×

نمایشگاه لوازم آرایشی دبی و مشخصات آن

امروزه نمایشگاه های بین المللی بسیار زیادی در کشورهای مختلف برگزار می شود. نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی یکی از این نمایشگاه ها است که در شهر دبی و در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از مهم ترین و برجسته ترین نمایشگاه ها در جهان می باشد که تاثیر بسیار زیادی در صنعت زیبایی دارد و توانسته خدمات بسیار خوب و ارزنده ای در زیبایی و پیشرفت محصولات آرایشی داشته باشد. این نمایشگاه هر ساله در دبی برگزار می شود و پذیرای افراد بسیار زیادی از گوشه و کنار جهان می باشد.

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی یکی از بهترین نمایشگاه های بین المللی در شهر دبی می باشد. این نمایشگاه یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های تجاری برای محصولات زیبایی، مو، عطر و سلامتی در منطقه خاورمیانه می باشد. نمایشگاه  آرایشی و بهداشتی دبی دارای اعتبار بسیار زیادی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در صنعت مد و زیبایی دارد. هر ساله این نمایشگاه هزاران بازدید کننده را از گوشه و کنار جهان گرد هم می آورد تا از محصولات مختلف بازدید کنند. این بازدید کننده ها در دنیای تجاری به دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی هستند تا از پیشرفت های اخیر دنیای آرایشی باخبر شوند. نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی در طی 19 سال متوالی در این شهر برگزار می شود.

محصولات نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی

همانطور که گفته شد در طی 19 سال اخیر این نمایشگاه در شهر دبی برگزار می شود. این نمایشگاه ها محصولات زیبایی، عطر، مو و سلامتی را در اختیار بازدید کننده ها قرار می دهد و آنها از به روز ترین محصولات آرایشی و بهداشتی آگاه می کند. افراد مختلف از گوشه و کنار جهان غرفه هایی را در این نمایشگاه کرایه می کنند و تمامی برندهای مختلف محصولات آرایشی را ارائه می دهند. نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی نقش بسیار اساسی در توسعه و رشد صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی دارد. صدها غرفه در این نمایشگاه توسط شرکت های مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار می شود که هر آنچه تصور می کنید را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. برای بررسی نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی به این مقاله مراجعه کنید.

نمایشگاه لوازم آرایشی دبی

آنچه که در این نمایشگاه خواهید دید

در نمایشگاه لوازم آرایشی دبی محصولات بسیار متنوعی ارائه داده می شود. این محصولات توسط شرکت های مختلف از گوشه و کنار جهان در غرفه ها قرار داده می شود. در این نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی می توانید محصولاتی مانند ماشین آلات مخصوص تولید و بسته بندی لوازم بهداشتی و مواد اولیه، لوازم آرایشی و تمامی محصولات مراقبت از پوست، تمامی محصولات و تجهیزات حرفه ای که در زمینه ماساژ و فرایند ماساژ استفاده می شود، تمامی لوازم مخصوص مو و تقویت کننده مو و زیبایی، وسایل مخصوص کاشت ناخن، لوازم مخصوص سالن ها، انواع مختلفی از عطرها و ادکلن ها و ... در این نمایشگاه عرضه می شود.

بازدید کنندگان نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی از تمامی کشورهای دنیا می باشد که می خواهند این صنعت را گسترش دهند و محصولات خود را به فروش می رسانند. در این نمایشگاه ها خریداران و فروشندگان، تولید کنندگان، خرده فروشان و عمده فروشان، افراد متخصص در زمینه واردات و صادرات، متخصصین آرایشی و بهداشتی و ... حضور دارند که می خواهند با ابزارها و لوازم ارائه شده در این نمایشگاه آشنا شوند. این نمایشگاه ارزنده بیست و چهارمین نمایشگاه برگزار شده در دبی است که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. در این نمایشگاه می توانید هر آنچه را که در زمینه آرایشی و بهداشتی تولید می شود را بازدید کنید و از بهترین و بروزترین محصولات آرایشی و بهداشتی آگاه شوید.    

زمان برگزاری نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی

همانطور که گفته شد این نمایشگاه هر ساله در شهر دبی برگزار می شود که بازدید کنندگان بسیار زیادی دارد. امسال نیز مانند هر سال دیگر این نمایشگاه در همین شهر ارائه کننده خدمات تجاری و بهداشتی خود می باشد. این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 17 آپریل در شهر دبی و در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود که برابر با 26 تا 28 فروردین ماه 98 می شود. این نمایشگاه با نمایش تمامی محصولات بهداشتی و آرایشی فرصتی خوب و عالی را برای افراد علاقمند به این حرفه فراهم می کند تا بتوانند در این زمینه حرفه خود را گسترش دهند و این صنعت را گسترش دهند.

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی یکی از رویدادهای بین المللی بسیار مهم و برجسته می باشد که عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. جدیدترین محصولات آرایشی از کشورهای مختلف در غرفه های مختلف در اختیار بازدید کننده ها  قرار داده می شود. بر اساس آمارهای انجام شده در سال گذشته چیزی بیش از چهل هزار نفر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و از متنوع ترین محصولات آرایشی بازدید کردند.

این نمایشگاه بزرگ ترین و مشهورترین نمایشگاه های بین المللی در دنیا می باشد که افراد مختلفی را از گوشه و کنار جهان گرد هم می آورد تا که از محصولات آرایشی مختلف بازدید کنند. این نمایشگاه همه را از به روزترین و پیشرفته ترین لوازم آرایشی و بهداشتی آگاه می کند.

نمایشگاه لواز آرایشی و بهداشتی دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است