×

نکات مهم درباره ویزای شینگن

ویزای شینگن یکی از پرطرفدارترین ویزاهای اروپایی می باشد که سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر درخواست اخذ این نوع ویزا را دارند. از مهم ترین انواع ویزای شینگن می توانیم به ویزای کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری شینگن اشاره داشته باشیم که افراد برای اخذ و صدور ویزای مورد نظر خود بایستی در بهترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

ویزای شینگن

ویزای شینگن و شرایط آن

بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به دنبال سفر به کشورهای اروپایی هستند می دانند که باید ویزای شینگن را از قبل تهیه و اخذ کنند تا بتوانند سفری بی نظیری را داشته باشند. افرادی که موفق به اخذ ویزا شینگن شده اند می توانند به راحتی در حوزه ی منطقه شینگن به سفر بپردازند و از جاذبه های بی نظیر سایر کشورها نیز بازدید داشته باشند. اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک به یکی از کشورهای عضو شینگن سفری را داشته باشید می توانید در اسرع وقت به کنسولگری کشور مورد نظر خود مراجعه نموده و وقت سفارت کشور مورد نظر خود را اخذ کنید. تمام مراحل و شرایط لازم برای اخذ ویزای شینگن را می توانید از کنسولگری دریافت کنید تا بتوانید بدون داشتن کسری در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به اخذ و دریافت ویزای مورد نظر خود داشته باشید. از مهمترین کشورهایی که در حوزه شینگن واقع شده اند می توان به پرتغال، ایتالیا، اسپانیا، هلند، فرانسه، آلمان، مجارستان و اسلواکی اشاره نمود. توجه داشته باشید که با فرارسیدن فصل تابستان و افزایش سفرهای اروپایی، بر تعداد درخواست صدور ویزای مذکور نیز افزوده شده است و به همین جهت توصیه می شود که در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدام به اخذ و تهیه ویزای مورد نظر خود اقدام داشته باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در در مورد انواع ویزا شینگن و مدارک مورد نیاز برای اخذ آن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

انواع ویزای شینگن

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد مسافران و گردشگران با توجه به هدف سفر خود بایستی یکی از انواع ویزاهای شینگن را تهیه و اخذ کنند. از مهمترین انواع ویزا شینگن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          ویزای گردشگری شینگن: از مهمترین انواع ویزا شینگن میتوان به ویزای گردشگری شینگن اشاره نمود که سالانه میلیون ها گردشگر به دنبال اخذ و دریافت آن هستند تا بتوانند از جاذبه های مورد نظر خود بازدید لازم را داشته باشند.

- ویزای ازدواج شینگن: توجه داشته باشید که یکی از راحت ترین راه ها برای اخذ اقامت کشورهای اروپا، ازدواج با شهروندان این کشورها می باشد که برای این امر نیز باید در اسرع وقت اقدام به اخذ ویزای ازدواج شینگن داشته باشید.

-          ویزای تحصیلی شینگن: از پرطرفدارترین انواع ویزاهای شینگن می توان به ویزای تحصیلی آن اشاره کرد. دانشجویان بایستی قبل از مهاجرت تحصیلی خود بتوانند ویزای مذکور را تهیه و اخذ کنند.

-          ویزای سرمایه گذاری شینگن: بسیاری از مسافران به دلایل بسیار خاص به دنبال سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی دارند که به این منظور نیز در بهترین زمان ممکن ویزای سرمایه گذاری کشور مربوطه را داشته باشند.

 

ویزای شینگن چیست

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن

توجه داشته باشید که برای اخذ و صدور ویزا شینگن مورد نظر خود بایستی از قبل یک سری مدارک را تهیه و آماده کنید تا بتوانید با اخذ وقت سفارت کشور مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به دریافت و صدور ویزای شینگن خود باشید. از مهمترین و ضروری ترین مدارک و اسناد مورد نیاز برای اخذ ویزای مذکور می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

-         اصل پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار زمانی دارد.

-         دو قطعه عکس

-         اصل مدارک شناسایی

-         گواهی اشتغال

-         گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه

-         گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری

-         صورت حساب بانک

-         ارائه مدرک زبان معتبر

-         بلیط هواپیما

-         دعوتنامه

توجه داشته باشید که با توجه به متفاوت بودن هر کدام از انواع ویزای شینگن افراد بایستی مدارک خاص و مورد نیاز آن ویزا را تهیه و آماده کنند که برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر نیز می توانند از همکاران حاضر در کنسولگری کمک های لازم را دریافت کنند. همچنین با مراجعه به وب سایت رسمی کنسولگری کشور مورد نظر خود نیز می توانید از به روز ترین مدارک مورد نیاز اطلاعات لازم را اخذ کنید.

بهترین زمان برای اخذ ویزای شینگن

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، برای دریافت و اخذ ویزای خود بایستی در بهترین و مناسب ترین زمان اقدام لازم را انجام دهید تا بتوانید با خیال راحت و بدون بروز هرگونه مشکلی به سفرتان بپردازید. با توجه به این امر که زمان پاسخ دهی از کنسولگری برای درخواست متقاضیان 1 الی 3 ماه به طول می انجامد توصیه می شود که چند ماه زودتر از زمان سفر و تاریخ پرواز خود، درخواست خود را در جهت اخذ ویزای مورد نظر خود اعلام کنید. هم چنین در ارائه مدارک نیز نهایت توجه و دقت را داشته باشید تا مشکلی در حین صدور ویزا به وجود نیاید و شما بتوانید به راحتی اقدام به اخذ و دریافت ویزای شینگن داشته باشید.

اخذ ویزای شینگن

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است