×

اطلاعات تکمیلی نمایشگاه پلاستیک آلمان

چقدر درباره تورهای نمایشگاهی اطلاع دارید؟ جالب است بدانید که سالیانه تور های نمایشگاهی زیادی به مقصد کشورهای مختلف و توسط آژانس های گردشگری معتبر برگزار می شود. یکی از این تورها برای بازدید از نمایشگاه پلاستیک آلمان است. کشور آلمان به دلیل شرایط اقتصادی مطلوب و همچنین امکانات مناسب برای گردشگران گزینه ای مناسب برای برپایی نمایشگاه های بین المللی و معتبر است. به همین دلیل رویدادها و نمایشگاه های بسیار متنوعی در شهر های مختلف آلمان برگزار می شود. ارائه ی جدیدترین پیشرفت های تکنولوژیکی در این نمایشگاه ها باعث شده است که مدیران شرکت ها و صنایع از سراسر جهان به آلمان آمده و به بازدید از این نمایشگاه ها بپردازند. نمایشگاه پلاستیک آلمان نیز مشهور ترین نمایشگاه بین المللی در حوزه ی لاستیک و پلاستیک است که علاقه مندان فراوانی دارد. شما هم می توانید با رزرو تور نمایشگاهی آلمان به این کشور سفر کرده و علاوه بر گشت و گذار و تفریح در آلمان، با تکنولوژی های جدید در صنعت پلاستیک بیشتر آشنا شوید. در ادامه مقاله درباره نمایشگاه پلاستیک آلمان و نحوه حضور در این رویداد بین المللی بیشتر بحث خواهد شد.

نمایشگاه های بین المللی پلاستیک در آلمان

پیشرفت های حیرت انگیز شرکت های آلمانی در صنعت پلاستیک و لاستیک جهان باعث شده است که این کشور به عنوان یکی از قطب های اصلی این صنعت در جهان شناخته شود. به همین دلیل علاقه مندان بسیاری از سرتاسر جهان تمایل دارند با این پیشرفت ها و تکنولوژی ها از نزدیک آشنا شوند. چرا که در این صورت قادر خواهند بود بخشی از این پیشرفت ها را به کشور خود منتقل کرده و کسب و کار خود را دگرگون کنند. در کشور آلمان دو نمایشگاه در حوزه ی پلاستیک و لاستیک برگزار می شود که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر بفردی خواهد بود. نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دوسلدورف آلمان بزرگترین گردهمایی شرکت های جهان در زمینه پلاستیک است و حضور در آن می تواند نقطه ی عطفی در پیشرفت های هر کارخانه ای باشد. علاوه بر آن، نمایشگاه دیگری نیز با موضوع پلاستیک در شهر فریدریش هافن آلمان برگزار می شود که آن هم از شهرت جهانی برخوردار است. بنابراین می توانید با رزرو تور نمایشگاهی آلمان به این کشور سفر کنید و از دستاورد های نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف نهایت استفاده را ببرید.

نمایشگاه پلاستیک آلمان

آشنایی با نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دوسلدورف آلمان

بزرگ ترین رویداد تجاری در زمینه ی پلاستیک ها و لاستیک ها همه ساله در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه استثنایی امسال نیز در تاریخ 16 تا 23 ماه اکتبر 2019 میلادی و یا 24 مهر تا 1 آبان 1398 برپا می شود. شما می توانید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تورهای نمایشگاهی ارائه شده توسط آژانس های گردشگری در این تاریخ به شهر دوسلدورف آلمان سفر کرده و از نزدیک شاهد دستاوردها و نوآوری های صنعت پلاستیک و لاستیک جهان باشید. علاوه بر آن، فرصت گردشگری در آلمان و استفاده از جاذبه های گردشگری بی نظیر این کشور را نیز خواهید داشت.  جالب است بدانید که در نمایشگاه پلاستیک آلمان، معتبرترین شرکت ها و کارخانجات تولید کننده ی انواع لاستیک و پلاستیک از سراسر جهان گرد هم خواهند آمد و به تبادل اطلاعات و دانش فنی و علمی خواهند پرداخت. بنابراین نمایشگاه پلاستیک آلمان فرصت مناسبی برای بهره مند شدن از تجارب بین المللی در زمینه لاستیک و پلاستیک است. برای دانستن اطلاعات درباره بهترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک به این مقاله مراجعه کنید.

نمایشگاه پلاستیک آلمان برای چه کسانی مناسب است؟

شهرت نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف و کیفیت محصولات و ماشین آلات ارائه شده در نمایشگاه باعث شده است که بازدید از آن برای بسیاری از صنایع و کارخانجات مفید باشد. از جمله این صنایع می توان به تولید کننده های مواد اولیه پلاستیک، کارخانجات صنعت شیمی، شرکت های ساخت ماشین آلات، کارخانجات ساخت فناوری های پیشرفته در پزشکی، الکترونیک، هوافضا، اپتیک، لیزر و صنعت ساختمان اشاره کرد. همچنین حضور در این نمایشگاه برای سایر مهندسان و دانشجویان علاقه مند می تواند گزینه ای ایده آل باشد چرا که از جدیدترین تکنولوژی ها و نوآوری ها در نمایشگاه پلاستیک آلمان رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف

در نمایشگاه پلاستیک آلمان چه موضوعاتی ارائه می شود؟

در این رویداد بین المللی به بسیاری از مباحث و موضوعات صنعت پلاستیک پرداخته خواهد شد. از جمله این مسائل می توان به دیجیتالی شدن صنعت پلاستیک و مباحث اقتصادی آن، استفاده از پلاستیک ها در توسعه ی پایدار مانند انرژی های تجدید پذیر، بازیافت و مدیریت منابع آبی اشاره کرد. همچنین در نمایشگاه پلاستیک آلمان به بررسی تکنولوژی های ساخت مواد اولیه جدید و افزودنی های مورد نیاز نیز پرداخته خواهد شد. از طرفی مسئولین نمایشگاه توجه ویژه ای به پلاستیک های سالم و مناسب برای بدن خواهند شد که این نوع از پلاستیک ها را با نام بیو پلاستیک می شناسند. یکی دیگر از موضوعات نمایشگاه پلاستیک در آلمان ، ماشین آلات پیشرفته و صنایع مرتبط با آن برای ساخت انواع مختلف لاستیک ها و پلاستیک ها است. نمایشگاه های پلاستیک در این مقاله نوشته شده است.

برای رزرو تور نمایشگاه پلاستیک آلمان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای حضور در نمایشگاه های بین المللی اتحادیه اروپا و سفر به همراه تورهای نمایشگاهی باید ویزای شینگن داشته باشید. بنابراین برای شرکت در نمایشگاه پلاستیک آلمان نیز اخذ ویزای شینگن آلمان ضروری است. برای این منظور باید ابتدا به سفارتخانه آلمان مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای آلمان درخواست کنید. سفارت آلمان نیز پس از بررسی های به عمل آمده و مصاحبه ی احتمالی، نتیجه درخواست را به شما اعلام خواهد کرد. از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای آلمان می توان به مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی، پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، عکس و پرینت گردش حساب اشاره کرد. البته باید مدارک رزرو هتل و بلیط هواپیما را نیز به سفارت ارائه کنید. از جمله دیگر نمایشگاه های مهم آلمان میتوان به نمایشگاه گیفا اشاره کرد که اطلاعات نمایشگاه گیفا در این مقاله ذکر شده است.

نمایشگاه لاستیک و پلاستیک آلمان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است