×

هر آنچه باید درباره نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول بدانیم

نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه مکان بسیار مناسبی برای حضور بازدید کنندگان و تولید کنندگان کاشی و سرامیک است و معماران و سازندگان ساختمان‌ها می‌توانند در این نمایشگاه با آخرین تجهیزات کاشی و سرامیک آشنا شوند و به تبادل اطلاعات با شرکت‌های بزرگ و مطرح در این خصوص بپردازند. این نمایشگاه می‌تواند فرصتی بسیار مناسب برای گردهمایی افرادی باشد که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند. نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه می‌تواند مکانی برای آشنایی تولید کنندگان و مصرف کنندگان محصولات سرامیکی باشد. همچنین می تواند شروع روابط تجاری بزرگ و عقد قراردادهای مهم باشد.

نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه

نمایشگاه سرامیک ترکیه یک رویداد بسیار مهم است که در مرکز کنگره و انجمن نمایشگاه تویاپ در کشور ترکیه و در شهر استانبول برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این نمایشگاه بیشتر تولید کنندگان کاشی، چینی بهداشتی، تجهیزات حمام و شیرآلات هستند. این نمایشگاه با نام  Unicera  نیز شناخته می‌شود. برندها و شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند از معروف‌ ترین و مطرح‌ ترین برندها در این صنعت هستند و جزو شرکت‌های مطرح می‌باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های خود را عرضه می کنند. در واقع این نمایشگاه فرصتی ایده آل برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان محصولات مرتبط با کاشی و سرامیک می‌باشد. شرکت در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه به علاقه مندان و فعالان در این صنعت توصیه می‌شود.

نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه

همه چیز در خصوص نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه:

در این نمایشگاه شما می‌توانید شاهد نمایش محصولات سرامیکی بسیار متنوع و زیادی باشید. تنوع محصولات این نمایشگاه به قدری زیاد است که می‌تواند نظر شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه را جلب کند و با نوآوری‌ها و خلاقیت در تولید محصولات سرامیکی آشنا کند. اگر در این صنعت مشغول به کار و فعالیت هستید شرکت در این نمایشگاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا زمینه رشد و ترقی شما در این حرفه فراهم شود و افق‌های جدیدی پیش روی شما پدید آید. با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید با قدرت‌های بزرگ و تولید کنندگان مطرح این صنعت نیز آشنا شوید موفق به عقد قراردادهای مهم در این زمینه شوید. همچنین برای آشنایی با نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه این مقاله را مطالعه کنید. 

محصولات نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه

-          لوازم حمام و دستشویی و همچنین لوازم جانبی تولید کنندگان، توزیع کنندگان و واردکنندگان فعال در این زمینه

-          وان حمام، جکوزی، سیستم‌های آب رسانی و لوازم جانبی آنها

-          محصولات شیشه‌ای

-          گروه‌های آرماتور

-          مبلمان حمام و لوازم جانبی

-          سیستم کابین دوش و لوازم جانبی

-          صندلی توالت، مخزن و لوازم جانبی آنها

-          سیستم‌های رادیاتور حوله

-          سیستم سونا و تجهیزات

-          محصولات سرامیکی

-          محصولاتی از این دست که جنس گرانیتی دارند

-          محصولات چینی

-          سنگ‌های مختلف به خصوص سنگ مرمر

-          محصولات طبیعی سنگ

-          کاشی و محصولات موزاییک

-          شیشه‌های ساختمانی و محصولات شیشه‌ای

-          مواد اولیه سرامیک

-          لوازم و مبلمان آشپزخانه

-          محصولات پوششی کف و دیوار مانند انواع کف پوش

-          محصولات نرم افزاری و تجهیزات ایمنی

و بسیاری دیگر از محصولات که ارتباطی مستقیم با صنعت کاشی و سرامیک دارند.

نمایشگاه سرامیک ترکیه

دلایل حضور در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه

شرکت در نمایشگاه کاشی و سرامیک  دارای مزایای بسیاری است مانند:

-          ایجاد فرصت مناسب برای معرفی و پیشرفت برند شما

-          نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه دومین نمایشگاه بزرگ تجاری در زمینه صنعت کاشی و سرامیک است و شما می‌توانید محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارید.

-          این نمایشگاه می‌توانی پایگاه بسیار مناسبی برای تحقیق در خصوص بازارهای تجاری باشد و شما می‌توانید به تجزیه و تحلیل مشتریان خود بپردازید.

-          نمایشگاه کاشی ترکیه مکان مناسبی برای ایجاد یک شبکه ارتباطی بین فروشندگان و تولید کنندگان در ترکیه و اوراسیا می‌باشد.

-          در این نمایشگاه بزرگ می‌توانید با آخرین اطلاعات در زمینه صنعت در ترکیه و سایر کشورهای دنیا آشنا شوید.

-          در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه می‌توانید فرصتی برای نمایش قدرت برند خود و تکنولوژی‌های جدید داشته باشید.

اطلاعات کلی در خصوص زمان برپایی نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه

نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه در تاریخ 16 تا 20 بهمن ماه به مدت 5 روز در کشور ترکیه و در شهر استانبول برگزار می‌شود. این نمایشگاه بین المللی توسط شرکت برگزار کننده نمایشگاهی سیان آر برگزار می‌شود. شما می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر از این نمایشگاه بزرگ دیدن کنید. فضایی که برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است فضایی حدود 60000 متر مربع می‌باشد. امسال شاهد برگزاری بیست و هفتمین دوره این نمایشگاه بزرگ و معتبر بین المللی خواهیم بود و شرکت کنندگان در نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول به معرفی تکنولوژی و طرح‌های جدید خود در این نمایشگاه خواهند پرداخت.

نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول

چرا باید از نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه بازدید کنیم:

علاقمندان و صاحبان مشاغل که ارتباطی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با صنعت کاشی و سرامیک دارند خوب است که حتماً در این نمایشگاه شرکت کنند و از دستاوردها و نوآوری‌های ارائه شده در این خصوص بازدید کنند. از دیگر دلایل شرکت در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. برای دانستن بهتر ویژگی های نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه این مقاله را بخوانید.

-          با شرکت در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه می‌توان به صورت مستقیم با محصولات جدید آشنا شد و فرصتی برای کسب تجربه برای شما خواهد بود.

-          شما می‌توانی از نزدیک و به صورت مستقیم با صنعت سرامیک و حمام و آشپزخانه آشنا شوید.

-          در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه می‌توان با برندهای مختلف و صاحب نام در این زمینه آشنا شد و به مقایسه آنها با یکدیگر پرداخت.

-          شرکت در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه فرصتی برای شرکت در گردهمایی‌ها همچنین جی اوها را برای علاقمندان به وجود خواهد آورد.

-          یافتن فرصت‌های جدید در زمینه ارتباط شبکه ای و تجارت از دیگر دستاوردهای شرکت در نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه می‌باشد.

-          نمایشگاه ترکیه می‌تواند اطلاعات مفیدی در خصوص آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های صنعت کاشی سازی در اختیار شما قرار دهید.

-          این نمایشگاه معتبر و مهم می‌تواند تمامی نیازها و خواسته‌های شما را در ارتباط با این صنعت برطرف کند و پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است