×

نمایشگاه ریخته گری Metef

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه ریخته گری Metef / Metef

توضیحات نمایشگاه ریخته گری Metef

یکی از نمایشگاه های فلزات محبوب در جهان است که در 05/07 March 2025 مصادف با 15 الی 17اسفند 1403 برگزار می گردد.

این نمایشگاه توانسته است هر ساله گردشگران بسیاری را در خود جای دهد. هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن تمامی ایده ها و فناوری های نوین از فلزات و ریخته گری است.  این نمایشگاه در بخش های مختلف صنعت مانند کشاورزی، بازیافت، حمل و نقل و ساختمان سازی و غیره فعالیت دارد. این نمایشگاه محدوده سنی ندارد و بازدید از آن برای عموم افراد علاقه مند آزاد است. برای شرکت در نمایشگاه لازم است مدارک خود را آماده نمایید.

وب سایت نمایشگاه : https://www.metef.com/ENG/Home.asp

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا

این نمایشگاه شامل تمامی محصولاتی است که با فلزات تهیه می شود. نمایشگاه از قسمت های مختلفی چون ریخته گری، نورد، اکستروژن، پرداخت کاری و بازیافت است. این نمایشگاه اهداف مختلفی دارد و صاحبان مشاغل مختلفی برای بهره برداری مفید تر و بهینه تر به این نمایشگاه سر می زنند. این نمایشگاه بین المللی جایگاه بالایی در بحث صنعت های مدرن دارد که از تمامی کشورها گردشگر دارد. نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا تنها نمایشگاه فلزات است که در سطح بین الملل در ایتالیا برگزار شده و همواره افراد زیادی را در سطوح دانشجو، صاحبان مشاغل، علاقه مندان را به سوی جذب می کند. برای شرکت در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا می توانید توسط تورهای مختلف اقدام نمایید. این نمایشگاه به جهت داشتن تنوع در صنعت های مختلف توانسته در بخش های مختلف صنعت فلزات کاربردی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایشگاه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و صحبت کنید.دیگر نمایشگاه مهم در زمینه ریخته گری که در کشور آلمان برگزار میشود اینجا می باشد. کلیک کنید و اطلاعات آن را مشاهده کنید.

اهداف نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا ایتالیا دارای اهداف متعددی است که اغلب آنها در راستای کمک به محیط زیست، استفاده بهینه از ابزار آلات و کاربرد فناوری های جدید است. از جمله اهداف این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

به نمایش گذاردن فناوری های ریخته گری

وسایل نقلیه و صنعت حمل و نقل

صنعت ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی

ابزارهای صنعت پتروشیمی و شیمی

نمایش تجهیزات مورد نیاز برای سهولت ساختمان سازی

انرژی و آثار کاربردی فناوری های نوین

بازیافت مواد

نمایشگاه متالوژی ورونا

بخش های نمایشگاه ورونا

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا بخش های مختلفی دارد که بازدید کنندگان بخش های مختلف صنعت ریخته گری را می توانند مشاهده کنند و در صورت لزوم با تولیدکنندگان این بخش ها همکاری نمایند. 

- ریخته گری تحت فشار: ریخته گری تحت فشار شامل مواد و ابزار و نرم افزار های شبیه سازی را شامل می شود.

- مهندسی و شبیه سازی: شامل نوآورانه ترین راهکارهای CAD و CAM می باشد. 

- اکستروژن: بخش اکستروژن شامل بسته بندی پروفیل، پسته بندی های اکستروژن، سیستم های انبارداری و غیره می باشد. 

- نورد: این بخش شامل فناوری های نوین و فناوری های نورد مانند فویل ها، تجهیزات مختلف برای صنعت ساختمان و حمل و نقل می باشد.

- بازیافت: یکی از قسمت های مهم نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا بازیافت است. بازیافت در صنعت حمل و نقل و جدیدترین ماشین آلات کاربرد بسیاری دارد. بازیافت با جدیدترین تجهیزات و به روز ترین روش ها انجام می شود. عمده ترین بازدید کنندگان از این بخش تولیدکنندگان ماشین آلات صنعتی هستند.

- خودرو: بخش خودرو پر بازدید ترین قسمت های صنعت است. این بخش شامل متالوژی مواد و تجهیزات مختلف ساخت خودروهای هوشمند و ماشین آلات صنعت هایی چون کشاورزی و تجاری و صنعتی می باشد. عمده ترین بازدید کنندگان این قسمت صاحبان مشاغل صنعتی و خاکبرداری و سیستم های حمل و نقل مانند قطار است.

نمایشگاه متالوژی ورونا مناسب چه افرادی است؟

نمایشگاه مناسب تمامی علاقه مندان و افراد فعال در حوزه صنعت مواد و فلزات و متالوژی است. این افراد می توانند از جدید ترین فناوری های فلزات، بهینه ترین ابزار آلات در صنعت های ساختمان، حمل و نقل و کارخانه های صنعتی دیدن کنند و در صورت لزوم از آنها استفاده کنند. نمایشگاه برای صاحبان مشاغل نیز مناسب است. چرا که با الهام گرفتن از جدیدترین تکنولوژی ها می توانید در صنعت خود اصلاحاتی را انجام بدهند. دانشجویان بسیاری هم به این نمایشگاه سر می زنند تا همواره با کارکردهای صنعت در بخش های مختلف آشنا شوند و نسبت به این فناوری ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. نمایشگاه metef که بسیار منحصر به فرد میباشد در زمینه ریخته گری ارزش بازدید را دارد.

مدارک مورد نیاز شرکت در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا

چنانچه بخواهید از طریق تور برای بازدید از نمایشگاه اقدام کنید به مدارک زیر نیاز دارید، در خصوص هزینه می توان گفت بستگی به نوع هتل و نوع هواپیما و خدمات تور دارد. برای استعلام هزینه می توانید با ما تماس بگیرید. مدارک لازم در این سفر:

پاسپورت 

عکس های 3*4

اصل کارت ملی و شناسنامه

مدارک شغلی

چگونه در نمایشگاه شرکت کنیم؟

برای شرکت در  نمایشگاه ورونا می توانید به صورت گروهی و از طریق تورهای مختلف ثبت نام کنید و یا از طریق فردی و با مراجعه به سفارت در نمایشگاه شرکت کنید. افراد می توانند با مراجعه به آژانس های مسافرتی و ارائه مدارک لازم در نمایشگاه شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو تور و استفاده از خدمات ترانسفر و رزرو هتل می توانید با مراجعه به وب سایت ما از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

نمایشگاه متالژی و ریخته گری ایتالیا

چرا در نمایشگاه متالوژی ورونا شرکت کنیم؟

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری ورونا دارای مزایای زیادی است. این نمایشگاه در مدت 3 روز برگزار می شود که توانسته در این 3 روز در سطح بین المللی حرف های خوبی برای گفتن داشته باشد. از جمله مزایای شرکت در این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- بازدید از فناوری های جدید ایتالیا

- دسترسی به تولید کنندگان تجهیزات برتر

- آشنایی با فعالان صنعت در کشورهای مختلف جهان

- آشنایی و همکاری با صاحبان مشاغل

- پایداری و پیشرفت صنعت متالوژی و مواد و ارزیابی فرصت های موجود



پلن های نمایشگاه ریخته گری Metef
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    فرآوری و تولید قطعات و قطعات نیمه آماده، عملیات و ماشینکاری سطح، ریخته گری فلزات آهنی و غیرآهنی، وسایل نقلیه از خودروهای مسافری تا قطارها، کشتی ها و هواپیما، مکانیک، طراحی و مهندسی، الکترومکانیک، موارد مورد استفاده در بخش ساختمان، شیمی، پتروشیمی و مهندسی مجتمع ها، بسته بندی، بازیابی و بازیافت، انرژی و فناوری های نوین، خدمات.

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه بین المللی فناوری متالورژی هند

نمایشگاه بین المللی فناوری متالورژی هند

نمایشگاه فلزی هند به مدت 3 روز شاهد حضور چشمگیر این صنعت بود که نشان دهنده رشد مثبت فلز بود 17 ...

از تاریخ 1403/9/7 تا تاریخ 1403/9/9
همین الان رزرو کن
نمایشگاه کنفرانس آلومینیوم و کربن international aluminium and carbon conference

نمایشگاه کنفرانس آلومینیوم و کربن international aluminium and carbon conference

نمایشگاه آلومینیوم و کربن international aluminium and carbon conference این نمایشگاه هر دوسال یکب ...

از تاریخ 1403/7/7 تا تاریخ 1403/7/7
همین الان رزرو کن
نمایشگاه فولاد ریخته گری و متالورژی ترکیه

نمایشگاه فولاد، ریخته گری و فلزکاری ترکیه ANKIROS

نمایشگاه فولاد، ریخته گری، متالورژی غیرآهنی ANKIROS در تاریخ 19 الی 21 سپتامبر 2024 مصادف با 29 الی ...

از تاریخ 1403/6/29 تا تاریخ 1403/6/31
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است