×

ویژگی های نمایشگاه آسانسور

یکی از نمایشگاه های تخصصی و پرطرفدار برگزار شده در کشور آلمان که هر دو سال یک بار برگزار می شود، نمایشگاه آسانسور آلمان بوده که در شهر آگسبورگ این کشور برگزار می شود. این نمایشگاه معتبر پذیرای تعداد زیادی غرفه دار از کشورهای متعدد جهان می باشد که می تواند دست آورد های زیادی را برای شرکت کنندگان و حتی بازدیدکنندگان به همراه داشته باشد. با این حال طبیعتاً افراد زیادی قصد اخذ تور نمایشگاه آسانسور را دارند که به این دلیل ما سعی کرده ایم در ادامه بیشتر به آن بپردازیم تا افراد راحت تر اقدام به شرکت در این تور نمایشگاهی کنند.

نمایشگاه آسانسور

یکی از مهمترین نمایشگاه های برگزار شده در کشور آلمان، نمایشگاه آسانسور آکسبورگ می باشد که در آن نوآوری و راهکار های جدید متعددی در زمینه ی صنعت آسانسور به نمایش گذاشته می شود. در نمایشگاه آسانسور آلمان  که هر دو سال یک بار در شهر آگسبورگ این کشور برگزار می‌شود، بیش از ۵۴۱ غرفه گذار از ۴۳ کشوری مختلف جهان شرکت می کنند و می توان گفت حدود بیست و یک هزار بازدید کننده متخصص به این نمایشگاه سر می زنند. با وجود اینکه نمایشگاه آسانسور نخستین نمایشگاه تجاری در سراسر جهان است می‌توان گفت جزو مهمترین روادید در صنعت آسانسور به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد‌ با این وجود به طور حتم افراد می توانند با شرکت در این نمایشگاه قدرتمند، از آخرین تجهیزات روز دنیا آگاهی پیدا کرده و با پیشرفت های صنعت آسانسور بیشتر آشنا شوند. جالب است بدانید طبق آماری که به دست آمده بیش از ۸۹ درصد از بازدیدکنندگان این نمایشگاه آن را خوب و بسیار خوب ارزیابی کرده اند که این امر به دلیل کیفیت سطح برگزاری نمایشگاه می باشد. و از طرفی لازم است بدانید حدود ۷۵ درصد از بازدیدکنندگان  نمایشگاه interlift  توانسته اند قراردادهای تجاری جدید با شرکت های جدید تنظیم کنند و همچنین موفق به برقراری روابط پایداری بسیار زیادی شده اند.

نمایشگاه آسانسور آلمان

مهمترین محصولات نمایشگاه آسانسور

پیشرفت تکنولوژی با وجود فراگیر شدن در بسیاری از عرصه ها تاثیر گذار بوده به طوری که در زمینه برگزاری انواع نمایشگاه نیز موجب نوآوری و پیشرفت شده است. با این حال افراد با شرکت در نمایشگاه آسانسور که در ۲۳ الی ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود، می توانند محصولات متعددی را مشاهده کنند و از آن استفاده های زیادی ببرند. در این بین مهمترین این محصولات عبارتند از پله برقی ها و پیاده رو های متحرک، پارکینگ طبقاتی هوشمند، قطعات آسانسور، کارخانه‌های آسانسور و قطعات پیش ساخته، کنترل ها، موتور گیربکس، اتاقک آسانسور، طناب، کابل، درب آسانسور، سیستم های نظارت بر ایمنی، بخش هیدرولیک، نمایشگرهای آسانسور، سایت‌های تخصصی، اتحادیه های اصناف، تجهیزات جانبی و.....

دلایل شرکت در نمایشگاه آسانسور

با وجود آن چه در مورد ویژگی ها و قابلیت های نمایشگاه آسانسور کشور آلمان بیان شد طبیعتاً شما هم به اهمیت شرکت در این نمایشگاه پی برده اید اما با این حال دقت داشته باشید اگر با این وجود سوال می کنید که چرا باید در این نمایشگاه شرکت کرد و از دستاوردهای آن بازدید نمود، بهتر است بدانید می توانید با شرکت در این نمایشگاه اطلاعات بسیار جامعی درباره کالاها و خدمات تخصصی که در بازارهای بین‌المللی ارائه می‌شود به دست بیاورید. و از طرفی با وجود حضور موفق شرکای تجاری متعدد در این نمایشگاه ها، خواهید توانست به آغاز، ادامه و محکم کردن معاملات با کانال های پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه بپردازید. دقت کنید این نمایشگاه می‌ تواند به شما نشان دهد که تمایلات و گرایشات بازار نه تنها در کشور آلمان بلکه در تمام دنیا حول و حوش کدام کالاهای تخصصی می چرخد و با این وجود خواهید توانست به آسانی به تحلیل و بررسی مشخصات کالا و خدمات از راه نزدیک بپردازید. دقت داشته باشید به طور کلی می‌ توان گفت افرادی که نیاز به تنظیم قرار ملاقات با تهیه‌ کنندگان بالقوه بازار دارند و تمایل به ساختن شبکه ارتباطی کاری داشته می توانند بازدید از نمایشگاه تجاری آسانسور آلمان را انتخاب کرده و به آسانی به تقویت روابط تجاری شان با تهیه کنندگان فعلی پرداخته و جزو افراد موفق در این زمینه به شمار آیند.

نمایشگاه آسانسور آکسبورگ

رزرو تور نمایشگاه آسانسور

با وجود دلایلی که در مورد شرکت در نمایشگاه آسانسور بیان شد، افرادی که تمایل به اخذ روادید برای شرکت در این نمایشگاه را دارند باید دقت داشته باشند که اخذ ویزای شینگین برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی متعددی از جمله نمایشگاه آلمان الزامی است؛ لذا ویزای شینگین نمایشگاهی سند صادر شده توسط مقامات مسئول بوده که به شما اجازه بازدید و سفر به منطقه شینگین را می دهد. با وجود اینکه تنها ۱۶۵ روز تا شروع این نمایشگاه باقی مانده است بهتر است افراد از هم اکنون به دنبال رزرو روادید باشند تا بتوانند با شرکت در این نمایشگاه از نزدیک با تجار و سرمایه داران در زمینه صادرات و واردات محصولات مختلف آشنا شده، و ضمن اینکه به تبلیغات مختلف در عرصه های داخلی بپردازند، خواهند توانست به سود های بیشتر و رونق بخشیدن به امر صادرات خود کمک کنند. حال نکته قابل توجهی که در اینجا وجود دارد این است که تیم های تخصصی و حرفه‌ای متعددی با تجربه بالای که در زمینه اخذ ویزای نمایشگاهی شینگن دارند می توانند شما را در این زمینه یاری کرده تا بدون داشتن گردش حساب یا شرکت ثبت شده ویزای تضمینی اخذ کنید.

تصویر ۴

خدمات تور نمایشگاه آسانسور

در هنگام سفر به کشور آلمان و بازدید از تور نمایشگاه آسانسور این کشور یکی از مواردی که باید دقت داشته باشید انتخاب تور مناسب می باشد. لازم است بدانید همانطور که گفته شد در حال حاضر آژانس های هواپیمایی متعددی که شما را در امر اخذ ویزا کمک می کنند خدماتی نیز در هنگام انتخاب تور آلمان ارائه می دهند. مثلاً مهمترین خدمات مسافرتی که در تور نمایشگاه مختلف آلمان از جمله تور نمایشگاه آسانسور ارائه می شود شامل رزرو آنلاین هتل، اخذ ویزای آلمان، خدمات تشریفاتی فرودگاه، بیمه مسافرتی، خدمات ترانسفر، کارت ورود نمایشگاه و غیره می باشد. همچنین خدمات تجاری نیز که در این تور ارائه شده شامل رزرو غرفه، غرفه سازی، مشاوره، قرارهای ملاقات، پذیرایی و تشریفات و تامین نیروی انسانی است. با این وجود طبیعتا میتوانید با انتخاب یک تور مناسب از هر جهت اطمینان کامل داشته و به آسانی به عنوان یک بازدید کننده و یا یک شرکت کننده در این نمایشگاه حضور یابید.

مدارک مورد نیاز برای تور نمایشگاه آسانسور

با توجه به اینکه کشور آلمان یکی از کشور های حوزه شینگن است، همانطور که گفته شد برای ورود به خاک این کشور نیاز به اخذ ویزای شینگین آلمان می باشد. لازم است بدانید در هنگام اخذ ویزای کشور های خارجی یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، مشخص کردن هدف سفر و سپس نوع روادید مورد نیاز می باشد. با این حال افرادی که تمایل به بازدید نمایشگاه آسانسور را دارند باید ویزای نمایشگاهی این کشور را دریافت کنند. دقت داشته باشید به طور کلی می‌توان گفت روند اخذ این ویزا مانند دیگر ویزاهای آلمان بوده اما طبیعتاً نیاز به مدارک خاصی بوده تا فرد بتواند به آسانی ویزای مورد نظر خود را تهیه کند. در هنگام اقدام به اخذ این روادید باید مدارکی چون اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار، مجوز شغلی یا جواز کسب ترجمه شده، پرینت گردش حساب سه ماه اخیر، دو قطعه عکس رنگی جدید پشت زمینه سفید، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی و همچنین سند ملکی را به سفارت آلمان ارائه دهید و پس از تایید این مدارک، افسر کنسولگری سفارت آلمان بنا به درخواست شما ویزای نمایشگاهی آلمان را برای شما صادر خواهد کرد. با وجود اینکه نمی توان زمان درستی در مورد مراحل اخذ روادید نمایشگاهی آلمان بیان کرد، نیاز است که متقاضیان چند ماه مانده به سفر خود اقدام به اخذ این روادید کنند.

نمایشگاه interlift

برنامه تور نمایشگاه آسانسور

انتخاب تور نمایشگاهی می‌تواند برای افرادی که قصد بازدید از نمایشگاه آسانسور را دارند بسیار بی‌نظیر باشد؛ زیرا همانطور که گفته شد در این تورها مشاوران نیز حضور داشته که افراد را در زمینه اخذ ویزا و دریافت آن راهنمایی می‌کنند. توجه دداشته باشید برنامه این تور به گونه‌ای است که اقامت شما پنج شب در هتل مناسب و با صبحانه بوده و کارت ورود به نمایشگاه نیز به شما ارائه می شود. همچنین لازم است بدانید بازدید از مراکز توریستی نیز در برنامه این سفر قرار دارد و از طرفی لیدرهای با تجربه ای که در این تور نمایشگاهی مسافرتی همراه شما هستند کاملا به زبان آلمانی مسلط بوده و شما را در این جهت راهنمایی می‌کنند.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است