×

نمایشگاه شیرینی و شکلات ism نمایشگاهی باطعم شیرین

 نمایشگاه صنایع شیرینی و شکلات ism

نمایشگاه شیرینی و شکلات  ISM  چیست ؟

نمایشگاه شیرینی و شکلات  ism  یکی از بزرگترین نمایشگاه های حوزه شیرینی و شکلات همچنین میان وعده های غذایی است که از سال 2014 به بعد به دلیل اهدا جایزه بهترین ها در این حوزه نمایشگاه شیرینی و شکلات آلمان به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است. با توجه به حضور برترین های این صنعت در این نمایشگاه باعث شده است که دیدگاه ها و نظرات بسیار خوبی در این زمینه ارائه شود همچنین ایده ها و محصولات و روش های خلاقانه در حوزه شیرینی و شکلات را به راحتی میتوانید در این نمایشگاه بیابید.

نمایشگاه شیرینی و شکلات آلمان

ما کسب و کار شمارا شیرین خواهیم کرد ! این مطلب از جمله شعار های جالب در نمایشگاه شیرینی و شکلات آلمان ism  است که مورد توجه قرار گرفته است. در این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات شکلا , شیرینی , میان وعده ها و دیگر محصولات این حوزه را به راحتی میتوانید بیابید.با توجه به سطح بالا شرکت کنندگان و همچنین بازدید کنندگان پیشنهاد ها و اطلاعات بسیار زیادی را میتوانید از نظرات و تجربیات آنها بیابید. در نمایشگاه شیرینی و شکلات آلمان ISM  در سال جاری (2018) حدود 1,656 غرفه و 37,500  بازدید کننده بوده است که در نوع خود بسیار جالب است. این نمایشگاه دارای 11 تالار و مجموع به مساحت 284,000 متر مربع میباشد. که فضای نمایشگاهی آن در حدود 110,000 متر مربع است.

نمایشگاه شیرینی و شکلات ism

این نمایشگاه در طی چهار روز به انجام میرسد و به راحتی میتوانید الهام ها , پیشنهاد ها و ایده های بسیار زیبا و موثر را از متخصصینی که در این نمایشگاه حاظر هستند را در یافت کنید.

در تصویر زیر نقشه این نمایشگاه را میتوانید مشاهده کنید.

صنایع شیرینی و شکلات آلمان

تاریخ شروع این نمایشگاه بسیار ایده ال است, در اواخر ژانویه و اوایل فبریه تاریخ این نمایشگاه میباشد. چرا ایده ال است ؟ به این دلیل که شرایط مطلوبی  برای برنامه ریزی برای اینده ایجاد میکند , همچنین شرایط بسیار خوبی برای بروز رسانی سریع و متداوم محصولتان را به وجود میاورد.

بخش های نمایشگاه شیرینی و شکلات ism

شامل بخش های مختلفی از جمله بخش نوآوری , بخش صنایع شیرینی و شکلات , محصولات جدید و غیره میباشد. که به دلیل حضور بسیار خوب علاقه مندان به این حوزه پیشرفت های چشم گیری دارد و ایده های بسیار خوبی را میتوانید کسب کنید.قسمت جدید که به این نمایشگاه اضافه شده است prosweet  است که صنایع و تجهیزات که در زمینه شیرینی و شکلات استفاده میشود را معرفی میکند.به دلیل حضور علاقه مندان بسیار زیاد در این نمایشگاه انتقادات و پیشنهاد های خوبی از آنها میتوانید دریافت کنید.همچنین اگر به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه شرکت میکنید نیز میتوانید محصولات جدید را بیابید و اگر تولید کننده این محصول هستید از این ایده ها و محصولات جدید میتوانید استفاده کنید.

نمایشگاه شیرینی و شکلات ism کلن

چرا نمایشگاه شیرینی و شکلات ism ؟

فقط ISM است که تمامی نوآوری های مربوطه و محصولات جذاب فصلی را ارائه می دهد. تاریخ مناسب این نمایشگاه در ابتدای سال، شما را قادر به برنامه ریزی فصلی منحصر به فرد در زمان مناسب می کند. کسب کار شما موضوعی است که در قلب این نمایشگاه قرار دارد که با مفهوم بالا وجود دارد , ملاقات با صنعت جهانی , شما را با عرضه و تقاضای بین الملل آشنا میسازد که این امر باعث میشود ایده ها و طرح هایی زیبایی به ذهن شما برسد , همچنین میتوانید از صاحب نظران این حوزه اطلاعاتی کسب کنید.شما محصولات و ایده های خود را در معرض نمایش مخطبینی متخصص و ایده پرداز نمایش میدهید که این امر باعث بهبود و رشد کیفی محصولات خود میشود .ISM  راهی است برای برنده شدن و پیشی گرفتن از رقبا.  درقسمت New Product Showcase محصولات و ایده های جدید خود را میتوانید در معرض نمایش قرار دهید.

در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مقاله معرفی نمایشگاه شیرینی و شکلات ism  را مطالعه کنید.

قسمت های مختلف این نمایشگاه از جمله قسمت دورهمی صاحبان صنایع , دور نگار مقایسه بازاریابی , مفاهیم ساخت و تولید ,  نظرات و انتقادات بازدیدکنندگان , پیشنهاد های جذاب و  بیشترین رضایت مشتری بسیار قابل توجه برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان است. از دیگر قسمت هایی که باعث جذاب تر شدن این نمایشگاه شده است بخش Pro sweets  است که همزمان با این نمایشگاه برگزار میشود و در باره مشین الات و تجهیزات صنعتی کارخانجات شیرینی و شکلات است.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است