×

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ، پیشتاز عرصه حمل و نقل در جهان

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ یک همایش بزرگ برای فعالین صنایع حمل و نقل، فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین است. نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل مونیخ یا ( Transport logistic ) به وعده های خود عمل می کند: این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه پیشتاز عرصه حمل و نقل و لجستیک، متخصصان این صنعت از سراسر دنیا و تصمیم سازان در زمینه سرمایه گذاری را گرد هم می آورد. نمایشگاه حمل و نقل آلمان  که در دوره های مختلف در شهر مونیخ آلمان برگزار شده است، یک پلتفرم جامع است که در آن کلیه مسائل مهم اثر گذار بر روی صنعت حمل و نقل مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد و همچنین جایی است که پتانسیل نوآوری و خلاقیت موجود در افراد و محققان مختلف به منحصه ظهور می رسد. رشد فزاینده تعداد نمایش دهندگان و فضای نمایشگاه در دوره های گذشته نمایشگاه، در کنار فیدبک های قابل توجه و مثبت نمایش دهندگان و بازدیدکنندگان، بر کیفیت بالا و پیشتازی جهانی این نمایشگاه مهر تاییدی است.

شهر مونیخ آلمان را بهتر بشناسید

شهر مونیخ آلمان (München ) پس از برلین و هامبورگ سومین شهر بزرگ این کشور است. این شهر که مرکز ایالت بایرن است، دارای بیش از یک ملیون و سیصد هزار نفر جمعیت و سیصد و ده کیلومتر مربع مساحت است. مونیخ ( چهارمین شهر مناسب دنیا برای زندگی ) شهری است ثروتمند و دارای جاذبه های زیادی همچون مراکز توریستی، جشن ها، برنامه های فرهنگی متنوع. این شهر دارای امکانات نمایشگاهی و علمی گسترده ایست که آن را به مکانی مناسب برای برگزاری بزرگترین فستیوال ها و گردهمایی ها بدل می کند. موارد مذکور در کنار آب و هوای متعادل و دلنشین کشور آلمان و خصوصا شهر مونیخ باعث می شوند که علاقمندان و گردشگران زیادی از سراسر دنیا هرساله به این شهر سفر کنند. نمایشگاه لجستیک آلمان و حمل و نقل نیز یکی از بزرگترین و جذاب ترین گردهمایی های این شهر است که در دوره های مختلف علاقمندان زیادی را به کشور آلمان و شهر مونیخ جذب کرده است.

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

چقدر با صنعت حمل و نقل آشنا هستید؟

به جابجایی انسان، حیوان یا کالا از مکانی به مکان دیگر ترابری یا حمل و نقل نامیده می شود. امروزه ترابری یا حمل و نقل در سراسر جهان به یک ابر صنعت با نقش تعیین کننده و ویژه در اقتصاد و صنعت تبدیل شده است. این صنعت ترکیبی است از سامانه های مختلف مانند شبکه های جاده ای، شبکه ریلی، شبکه هوایی و شبکه ناوبری دریایی که در تعامل با نیروی انسانی و ماشین آلات گوناگون مانند خودروهای باربری، قطارها، هواپیماها، لنج ها و کشتی ها و ... کار می کنند. بدون استفاده از ترابری، هیچ صنعتی، از بخش های تولیدی و کشاورزی گرفته تا بخش خدمات و صنایع پخش قادر به کار کردن نخواهند بود. این صنعت، با این نقش حیاتی در اقتصاد و مدیریت زنجیره تامین، نیاز تامل و کار ممتد و تلاش برای پیشرفت روز افزون است که برگزاری نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه حمل و نقل مونیخ نقشی تعیین کننده در این مسیر دارند.

ترانسپرت لجستیک 2019

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ در سال 2019 در فاصله چهارم تا هفتم ماه ژوئن یا چهاردهم الی هفدهم خرداد ماه سال 1398 در فضایی به مساحت 115 هزار متر مربع برگزار خواهد شد. جامعه هدف این نمایشگاه که از سال 1987 و هر دو سال یکبار بزگزار می شود، ارائه دهندگان خدمات، صاحبان صنایع و تصمیم گیران بخش حمل و نقل و ترابری، صنعتگران، انجمن های فعال در بخش های لجستیک و ترابری می باشند. در نمایشگاه پیش رو برای حضور بیش از دو هزار غرفه دار از 63 کشور جهان و 52 هزار بازدید کننده تجاری از بیش از 100 کشور برنامه ریزی شده است. در این نمایشگاه، نتایج تلاش تعداد قابل توجهی از فعالین بین المللی ابرصنعت حمل و نقل، نوآوری ها و پیشرفت های آنان مورد مشاهده، بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. این موارد شامل قدم های رو به جلو در زمینه کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین، توسعه شبکه های تجاری و محصولات نوین در زمینه های خودرو، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل ریلی و تدارکات و لجستیک این بخش ها می شود.

نمایشگاه حمل و نقل آلمان

غرفه های ملی در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

در دوره های مختلف نمایشگاه حمل و نقل مونیخ، غرفه ها و پاویون های مخصوص در اختیار نمایندگان کشورهای مختلف گذاشته می شود تا تازه های صنعت حمل و نقل و لجستیک آن کشور را در مقابل نگاه و قضاوت همگان بگذارد. نمایندگان کشور های مختلف نیز تلاش می کنند تا با حضور موثر در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ و نمایشگاه های مشابه در سایر زمینه ها، توانایی های بالفعل و بالقوه کشور خود را در مقابل جهانیان به نمایش بگذارند. امید است که نمایندگانی از ایران نیز در دوره های آتی این دسته نمایشگاه ها، در زمینه های مختلف مانند صنایع خودروسازی و یا حمل و نقل هوایی به عنوان شرکت کنندگان پیشتاز در این مجمع حضور یابند.

شرکت در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ، فرصت بزرگ اقتصادی

ترانسپرت لجستیک به عنوان نمایشگاه پیشتاز عرصه ترابری دلایل محکمی برای مشارکت به فعالین این عرصه می دهد. بیش از 2300 غرفه فعال، بیش از 60 هزار بازدید کننده از 123 کشور دنیا و برنامه های با کیفیت نمایشگاهی با حضور بیش از 200 متخصص، مواردی نیستند که بتوان به سادگی ازآن ها چشم پوشید. فعالین عرصه حمل و نقل با شرکت در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ با مدیران پیشتاز جهانی، دست آوردهای آنها و سازمان هایشان و نوآوری های روز دنیا آشنا می شوند. اطلاع از مسائل روز صنایع مختلف و آشنایی با قله عرصه های گوناگون، شناختی است که در نتیجه شرکت در مجامع بین المللی و ساز و کارهایی مانند نمایشگاه حمل و نقل مونیخ حاصل می گردد.

نمایشگاه لجستیک آلمان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است