×

نوآوری غذایی را درنمایشگاه نوآوری غذایی پاریس بیابید

نمایشگاه نوآوری غذایی پاریس یکی از بزرگترین فستیوال های غذا و پخت غذا در سطح جهان است که هرساله در این شهر فرانسه برگزار می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی نمایشگاه موادغذایی پاریس پرداخته و جزئیات آن را بررسی کنیم. پس اگر می خواهید بدانید این گرد همایی به چه صورت است این متن را دنبال کنید.

نمایشگاه موادغذایی پاریس

نمایشگاه موادغذایی فرانسه ، فستیوالی است که در زمینه تولیدات غذایی و محصولات غذایی به صورت هرساله در کشور فرانسه و پایتخت زیبای آن برگزار می شود. سالانه شرکت ها تولید کننده های بسیاری از سر تا سر جهان به نمایشگاه موادغذایی پاریس می آیند و آخرین محصولات و فناوری های خود را در زمینه مواد غذایی عرضه می کنند.

آشنایی با غرفه های نمایشگاه موادغذایی پاریس

بهترین روش برای آشنایی با یک نمایشگاه، شناختن غرفه های آن نمایشگاه است. غرفه هایی که در نمایشگاه موادغذایی پاریس موجود است به این شرح است. غرفه های محصولات تولید شیرینی و خواروبار شیرین، غرفه های مخصوص نوشیدنی های غیر الکلی، گوشت های دودی، محصولات لبنی، غذاهای منجمد شده، میوه ها و سبزیجات، خوار و بارها، محصولات مکمل و سلامت، محصولات تولید شده ارگانیک، محصولات دریایی فراوری شده، حیوانات و پرنده های شکار شده، محصولات کنسروی، محصولات خاص تولید شده، غرفه های معرفی مناطق جهان و غذاهای آن ها، غرفه های مخصوص صنایع تولیدی و تجهیزات و دیگر غرفه ها که تعداد آن ها بیش از این است که معرفی هر کدام شان در این مقاله بگنجد.

نمایشگاه مواد غذایی پاریس

چه کسانی از نمایشگاه موادغذایی پاریس بازدید می کنند؟

بازدید کنندگان نمایشگاه موادغذایی پاریس را می توان به چند دسته تقسیم کرد.

یک بازدید کننده های عمومی، که صرفاً جهت بازدید از نمایشگاه به پاریس آمده و می خواهند غذاها و مواد غذایی مختلف را تست کنند. بازدید کننده های تولید کننده و خرده فروشی ها، خرده فروشی های عمده که در سطح گسترده فعالیت دارند. مثل فروشگاه های خرده فروشی، مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ تخفیف دار. صادر کنندگان، سومین دسته بازدید کنندگان از نمایشگاه موادغذایی پاریس را صادرکنندگان مواد غذایی تشکیل می دهند. این فستیوال جهانی بهترین مکان برای تولید کنندگان مواد خوراکی اولیه، تاجران مواد غذایی، و ارائه دهندگان حرفه ای خدمات غذایی است تا به طور مستقیم با شرکت های تولیدی ارتباط برقرار کنند و قراردهای تجاری خود را ببندند. 

نمایشگاه مواد غذایی فرانسه

چرا باید در نمایشگاه موادغذایی پاریس غرفه داشته باشید و چه کسانی می تواند صاحب غرفه باشند؟

غرفه داشتن برای تولید کننده های مواد غذایی در نمایشگاهی در سطح نمایشگاه موادغذایی پاریس، چیزی است که از آرزوهای هر شرکت تولید کننده است. برای اینکه در نمایشگاه موادغذایی پاریس غرفه داشته باشید لازم است یا جزء شرکت های تولید کننده مواد غذایی باشید، و یا اینکه محصول خاصی برای عرضه در نمایشگاه موادغذایی پاریس داشته باشید.

اما چرا باید در این نمایشگاه بزرگ غرفه داشت؟ شاید این سوالی باشد که از خودتان بکنید. جوابی که باید نسبت به این سوال ارائه داد این است که:

  1.  حضور در نمایشگاه موادغذایی پاریس می تواند باعث بالا رفتن سطح تجاری شرکت شما و بازده سرمایه گذاری شرکت شما شود.
  2. تعداد بالای بازدید کنندگان از نمایشگاه دلیل دیگری است که می تواند شما را قانع کند که در نمایشگاه موادغذایی پاریس حضور داشته باشید. طبق آمار ارائه شده در سال دو هزار و شانزده میزان بازدید از این نمایشگاه بین المللی چیزی در حدود دویست هزار نفر بوده است. که برای یک نمایشگاه با این وسعت رقم بالایی است.
  3. آشنایی با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تولید مواد غذایی نیز از جمله مواردی است که بازدید کنندگان از نمایشگاه موادغذایی پاریس در نظر می گیرند.
  4. حضور و مشارکت در نمایشگاه موادغذایی پاریس، حضور در یک نمایشگاه بین المللی برای یک شرکت تولید کننده مواد غذایی خود به تنهایی یک رزومه قوی به حساب می آید. نمایشگاه نوآوری غذایی پاریس

چرا بازدید از نمایشگاه موادغذایی پاریس؟

نمایشگاه صنایع غذایی پاریس در حقیقت بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی در سطح جهان است. سالانه شرکت های بزرگ جهان در این نمایشگاه بین المللی دور هم جمع می شوند و محصولات روز خود را عرضه می کنند. با شرکت در نمایشگاه موادغذایی پاریس می توانید:

  1. با شرکت های بزرگ دنیا در زمینه تولیدات مواد غذایی آشنا شوید و با آنها تعامل داشته باشید
  2. با نوآوری ها و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تولیدات مواد غذایی آشنایی پیدا کنید.
  3. نمایشگاه صنایع غذایی پاریس مکانی است برای رو به رو شدن با فرهنگ های غذایی و مواد غذایی سر تا سر دنیا
  4. نمایشگاه نوآوری غذایی فرانسه، نمایشگاهی است که با بیش از ده سال تجربه همواره سعی داشته تا تولید کننده های مواد غذایی را دور هم جمع کند و برای آن ها فرصتی منحصر به فرد و عالی فراهم آورد تا با نوآوری ها و تولیدات روز دنیا آشنا شوند.
  5. نمایشگاه موادغذایی پاریس، می تواند یک سکوی پرتاب برای شرکت های تولید کننده مواد غذایی کوچک و بزرگ باشد.
  6. چگونه از نمایشگاه مواد غذایی پاریس بازدید کنید؟

اولین قدم برای رفتن به این نمایشگاه مواد غذایی داشتن پاسپورت جهت سفر به کشور فرانسه است. اگر بتوانید به عنوان غرفه دار در این رویداد جهانی حضور پیدا کنید، مراحل دریافت پاسپورت با دریافت دعوت نامه نمایشگاه برای شما بسیار ساده تر خواهد بود. اما اگر بخواهید به عنوان بازدید کننده به این نمایشگاه بین المللی بروید، باید با در دست داشتن مدارک لازم، و طی کردن مراحل اولیه، به سفارت کشور فرانسه در ایران مراجعه کرده و درخواست ویزای خود را ارائه دهید. پس از دریافت ویزا و پاسپورت فرانسه می توانید با تهیه بلیط به پاریس سفر کرده و از این نمایشگاه دیدن کنید. بازدید از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی پاریس کاملاً رایگان بوده و همه علاقه مندان می تواند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد غذایی پاریس، در تاریخ بیست و یک اکتبر است. و پایان آن نیز در تاریخ بیست و پنجم اکتبر خواهد بود.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است