×

نمایشگاه لوازم التحریر و نوشت افزار فرانکفورت Paperworld

زمان این نمایشگاه به پایان رسیده

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه لوازم التحریر و نوشت افزار فرانکفورت Paperworld / paperworld

توضیحات نمایشگاه لوازم التحریر و نوشت افزار فرانکفورت Paperworld

نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld در تاریخ (تاریخ فعلا مشخص نیست)برگزار می گردد.

نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که هر ساله در حوزه نوشت افزار و لوازم التحریر جدید در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود و طرفداران بسیار زیادی را نیز دارا است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی این نمایشگاه بسیار معروف بپردازیم و بیشتر با بخش های مختلف آن آشنا شویم، بنابراین در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که در حوزه لوازم التحریر فعالیت دارید و یا این که به این موضوع علاقه مند هستید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا با بدست آوردن اطلاعات کامل در خصوص نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت شما نیز در سال جدید جزو افرادی باشید که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنید و از آن بازدید می کنید.

وبسایت نمایشگاه: paperworld.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html

نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld

نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld بزرگترین و معروف ترین نمایشگاه تجاری در حوزه نوشت افزار و لوازم التحریر است که در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود و یکی از محبوب ترین نمایشگاه های این شهر نیز به شمار می آید که باعث شده است تا هر ساله توریست های بسیار زیادی تنها برای بازدید از این نمایشگاه در آن حضور پیدا کنند. این نمایشگاه هر ساله در فصل زمستان در شهر فرانکفورت برگزار می شود و به دلیل این که شهر فرانکفورت در فصل زمستان تبدیل به یک شهر بسیار زیبا می شود شما می توانید در حین بازدید از این نمایشگاه در اوقات فراغت خود از جاذبه های دیگر شهر فرانکفورت نیز دیدن کنید. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که علاقه مند به حضور و شرکت در این نمایشگاه هستید به شما توصیه می کنیم هر چه سریع تر به فکر تهیه ویزا باشید چرا که در نزدیکی تاریخ برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت معمولا کار سختی برای دریافت ویزای آلمان خواهید داشت.

نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت

چند نکته مهم درباره نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld آلمان

نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld یک نمایشگاه چهار روزه است که هر روز در آن برنامه های مختلفی برگزار می شود، شما می توانید با شرکت در این نمایشگاه از بخش های مختلف و برنامه های جذابی که برای شما فراهم شده است دیدن کنید و لذت زیادی را از حضور در این نمایشگاه ببرید. یکی از نکات مهمی که در خصوص این نمایشگاه وجود دارد هدف از برگزاری آن است که به صورت کلی می توان گفت هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه این است که شرکت کنندگان با تکنولوژی های جدیدی که در حوزه نوشت افزار و لوازم و التحریر وجود دارد آشنا شوند و ایده های مختلفی که در این حوزه و در حوزه طراحی کاغذهای مختلف وجود دارد را نیز بشناسند تا بتوانند اطلاعات کاملی در این حوزه بدست بیاورند.

یکی از نکات مهم دیگری که باید در خصوص هدف برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت بدانید این است که در این نمایشگاه معمولا غول های این صنعت حضور دارند و کسب و کارهای کوچک با شرکت و غرفه سازی در این نمایشگاه می توانند زمینه مناسب برای همکاری و جذب سرمایه گذار برای کسب و کار خود را فراهم کنند.

نمایشگاه لوازم التحریر آلمان

آشنایی با بخش های مهم نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld

نمایشگاه لوازم التحریر شهر فرانکفورت آلمان یک نمایشگاه بسیار بزرگ است که دارای بخش های متنوعی می باشد و شما در هر یک از این بخش ها می توانید از غرفه های متعددی دیدن کنید، به صورت کلی بخش های مختلف این نمایشگاه را می توان به دو بخش اداری و بخش لوازم التحریر تقسیم بندی کرد که هر یک از این بخش ها می توانند جذابیت های بسیار زیادی را برای شما داشته باشند. در بخش اداری لوازم تجاری اداری در معرض نمایش قرار گرفته اند و در بخش لوازم التحریر نیز شما می توانید از جدیدترین لوازم التحریر روز دنیا دیدن کنید.

آشنایی جزئی تر با بخش لوازم اداری

شما در این بخش می توانید با جدیدترین تجهیزات مربوط به دفتر کاری آشنا شوید و لوازم کمکی که برای دفتر اداری خود به آنها نیاز دارید را مشاهده کنید، بازدید از این بخش از نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت به شما کمک می کند تا بتوانید به شکل بهتری دفتر کار خود را طراحی کنید و دفتر اداری زیباتر داشته باشید. شما در این بخش می توانید اطلاعات بسیار زیادی در خصوص چاپگرها و سایر لوازمی که در این حوزه وجود دارند بدست بیاورید و با جدیدترین و بهترین مارک های آنها آشنایی پیدا کنید، نوشت افزار مختلف اداری نیز از دیگر مواردی هستند که شما می توانید در این بخش از آنها دیدن کنید.

نمایشگاه لوازم التحریر

آشنایی با بخش لوازم التحریر در نمایشگاه لوازم التحریر فرانکفورت paperworld

در این بخش شما می توانید اطلاعات بسیار زیادی در خصوص لوازم التحریر مدرسه و بهترین مارک های مربوط به آنها بدست بیاورید، می توانید با تمامی تجهیزاتی که در خصوص هدایای مختلف وجود دارند آشنا شوید که از جمله آنها می توان به مواردی همچون کارت تبریک، تقویم تصویری و ... اشاره کرد. یکی دیگر از مواردی که در این بخش می تواند برای شما جذاب باشد بخش مربوط به بسته بندی و محصولات لوازم التحریر خاص است که معمولا تمامی افرادی که از این نمایشگاه دیدن می کنند این بخش را به هیچ وجه فراموش نمی کنند.



پلن های نمایشگاه لوازم التحریر و نوشت افزار فرانکفورت Paperworld
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    لوازم تحریر

    لوازم اداری

    تجاری

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه کتاب Bursa Kitap

نمایشگاه کتاب بورسا Bursa Kitap

نمایشگاه کتاب Bursa Kitap نمایشگاه کتاب ترکیه (Bursa Kitap Fuari) از 2 تا 10 مارس 2024 مصادف با ...

از تاریخ 1402/12/12 تا تاریخ 1402/12/20
همین الان رزرو کن
نمایشگاه لوازم التحریر و اداری استانبول Stationery

نمایشگاه لوازم التحریر و اداری استانبول Stationery

نمایشگاه لوازم التحریر و اداری Stationery نمایشگاه لوازم التحریر و اداری استانبول که از زمان تاسی ...

از تاریخ 1402/12/9 تا تاریخ 1402/12/12
همین الان رزرو کن
نمایشگاه کتاب کمیک آنگولم ANGOULÊME

نمایشگاه کمیک آنگولم angouleme

نمایشگاه بین المللی کتاب کمیک آنگولم فرانسه angouleme این نمایشگاه از تاریخ 30 ژانویه الی 02 فوری ...

از تاریخ 1403/11/11 تا تاریخ 1403/11/14
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است