×

نمایشگاه ساختمان مونیخ به عنوان یک رویداد مهم

نمایشگاه ساختمان مونیخ یکی از نمایشگاه های مهم در این شهر و در دنیا محسوب می شود. برای حضور در نمایشگاه ساختمان مونیخ می بایست هر چه سریع تر اقدام کنید چرا که این نمایشگاه در روز 24 دی سال 1397 برگزار خواهد شد و دیگر زمان بسیاری ندارید. در ادامه بیشتر به این رویداد خواهیم پرداخت.

نمایشگاه ساختمان مونیخ در کشور آلمان

این روزها تب و تاب نمایشگاه و سمینارهای مختلف با موضوعات متنوع در دنیا بالاست که یکی از مهمترین آنها نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ می باشد که در دی ماه سال 1397 در کشور آلمان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه را می توان یکی از رویدادهای مهم بین المللی در دنیا معرفی کرد که فعالان در زمینه ساخت و ساز، طراحی و دکوراسیون ساختمان های مختلف تجاری، مسکونی و ادارای می توانند در آن شرکت کنند و از بخش های مختلف آن دیدن نمایند.

 در این مطلب، امروز قصد داریم بیشتر به این نمایشگاه که با نام BAU در دنیا شناخته می شود بپردازیم و اهداف برگزاری و شرکت در آن را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم. برای حضور در نمایشگاه ساختمان مونیخ دلایل مختلفی می توان عنوان کرد که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت. با ما همچنان همراه باشید تا با یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های بین المللی در مونیخ آلمان بیشتر آشنا شوید.

نمایشگاه ساختمان مونیخ

ویژگی های نمایشگاه ساختمان مونیخ

نمایشگاه ساختمان مونیخ دارای ویژگی و مشخصات کلی است که قبل از توضیحات بیشتر در رابطه با دلایل حضور در این نمایشگاه و همچنین بخش های مختلف آن به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت. نمایشگاه ساختمان که در کشور آلمان برگزار می شود هر دو سال یک بار از شرکت کنندگان کشورهای مختلف دنیا میزبانی می کند. اولین دوره این نمایشگاه در سال 1964 برگزار شده است و تا به امروز کشور آلمان دوره های مختلفی از آن را برگزار کرده است.

بخش های مختلف به همراه موضوعات متنوع از جمله مواردی محسوب می شوند که باعث جلب توجه مخاطبان به نمایشگاه مونیخ شده اند.  اگر جزء افرادی شناخته می شوید که در این صنعت و حوزه های مرتبط به آن مشغول به فعالیت هستید توصیه می کنیم حضور در این نمایشگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید. اطلاعات تکمیلی درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ در این مقاله نوشته شده است.

دلایل شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ

برای حضور در نمایشگاه ساختمان مونیخ شما عزیزان می توانید دلایل مختلفی را مورد بررسی قرار دهید که در این بخش به بیان آنها خواهیم پرداخت. 2200 بازدید کننده برای شرکت در این نمایشگاه هر دوره کاندید می شوند که این موضوع می تواند یکی از دلایل مهم حضور در این رویداد مهم بین المللی به شمار آید.

 شما عزیزان با حضور در این نمایشگاه می توانید از روش های مختلف ساخت و ساز بیشتر مطلع شوید. روش های مختلف جهت پیشرفت ساختمان سازی مانند راهکارهای ارتباطی، مدل سازی و همچنین ابزارهای ارزیابی و محاسباتی در این نمایشگاه معرفی می شوند. راه حل های مختلف جهت انعقاد قراردادها، مدیریت و کنترل پروژه و اندازه گیری نیز در نمایشگاه ساختمان در مونیخ مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ

بخش های مختلف نمایشگاه ساختمان مونیخ

نمایشگاه ساختمان مونیخ به مانند دیگر نمایشگاه های مهم دنیا از بخش های مختلفی برخوردار است و بر این اساس شرکت کنندگان مختلفی را به خود می بیند. از مهمترین بخش های نمایشگاه BAU می توان به بخش ماشین آلات ساختمان سازی، فلزات مورد استفاده در این صنعت، آجر، شیشه، سرامیک، فولاد، سنگ، انواع مختلف درب و پنجره، نمای داخلی و خارجی، گچ، امنیت و قفل ساختمان به همراه پوشش های مورد استفاده در طبقه کف اشاره نمود.

برای هر کدام از موارد ذکر شده بخش های مختلفی در نظر گرفته شده است که بازدیدکنندگان با حضور در آنها می توانند با فناوری های جدید در عرصه ساختمان سازی بیشتر آشنا شوند. BAU یا نمایشگاه ساختمان مونیخ یک فرصت ایده آل برای پیشرفت فعالان در این عرصه شناخته می شود. همه چیز درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ (BAU) در اینجا نوشته شده است.

زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان مونیخ

اگر قصد شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ را دارید توصیه می کنیم هر چه سریع تر جهت سفر به کشور آلمان و شهر مونیخ اقدام کنید چرا که این نمایشگاه در دی ماه 1397 برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این رویداد مهم بین المللی از روز 24 تا 29 دی ماه سال جاری خواهد بود بنابراین زمان محدودی برای شرکت در آن خواهید داشت. نمایشگاه ساختمان مونیخ از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر از شرکت کنندگان میزبانی خواهد کرد.

شش روز مدت زمانی است که این نمایشگاه در محل برگزاری تعیین شده دایر خواهد بود و عزیزان برای شرکت در آن می توانند یکی از روزهای ذکر شده را انتخاب نمایند. نمایشگاه ساختمان شهر مونیخ در مرکز همایش های این شهر برگزار می شود که برای حضور در آن می توانید به رزرو تورهای نمایشگاهی نیز اقدام کنید. در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. نمایشگاه ساختمان مونیخ بهترین در زمینه ساختمان است.

نمایشگاه ساختمان bau

شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ با تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی بهترین گزینه برای شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ محسوب می شوند چرا که با رزرو این تورها به راحتی می توانید سفر و هزینه های مربوط به آن را مدیریت کنید. با رزرو تور نمایشگاهی ساختمان مونیخ دیگر نیاز به برنامه ریزی جهت رزروب لیط و هتل نخواهد بود چرا که از طریق این تور می توانید رزرو موارد ذکر شده را به مسئولین بسپارید.

لیدر و راهنمای تورهای نمایشگاهی مونیخ همراه شما در طول روزهای نمایشگاه خواهند بود و با استفاده از اطلاعات آنها می توانید ارتباط مناسب تری با دایر کنندگان برقرار نمایید. تورهای نمایشگاهی ساختمان مونیخ در کوتاه ترین زمان ممکن تدارکات لازم جهت سفر به مونیخ و شرکت در این نمایشگاه را به انجام می رسانند. اگر زمان کافی برای برنامه ریزی جهت شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ را ندارید توصیه می کنیم سفر خود را با تور نمایشگاهی به انجام برسانید.

مدارک لازم جهت شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ

برای حضور در نمایشگاه ساختمان bau می بایست مدارک لازم را تهیه نمایید تا مراحل سفر شما هر چه سریع تر به انجام رسد. رزرو بلیط رفت و برگشت یکی از این موارد محسوب می شود. در صورتی که با تور نمایشگاهی سفر می کنید این مهم را کارشناسان تور به انجام خواهند رساند.

رزرو هتل که معمولا توصیه می شود نزدیک به مرکز برگزاری نمایشگاه باشد نیز از دیگر موارد محسوب می شود. اگر به عنوان نماینده شرکت و یا سازمان در نمایشگاه ساختمان مونیخ شرکت می کنید می بایست معرفی و یا دعوت نامه خود را نیز به همراه داشته باشید. مدارک شغلی، مالی و شناسنامه نیز از دیگر مدارک شناخته می شوند.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است