×

نمایشگاه کاشی و سرامیک CERSAIE

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه کاشی و سرامیک CERSAIE / CERSAIE

توضیحات نمایشگاه کاشی و سرامیک CERSAIE

نمایشگاه کاشی و سرامیک Cersaie

نمایشگاه کاشی و سرامیک از 23 الی 27 سپتامبر 2024 مصادف با 2 الی 6 مهر 1403 در شهر بولونیا کشور ایتالیا برگزار می گردد. نمایشگاه کاشی و سرامیک  بولونیا (Cersaie) یکی از نمایشگاه های تجاری برجسته برای صنعت ساختمان و تجهیزات حمام به شمار می رود. این نمایشگاه به عنوان مهمترین نمایشگاه برای فعالان این صنعت در نظر گرفته می شود و جایگاهی است که جدیدترین مجموعه ها ارائه خواهند شد و فناوری های جدید و راهکارهای طراحی به نمایش در خواهند آمد. بخش های اصلی که در معرض نمایش قرار می گیرند، عبارتند از کاشی سرامیک، تاسیسات بهداشتی، تجهیزات حمام، شومینه ها، سنگ های سرامیک، کاشی های آشپزخانه، مواد خام و تجهیزات مخصوص سرامیک، مواد و ابزار برای تاسیسات هستند. هر شخصی که می خواهد در مورد راهکارهای جدید طراحی، روند ها و فناوری، طراحی داخلی و معماری بیشتر بداند، نباید این رویداد را از دست بدهد.

:آدرس وبسایتhttps://bit.ly/CERSAIE-Bologna.

بخش های نمایشگاه Cersaie ایتالیا:

  • کاشی های دیوار و سرامیک کف
  • محصولات غیرسرامیکی مخصوص کفپوش و دیوار
  • تاسسیسات بهداشتی
  • تجهیزات توالت و حمام
  • شومینه ها، اجاق های سرامیک، کاشی های آشپزخانه
  • مواد خام و تجهیزات مخصوص سرامیک
  • مواد و ابزار برای تاسیسات
  • عوامل ترابری
  • رسانه های فنی و وبسایت های تخصصی 

غرفه داران نمایشگاه سرامیک بولونیا بر اساس صنایعی که در آن فعالیت می کنند:

  • کاشی های سرامیک
  • مبلمان و تجهیزات حمام
  • مواد خام و تجهیزات لازم برای سرامیک
  • مواد و ابزار لازم برای نصب، نمایش و تزئین محصولات سرامیکی
  • سرویس ها و مجلات کاربردی برای شرکت ها و کارخانه ها
  • کل بازدیدکنندگان

پروفایل بازدیدکنندگان نمایشگاه کاشی ایتالیا:

  • مهندسان معمار
  • طراحان داخلی
  • نمایندگان، ارائه دهندگان، خرده فروشان و عمده فروشان
  • پیمان کاران تعمیر و ساخت ساختمان
  • نصابان و لایه چینان کاشی و سرامیک
  • وزارتخانه های عمومی
  • مشاوران
  • بازدیدکنندگان عمومی
  • دیگر بازدیدکنندگان (تهیه کنندگان مواد خام و تجهیزات، تولیدکنندگان سرامیک و غیره)

به مدت 40 سال، نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و مبلمان حمام، قلب تپنده دنیای همیشه در حال تکامل بوده است، جایی که تولید کنندگان پیشرو سطوح، مبلمان حمام، طراحی و برنامه ریزی در جهان در یک مرکز تجاری منحصر به فرد گرد هم می آیند.

طراحی و فناوری طراحی معماری، ستاره های بی چون و چرای غرفه های شرکت های نمایشگاهی خواهد بود. آیا آماده کشف روندهای جدید بازار، به روز شدن و بحث در مورد آخرین روندها و فناوری های اعمال شده در محصول هستید؟ این 5 روز فشرده خواهد بود که به متخصصان از سراسر جهان اختصاص داده شده است تا به تجارت و به اشتراک گذاری ایده های نوآورانه بپردازند.

CERSAI یک نمایشگاه بین المللی برای کاشی و سرامیک، طراحی سطح و اثاثیه و تجهیزات حمام در حوزه طراحی معماری است. از زمان تأسیس در سال 1983، این نمایشگاه به یکی از نمایشگاه‌های تجاری پیشرو در سطح جهانی در بخش خود تبدیل شده است که هر ساله در پاییز در مرکز نمایشگاهی بولونیا در شهر بولونیا برگزار می شود.

علاوه بر این در این نمایشگاه، کف چوبی، کاغذ دیواری، سونا، وسایل طراحی، وان حمام و وسایل بهداشتی به نمایش گذاشته شده است. این مجموعه محصولات با خدماتی مانند وب سایت های تخصصی، آژانس های حمل و نقل، مراکز تحقیقاتی و اطلاعاتی، خدمات شرکتی و نرم افزار و سخت افزار طراحی تکمیل می شود. بولونیا، جایی که این نمایشگاه برگزار می شود، به دلیل سنت دیرینه خود در طراحی و ساخت سرامیک مشهور است و اهمیت CERSAI را در منطقه برجسته می کند.

نکات برجسته این نمایشگاه شامل ایده های متعدد طراحی، کنفرانس های معماری، رویدادهای آموزشی و جلسات با تولیدکنندگان است. غرفه داران در CERSAI از صنایعی مانند سرامیک، طراحی سطوح، مهندسی بهداشتی و معماری داخلی هستند. بازدیدکنندگان اصلی حرفه ای از این بخش ها هستند، از جمله معماران، طراحان، خرده فروشان و مصرف کنندگان نهایی. در پایان، مرکز نمایشگاه بولونیا یک مرکز نمایشگاهی مدرن و به راحتی قابل دسترسی است. خود بولونیا با تاریخ، فرهنگ و غذای غنی خود بازدیدکنندگانی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. به لطف اتصالات حمل و نقل عمومی عالی و امکانات فراوان در نزدیکی، حضور در نمایشگاه غنی و راحت است.

برنامه CERASIE 2023 شامل فعالیت های مختلفی خواهد بود که در آن طراحان، معماران، سازندگان، پیمانکاران و سایر متخصصان مرتبط در صنعت می توانند آخرین روندها را کشف کنند، با شرکای تجاری و مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند و دانش ارزشمندی را مبادله کنند. نمایشگاه تجاری به مناطق موضوعی تقسیم می شود که بخش هایی مانند سرامیک و سطوح دیگر، آشپزخانه ها، فضاهای بیرونی و غیره را پوشش می دهد.

نمایشگاه کاشی و سرامیکCERASIE  مجموعه ای از محصولات را در 14 سالن نمایشگاه، کارگاه، خدمات مشاوره، نمایش در محل، رویدادهای آموزشی و جلسات با شرکت های تولید کننده ارائه خواهد کرد. در Tiling Town، شرکت‌کنندگان می‌توانند شبکه‌های خود را گسترش دهند، همه چیز را در مورد استانداردهای نصب کاشی بیاموزند و آخرین پیشنهادات موجود در بازار را کشف کنند. دیگر نکات برجسته CERASIE 2023 شامل منطقه ویژه Archincont(r)act و ساختمان برنامه تفکر است که از سمینارهای عملی، جلسات کنفرانس و بحث های پنل تشکیل می شود.

بالاترین کیفیت

Cersaie همچنین فرصتی عالی برای ایجاد روابط تجاری جدید و ملاقات با برخی از بهترین متخصصان این صنعت است.

برنامه CERSAI شامل یک نمایشگاه تجاری و نمایشگاه ها، سمینارها، مراسم جوایز و سایر رویدادهای شبکه ای است. بخش کلیدی این نمایشگاه کنفرانس هایی هستند که هر ساله خلاصه ای از روندهای فعلی و آینده صنعت را ارائه می دهند.

در مجموع 156000 متر مربع فضای نمایشگاهی به 13 بخش مختلف تقسیم شده است که شامل: کاشی و کاشی دیوار و سرامیک و غیر سرامیک است. تاسیسات بهداشتی؛ وسایل آشپزخانه و حمام؛ شومینه و اجاق گاز؛ تجهیزات نصب و نگهداری؛ نمایشگاه محصولات سرامیک و مطبوعات فنی و وب سایت های تخصصی.

هر سال به طور متوسط بیش از 111000 بازدید کننده در CERSAIE شرکت می کنند. مشخصات بازدیدکنندگان شامل معماران، طراحان داخلی، خرده فروشان، پیمانکاران و مشاوران تعمیر و نگهداری و ساختمان است. بیش از 800 غرفه‌دار برتر اروپایی، آمریکای شمالی و جنوبی و استرالیا، محصولات خود را در طول این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند. این امر باعث می شود CERSAI یک رویداد ضروری برای متخصصان صنعت کاشی از هر نقطه از جهان باشد.

آژانس 45 Gradi با حفظ مفهوم بصری ایجاد شده در سال 2019، لوگوی جدیدی طراحی کرده بود که جنبه های نوآورانه نسخه بعدی نمایشگاه را منعکس می کرد. طراحی جدید دارای یک مکعب است، عنصر گرافیکی متمایز آرم Cersaie، که به ماژول‌های سه بعدی باز می‌شود.

ارتفاع پیکسل هایی که نشان دهنده احتمالات و سناریوهای جدید هستند. این لوگو نمایش تصویری مفهوم جدید OPEN است که در Cersaie امسال با Evolution ترکیب شده است تا نشان دهنده تمایل به پذیرش محرک های جدید و توسعه آنها به فرصت های تازه باشد. این تصویر همچنین با نام Cersaie Digital همراه است که ارجاع به نمایشگاه مادر را حفظ می کند و در عین حال راه اندازی رویداد را به عنوان یک تجربه وب دیجیتال با اشکال کاملا متفاوت در مقایسه با گذشته را نشان می دهد.

این پروژه از کاشی‌های کف چینی و کاشی‌های دیواری هماهنگ با جلوه‌های مرمر در طول زمان تجدید شده است و دائما در حال گسترش است تا تفسیرهای مجدد از سنگ طبیعی را در یک کلید مدرن گنجانده و چنین موادی را برای همه مکان‌های زندگی معاصر ایده‌آل می‌کند: فضاهای مسکونی و کاری، هتل ها، مراکز سلامتی و اسپا، فروشگاه ها و غیره.

همه اینها به لطف سرمایه گذاری های قابل توجه در تحقیقات و فناوری امکان پذیر شده است که امکان ایجاد سطوحی را فراهم کرده است که به طور صادقانه از مواد اصلی که از گرانبهاترین و کمیاب ترین سنگ های مرمر در جهان انتخاب شده اند، تکرار کنند.

مارول اکوسیستمی از سطوح است که شامل یکی از وسیع‌ترین طیف‌های ظاهری سنگ مرمر در صنعت سرامیک بین‌المللی است. رنگ‌ها، اندازه‌ها، سطوح و پرداخت‌ها باید به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر استفاده شوند تا هر نیاز سبک و مبلمان را به بهترین شکل تفسیر کنند.

در کنار بسیاری از مجموعه‌های مرمری که طی سال‌ها راه‌اندازی شده‌اند، اطلس کنکورد، Marvel World را ایجاد کرده است، پروژه‌ای که تمام مجموعه‌های مارول را در یک ابزار واحد که قادر به ارائه پتانسیل خلاقانه گسترده است، در بر می‌گیرد. یک پروژه سبک که از نظر الهام گرفتن، طیف رنگی و در دسترس بودن فرمت ها و دکورها کامل است.

در سال 2022، اطلس کنکورد 10 سال از راه اندازی اولین مجموعه مارول را جشن گرفت: راه اندازی مجدد پویا به سمت آینده با پروژه های انحصاری که هدف آن تثبیت تجربه و دانش سرامیک اطلس کنکورد است.

دیالوگ ماریو فرارینی

دیالوگو مجموعه ای از دستشویی ها و ظروف ذخیره سازی منطبق است که برای اطلس کنکورد توسط ماریو فرارینی، طراح با تجربه در بخش مبلمان حمام طراحی شده است. این یک پروژه اختصاص داده شده به حمام است که از تمایل به ترکیب انواع مواد مختلف برای ایجاد ترکیبی هماهنگ از جلوه های سطحی، رنگ ها و حجم ها الهام گرفته شده است.

برای Cersaie، اطلس کنکورد سرمایه گذاری مهمی را برای توسعه تاسیسات Finale Emilia با خط جدیدی که به تولید صفحات بزرگ چینی اختصاص دارد، اعلام می کند. هدف از این عملیات تثبیت رهبری اطلس کنکورد به عنوان یک شریک بین المللی برای تمام سطوح سرامیکی است.

فضای نمایشگاهی فضای یک روستا را تداعی می کند، جایی که کهن الگوهای معماری مرسوم به «دستگاه های نمایشگر» تبدیل می شوند که بازدیدکننده را در کشف محصولاتی که در محیط های آرام به نمایش گذاشته می شوند، همراهی می کنند.

Origins

تحقیقات زیبایی شناسی مداوم Panaria Ceramica با مجموعه های جدیدی از سطوح سرامیکی که به کسانی که دوست دارند احساس کنند در خانه خود هستند اختصاص داده شده است. از کاشی‌های کف تا دیوار، از محیط‌های داخلی تا راه‌حل‌های بیرون، مجموعه‌هایی که Panaria Ceramica ارائه کرد گرمای سنت سرامیک ایتالیایی را با معاصرترین حالت آن ترکیب می‌کند.

می توان انتظار داشت که بسیاری از مجموعه ها دارای رنگ های گرم و خاکی با الهام از دنیای طبیعی ما باشند. برای طراحانی که دوست دارند اظهار نظر کنند، سینک های سرامیکی آماده و پانل های چینی با فرمت بزرگ که به عنوان کاغذ دیواری سرامیکی عمل می کنند، راه حلی عالی برای ایجاد فضاهای نمایشی ارائه می دهند. این زیبایی به همراه دوام ذاتی، تطبیق پذیری و کیفیت طبیعی بهداشتی و پایدار سرامیک و چینی، این مواد را برای حالتی ایده آل برای رستوران ها، هتل ها، فروشگاه های خرده فروشی و غیره تبدیل می کند.

علاوه بر این، CERSAI یک بار دیگر فرصت‌های یادگیری فوق‌العاده‌ای را برای طراحی حرفه‌ای‌ها با مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌ها از جمله Top Star و Bologna Arte Architettura ارائه می‌کند.

غرفه داران در Cersaie 2023 چه کسانی هستند؟

مثل همیشه، این غول های سرامیکی هستند که 57 درصد از کل غرفه داران را تشکیل می دهند، در حالی که مبلمان حمام 15 درصد است. مولفه خارجی در حدود 40 درصد از اهمیت مطلق برخوردار است که بار دیگر بین المللی بودن Cersaie 2023 را تایید می کند.

ساورانی پس از یادآوری اینکه در سال 2022 کل صنعت سرامیک با رشد قوی از 8 میلیارد یورو عبور کرد، خاطرنشان کرد که در چند ماه اول سال جاری شاهد کاهش 10 درصدی گردش مالی بوده است. "Cersaie یک نمایشگاه بین‌المللی تجاری و یک نمایشگاه جهانی برای Made in Italy است.



پلن های نمایشگاه کاشی و سرامیک CERSAIE
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    • کاشی های سرامیک
    • مبلمان و تجهیزات حمام
    • مواد خام و تجهیزات لازم برای سرامیک
    • مواد و ابزار لازم برای نصب، نمایش و تزئین محصولات سرامیکی
    • سرویس ها و مجلات کاربردی برای شرکت ها و کارخانه ها
    • کل بازدیدکنندگان

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول CFE

نمایشگاه دموتکس استانبول CFE

نمایشگاه فرش و کفپوش CFE نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول (Carpet and Flooring Expo 2025) توسط شرکت ...

از تاریخ 1403/10/18 تا تاریخ 1403/10/21
همین الان رزرو کن
نمایشگاه دموتکس آنتالیا DOMOTEX

نمایشگاه دموتکس آنتالیا DOMOTEX

نمایشگاه دموتکس DOMOTEX نمایشگاه DOMOTEX ترکیه پیشروترین نمایشگاه تجاری صنعت فرش و کفپوش در ترکیه ...

از تاریخ 1402/4/19 تا تاریخ 1402/4/22
همین الان رزرو کن
نمایشگاه کاشی و سرامیک والنسیا CEVISAMA

نمایشگاه کاشی و سرامیک والنسیا CEVISAMA

نمایشگاه کاشی و سرامیک والنسیا (CEVISAMA) نمایشگاه بین المللی سرامیک، سطوح روکش صنعت ساختمان، لوا ...

از تاریخ 1403/12/6 تا تاریخ 1403/12/10
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است