×

همه چیز درباره نمایشگاه عکاسی کلن

نمایشگاه عکاسی کلن یکی از نمایشگاه های معروف و با سابقه در زمینه ی عکاسی است که در شهر کلن آلمان برگزار می شود و هر ساله بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان متعددی را از سراسر دنیا جذب می کند. فعالان در این زمینه ی هنری، با طیف وسیعی از نوآوری ها و ایده های جدید مواجه می شوند. اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید، تا پایان مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در مورد آن بدانید.

آشنایی با نمایشگاه عکاسی کلن

نمایشگاه عکاسی کلن، نمایشگاهی معروف در صنعت عکاسی و فیلم برداری است که هر ساله در شهر کلن آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه، محل مناسبی برای عرضه ی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ی هنر عکاسی و فیلم برداری می باشد. برگزارکنندگان نمایشگاه عکاسی کلن، با هدف آشنایی علاقه مندان به این هنر و ارتقای بیش از پیش این هنر، اقدام به برپایی این نمایشگاه می کنند. سایت نمایشگاه عکاسی کلن، منبعی رسمی و معتبری از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به نمایشگاه عکاسی آلمان می باشد که عموم علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه نمایند. نمایشگاه عکاسی کلن و جزئیات مربوط به آن را در این مقاله میتوانید مطالعه کنید.

اطلاعاتی همچون تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه عکاسی کلن را از طریق این وب سایت به دست آورید و اگر قصد شرکت یا بازدید از این نمایشگاه را دارید از هم اکنون به فکر باشید. در این نمایشگاه انواع تجهیزات و لوازم عکاسی و فیلم برداری با بالاترین کیفیت به نمایش گذاشته می شود. افرادی که قصد خرید این گونه تجهیزات را دارند، می توانند آنها را از این نمایشگاه تهیه نمایند. نمایشگاه عکاسی کلن آلمان (Photokina) در این مقاله مطالبی در این باره نوشته شده است.

نمایشگاه عکاسی کلن

تاریخچه برگزاری نمایشگاه عکاسی کلن

نمایشگاه عکاسی کلن، برای اولین بار حدود هفتاد سال پیش یعنی در سال 1950 در شهر کلن برگزار گردید. پس از آن، این نمایشگاه به صورت سالانه برپا شده و همواره با سیل عظیمی از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان مواجه می شود. در سال 2016، بالغ بر پنج هزار خبرنگار مطرح جهانی، اینفلوئنسر و بلاگر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند. در سال جاری نیز این نمایشگاه از بیست و ششم تا بیست و نهم سپتامبر برگزار گردید. برنامه های نمایشگاه در سال 2018، دستخوش برخی تغییرات نسبت به ادوار گذشته شده بود. افرادی که قصد شرکت یا بازدید از نمایشگاه عکاسی کلن در سال آینده را دارند، لازم است بدانند تاریخ این نمایشگاه برای سال 2019 نیز تعیین گردیده است. بنا به تصمیمات اتخاذ شده، تاریخ برگزاری نمایشگاه عکاسی کلن در سال 2019 به مدت چهار روز در بازه ی هشتم تا یازدهم می برگزار خواهد شد.

موضوعات نمایشگاه عکاسی کلن

موضوعات مرتبط با این نمایشگاه عبارتند از:

مباحث مربوط به دوربین های مختلف، دوربین های دیجیتال پیشرفته، لنز و تجهیزات مرتبط از جمله ورودی های تصویر، ذخیره سازی، فیلترها، سایر لوازم جانبی دوربین و تجهیزات مرتبط با استودیوی عکس از موضوعات عمده ی این نمایشگاه هستند. هم چنین موضوعات مربوط با روشنایی نا محدود، نور پردازی ها، فلاش ها و ترایدها نیز از دیگر موضوعات این نمایشگاه به شمار می روند. در این نمایشگاه ویرایش و پردازش فیلم و ویدئو نیز مورد بررسی قرار می گیرد. چگونگی و نحوه ی ذخیره سازی تصاویر، انتقال آن ها و ذخیره سازی اطلاعات هم در فهرست موضوعات نمایشگاه عکاسی کلن جای دارند. عناوینی مانند چاپ و نمایش و تجهیزاتی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند نیز از موضوعات نمایشگاه عکاسی کلن هستند. جزئیات دقیق تر و سایر مباحث را از طریق وب سایت نمایشگاه عکاسی کلن کسب نمایید.

نمایشگاه عکاسی آلمان

نحوه شرکت در نمایشگاه عکاسی کلن

سؤالی که متقاضیان شرکت در نمایشگاه عکاسی شهر کلن به دنبال پاسخ آن هستند، نحوه ی شرکت در نمایشگاه و حضور در آن جاست. در پاسخ به این سؤال باید گفت کافی است که با تور نمایشگاه عکاسی کلن همراه شوید تا دغدغه ای از جهت رفت و آمد برای شما وجود نداشته باشد. چرا که برای سفر به آلمان نیاز به انجام کارهای متعددی است که در صورت ثبت نام در تور، عمده ی این کارها با مجریان تور خواهد بود. مجریان تور که هر ساله هم زمان با برگزاری نمایشگاه عکاسی کلن، مسافران زیادی را به شهر کلن می برند از کلیه ی جرئیات نمایشگاه مطلع هستند و هر آنچه شما برای این سفر و شرکت در نمایشگاه مذکور نیاز داشته باشید به شما اطلاع خواهند داد. با توجه به تعیین تاریخ برگزاری این نمایشگاه در سال 2019، از هم اکنون می توانید از طریق تور نمایشگاه عکاسی کلن اقدام نمایید تا در صوتی که نیاز به صدور مجوزهای زمان بر برای شرکت در نمایشگاه باشید، فرصت کافی داشته باشید. شرکت در این نمایشگاه می تواند یک سفر تفریحی بهاری نیز برای شما محسوب شود.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه عکاسی کلن

با توجه به این که قرار است یک سفر برون مرزی برای شرکت در نمایشگاه داشته باشید، لازم است که ویزای کشور مقصد یعنی آلمان را دریافت نمایید. برای این منظور می بایست ویزای نمایشگاهی آلمان را اخذ کنید. مدارک لازم برای اخذ ویزای نمایشگاهی آلمان عبارتند از:

  • مدارک هویتی مانند گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • بیمه مسافرتی
  • مدارکی دال بر محل اقامت شما در این کشور
  • گواهی معتبر نشان دهنده ی وضعیت مالی مناسب شما

نمایشگاه عکاسی المان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است