×

نمایشگاه عکاسی کلن آلمان (Photokina)

نمایشگاه های فراوانی هر ساله در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود. نمایشگاه عکاسی کلن به عنوان یکی از مهم ترین نمایشگاه های برگزار شده در کشور آلمان شناخته می شود. نمایشگاه عکاسی کلن فوتوکینا به عنوان یک نمایشگاه بین المللی مهم شناخته شده و بزرگ ترین کمپانی های مشغول در صنعت عکاسی در آن حضور می یابند. علاوه بر این بیش از 4200 نفر از اصحاب رسانه در آن گرد هم آمده و اخبار مختلف و جدید را مخابره می کنند.

نمایشگاه های آلمان

آلمان یکی از کشورهای قاره ی اروپاست که همواره از لحاظ صنعت و تکنولوژی سرآمد بوده است. به همین دلیل نمایشگاه های تجاری، صنعتی و هنری زیادی هر ساله در شهرهای مختلف این کشور برگزار می گردد. کلن به عنوان چهارمین شهر بزرگ آلمان در ایلات نوردراین-وستفالن واقع شده است. هر ساله نمایشگاه های فراوانی در مرکز نمایشگاهی کلن برگزار می شود که به دلیل خدمات ارائه شده ی فوق العاده، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. حدود دو سوم نمایشگاه های صنعتی و تجاری مطرح دنیا در آلمان برگزار می شود و این موضوع به خاطر شرایط مناسبی است که آلمان برای بازدیدکنندگان و صاحبان صنایع ایجاد می کند.

نمایشگاه عکاسی کلن

نمایشگاه عکاسی کلن

به روزترین تجهیزات و تکنولوژی های عکاسی در نمایشگاه عکاسی آلمان نمایش داده می شود. مشاهده ی این دستاوردها و آشنایی بیشتر با آن ها می تواند در روند پیشرفت هر کسی تأثیر به سزایی بگذارد. از مزایای این نمایشگاه امکان استفاده از محصولات پیشرفته و تکنولوژی های جدید است که دید گسترده تری را از مسائل مربوط به حوزه عکاسی و فیلم برداری ارائه می دهد. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای کسانی است که می خواهند در عرصه ی رسانه و عکاسی به فعالیت بپردازند. در نمایشگاه عکاسی کلن که به نام فوتوکینا مشهور است با سایر کسانی که فعالیت های مشابه دارند به گفتگو می پردازید و امکان ملاقات افراد مختلف از شرکت های گوناگون را دارید. نمایشگاه عکاسی کلن معمولاً هر دو سال یک بار در اوایل مهر ماه برگزار می شود. نمایشگاه عکاسی کلن این فرصت را به وجود می آورد تا با هنرمندان، صاحب نظران و تجار هنر عکاسی و فیلم برداری به گفتگو پرداخته و به پروژه های بین المللی راه پیدا کنید. برای دانستن همه چیز درباره نمایشگاه عکاسی کلن این مقاله را مطالعه کنید.

خدمات مسافرتی

در جریان سفر برای حضور در نمایشگاه عکاسی کلن، خدمات مسافرتی مختلفی از جمله رزرو هتل، تور نمایشگاه، رزرو پرواز، ویزا، بیمه مسافرتی و خدمات ترانسفر ارائه می شود. ارائه ی خدمات مسافرتی با کیفیت یکی از دلایل استقبال فراوان از نمایشگاه های عکاسی آلمان است. نمایشگاه عکاسی کلن و جزئیات مربوط به آن در اینجا نوشته شده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

نمایشگاه عکاسی آلمان

خدمات تجاری

همچنین خدمات تجاری مختلفی از جمله قرارهای ملاقات، پذیرایی و تشریفات، تهیه تجهیزات، تأمین نیروی انسانی، رزرو غرفه، طراحی و ساخت غرفه، مشاوره نمایشگاهی، خدمات حمل کالا و ... ارائه می گردد. شرکت های مختلف می توانند با تماس با مسئولان این نمایشگاه نسبت به رزرو غرفه اقدام نموده و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. تمامی خدمات لازم برای داشتن یک غرفه ی نمایشگاهی بی نقص به شما ارائه می شود.

بخش های مختلف نمایشگاه عکاسی کلن

تمرکز اصلی در نمایشگاه عکاسی کلن یا همان فوتوکینا، عکس می باشد. در این نمایشگاه تجهیزات عکاسی از جمله انواع دوربین و لنز نیز ارائه می شود. علاوه بر این به تمامی بخش های مربوط به عکاسی پرداخته می شود. نورپردازی به وسیله آشنایی با سیستم های مختلف نورپردازی و نرم افزارهای مختلف مربوط به ویرایش نورپردازی معرفی می شود. انواع کارت های حافظه و فضای ذخیره سازی برای دوربین ها معرفی و ارائه می شوند. به طور کلی می توان بیان داشت که تمامی آن چه عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای درباره عکاسی اعم از دانش و اطلاعات یا تجهیزات و سخت افزار نیاز دارند، در نمایشگاه عکاسی کلن وجود دارد.

چرا در نمایشگاه عکاسی کلن شرکت کنیم؟

نمایشگاه فوتوکینا در 6 روز برگزار می شود و از 166 کشور جهان در آن شرکت می نمایند. همین گستردگی نشان می دهد در این نمایشگاه علاوه بر افزایش اطلاعات و دانش و همچنین آشنایی با تکنولوژی های جدید، فرصت های تجاری فراوانی وجود دارد. بنابراین هر فردی چنین ظرفیتی را برای ارائه هنر و محصولات خود مناسب می بیند.

نمایشگاه عکاسی کلن مخصوص چه کسانی است؟

نمایشگاه کلن برای تمامی افراد مشغول در عرصه ی عکاسی، فیلم برداری، تلفن های همراه، سینما و ... مفید است. در این نمایشگاه بهترین های این صنعت گرد هم می آیند و دستاوردهای خود را ارائه می دهند. در این نمایشگاه حتی غرفه هایی برای عکس برداری با تلفن همراه، عکس برداری با کامپیوتر، خدمات چاپ عکس، انواع قاب و آلبوم، چاپ در اندازه های بزرگ، چاپ در منزل و ... قرار گرفته اند. تمام شرکت های وابسته به صنعت عکاسی و فیلم برداری می توانند در این نمایشگاه فوق العاده شرکت کنند. این نمایشگاه هم به نفع صاحبان صنایع و کمپانی ها و هم به نفع هنرمندان است. کمپانی ها، محصولات و خدمات خود را به جامعه ی هدف خود معرفی می کنند و با آن ها به طور مستقیم در ارتباط خواهند بود. هنرمندان نیز بهترین ارتباط های خود را در این نمایشگاه پیدا می کنند و با بدست آوردن اطلاعات و تجهیزات مورد نیاز با صاحبان سرمایه و کمپانی های مختلف برای به دست گرفتن پروژه های جدید به مذاکره می پردازند.

نمایشگاه عماسی المان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است