×

اطلاعات کامل نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت

هر ساله در کشور آلمان و در شهر اشتوتگارت نمایشگاه های مختلفی مربوط به خودرو برگزار می گردد. در این نمایشگاه ها سازندگان قطعات مختلف خودرو و تیم های طراحی شرکت کرده و از محصولات مختلف دیدن می کنند. نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت با اهداف مختلفی برگزار می شود که از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه می توان به تبلیغ مارک های تجاری و معرفی محصولات جدید می باشد. از طریق رزرو تور نمایشگاهی می توان برای شرکت در نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت شرکت کرد.

نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت

یکی از رویدادهای بسیار مهم که در عرضه روکش ها، تودوزی، لوازم جانبی و مواد فضای داخلی خودرو اشتوتگارت که همه ساله برگزار می شود، نمایشگاه طراحی داخلی خودرو آلمان  می باشد. در این نمایشگاه تولید کنندگان پیشگام در زمینه قطعات داخلی خودرو از نقاط مختلف جهان گرد هم آمده و به معرفی محصولات خود می پردازند. در این نمایشگاه طراحان و سازندگان خودرو و طیف وسیعی از دست اندرکاران خودرو یک مکان جامع برای عرضه محصولات تولیدی خود پیدا خواهند کرد.

نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت

اهمیت نمایشگاه طراحی داخلی خودرو

 این نمایشگاه همان گونه که برای تیم های طراحی مهم است، برای مسئولان تدارکات نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. نمایشگاه طراحی خودرو اشتوتگارت همانطور که دارای دیدنی های بسیار برای طراحان داخلی است برای سازندگان قطعاتی که در رده یک یا دو باشند نیز دیدنی های زیادی خواهد داشت. بنابراین نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت دارای اهمیت برابری بین تیم های طراحی و مسئولان تدارکات نمایشگاه می باشد. در این نمایشگاه محصولات ابتکاری زیادی و راهکارهای مختلفی وجود دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نمی باشد.

محصولات عرضه شده در نمایشگاه خودرو اشتوتگارت

در غرفه هایی که در نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت وجود دارد، از محصولات مختلفی می توان دیدن کرد. محصولاتی مانند: ترکیبات پلاستیکی و مستربچ (افزودنی های رنگی)، تزریق پلاستیک و قطعات قالب خوردو پلاستیکی، انواع پارچه، بافت و آستر، مواد فومی، مواد شکل دهنده، انواع نخ و بافت، ماشین آلات دوخت و خیاطی، پارچه های فاقد بافت،روکش ها و لوازم استایرنی، پارچه های تزئینی، نشان گذاری لیزری، رنگ آمیزی دقیق و برجسته، نقش های برجسته و روکش های سطحی، مواد آکوستیک (جهت کنترل و هدایت صدا)، مدل سازی، مواد تودوزی شده، پلاستیک های کُرمی شکل نوارهای چاپ، قالب زنی صفحه ای،انواع صندلی و متعلقات آن، نوارها و روبان ها زوارهای ضربه گیر، فیبرهای طبیعی حالت گیرنده و لامپ ها و فناوری نورپردازی را که توسط تولیدکنندگان مختلف ساخته می شوند را می توان در این نمایشگاه ها دید و با طراحان و ایده ها و ابتکارات آن ها بهتر آشنا شد.

نمایشگاه طراحی خودرو اشتوتگارت

اهداف نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت

در نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت چه کارهایی انجام می شود؟ اهداف این نمایشگاه چیست؟ در اینجا شما را با اهداف مختلف این نمایشگاه و کارهایی که باید در نمایشگاه انجام شود آشنا می کنیم. در این نمایشگاه اهداف مختلف در زمینه فروش و بازاریابی مشخص گردیده و انعطاف پذیری بالایی در فضای نمایشگاه وجود دارد. از جمله اهداف این نمایشگاه در بازار فروش، تبلیغ مارک تجاری، تحکیم رابطه با مشتریان، انتصاب عوامل جدید و معرفی محصولات جدید انجام می شود. در این نمایشگاه برگزار کنندگان به منظور پویایی بیشتر در فضای نمایشگاه به اقدامات مختلفی می پردازند. این برگزار کنندگان با در نظر گرفتن موقعیت های مختلف مثلا حضور در غرفه ها، انجمن ها برگزاری مسابقات و اهدای جوایز در وب سایت خود با کمک حامیان مالی فضایی پویا برای این نمایشگاه به وجود می آورند.

در این نمایشگاه فرآیندهای دو طرفه ای صورت می گیرد که از جمله مهمترین آن ها می توان به معاملات تجاری رو در رو اشاره داشت. معامله تجاری چهره به چهره از بهترین روش های ایجاد رابطه قوی با مشتریان می باشد و منجر به حفظ مشتری خواهد شد. اگر می خواهید از زمان دقیق نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت مطلع شوید بهتر است با مراجعه به سایت از محل دقیق آن و زمان برگزاری اطلاعات لازم را کسب نمایید.

رزرو تور نمایشگاه خودرو اشتوتگارت

افرادی که می خواهند اطلاعات بیشتری در زمینه نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت کسب کنند می توانند به آدرس سایت آن مراجعه نمایند برای شرکت در انواع نمایشگاه خودرو اشتوتگارت که برگزار می شود با مراجعه به دفاتر آژانس می توانید برای حضور در نمایشگاه اقدام کنید. از جمله اقداماتی که آژانس های خدماتی برای تور نمایشگاه اشتوتگارت انجام می دهند می توان به مواردی مانند رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه، ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه، پیش فروش تورهای نمایشگاهی و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی اشاره کرد. اگر قصد شرکت در نمایشگاه را دارید تا قبل از تمام شدن مهلت نمایشگاه باید رزرو تور را انجام داده و با دفاتر آژانس برگزار کننده تور نمایشگاه بین المللی خودرو تماس بگیرید.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت به آدرس  Messepiazza 1, 70629 Stuttgart, Germany می باشد.

نمایشگاه طراحی داخلی خودرو آلمان

مزایای نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت

برگزاری این نمایشگاه دارای مزایای بسیاری است که از مهمترین آن ها می توان به گردهمایی دست اندرکاران فضای داخلی خودرو و استودیوهای طراحی اشاره داشت. از دیگر مزایای این نمایشگاه این است که در آن سازندگان درجه یک و درجه دو شرکت کرده و شرکای تجاری خود را پیدا خواهند کرد و به بحث تجاری با آن ها می پردازند. برگزاری این نمایشگاه را بنیانگذاران نمایشگاه طراحی داخلی هواپیما و نمایشگاه طراحی وسایل نقلیه ریلی و نمایشگاه های تست خودرو انجام می دهند. سازندگان پیش رو از سراسر جهان در این نمایشگاه گرد هم آمده و از طراحی های مدرن قطعات و زیر سیستم ها دیدن خواهند کرد.به جرات می توان گفت که هیچ رویداد دیگری نمی تواند مانند نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت به گردهمایی هدف دار ی برای غرفه داران این صنعت بپردازد.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است