×

نمایشگاه ویژه صنعت چوب در هانوفر

یکی از بهترین راه های ورود به هر نعتی شرکت در نمایشگاه های مرتبط بین المللی مربوط به همان صنعت می باشد. برای نمونه نمایشگاه صنعت چوب هانوفر یکی از بهترین فرصت ها برای شرکت و بازدید فعالان این صنعت از آخرین تکنولوژی های مربوط به این بخش می باشد. همراه ما باشید تا بیشتر به بررسی نمایشگاه صنعت چوب هانوفر بپردازیم.

پیشینه نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

در واقع می توانید نمایشگاه صنعت چوب هانوفر را یکی از بزرگترین و معتبر ترین نمایشگاه های مربوط به صنعت چوب در کشور آلمان و دنیا قلمداد نمایید. در این نمایشگاه از تمام تکنولوژی ها اعم از دستگاه ها و ابزار های پردازش چوب به همراه آخرین تکنیک های مربوط به کار با چوب رونمایی می باشد. این رویداد بزرگ که در می 2019 برگزار خواهد شد از قدمت زیادی نیز برخوردار می باشد. اولین سال برگزاری این نمایشگاه به 1975 باز می گردد. از آن زمان تاکنون شرکت ها و صنایع دیگری نیز به بخش های مختلف آن اضافه گردیده که علاوه بر افزایش اعتبار به بزرگی این نمایشگاه نیز افزوده است.

نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

چرا در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر شرکت کنید

یکی از نکاتی که هر فرد تجاری می داند ضرورت گسترش تجارت خود می باشد. شما به عنوان دارنده یک شرکت و یا کارخانه با شرکت در نمایشگاه چوب هانوفر می توانید با بهره گیری از آخرین فناوری های مدرن روز دنیا و افزایش آگاهی خود در این زمینه به گسترش روابط تجاری خود نیز دس بزنید. شرکت های نوپای زیادی در این نمایشگاه شرکت می کنند که بهترین فرصت و ظرفیت ها را برای برقراری مناسبات تجاری با شما خواهند داشت. همچنین شما می توانید این تکنولوژی ها را با خود به داخل کشور آورده و از نظر فناوری از سایر رقبای خود نیز پیشی بگیرید. با تمام این توضیحات شرکت در  نمایشگاه صنعت چوب هانوفر به شما بسیار توصیه می شود. همچنین شما می توانید با شرکت در این نمایشگاه به آُانی با بزرگترین تهیه کنندگان صنعت چوب دنیا نیز ملاقات داشته باشید و به آُانی از بهترین و مرغوب ترین نوع چوب و همچنین ماشین آلات پیشرفته بهره مند شوید. برای برسی نمایشگاه صنعت چوب هانوفر به این مقاله مراجعه کنید.

در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر غرفه داشته باشید

حال شما ممکن است خودتان دارای فناوری خوبی باشید پس بهترین کار برای معرفی آن به سایرین شرکت در این نمایشگاه می باشد. هر ساله میلیون ها فعال صنعت چوب از این نمایشگاه بازدید به عمل می آورند پس اگر شما نیز یک غرفه در این نمایشگاه داشته باشید می توانید به آسانی برای خود شرکای تجاری پیدا کرده و دانش و تکنولوژی خود را به قیمت بالایی به فروش برسانید. همچنین از نظر تمام کارشناسان فروش با تجربه شرکت در یک نمایشگته آن هم در مقیاسی به بزرگی نمایشگاه صنعت چوب آلمان  بهترین بازار هدف برای شما می باشد . همچنین می توانید روی رسانه ها نیز حساب کنید. در این نمایشگاه رسانه های مختلفی حضور دارند که بخش های گوناگونی از این رویداد بزرگ در هانوفر را پوشش می دهند پس می توانید محصول خود را به آسانی در زمینه بین الملل معرفی نمایید .

نمایشگاه صنعت چوب آلمان

بخش های مختلف نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

در بخشی از این نمایشگاه شما می توانید به بازدید از  تولیدات مبلمان و صنعت مبلمان بپردازید . این مجموعه عظیم می تواند به شما دید بازتری برای تولیدات خود در داخل کشور بدهد . بخش دیگر مربوط به پردازش تخته می باشد که از بخش های لزومی و بسیار دقیق در صنعت چوب به شمار می رود . پردازش روکش و پردازش سطح نیز از دیگر زمینه های کار با چوب می باشند که به صورت تخصصی بخشی از این نمایشگاه به آنها اختصاص داده شده است. همچنین بخش دیگری از این نمایشگاه که می توانید بسیار برای شما مفید فایده واقع شود بخش مونتاژ و بسته بندی می باشد هر چه بتوانید کیفیت و ایمنی حمل و نقل وسایل چوبی خود را تضمین نمایید مطمئنا ضرری را نیز در این زمینه دریافت نخواهید کرد. بخش دیگر نمایشگاه صنعت چوب هانوفر سیستم های انتقال مواد، چیدمان و ذخیره سازی می باشد ک هبه همراه بخش اتوماسیون صنعت مبلمان به طور کلی نمایشگاه صنعت چوب هانوفر را تکمیل می کنند .  اطلاعات کامل نمایشگاه صنعت چوب هانوفر در این مقاله ذکر شده است.

شما در تمام بخش های این نمایشگاه می توانید به بهترین و پیشرفته ترین ها دسترس داشته باشید برای نمونه می توانید در بخش های حرفه نازک کاری ،نجاری و کار با چوب سخت نیز ماشین آلات جدید را مشاهده نمایید . البته در بخش پردازش چوب سخت ماشین آلات در دسته بندی های متفاوتی قرار گرفته اند . از جمله این دسته بندی ها می توان به دستگاه های برش،دستگاه فرز و رنده،کوره های خشک کن الوار صون،سیستم اتصال مفصلی،تولی پالت و رطوبت سنج اشاره نمود . در بخش ماشین های اره کشی نیز محوطه الوار مدور، حمل و نقل الوار صون، تجهیزات مرتب سازی، انباشت، تولید چوب صون، فناوری ماشین آلات و اره کشی حضور دارد. همچنین بخش دیگری نیز وجود دارد که مربوط به ماشین آلاتی است که برای ساخت ماشین آلات هر بخش به کار می رود که از جمله آنها می توان به ماشین سنگ زنی و تجهیزات جوشکاری و لحیم کاری اشاره نمود.

همچنین بخش دیگری از این نمایشگاه که می تواند برای بخش های دولتی نیز مفید باشد بخش فناوری جنگلداری می باشد. در این بخش ها جنگلداری، ماشین آلات، تجهیزات و سایر منابع جنگلداری به همراه دستگاه های چوب بری متحرک،سیستم های حمل و نقل و انبار،استخراج انرژی از چوب و سیستم های اطلاعات و ارتباطات وجود دارد. همچنین بخش های فوق العاده نمایشگاه صنعت چوب هانوفر به اینجا تنها ختم نمی شود. شما می توانید در دوره های کوتاه مدت در بخش های متنوع مرتبط با صنعت چوب شرکت نمایید و گواهی مربوط به آن دوره های دریافت نمایید. در بیشتر دوره ها نیز هزینه ای برای آموزش از شما دریافت نخواهد شد.

نمایشگاه چوب هانوفر

چگونه به نمایشگاه صنعت چوب هانوفر بروید ؟

شما قبل از انجام هر کاری باید مکاتبات لازم را با مسئولان برگزاری نمایشگاه برای حضور در نمایشگاه صنعت چوب هانوفر انجام دهید. پس از آن می توانید با در دست داشتن دعوت نامه رسمی این نمایشگاه به سفارت آلمان مراجعه کرده و اقدام به اخذ ویزای شنگن خود نمایید. البته برای این کار همچنین لازم است تا بلیت هواپیما و هتل خود را نیز از قبل رزرو نموده باشید و مدارک خود را به صورت کامل شده به سفارت تحویل نمایید . بعد از آن ویزای شما مربوط به مدت زمان برگزاری نمایشگاه که پنج روزه می باشد صادر می گردد.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است