×

چاینا پلاس، بزرگترین نمایشگاه پلاستیک در جهان

علاوه بر رشد صنایع پلاستیکی و تجارت پلاستیک در جهان، نمایشگاه چاینا پلاس به یکی از پلتفرم های تجاری این محصولات تبدیل شده است. نمایشگاه چاینا پلاس بیش از 30 سال است که در کشور چین برگزار می شود و کشورهای بزرگ و مختلف در سراسر جهان نوآوری ها و ابداعات خود را در حوزه پلاستیک و تکنولوژی های مربوط به آن در این نمایشگاه معرفی می کنند. شاید یکی از بزرگترین عامل های پیشرفت تکنولوژی در حوزه پلاستیک چاینا پلاس بوده است. اگر دوست دارید درباره این نمایشگاه و تکنولوژی های موجود در آن اطلاعات بیشتری داشته باشید ادامه این متن را مطالعه کنید.

نمایشگاه چاینا پلاس در کجا برگزار می شود؟

نمایشگاه چاینا پلاس یکی از بزرگترین نمایشگاه های جهان است و با نام نمایشگاه پلاستیک چین نیز شناخته میشود  که هر ساله در آسیا و در کشور چین برگزار می شود. توسعه علم و فناوری به طرز چشمگیری باعث افزایش کاربرد لاستیک و انواع پلاستیک در بخش های مختلف تولیدی از جمله خودرو، الکترونیک و لوازم الکتریکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات مخابراتی و همچنین ساخت و ساز می شود. بنابراین چاینا پلاس به یک نشست و نمایشگاه بزرگ برای معرفی تجاری این صنایع تبدیل شده است. تولید کنندگان بین المللی که در این نمایشگاه شرکت می کنند تولیدات و صنایع و دستگاه های پیشرفته و مواد خام و شیمیایی که در این حوزه تولید کرده اند را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند. علاوه بر این غرفه های بین المللی و نوآوری های خود را نیز به نمایش می گذارند. شهر گوانگجو در چین هر ساله میزبان این نمایشگاه و بازدیدکنندگان حرفه ای آن است. این نمایشگاه چین با 250.000 متر مربع مساحت 3500 غرفه نمایشگاهی با موضوعات مختلف را در بر می گیرد و همچنین حضور بیش از 40 کشور برای عرضه فناوری های خود در چاینا پلاس، یکی از بزرگترین نمایشگاه پلاستیک از لحاظ اعداد و ارقام و سابقه است.

نمایشگاه چاینا پلاس

برگزاری تور نمایشگاه چاینا پلاس:

افراد حرفه ای و مهندسان و متخصصان در حوزه پلاستیک و تکنولوژی های آن، هر ساله از طریق تور نمایشگاه چاینا پلاس 2019 که توسط اکثر کشورها برگزار می شود به چین می روند و از این نمایشگاه برتر در حوزه فناوری دیدن می کنند. ایران نیز یکی از کشورهایی است که هر ساله تور نمایشگاه چاینا پلاس را توسط آژانس های مسافرتی بزرگ برپا می کند. البته به دلیل اینکه این نمایشگاه در منطقه آسیا برگزار می شود، شرایط رزرو تور برای علاقمندان ساده تر است. اکثر افرادی که تور چاینا پلاس را رزرو می کنند، به دنبال فرصت های شغلی و یا واردات هستند. در اصل هدف تجاری برای این افراد در اولویت قرار دارد. بنابراین هزینه زیادی را نیز برای سفر با یک تور کامل و مجهز خرج می کنند. تاریخچه برگزاری نمایشگاه نشان می دهد که بخش زیادی از بازدیدکنندگان در طول سال های متمادی به واسطه تورهای نمایشگاهی از چاینا پلاس دیدن کرده اند.

محصولات عرضه شده در نمایشگاه چاینا پلاس:

بخش های مختلف نمایشگاه با توجه به مواد و ابزاری که در آنجا عرضه می شوند تقسیم بندی شده اند. برای مثال در قسمت تولید کنندگان مواد خام زیر مجموعه هایی با عنوان:

 1- بخش مواد شیمیایی و مواد اولیه 2- بخش مواد افزودنی 3- بخش بیو پلاست 4- بخش رنگ و مواد مربوط به آن 5-بخش کامپوزیت و مواد اولیه آن دیده می شود.

در قسمت ماشین آلات بخش هایی با عنوان:

 1-بخش ماشین های اکستروژن 2- بخش ماشین های بسته بندی پلاستیک 3- بخش ماشین های فناوری ساخت فیلم 4-بخش ماشین آلات لاستیکی 5-بخش ماشین آلات تولید هوشمند 6- بخش ماشین آلات تجهیزات کمکی وجود دارد.

این موارد تنها بخش کوچکی از این نمایشگاه بزرگ بودند که نام بردیم. به همین جهت است که از بسیاری از نمایشگاه های معروف در جهان مانند نمایشگاه K در آلمان پیشی گرفته است. فناوری هایی که در نمایشگاه چاینا پلاس معرفی می شوند قبل از آن در هیچ جای دیگری عرضه نشده اند. بزرگترین طراحان و مهندسان و محققان در طول سال بر روی نوآوری های خود تحقیق می کنند و پس از اینکه نتیجه گرفتند، آن را در نمایشگاه بین المللی چاینا پلاس عرضه می کنند.

نمایشگاه چاینا پلاست

معرفی تکنولوژی های برتر در نمایشگاه چاینا پلاس:

جدیدترین مواد، فرآیندها، ابزار، ماشین آلات، اتوماسیون و برنامه های کاربردی در نمایشگاه چاینا پلاس معرفی می شوند. پس افرادی که به این نمایشگاه مراجعه می کنند انتظار دارند با شگفتی هایی در حوزه فناوری های نوین برای تولید پلاستیک و ابزار مربوط به آن روبرو شوند. در سال های اخیر بازار برای تولید ابزار صرفه جویی در انرژی و همچنین ترموپلاست های سبک وزن و سازگار با طبیعت پیشرفت چشمگیری داشته است. این ترموپلاست ها در نمایشگاه چاینا پلاس به جهان معرفی شدند و کاربرد گسترده ایی نیز در صنایع خودروسازی، الکترونیک، پزشکی و کفش دارند.

در سال 2018 بیش از 70 تولیدکننده نسبت به معرفی این ترموپلاست ها البته با پیشرفت های جدی تر و کیفیت بالاتر اقدام کردند که توانستند موفقیت قابل توجهی را نیز پس از معرفی محصولات خود بدست آورند. نخبه های زیادی نیز مواد هوشمند و تکنولوژی ها و راه حل های سبز خود را به این نمایشگاه معرفی کرده اند و جزو بهترین صنایع و البته کاربر پسند ترین ها نیز بوده اند. اما ترمو پلاست ها از جدیدترین محصولات پیشرفته و البته معرفی شده در چاینا پلاس می باشند.

نمایشگاه چاینا پلاس فرصتی برای بازاریابی:

بیش از 40 کشور در نمایشگاه چاینا پلاس غرفه دارند. پس کار عاقلانه ایی است تا محصولی که طی سال ها تلاش و تحقیق تولید شده در این نمایشگاه بزرگ معرفی شود. بزرگترین ها و در واقع غول های تولید تکنولوژی و مواد خام و شیمیایی در این نمایشگاه حضور دارند. افرادی که باهوش هستند از این فرصت برای اینکه با این کشورها ارتباط برقرار کنند و تولیدات خود را به کشورهای مختلف صادر کنند، استفاده می نمایند. افرادی که پشتیبانی قوی برای تولید انبوه ندارند، می توانند با معرفی محصول خود در این نمایشگاه کارخانه های بزرگ دنیا را وادار به ثبت قرارداد کنند. بنابراین نمایشگاه چاینا پلاس در واقع چنگ زدن به فرصت های تجاری بزرگ است که تا قبل از این پیش نیامده است.

نمایشگاه پلاستیک چین

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است