×

نکات نمایشگاه لوجستیک حمل و نقل مونیخ

نمایشگاه ها بهترین فرصت را برای بازدید از تکنولوژی ها و فناوری های روز به ارمغان می آورند. نمایشگاه حمل و نقل مونیخ یکی از بهترین نمایشگاه ها در زمینه حمل و نقل و تکنولوژی های موجود در این زمینه می باشد. این نمایشگاه هر ساله در شهر مونیخ و در کشور آلمان برگزار می شود که فناوری های پیشرفته در این صنعت را نمایش می دهد. غرفه داران و بازدید کننده های بسیار زیادی از گوشه و کنار در دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که می خواهند صنعت خود را در این زمینه به نمایش بگذارند و از پیشرفت های دیگر باخبر شوند.

نمایشگاه حمل و نقل آلمان

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ یکی از بهترین نمایشگاه ها در زمینه حمل و نقل و تکنولوژی های پیشرفته می باشد. این نمایشگاه رویدادهای تجاری در زمینه تدارکات و حمل و نقل در کل جهان را به نمایش می گذارد. نمایشگاه حمل و نقل مونیخ  فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره ای و کامپیوتری را ارائه می دهد. این نمایشگاه هر ساله در کشور مونیخ برگزار می شود و افراد مختلفی را از گوشه و کنار جهان گرد هم می آورد تا از به روز ترین پیشرفت های تکنولوژی روز باخبر شوند. در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ نه تنها می توان با خدمات جدید حمل و نقل آشنا شد، بلکه می توان در کنفرانس ها شرکت کرد و از آخرین رویدادها باخبر شد. از این نمایشگاه بین المللی می توان به عنوان یک پایگاه ایده آل و منحصر به فرد برای گسترش دانش، مبادله و تبادل دانش یاد کرد. امروزه نمایشگاه حمل و نقل مونیخ کمک گسترده ای در زمینه گسترش دانش و پیشرفت می کند. برا دانستن بررسی نمایشگاه حمل و نقل آلمان به این مقاله مراجعه کنید.

غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

همانطور که گفته شد نمایشگاه حمل و نقل مونیخ یک نمایشگاه در زمینه تدارکات و حمل و نقل در سطح جهان می باشد. این نمایشگاه هر ساله چیزی بیش از 2000 غرفه دار را از کشورهای مختلف جهان گرد هم می آورد تا از مهمترین رویدادهای فناوری اطلاعات و کامپیوتری آگاه شوند و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف گسترش دهند. تقریبا چیزی بیش از 52000 بازدید کننده هر ساله به بازدید از این نمایشگاه می روند تا از رویدادهای این نمایشگاه آگاه شوند. به گونه ای می توان گفت که تقریبا 37 درصد بازدید کنندگان و 45 درصد غرفه داران از تمامی شرکت های بین المللی دنیا هستند که در آن حضور پیدا می کنند. این افراد تقریبا از 110 کشور مختلف هستند. در نمایشگاه لوجستیک مونیخ می توان از محصولات و خدمات نوین شرکت ها و کارآفرینان با خبر شد.

نمایشگاه حمل و نقل آلمان

محصولات ارائه شده در نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

نمایشگاه حمل و نقل مونیخ یکی از بهترین و فوق العاده ترین نمایشگاه ها در زمینه تدارکات و حمل و نقل در جهان می باشد. این نمایشگاه که در شهر مونیخ برگزار می شود ارائه دهنده مجموعه کامل و گسترده ای در زمینه خدمات با کیفیت های عالی و مناسب، خدمات به روز و خلاقانه، فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره ای، کامپیوتری، تدارکات داخل خانه، مدیریت مواد و ترکیبات را به نمایش می گذارد. اگر میخواهید با بررسی نمایشگاه حمل و نقل مونیخ آشنا شوید این مقاله را بخوانید.

در این نمایشگاه می توان به موضوعاتی مانند خدمات دهی به شرکت های حمل و نقل فعال در آلمان، پایانه های حمل و نقل مختلف، تدارکات و خدمات حمل و نقل دریایی، تدارکات و خدمات حمل و نقل ریلی، تدارکات و خدمات حمل و نقل هوایی، مدیریت زنجیره ای تدارکات، مکان های لجستیک، خدمات گمرکی، بسته بندی و امنیت در خدمات حمل و نقل، وسایل حمل و نقلی، وسایل نقلیه مختلف، خدمات انبارداری و فروشگاه ها، سیستم های گسترده پردازش اطلاعات، سیستم های مختلف مدیریت ترافیک، تجهیزات و وسایل مربوط به پمپ بنزین، خدمات مختلف مربوط به تعمیر و نگهداری را مشاهده کرد. این نمایشگاه فرصتی عالی و ایده آل برای افراد علاقمند در این زمینه می باشد و با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز آشنا می کند. تمامی افراد در این نمایشگاه می توانند با به روز ترین تکنیک های دنیا آشنا شوند.

زمان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل مونیخ

نمایشگاه حمل و نقل لجستیک مونیخ هر ساله در کشور آلمان و در شهر مونیخ برگزار می شود. امسال نیز مانند سال های گذشته این نمایشگاه در همین شهر برگزار می شود و در تاریخ چهارم تا هفتم ژوئن امسال پذیرای بازدید کننده ها و غرفه داران می باشد. این تاریخ برابر با 14 تا 17 خرداد ماه  سال 98 می شود. افراد علاقمند در این زمینه می توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. این افراد می توانند صنعت و حرفه خود را به نمایش بگذارند و یا اینکه با پیشرفت ها و فناوری های صاحبان حرفه دیگر آشنا شوند. نمایشگاه حمل و نقل مونیخ تمامی پیشرفت های دو سال اخیر و آینده را به نمایش می گذارد و تمامی گسترش های شبکه های تجاری را در این نمایشگاه نشان می دهد. افراد علاقمند به حضور در این نمایشگاه می توانند با آماده کردن تمامی مدارک خود از این فرصت ایده آل استفاده کنند و یک حضور فعال در نمایشگاه داشته باشند و با پیشرفت های تکنولوژی در زمینه حمل و نقل آشنا شوند.  در مورد نمایشگاه حمل و نقل مونیخ چه چیزهایی می دانید .

نمایشگاه لوجستیک مونیخ

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است