×

بهترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در دنیا

نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف از نمایشگاه های بزرگ جهانی در حوزه ی پلاستیک و لاستیک است که هر چند سال یک بار، افراد حقوقی و حقیقی و شرکت ها و سازمان های مرتبط با این موضوع را در دوسلدورف گرد هم می‌ آورد و فرصتی فراهم می کند تا افراد این عرصه با جدیدترین دستاورد های آن آشنا شوند و فرصتی برای تبادل اطلاعات و ... فراهم بیاید. 

نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دوسلدورف آلمان

نمایشگاه بین المللی پلاستیک و لاستیک دوسلدورف یکی از برزگترین و عظیم ترین نمایشگاه های پلاستیک و لاستیک در عرصه ی جهانی است و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد.  نمایشگاه پلاستیک آلمان بزرگ و حرفه ای در شهر دوسلدورف در کشور آلمان و هر سه سال یک بار برگزار می شود. در  نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف  که در رابطه با پلاستیک است، افراد مختلفی که در زمینه های متنوع اما مرتبط با پلاستیک و لاستیک کار می کنند گرد هم می آیند تا با نوین ترین دستاورد ها و جدیدترین اطلاعات این حوزه آشنا شوند. افراد و ارگان های مختلفی همچون شرکت ها و کارخانه های تولید کننده ی مواد خام،‌ تولید کنندگان و سازندگان محصولات متنوع و متعددی همچون ماشین آلات و ابزار آلات و سایر افراد مشغول در این صنعت به این نمایشگاه می آیند تا از جدید ترین رویداد های صنعت پلاستیک و لاستیک با خبر شوند و حوزه ی کاری خود را به روز رسانی کنند. در نمایشگاه لاستیک و پلاستیک آلمان که در دور قبل یعنی در سال ۲۰۱۶ میلادی برگزار شد، اکثر تجار و بازرگانان و کسانی که در این نمایشگاه عظیم و روز آمد شرکت کردند از این رویداد با رضایت خاطر یاد کردند و آن را عاملی برای پیشرفت و موفقیت در ادامه ی روند صنعت پلاستیک و لاستیک دانستند.

نمایشگاه پلاستیک آلمان

مزایای شرکت در نمایشگاه پلاستیک

 در دوره ی قبلی نمایشگاه پلاستیک تقریبا دویست و هجده هزار نفر از صد و بیست کشور مختلف در این رویداد مهم صنعتی شرکت کردند که باعث می شود این رویداد به یکی از مهم ترین نمایشگاه های بین المللی صنعتی در این حوزه تبدیل شود. نمایشگاه پلاستیک در ابعاد گوناگونی واجد اهمیت و مزیت است و شرکت کردن در آن می تواند برای صنایع و کسب و کار های مرتبط با پلاستیک و لاستیک بسیار سودمند واقع شود. معمولا در چنین رویداد های جهانی، افراد، شرکت ها، بیزینس ها و بازرگان ها از سرتاسر جهان حضور به هم می رسانند تا بتوانند با جدیدترین ایده ها و حرف ها در صنعت خودشان آشنا شوند. درست است که این روز ها رسانه ها به سرعت اخبار مختلف را جا به جا می کنند و افراد می توانند با اینترنت و سایر وسایل ارتباط جمعی از اخبار جدید حوزه ی مورد علاقه ی شان با خبر شوند، با این حال شرکت در چنین رویداد هایی و ارتباط نزدیک با دیگر صاحبان این صنایع و استفاده از تجارب آن ها و تبادل دانش و تجربه می تواند بسیار مفیدتر از پیگیری اینترنتی و دورادور باشد. در نمایشگاه پلاستیک، ایده های جدید و نوآوری های روز آمد در انواع گرایش ها به نمایش گذاشته می شوند، کار های پژوهشی و تحقیقاتی در رابطه با صنعت پلاستیک و لاستیک از سراسر جهان گردآوری و مدون شده و در معرض دید افراد حاضر در نمایشگاه قرار می گیرند. بازدید از غرفه های مختلف، دیدن دستاورد ها و پیشرفت های کسب و کار های مرتبط، شنیدن ایده های جدید و راهکار های نو و به روز برای حل مشکلات صنعت پلاستیک و هم چنین گرفتن ایده و تبادل نظر از جمله مزایای گران بهای شرکت در چنین رویداد جهانی هستند. افراد مختلف و تأثیر گذار در صنعت پلاستیک و لاستیک از تمام جهان گرد هم می آیند، بازرگانان و تجار، بیزینس من ها، سرمایه گذار ها، صنعتگران، صاحبان صنایع و کارخانه ها، پژوهشگران و محققان در این رویداد بزرگ بین المللی شرکت می کنند و به ترسیم آینده و چشم انداز صنعت پلاستیک و لاستیک کمک می کنند. بهترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در این مقاله توضیح  داده شده است.

محصولات اصلی نمایشگاه پلاستیک

صنعت گسترده و پیشروی پلاستیک و لاستیک در تمام جهان نگاهی رو به جلو دارد و در خیلی از صنایع و مشاغل دیگر کاربرد جدی دارد. بسیاری از ما محصول نهایی را چیز دیگری می بینیم و ممکن است متوجه اهمیت صنایع بزرگ مواد خام و پلاستیک و لاستیک در زندگی روزمره نشویم اما این چیزی از کاربرد عظیم و گسترده و متنوع صنعت پلاستیک و لاستیک در جهان و به خصوص در ایران کم نمی کند. در نمایشگاه پلاستیک، محصولات و خدماتی برای صنایع فعال پلاستیک و لاستیک ارائه می شود که از اصلی ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد اولیه و مواد کمکی
  • ماشین آلات، ابزار آلات و تجهیزات مختلف برای صنایع پلاستیک و لاستیک
  • خدمات ارائه شده برای صنایع مرتبط با پلاستیک و لاستیک
  • قطعه های فنی، پلاستیک تقویت شده و محصولات نیمه تمام و نیمه آماده

محصولات و مواد خام و لوازم کمکی ارائه شده

همان طور که پیشتر گفته شد، در نمایشگاه پلاستیک خدمات و محصولات متنوعی در ارتباط با صنایع پلاستیک و لاستیک عرضه می شود. از جمله قطعات یدکی و مواد خامی که در این نمایشگاه قرار می گیرد می توان از رزین ها و ترکیباتشان، ترموپلاستیک، الاستومر ترموپلاستیک، فیبر ها، بریستل ها، نوار های ترکیبی، فوم ها، واسطه ها، لاستیک ها، ترکیبات رنگ، رزین های رنگ، چسب ها، چسبنده ها، فیلتر ها، فیبر ها و مواد تقویتی، افزودنی ها، واسطه ها، مواد پلیمر سازی و مواد شروع کننده نام برد. محصولات دیگری در نمایشگاه پلاستیک قرار دارند که که در زمره ی محصولات و پردازش پلاستیک قرار می گیرند. از این میان می توان به دانش و اطلاعات و فناوری های پردازش، تدارکات، محصولات نهایی، گروه های کالایی و عملیات های مختلف بر روی انواع محصولات پلاستیک و لاستیک نام برد.

نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف

ابزار آلات و تجهیزات برای صنعت پلاستیک و لاستیک

صنعت گسترده ای مثل صنایع پلاستیک و لاستیک دارای کاربرد های فراوانی است و به ماشین آلات، ابزار آلات و تجهیزات به روز و با کیفیتی نیاز دارد. روزآمد کردن تجهیزات و فناوری به کار رفته در پردازش و تولید محصولات صنایع پلاستیک و لاستیک از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و صاحبان این صنایع باید پیوسته در فکر به روز رسانی و ارتقای فناوری در کارخانه ها و کارگاه های تولید محصولات پلاستیکی و لاستیکی باشند. از جمله تجهیزات مهمی که در نمایشگاه k 2019 ارائه می شود می توان به ماشین آلات پردازش، دستگاه های پیش از پردازش، دستگاه های بازیافت، تجهیزات پس از پردازش، ابزار آلات جوشکاری، قالب ریزی، انواع قالب،  دستگاه های مورد مصرف در انتهای کار مثل تزئین و ...، اتوماسیون یکپارچه، ابزار آلات کمکی، قطعات مورد نیاز و تجهیزات تست و اندازه گیری اشاره کرد.

خدمات ارائه شده در نمایشگاه پلاستیک

عرضه و ارائه نوآوری ها در  نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک دوسلدورف به محصولات و تجهیزات محدود نمی شود، بلکه به ارائه ی خدماتی که در این صنعت بزرگ و گسترده عرضه می شود هم می پردازد. از جمله خدماتی که در صنعت پلاستیک و لاستیک می توان به آن اشاره کرد خدمات نرم افزاری کامپیوتری، نشریات و مجلات تخصصی و مرتبط،‌ انجمن های بازرگانی و تجاری و پیمانکاری علوم و مشاوره است. هم چنین خلاصه ای از دستاورد ها و ایده ها و پژوهش های جدید و به روز در عرصه ی صنعت پلاستیک و لاستیک در این نمایشگاه قابل بررسی است.

بازدید کنندگان نمایشگاه پلاستیک چه کسانی هستند

افراد مختلفی که حوزه ی مطالعاتی یا کسب و کار و تجارت آن ها با صنعت پلاستیک و لاستیک مرتبط است در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. تولید کنندگان محصولات پلاستیکی، صنایع شیمیایی، تولید کنندگان و پردازشگران لاستیک، سازندگان ماشین آلات و ابزار آلات و تجهیزات مربوطه، صنایع بسته بندی و توزیع کننده، سازندگان تجهیزات هوا فضا، صنایع الکترونیک، فناوری های برقی، ساختمان سازی، مهندسی پزشکی، صنایع پزشکی و فناوری پزشکی، اپتیک و مهندسی دقیق، آی سی تی، فتوولتائیک، فناوری انرژی، صنایع کشاورزی، تجار و ارائه دهندگان خدمات، دانشکده ها و کالج های فنی، صنایع قایق و کشتی و سایر صنایع مرتبط از شرکت کنندگان اصلی نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دوسلدورف به شمار می روند. این افراد با هدف با خبر شدن از ایده های نو، دستاورد های جدید، کسب آگاهی از اخبار حیطه ی صنعت پلاستیک، به روز کردن اطلاعات، آشنایی با دیگر فعالان این صنعت، تبادل تجربه و ارتباطات کاری و هم چنین ارتقای علمی و فنی در  نمایشگاه پلاستیک شرکت می کنند.  

نمایشگاه لاستیک و پلاستیک آلمان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است