×

نمایشگاه مدیکا آلمان Medica

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه مدیکا آلمان Medica / medica

توضیحات نمایشگاه مدیکا آلمان Medica

نمایشگاه مدیکا آلمان MEDICA

این نمایشگاه در تاریخ 11 الی 14 نوامبر 2024، مصادف با 21 الی 24 آبان 1403 در شهر دوسلدورف برگزار می گردد.

آدرس وبسایت: www.medica-tradefair.com

این نمایشگاه در دوسلدورف با بیش از 4500 غرفه‌دار از 66 کشور و بیش از 81000 بازدیدکننده از سراسر جهان، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های پزشکی B2B در جهان است. طیف گسترده ای از محصولات و خدمات نوآورانه از زمینه های تصویربرداری پزشکی، فناوری آزمایشگاهی، تشخیص، فناوری اطلاعات سلامت، سلامت موبایل و همچنین فناوری فیزیوتراپی/ارتوپدی و مواد مصرفی پزشکی در این نمایشگاه ارائه می شود. برنامه گسترده انجمن های درجه یک، کنفرانس ها و نمایش های ویژه فرصت هایی را برای ارائه ها و بحث های جالب با کارشناسان و سیاستمداران فراهم می کند و همچنین شامل ارائه محصولات جدید و مراسم جوایز نیز می شود.

کنفرانس های برگزار شده در این نمایشگاه عبارتند از کنفرانس بیمارستان آلمان (پلت فرم ارتباطی پیشرو برای تصمیم گیرندگان در بیمارستان های آلمان)، MEDICA MEDICINE + SPORTS COFERENCE و کنفرانس بین المللی در مورد بلایا و پزشکی نظامی است. نکته برجسته دیگر در این نمایشگاه پارک استارت آپ MEDICA است که در آن شرکت های جوان نوآور روندهای فناوری پزشکی آینده را ارائه می دهند.

هر ساله، افراد برجسته در زمینه‌های تجاری، تحقیقاتی و سیاسی با حضور خود به این رویداد درجه یک می‌آیند و به ده‌ها هزار متخصص و تصمیم‌گیرنده ملی و بین‌المللی از این بخش و فراتر از آن ملحق می‌شوند. یک نمایشگاه گسترده و یک برنامه کنفرانس بلندپروازانه که با هم کل طیف نوآوری را برای مراقبت های سرپایی و بالینی ارائه می دهد در دوسلدورف/آلمان در انتظار شماست.

خدمات برای غرفه داران ایالات متحده

تیم جهانی مراقبت های بهداشتی خدمات بازرگانی ایالات متحده پشتیبانی گسترده ای را برای غرفه داران ایالات متحده در MEDICA ارائه می دهد، از جمله مشارکت بدون هزینه در برنامه همسان سازی B2B می باشد. همچنین می‌توانید با متخصص تجارت مراقبت‌های بهداشتی خدمات بازرگانی ایالات متحده در محل از سراسر جهان ملاقات کنید که می‌تواند در مورد فرصت‌های موجود در بازارهایشان تحت برنامه B2G تجاری به دولت ما به شما مشاوره دهد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیکا بزرگترین رویداد جهان برای بخش پزشکی است این نمایشگاه بیش از 40 سال بصورتی پایدار و محکم برگزار می گردد. که هر ساله، افراد برجسته از زمینه های کسب و کار، تحقیق، و سیاست شرکت می کنند. این نمایشگاه بزرگترین رویداد نمایشگاهی در جهان برای بخش پزشکی می باشد که در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می گردد. دلایل زیادی وجود دارد که این نمایشگاه را منحصر به فرد کرده است. نخست این رویداد بزرگترین نمایشگاه تجاری پزشکی در جهان می باشد که چندین هزار غرفه دار، بیش از50 کشور را در سالن ها جذب می کند.

علاوه بر این، هر ساله افراد پیشرو در زمینه های تجاری، تحقیقاتی و سیاسی در کنار ده ها هزار متخصص مالی و بین المللی و تصمیم گیرندگان این بخش حضور دارند. در این نمایشگاه بین المللی، تمامـی نوآوری ها در زمینــه مراقـبت هــای سرپایـی و بالینــی ارائــه می شود. همچنین به طیف وسیعی از نوآوری ها در جمع آوری داده ها و شبکه سازی، علاوه بر موضوعات اصلی سلامت الکترونیک می پردازد. در اینجا کارمندان و تصمیم گیرندگان آزمایشگاه ها به یکی از بزرگترین بازارهای جهانی برای فناوری آزمایشگاهی و تست های تشخیصی دسترسی خواهند داشت. حدود 150 غرفه مشترک ملی و بین المللی در بخش الکترومدیکال وجود دارد که فناوری های پزشکی را عرضه خواهند کرد. سالن هایی در این نمایشگاه وجود دارد که به محصولات پزشکی، بهداشت، پوشاک، اقلام دور ریختنی و مواد مصرفی مرتبط با این صنعت نمایشگاهی اختصاص دارد که تمرکز بر نوآوری و کارایی در بیمارستان ها دارد. 

پس از نسخه موفق 2022، نمایشگاه MEDICA در سال 2023 به دوسلدورف بازخواهد گشت. در MEDICA Dusseldorf 2023، غرفه داران جدیدترین محصولات و راه حل های پزشکی را به نمایش می گذارند، در مورد آخرین روندها بحث می کنند و بینش های ارزشمندی را در مورد موضوعات ضروری صنعت به اشتراک می گذارند. این نمایشگاه تجاری از پنج بخش فناوری پزشکی تشکیل شده است و به شرکت کنندگان یک پلتفرم تجاری بی بدیل برای ایجاد ارتباطات مستحکم با مشتریان، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان معمولی و جدید ارائه می دهد. شرکت کنندگان همچنین از ویژگی های دیجیتالی ویژه مانند MyOrganizer و مجله MEDICA بهره مند خواهند شد.

نمایشگاه مدیکا، یک نمایشگاه و برنامه کنفرانسی پرجمعیت را ارائه خواهد کرد. این نشست حضوری میزبان غرفه‌های محصولات و خدمات متعددی است که در سراسر سالن‌های محل برگزاری، نمایش زنده فناوری‌های پیشرفته، تورهای راهنما و مسابقاتی مانند مسابقه استارت‌آپ MEDICA و جام جهانی نوآوری بهداشت و درمان برگزار می‌شود. رویدادهای برجسته در نمایشگاه تجاری شامل پارک استارت آپ MEDICA، مرکز ورزشی MEDICA و نمایشگاه فناوری ها است.

بازدیدکنندگان از زمینه های مختلف در این نمایشگاه شرکت می کنند از مدیران بیمارستان، فیزیوتراپیست ها و پزشکان عمومی گرفته تا شرکت های تجاری پزشکی، متخصصان تحقیق و توسعه و قانون گذاران.

فعالیت های ارائه شده در نمایشگاه 

ارائه کنفرانس های حرفه ای MEDICA(کنفرانس بیمارستان آلمان و کنفرانس بین المللی در مورد بلایا و پزشکی نظامی)، برگزاری انجمن ها و چندین نمایش ویژه در موضوعات مختلف پزشکی   

برای به دست آوردن اطلاعات کامل در مورد تور ترکیه آنتالیا و جزئیات صفر تا صد برگزاری تور آنتالیا گیلوا گشت میتونید به لینک قبل مراجعه کنید.

اهداف تجار و بازرگانان حاضر در نمایشگاه 

این نمایشگاه، مکانی برای گردهمایی سرمایه داران، متخصصان پزشکی در رشته های مختلف و فیزیوتراپ ها می باشد تا با محصولات جدید و تکنولوژی های خلاقانه آشنا شوند. همچنین با تعداد زیادی ازنمایندگان پروتزهای نوآورانه، ارتزهای پیشرو ملاقات خواهید کرد تا در زمینه فناوری های توانبخشی پیشرفته، کسب اطلاعات کنید. درضمن شرکت های جوان نوپا، روندهای فناوری پزشکی آینده را ارائه می دهند.        

محصولات ارائه شده در نمایشگاه:

محصولات در بخش های متفاوت تصویربرداری و تشخیص، تجهیزات و دستگاه های پزشکی ارائه می شود: 

  • ارائه تجهیزات تشخیصی، تجهیزات تصویربرداری و لوازم تصویربرداری 
  • ارائه دستگاه های جراحی و دستگاه های آندوسکوپی
  • محصولات مرتبط با ایمپلنت و پروتز
  • عرضه محصولات در زمینه فوریت های پزشکی و تجهیزات نجات 
  • عرضه محصولات مرتبط با بیهوشی و اورژانس
  • عرضه محصولات بهداشتی و تجهیزات مراقبتی
  • ارائه فناوری و تجهیزات عملیاتی 
  • ارائه تجهیزات برای بیمارستان ها، جراحی ها و مناطق مراقبتی

موضوعات ارائه شده در نمایشگاه: 

  • تصویربرداری و تشخیص، تجهیزات و دستگاه های پزشکی
  • سیستم ها و راه حل های مرتبط با فناوری اطلاعات 
  • تجهیزات و عملکرد آزمایشگاه ها، تست های تشخیصی
  • درمان و طب فیزیکی
  • فناوری های مرتبط با فیزیوتراپی و ارتوپدی
  • تشخیص با بافت شناسی مجازی سه بعدی
  • عقیم سازی
  • تصویربرداری رباتیک 
  • جراحی و آندوسکوپی
  • ایمپلنت و پروتز
  • بیهوشی، اورژانس و مراقبت های ویژه  


پلن های نمایشگاه مدیکا آلمان Medica
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    تکنولوژی پزشکی ( طیف وسیعی از فناوری پزشکی و همچنین تجهیزات جراحی، مبلمان پزشکی و مبلمان های ویژه ای برای بیمارستان ها پیدا کنید.)،

    فناوری اطلاعات و ارتباطات ( اطلاعات پزشکی از جمله جنبه های مهم رابط در راه میان رشته ای است که شما را به کل طیف وسیعی از نوآوری در جمع آوری داده ها و شبکه های وسیعی به علاوه از موضوعات عمده ای از سلامت الکترونیک، و pHealth دعوت می کند .)،

    فیزیوتراپی، تجهیزات ارتوپدی ( شما را به مجموعه ای کامل از محصولات درمانی فیزیکی، تجهیزات و برنامه های کاربردی آشنا می کند و همچنین می توانید تعداد زیادی از نمایندگان حوزه های پروتز نوآورانه و پیشرفته ترین فناوری ها در این حوزه بیابید. )،

    کالاهای یکبار مصرف و کالاهای مصرفی(تمرکز بر روی محصولات پزشکی، بهداشت، پوشاک و کالاهای یکبار مصرف و مواد مصرفی. )،

    تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیص بیماری (عملکرد آزمایشگاه ها و تمام طیف وسیعی از فن آوری تجزیه و تحلیل بالینی موضوعات کلیدی می باشد. در اینجا، کارکنان و تصمیم گیرندگان دسترسی به یکی از بزرگترین بازارهای جهانی فناوری آزمایشگاهی و تشخیص بیماری دسترسی خواهند داشت.)

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

کنگره پزشکی ضد پیری و زیبایی موناکو AMWC

کنگره پزشکی ضد پیری و زیبایی موناکو AMWC

کنگره جهانی پزشکی ضد پیری و زیبایی AMWC کنگره جهانی پزشکی ضد پیری و زیبایی در انجمن Grimaldi در م ...

از تاریخ 1403/1/8 تا تاریخ 1403/1/10
همین الان رزرو کن
کنوانسیون تجارت صنایع داروسازی، شیمی و پتروشیمی لیون

کنوانسیون تجارت صنایع داروسازی، شیمی و پتروشیمی لیون pch

pch کنوانسیون تجارت بین المللی صنایع داروسازی، شیمی و پتروشیمی این نمایشگاه از تاریخ 27 الی 28 ن ...

از تاریخ 1403/9/7 تا تاریخ 1403/9/8
همین الان رزرو کن
کنگره و نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی پاریس

کنگره و نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی پاریس adf

کنگره و نمایشگاه محصولات وتجهیزات دندانپزشکی ADF این نمایشگاه از تاریخ 28 نوامبر الی 2 دسامبر مصا ...

از تاریخ 1402/9/7 تا تاریخ 1402/9/11
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است