×

نمایشگاه ساختمان مونیخ بهترین در زمینه ساختمان

یکی از پدیده‌ ها و شگفتی‌ هایی که امروزه بسیار شاهد آن هستیم نمایشگاه‌ های مختلفی است که در سراسر دنیا برگذار می‌ شود از جمله نمایشگاه ساختمان مونیخ در این نمایشگاه‌ها که هر کدام به موضوع خاصی اختصاص دارند شما می‌تواند با آخرین اطلاعات و تکنولوژی ها در زمینه موضوع نمایشگاه آشنا شده و به صورت مستقیم با متخصصان و صاحبان این صنایع ارتباط برقرار کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملتری در خصوص نمایشگاه ساختمان مونیخ در اختیارتان قرار دهیم.

نمایشگاه ساختمان مونیخ

یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌هایی که همه ساله در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌ شود نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ می‌باشد. در این نمایشگاه بزرگ تمامی مسائل در خصوص صنعت ساختمان و محصولات و همچنان ایده‌ های خلاقانه و جدید در این خصوص مورد بحث و گفت و گو قرار می‌گیرد. این نمایشگاه بیشتر از تین قرن است که برپا شده و همه ساله شاهد حضور افراد و متخصصان و علاقمندان بسیاری در این نمایشگاه از سایر نقاط دنیا هستیم. نمایشگاه ساختمان مونیخ از سال 1964 توانسته علاقمندان بسیاری را در حوزه صنعت ساختمان به خود جلب کرده و در این امر نیز بسیار موفق عمل کرده است.

نمایشگاه BAU نمایشگاهی تجاری و پیشرو در خصوص معماری بوده و و تمامی مصالح و ماشین آلات که مرتبط با ساختمان سازی نیز هستند در این نمایشگاه عرضه می‌شوند و علاقمندان می‌توانند با آخرین و به روز ترین تکنولوژی در این زمینه آشنا شوند. با شرکت در این نمایشگاه شما می‌توانید با برندهای معروف و شرکت‌های معتبری که در این خصوص فعالیت دارند و به عنوان غول‌ های صنعت ساختمان از آنها یاد می‌شود آشنا شده و با افراد بزرگ و مشهور در این زمینه نیز از نزدیک آشنا شوید.

نمایشگاه ساختمان مونیخ

زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان مونیخ

نمایشگاه BAU همه ساله در تاریخ 14 تا 19 ژانویه مطابق با 24 تا 29 دی ماه طی شش روز و از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه مهم در زمینه صنعت ساختمان بوده و در فضایی معادل با 180000 متر مربع برپا می‌شود. در نمایشگاه ساختمان مونیخ شما می‌توانید با تکنولوژی های جدید در ساختمان‌های مسکونی و تجاری آشنا شده و با طرح‌ های جدیدی که توسط متخصصان برای سازه‌ های جدید و مدرن طراحی شده نیز آشنا شوید. همه چیز درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ (BAU) در این مقاله نوشته شده است.

ویژگی‌های نمایشگاه ساختمان مونیخ

-          در این نمایشگاه بزرگ تولید کنندگان و بازدیدکنندگان در کنار یکدیگر جمع شده و بستر تجاری بسیار مناسبی برای فعالیت‌ های تجاری به وجود می‌آید.

-          در نمایشگاه BAU شرکت کنندگان در آن می‌ توانند با ایده‌ها و اطلاعات جدید در خصوص صنعت ساختمان آشنا شده و به مبادله اطلاعات بپردازند.

-          این نمایشگاه همواره مکان مناسبی برای تصمیمات بزرگ در خصوص سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعت ساختمان بوده است.

-          در نمایشگاه BAU غرفه داران و شرکت کنندگان در آن این امکان را خواهند داشت تا به بازارهای بین المللی جدید راه پیدا کرده و امکان دسترسی به واقعیت در خصوص حوزه فعالیت و چشم انداز آینده شغلی خود را مشاهده کنند.

-          گردهمایی‌ها و همایش‌های برگزار شده در این نمایشگاه آن را به بهترین پایگاه اطلاع رسانی در خصوص صنعت ساختمان تبدیل کرده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ

بخش‌های مختلف نمایشگاه ساختمان مونیخ

نمایشگاه ساختمان مونیخ بر اساس محصولات، موضوعات، مواد و مصالح ساختمانی و دیگر موارد تقسیم بندی می‌شود. برای کسب

-          آجرهای ماسه آهکی

-          ختک – سنگ‌ها

-          بتون – بتون متخلخل

-          ساختمان پیش ساخته

-          مصالح ساختمانی با بافت سیمان – سنگ پا

-          پوشش‌های داخلی خشک

-          گچ‌ها

-          مواد عایق

-          کاشی سقف

-          آجر – سقف ساختمان

-          مواد و تجهیزات بام ساختمان

-          پنجره‌های جلو آمده تا زیر ساختمان و پنجره‌ های سقفی

-          مواد و مصالح شومینه سازی

-          سرامیک‌ها

-          پوشش‌های طبقه و کف

-          درب و پنجره

-          فولاد – روی – مس

-          درب‌های کنترلی – سیستم‌های پارکینگ

-          چوب

-          قفل – اتصالات – امنیت

و بسیاری دیگر از بخش‌های مرتبط با صنعت ساختمان

چرا شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ 2019 توصیه می‌شود؟

 اگر می خواهید به یکی از بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه ها در عرصه صنعت ساختمان بروید ما به شما نمایشگاه ساختمان مونیخ را معرفی می کنیم که از آن به عنوان مهمترین مرکز تجمع صنع ساختمان یاد می‌شود. شرکت در نمایشگاه ساختمان مونیخ به افرادی که در زمینه صنعت ساختمان و صنایع مرتبط با آن فعالیت دارند توصیه می‌شود. زیرا با بازدید و شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با افرادی که در زمینه‌ های مختلف مانند نقشه کشی، طراحی ساختمان و ساختمان سازی فعالیت دارند آشنا شده و با جدیدترین محصولات و نوآوری ها آشنا شوند. شرکت در نمایشگاه ساختمان BAU می‌تواند بستر مناسبی را برای تعاملات تجاری فراهم کرده و نقش مهمی در موفقیت تولید کنندگان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه داشته باشد.

در این نمایشگاه تولید کنندگان و خریداران بدون هیچ واسطه‌ ای با یکدیگر روبرو شده و اقدام به عقد قراردادهای کاری و مهم خود می‌کنند. همچنین می توانید با سبک‌ های مختلف در زمینه صنعت ساختمان آشنا شده و برای نوآوری در محصولاتتان از آنها استفاده کنید. این نمایشگاه بهترین مکان برای رسیدن به اهدافتان بوده و شما را برای رسیدن به موفقیت در این خصوص یاری خواهد کرد. و می‌توانید محصولاتتان را برای ارائه در پروژه‌ های ساختمانی که در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهند شد به نمایش بگذارید. اطلاعات تکمیلی درباره نمایشگاه ساختمان مونیخ در اینجا گفته شده است.

موضوعات نمایشگاه ساختمان مونیخ

اگر شما برای شرکت در نمایشگاه BAU اقدام کرده‌اید خوب است که بدانید با شرکت در این نمایشگاه شمال می‌توانید با تمامی مسائل و امور مربوط به صنعت ساختمان آشنا شوید. موضوعات این نمایشگاه شامل موارد زیر می‌باشد. نمایشگاه ساختمان مونیخ به عنوان یک رویداد مهم میباشد.

-          ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی

-          تاسیسات فاضلاب

-          مهندسی جاده‌ها و بزرگ راه‌ها

-          تکنولوژی انتقال سیالات

-          تجهیزات مرتبط با تونل‌ ها و راه‌ ها و همچنین خطوط راه آهن

-          ماشین آلات مواد و ترکیبات ساختمانی

-          سنگ ها طبیعی و سنگ‌های قالب گیری

-          ماشین آلات معدن کاری

-          تجهیزات و بخش‌ های پوششی برای ماشین آلات ساختمانی

نمایشگاه ساختمان bau

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است