .

نمایشگاه داروسازی

اهمیت بازدید از نمایشگاه داروسازی

با شرکت در نمایشگاه داروسازی اطلاعات بیشتری درباره کالاها و خدمات تخصصی که در بازارهای بین المللی ارائه می شوند کسب می کنید. در  نمایشگاه داروسازی خدمات و کالاهای تخصصی ارائه شده را مورد بررسی قرار خواهید داد تا گرایشات بازار را در آلمان و سراسر دنیا بهتر بشناسید. با استفاده از کانال پخش و توزیع محصولات که در نمایشگاه موجود هستند معاملات خود را شروع و محکم تر خواهید کرد. شبکه ارتباطی کاری را خواهید ساخت و با تهیه کنندگان موجود در بازار دیدار خواهید کرد. با شرکت در نمایشگاه روابط تجاری با تهیه کنندگان فعلی را تقویت می کنید و برای شرکت در نمایشگاه های آینده امکان حضورتان را بررسی می کنید. در این نمایشگاه قادر خواهید بود مشخصات کالا و خدمات را از نزدیک مورد ارزشیابی و بررسی قرار دهید.

ویزای شینگن برای شرکت در نمایشگاه داروسازی

در کشورهایی که عضو اتحادیه شینگن هستند نمایشگاه به عنوان صنعتی جهانی به شمار می آید و افراد مختلفی از کشورهای مختلف برای بازدید و یا به عنوان مشارکت کننده در آن حضور می یابند. برای ورود به نمایشگاه در کشورهای عضو اتحادیه شنگن داشتن ویزای شنگن لازم می باشد و در صورت صادر شدن فرد جهت بازدید از نمایشگاه و سفر به منطقه شنگن می تواند از آن استفاده کند. در واقع لازمه بازدید از نمایشگاه چه جهت بازدید و چه جهت برگزار کننده، داشتن ویزای شنگن خواهد بود.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است