×

نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر و دیدنی هایش

نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر 29 شهریور در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود و تا 5 مهر ماه ادامه دارد. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر علاوه بر این که فرصت مناسبی برای صاحبین مشاغل مرتبط است تا با تکنولوژی های جدید آشنا شوند بلکه از این فرصت می توانند استفاده کنند و در این شهر زیبا به گشت و گذار بپردازند. در ادامه به معرفی نمایشگاه صنعت خودرو آلمان و جاهای دیدنی این شهر می پردازیم. 

اطلاعات نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر

این نمایشگاه در تاریخ 29 شهریور 97 الی 5 مهر ماه در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود. آدرس نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر در  Messegelände, 30521 Hannover, می باشد. نمایشگاه خودرو آلمان (IAA) بزرگ ترین نمایشگاه تجاری خودروهای مسافری و تجاری در دنیا می باشد. از دهه 90 میلادی به بعد به دلیل استقبال گسترده از این نمایشگاه آن را به دو بخش خودروهای مسافری و وسیله های نقلیه تجاری تقسیم کردند. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر هر سال برگزار می شود.

نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر

در سال های فرد این نمایشگاه در شهر فرانکفورت آلمان و در سال های زوج در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر در سال گذشته میزبان 2066 غرفه از 45 کشور دنیا بود و 322 محصول جدید در این نمایشگاه رونمایی شد. سال گذشته مجموعا 1944 خبرنگار از 58 کشور دنیا درباره این نمایشگاه گزارش تهیه کردند و خبر آن را در رسانه های خود پوشش دادند. وسعت نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر 265000 متر مربع بوده و حدودا 250000 بازدید کننده به آن جا مراجعه کرده و با وسایل نقلیه تجاری و دیگر محصولات این نمایشگاه آشنا شدند. سال گذشته چین به عنوان برترین کشور خارجی شرکت کننده در نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر معرفی شد. برای آشنایی بهتر مقاله معرفی نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر را مطالعه فرمایید.

نمایشگاه خودرو آلمان

معرفی نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر

نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر در سال 2018 میزبان محصولات جدیدی خواهد بود. در این رویداد نوآوری ها و غرفه هایی مربوط به صنایع مختلف مرتبط با خودرو به نمایش در می آید و از همه مهم تر متخصصینی از سراسر دنیا به بازدید و بحث و تبادل نظر پیرامون این نمایشگاه می پردازند. نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر یک رویداد تجاری مهم محسوب می شود و شرکت کننده های زیادی در آن شرکت می کنند. این نمایشگاه یک فرصت عالی برای فعالیت تجاری فراهم می کند زیرا تقریبا تمام صاحبین مشاغل و تولید کنندگان در آن شرکت دارند. در نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر علاوه بر تمام صنعت خودروهای تجاری جهان، زنجیره ارزش افزوده هم شامل می شود. طیف گسترده ای از محصولات و موضوعات در نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر به نمایش در می آید.

 

موضوعات نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر آلمان

موضوعات نمایشگاه صنعت خودرو هانوفر عمدتا حول محور صنایع زیر است:

کامیون و تریلر، اتوبوس، قطعات و لوازم جانبی، داخل خودرو و لواز و تجهیزات مربوط به آن، نشریات مرتبط و منابع حرفه ای، سرویس پشتیبانی حمل و نقل، وسایل نقلیه تجاری سبک، وسایل موتوری ویژه، مدل های خودرو، انواع خودروهای برقی، تست انواع خودرو و نمایش های ویژه با انواع خودروهای کلاسیک، تعمیر و نگهداری از محصولات و قطعات و تجهیزات مربوطه، سازمان هایی که به فناوری های مربوط به موتور و مسایل مربوط به جاده هستند، خدمات حمل و نقل و ترافیک، تریلر و کانتینرهایی که برای وسایل نقلیه و سیستم ها استفاده می شود. اگر شما در این زمینه ها کسب و کاری دارید فرصت بسیار خوبی برای گسترش کسب و کارتان و معرفی آن به دیگر کمپانی های بزرگ دنیا می باشد. 

نمایشگاه صنعت خودرو آلمان

معرفی شهر هانوفر

این شهر کوچک در شمال آلمان و  در کنار رود لاین قرار دارد. هانوفر ابتدا یک روستای کوچک ماهیگیری بود و در قرن سیزدهم میلادی تبدیل به یک شهر شد و اکنون جزو مراکز مهم تجاری و صنعتی آلمان است. شعبه از کارخانجات فولکس واگن و تعدادی از سازنده های قطعات خودروهای آلمانی در این شهر واقع شده اند. سالانه نمایشگاه های بین المللی زیادی در این شهر برگزار می شوند. همچنین به علت وجود دانشگاه های مختلف و بین المللی دانشجوهای زیادی در این شهر زندگی می کنند. دانشگاه لیب هم در این شهر قرار دارد. شهر هانوفر در مسیر اتوبان های مهم آلمان قرار دارد. همچنین فرودگاه بین المللی هانوفر توسط شرکت های هواپیمایی بزرگی اداره می شود. هانوفر در سال ۲۰۰۶ میزبان مسابقات جام جهانی بود. ماراتن هانوفر از بزرگ ترین مسابقات دو میدانی است که شرکت کننده های زیادی از بسیاری کشورها در آن شرکت می کنند. 

 

جشنواره های هانوفر

سالانه بیش از ۶۰ نمایشگاه ملی و بین المللی در این شهر برگزار می شود. جشنواره سیبت یکی از جشنواره هایی است که در هانوفر برگزار می شود و  بزرگ ترین نمایشگاه کامپیوتر جهان است. اولین بار در سال ۱۹۷۰ برگزار شده و به تدریج بزرگ تر و اختصاصی تر شده است. نمایشگاه هانوفر مربوط به صنایع است و یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود. جشنواره شوتسن فست هانوفر یکی از جشنواره های سنتی هانوفر است که ریشه آن در منطقه باواریا می باشد. جشنواره بهاره هانوفر یکی از بزرگ ترین جشنواره های بهاره اروپا است. جشنواره موسیقی جهانی ماسالا در بهار یا تابستان برگزار می شود و در آن نوازندگانی از نقاط مختلف دنیا به برگزاری موسیقی می پردازند. 

 

دیدنی های هانوفر 

کروپک یک منطقه در وسط شهر است که برای خرید کردن مناسب است و در آن فروشگاه های زیادی وجود دارد. برج تلویزیونی تلماکس ۲۷۲ متر ارتفاع دارد و در منطقه لوخ هولتسی کلفلد قرار دارد. این برج یکی از جاذبه های دیدنی هانوفر می باشد. خانه لایب نیز در هولتسی مارکت و در نزدیکی موزه تاریخی قرار دارد. که در آن جا ویلهلم لایب نیز دانشمند بزرگ آلمانی در قرن هفدهم میلادی می زیسته است. ویا اکسپونال یکی از بزرگ ترین پل های پیاده رو در اروپا است که در اکسپو پارک و دور از مرکز شهر واقع شده است. 

 

دیگر دیدنی های هانوفر 

تالار اپرای هانوفر در کروپک قرار دارد و در آن اپراهای بسیاری از هنرمندان محلی و موسیقی کلاسیک برگزار می شود. همچنین این تالار اپرا میزبان برنامه های باله هم می باشد. سمفونیک ان دی آر محلی برای برگزاری شعر و اجراهای موسیقی می باشد و متشکل از تعدادی تالار مختلف است. مرکز پنیر اروپایی در منطقه آندرتن قرار دارد و در اروپا به عنوان تنها مرکز تحقیق روی پنیر شناخته می شود. نمایشگاه هانوفر آلمان در واقع بزرگ ترین مجموعه نمایشگاهی جهان است که در اسپکو پارک قرار دارد. این مجموعه نمایشگاهی عظیم از ۲۷ سالن و ۴۹۶ هزار متر مربع زیر بنا تشکیل شده و  در آن نمایشگاه های گوناگونی برپا می شود.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است