×

ویژگی های نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف

نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدروف یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجاری در ریخته گری و ذوب فلزات محسوب می شود. این رویدادهای محلی به منظور ارتباط با صنعت گران بزرگ ریخته گری جهان انجام می شود. نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدروف همزمان با صنایع دیگری مانند متالوژی، فرایندهای حرارتی و محصولات ریخته گری در شهر دوسلدروف آلمان برگزار می شود. شهر دوسلدروف پایگاه صنایع فلزات در شهر آلمان است. این رویداد به عنوان یکی از رویدادهای صنعتی اروپا در نظر گرفته می شود. این نمایشگاه هر 4 سال یک بار در کشور آلمان برگزار می شود.

گروه های ریخته گری، تجهیزات و برنامه های مهندسی

یکی از بخش های نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف که بخش اعظم آن را هم شامل می شود به ریخته گری و برنامه ریزی های متالوژی و سیستم های مرتبط با آن اختصاص دارد. در این نمایشگاه کارگاه ذوب برنامه ریزی شده اجرا می شود و مواد شارژ فلزی برای انواع فلزات معرفی می شوند. همچنین فناوری دیرگدازها بخش دیگری از نمایشگاه ذوب فلزات است این بخش هم قالب گیری و مدل سازی را شامل می شود.

نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدرف

فناوری هوای فشرده و حفظ محیط زیست

یکی دیگر از بخش هایی که شاید توجه به آن بسیار جالب باشد حفظ محیط زیست در کنار استفاده از فلزات است. این بخش هم جزیی از آموزش های نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف می باشد که در آن با استفاده از سیستم های کنترل آلودگی و فناوری اندازه گیری و تست از ایجاد آلودگی بیش از حد توسط فرایندهای ریخته گری جلوگیری می کنند. انجمن ها هم با نشر ژورنال ها و پخش کردن آنها در نمایشگاه ذوب فلزات راه های جلوگیری از آلودگی محیط زیست را به صنعت گران آموزش می دهند. نوعی از این پیشگیری های آلودگی مربوط به ایمنی صنعتی و اورگانومیک، پردازش اطلاعات و فناوری هوای فشرده می شود که با به کارگیری آنها می توانند تا حدود زیادی از آلودگی محیط زیست جلوگیری کنند. برای آشنایی با نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف این مقاله را مطالعه کنید.

تصویر2

چه صنایعی در نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف حضور دارند؟

از صنایع مهم نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف می توان به صنایعی مانند صنایع ریخته گری و زیر مجموعه های صنایع متالوژی صنعتی، صنایع تأمین ماشین آلات ریخته گری، تأمین کنندگان مواد اولیه برای صنایع ذوب فلزات و صنایع مرتبط با آنها، صنایع خودرو، صنایع مکانیک، صنایع آهن و فولاد و معرفی تازه های به دست آمده در این صنایع در سراسر دنیا، تجارت و کسب و کار در زمینه های فلزات و ماشین آلات مرتبط با آنها و همچنین معرفی خدماتی است که در این نمایشگاه ذوب فلزات به مشتری ها داده می شود. بسیاری از کسانی که می خواهند وارد صنایع ذوب فلزات شوند یا به گونه ای با این فلزات در ارتباط هستند به نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف می روند تا از نزدیک از صنعتگران بزرگ این رشته دیدن کنند و در مورد راه های شروع یک استارت آپ موفق با آنها گفتگو کنند.

توجه به نکات لازم برای پیشگیری از نقاط ضعف در صنایع ذوب فلزات و صنایع دیگر مرتبط با آن یکی از موضوعات مهم نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف است. با استفاده از این توصیه ها تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه می توانید موفقیت خود را در رسیدن به اهداف بازاریابی در زمینه فروش مواد شارژ فلزی و قالب گیری و ماهیچه سازی تا حدود زیادی تضمین کنید.

نمایشگاه ذوب فلزات

مدارک مورد نیاز برای حضور در نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف

مدارک مورد نیاز حضور در نمایشگاه ذوب فلزات شامل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار می باشد البته شما برای ورود به خاک آلمان باید از ویزای شینگن استفاده کنید. همچنین مدارک مورد نظر که ارتباط شغلی شما با نمایشگاه ذوب فلزات را آشکار می کند. برای همسر خود باید شناسنامه و مدارک مورد نیاز وی را هم به همراه داشته باشید. مدارک مالی و ملکی معتبر هم یکی از نیازهای نمایشگاه ذوب فلزات است. می توانید برای حضور در این نمایشگاه ذوب فلزات از تورهایی استفاده کنید که به همین منظور فعالیت می کنند. در زمان شروع هر کدام از این نمایشگاه های ذوب فلزات معمولاً بعضی از تورها تنها به منظور بازدید از همین نمایشگاه ها فعالیت می کنند که با مراجعه به آنها تمامی مدارک مورد نیاز شما برای حضور در نمایشگاه در یک پرونده جمع آوری می شود.

موضوعات اصلی مورد بحث در نمایشگاه ذوب فلزات

موضوعات اصلی نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف شامل تولیدات فلزات آهنی پس از ریخته گری و ذوب آن ها و همچنین ساخت فلزات غیر آهنی را هم شامل می شود، تجهیزات مورد نیاز برای ساخت فلزات آهنی و فولاد، تجهیزات مورد نیاز برای استخراج فلزات غیر آهنی از معادن آن ها، کارخانه های برتر فولاد در سراسر جهان، سیستم های نوین شکل دهی فلزات آهن و غیر آهنی، سیستم های مهندسی برقی که این صنایع به آنها نیاز دارند و راه های تأمین برق صنایع با مصرف بهینه ی انرژی، تجهیزات ریخته گری، ذوب و برنامه ریزی، کارخانه جات و تجهیزات تولید مواد اولیه و مواد خام برای این صنایع و در آخر سیستم های حفاظت از محیط زیست برای جلوگیری از آلودگی های زیستی جانوران و انسان است. تقویم نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف به صورت هر چهار سال یک بار می باشد و در شهر دوسلدورف آلمان به عنوان یکی از شهرهای صنعتی اروپا برگزار می شود.

نمایشگاه ذوب فلزات آلمان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است